Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Husker jeg først så "The Pick Up Artist", det var den serien som fikk meg til å prøve ut litt selv. Jeg griner, virkelig griner når jeg ser tilbake på alle de tragiske openerne og rutinene jeg prøvde på, de fleste bare lo. Må sjekke ut sesong 2, selv om det ikke er den type gaming jeg liker lenger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husker jeg først så "The Pick Up Artist", det var den serien som fikk meg til å prøve ut litt selv. Jeg griner, virkelig griner når jeg ser tilbake på alle de tragiske openerne og rutinene jeg prøvde på, de fleste bare lo. Må sjekke ut sesong 2, selv om det ikke er den type gaming jeg liker lenger.

 

Hvis jeg har valget mellom PUA s02 og sex og singelliv på en mandags kveld, så er valget lett ;)

Lenke til kommentar
Haha, digger språket ditt, Raven.

 

Fett å høre at det går fremover.

 

Det virker som om du jakter alene. Uten wing. Det i seg selv vitner om jernvilje og dristighet.

Men, det er noe spesielt med å gå ut med en wing. Det er mye gøyere og man kan pushe hverandre, slik at man ikke sitter fast i hodet sitt utover kvelden.

 

Skrell løken(Haha, i mine kretser betyr det det samme som å pusse løpet) og, tja, hva skal det vokse opp istedet? Gresskar? Gresskar of Glory? Of course!

 

 

På gjensyn, my friend, på gjensyn!

 

We aim to please... Ourselves first, then others ;)

 

Blir mye solojakt ja, men det er stort sett fordi jeg er så ubegripelig slapp med å få med andre ut. Jeg vet jeg burde få med en wing eller to, men egobeskyttelsen har hittil sparket beina under det prosjektet fordi det tror de andre her oppe er så mye bedre. Another sticky to fight ;)

Lenke til kommentar
Kommer akkurat fra sofa'n etter å ha sett PUA 2. Lurer litt på om Mystery har kikket litt på RSD matriale på bakrommet? Kledde jo av seg peacocken og mener å huske at han prata noe om ting som kunne minne om "core confidence".

Han virket ikke like strukturert som i første sesong, men nå har vi jo bare sett en episode. Det er jo fortsatt Mystery vi snakker om her.

 

Han skulle vel bare bevise at man nødvendigvis ikke trenger peacocking for å være flink med det motsatte kjønn.

Lenke til kommentar
http://www.vgb.no/34009 Hmmm... Dette var en liten gullgruve, dateing scenen fra det kvinnlige perspektiv.

 

Men det som ikke var bra, ifølge henne, var mennene på Mono. Og problemet var:

• Menn som er ledig på markedet er enten skallet (sorry alle skallede menn, men hvor sexy er det egentlig?), lave (aldri fett å ruve over kjæresten), nerdete (ok, søtt, men hvor kult er det i lengden?), eller rett og slett for unge (alder har jo faktisk noe å si).

• Mennene som er opptatt på markedet hadde kvinnen følgende kommentar til: ”De er vakre, morsomme og interessante med gode utdannelser og pent utseende. Men de er opptatt! Og de er utro! Og det slår ikke feil. Opptatte menn sjekker like mye som ledige menn, om ikke mer!”

Lenke til kommentar

Ja ja det er bare og hoppe på meg om jeg sier noe feil her men jeg har gjort opp mine meninger om dette store og viktige temaet nemlig sjekking.

 

Man kan sammenligne det med sjakk.

Man vet alltid hvor man starter. Eg fest, bar pub whatever. Og man vet hvor man vil ende sjakkmatt (close)

Hver enkelt gang man spiller spiller er det unikt og man vet ikke hvert enkelt steg, men man vet at hvis dette fortsetter kommer vi til re opp samme seng i morgen.

Gjennom erfaring kan man etter hvert vite beste motrekk etc Hvis dama gjør A da er det beste mottrekket B

Dama og deg står likt allikevell er det alltid den med mest kunnskap som har overtaket.

Ikke vær redd og ikke gå 10%.

Når du snakker så har du ingen tvil om at du ikke kommer til og vinne.

Vis en positiv side av deg selv, ikke være eplekjekk.

Om du spiller Wow heletiden og leser bøker, trekker du ikke fram wow men

sider du tror hun kan ha en interesse av og vite mer om deg.

Kino Kino Kino Bare og holde hånden, stryke kinnet eller skulderen er gull.

Ting skal være gøy, ikke bare for deg men også for henne.

 

Når sant skal sies har jeg vært lite ute i feltet, men er det noe alvorlig feil i denne tenkemåten (mindsettet).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...