Programvare Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Du innleder en samtale om golf! Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) sånbn her da: Jeg:Heey... hvor langt slår du på rangen? Hun:ehhhh 200m Jeg hvordan får du til det? Hun: har trent Hva nå ? Endret 5. oktober 2007 av cHilfiger Lenke til kommentar
fluff Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Spørs vel egentlig hvor modig du er. Det er vanskelig å bare hoppe uti sånt. Du kan alltids prøve å få igang en samtale om golf, noe som burde være ganske lett i de omstendighetene. Men hvis du vil gi alt, kan du prøve å være litt mer drastisk. For eksempel hvis jentene og deg får mye øyekontakt under lunsjen, kan du gå bort og si noe som "Skal vi snakke sammen eller skal vi fortsette å flørte på avstand?". Da blir de litt busted. Uansett bør du virkelig prøve å få numret til minst en av dem. I og med at det er siste dagen imorgen er dette viktig. Siden de har snakket om deg må de vite at du eksisterer, så de får sikkert ikke helt sjokk om du går bort og slår av en prat. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 ok, de sier at de er halvsøstere, finner ikke på noe om det, har dere noen tips der, kan jo finne på en komentar ell no sånt Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 sånbn her da: Jeg:Heey... hvor langt slår du på rangen? Hun:ehhhh 200m Jeg hvordan får du til det? Hun: har trent Hva nå ? 9639273[/snapback] Jeg:Hey! hvor langt slår du på rangen? Hun:ehhhh 200m Jeg YEAH RIGHT! BUST dem litt... LEK med de. Kan ikke understreke dette nok Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 OK skal man være litt "på hugge"? Lenke til kommentar
fluff Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jepp, det er du som leder an. Å få snakke med deg er et skjeldent privelegium for dem. Jeg tar kvelden. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) skal tenke på det, skjeldent privelegium edit: går og legger meg nå skal tidlig opp, post tips imens skjekker før jeg drar. Takk for alle tips Endret 5. oktober 2007 av cHilfiger Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Her en post hentet fra et annet forum ALLE bør lese... Hvis dere ikke skjønner noen av akronymene, så hyl ut, så skal jeg forklare dem. Ten uncomfortable truths... ________________________________________ *snip* 9637912[/snapback] takker for den, fikk et par aha'er mens jeg leste den ja men noen akronymer jeg ikke skjønnte..: LJBF TMM ONS Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Her en post hentet fra et annet forum ALLE bør lese... Hvis dere ikke skjønner noen av akronymene, så hyl ut, så skal jeg forklare dem. Ten uncomfortable truths... ________________________________________ *snip* 9637912[/snapback] takker for den, fikk et par aha'er mens jeg leste den ja men noen akronymer jeg ikke skjønnte..: LJBF TMM ONS 9641807[/snapback] Det er unektlig endel mindre god informasjon i den saken også, bare sånn så du er klar over det. Ellers legger jeg merke til at jeg og flere av mine venner må være svært gode sjekkere, iogmed at vi klarer å havne i "elsker-rollen" selv om man ikke ligger med folk de første 20 timene, og det var jo tydligvis særdeles vansklig å få til. AtW Lenke til kommentar
fluff Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Her en post hentet fra et annet forum ALLE bør lese... Hvis dere ikke skjønner noen av akronymene, så hyl ut, så skal jeg forklare dem. Ten uncomfortable truths... ________________________________________ *snip* 9637912[/snapback] takker for den, fikk et par aha'er mens jeg leste den ja men noen akronymer jeg ikke skjønnte..: LJBF TMM ONS 9641807[/snapback] LJBF = Let's just be friends TMM = The Mystery Method ONS = One Night Stand Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) For seint... Endret 5. oktober 2007 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Til dere som trenger inspirasjon til å komme dere ut for å prøve seg. Se dette 5 delers britiske programmet om 3 gutter som får hjelp av noen amerikanske guruer (Jeg har aldri hørt om dem, men de kjenner til pick up miljøet). Er utrolig vondt å se dem feile, men enda kjekkere å se dem utvikle seg. http://www.youtube.com/watch?v=9DYn4-h3Cnk Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Her en post hentet fra et annet forum ALLE bør lese... Hvis dere ikke skjønner noen av akronymene, så hyl ut, så skal jeg forklare dem. Ten uncomfortable truths... ________________________________________ *snip* 9637912[/snapback] takker for den, fikk et par aha'er mens jeg leste den ja men noen akronymer jeg ikke skjønnte..: LJBF TMM ONS 9641807[/snapback] ¨ LJBF= Let's Just Be Friends TMM = The Mystery Method ONS = One Night Stand Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Her en post hentet fra et annet forum ALLE bør lese... Hvis dere ikke skjønner noen av akronymene, så hyl ut, så skal jeg forklare dem. Ten uncomfortable truths... ________________________________________ *snip* 9637912[/snapback] takker for den, fikk et par aha'er mens jeg leste den ja men noen akronymer jeg ikke skjønnte..: LJBF TMM ONS 9641807[/snapback] Det er unektlig endel mindre god informasjon i den saken også, bare sånn så du er klar over det. Ellers legger jeg merke til at jeg og flere av mine venner må være svært gode sjekkere, iogmed at vi klarer å havne i "elsker-rollen" selv om man ikke ligger med folk de første 20 timene, og det var jo tydligvis særdeles vansklig å få til. AtW 9641842[/snapback] Det går gjennomsnittlig 20 timer fra open til sex. Selvsagt finnes det unntak, og det er mulig å dra det ut, eller gjøre det mindre. Poenget er at hvis man holder seg til den "Regelen" der så vil man minske sjangsen for buyers remorse (angre). I tillegg til det øker det sjangsen for at hun har sex med deg igjen. Jeg har også opplevd dette i praksis flere ganger. Kan du gi meg eksempler på den mindre gode informasjonen? PUA Endret 5. oktober 2007 av PUA Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Til dere som trenger inspirasjon til å komme dere ut for å prøve seg. Se dette 5 delers britiske programmet om 3 gutter som får hjelp av noen amerikanske guruer (Jeg har aldri hørt om dem, men de kjenner til pick up miljøet). Er utrolig vondt å se dem feile, men enda kjekkere å se dem utvikle seg.http://www.youtube.com/watch?v=9DYn4-h3Cnk 9643474[/snapback] Det er Wayne Elise, aka Juggler, og Johnny Saviour. Jugglers Conversational Jujitsu har vært gull verdt for en som hater "canned" materiale ;P Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Juggler er min personlige helt faktisk. Men han er også sett på som litt kontroversiell innenfor miljøet Lenke til kommentar
fluff Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Aha, så det er DET som er juggler. Hoppet opp av glede da han ene fikk kiss-close. Som på fotballkamp. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Det er fredags kveld. Jeg sitter på jobb.. .Frustrerende? JA! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det er fredags kveld. Jeg sitter på jobb.. .Frustrerende? JA! 9646381[/snapback] Lørdagen kan vel være redningen da =) Gleder meg til i morra selv, nå skal jeg sove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå