Gjest newbie_pua Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Fordi jeg har drevet på med diverse jenter fra forumet og testet div pua greier på dem uten å ta det videre holder jeg kjeft om hvem jeg er =) hmm, prøvde å skrive litt om historien min, men ble så fuckings mye, kort oppsumert, begynte med pua som jomfru, nå kliner jeg med 2-3 jenter på byen hver kveld, og får som regel med meg en hjem, og da blir det for det meste pulings . Men, to problemer, for det første: om jeg ikke closer de første kvelden så blir det ikke noe, som er svært frustrerende, for jeg ber ikke om nummeret dems, de TVINGER meg til å ta deres, eller tar telefonen min og ringer seg selv så de får mitt + lagrer det, er ikke snakk om noe annet i det hele tatt. Så når jeg kontakter de er de plutselig helt uinteriserte, vet ikke hva det er men sms-game er ikke meg, noen som kan gi meg noen tips? Det som skjer på sms er at vi avtaler at vi skal gjøre noe, så noen timer før så sender jeg en sms og spør hvor vi skal møtes så bailer de plutselig, de hadde jo glemt å si ifra skjønner dere ... veldig viktige ting de skal, også må vi gjøre det en annen gang da, seff, men det kan jeg love dere at aldri skjer, så noen som vet hva som er veldig typiske feil når det gjelder sms game? Må jeg liksom drive og godsnakke med de først osv? Og holde kontakt fra da vi først starter og snakke til da vi skal møtes? Det er det jeg er mest redd for, så mye jævla styr er det ikke verdt, da går jeg heller ut oftere. Også problemo number to, so, fikk med meg en jente med rastafletter hjem på fredag, hun var dritheit, sånn heftige lår/hofte/rumpe/pupper/mage og fjes, akkuratt sånn jeg liker dem. Vel, ble bare litt roting med hun her, hun stoppet meg når jeg prøvde å komme forbi trusene og sa "en annen gang", så jeg bare fortsatte med litt utapåklåing til vi sovna og sendte hun hjem neste morning (mamma kom inn på rommet -_-). (Hun var heftig trøtt og regner med at det var derfor hun sa nei, sovna på bussen hjem til meg og sånt :/) anyways, jeg tenkte faen ikke på å ta nummeret hennes -_- Og hun her var sånn jeg gjerne kunne giftet meg med tbh, for hun var deilig. Soo, det jeg lurer på med dette er, er det for stalker å sjekke fakturaen min og finne nummeret til morra (som hun ringte) og så slå opp det, finne etternavnet, så leite etter hun? Føles veldig veldig stalker -_- Men hun var veldigveldig søt og hawt Har et alternativ til, vi fant ut at vi faktisk hadde møttes noen ganger før for sånn, tre år siden, var et sted vi begge pleide å henge der, og en fra det stedet henger jeg fortsatt med, og de to var gode venner den gangen, for dumt å sjekke om hu vennina kanskje har nummeret? Renger med at hun forteller at jeg spurte om nummeret o.O Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Haha, digger språket ditt, Raven. Fett å høre at det går fremover. Det virker som om du jakter alene. Uten wing. Det i seg selv vitner om jernvilje og dristighet. Men, det er noe spesielt med å gå ut med en wing. Det er mye gøyere og man kan pushe hverandre, slik at man ikke sitter fast i hodet sitt utover kvelden. Skrell løken(Haha, i mine kretser betyr det det samme som å pusse løpet) og, tja, hva skal det vokse opp istedet? Gresskar? Gresskar of Glory? Of course! På gjensyn, my friend, på gjensyn! Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 newb_pua, kom igjen! Skaff det nummeret! Hva er alternativet, at dere aldri møtes? Lenke til kommentar
Gjest newbie_pua Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 newb_pua, kom igjen! Skaff det nummeret! Hva er alternativet, at dere aldri møtes? santsant, satt jo egentlig bare og ville ha godkjennelse av noe jeg alt har gjort Eller prøvd i hvert fall, den greie på netcom.no hvor du kan se hvem du har ringt til osv er nede -_- dette er seriøst irriterende, jeg vil være pu, ikke forelsket Selvom det hadde vært fint å bli sammen med hu men det skjer ikke uansett- bor langt i gokk, men fint å ha en å møte innimellom, også er hun så søøøt, til å spise opp! Lenke til kommentar
Nylon Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Dagens themelåt. Ha en fin dag gutter! Se filmen hos Youtube rolling stones - some girls Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Loving it! I dag har jeg vært å skrapt ut den siste delen av katt fra grillen og levert skademelding. Skal rydde hele kåken og invitere en jente over i dag tror jeg. Må se an litt utover dagen. Mulig sjefen dropper innom med dama og. Denne uka har jeg tre dates så langt. Skal ta med numero uno på to dates, også har jeg to andre jeg skal hooke opp med. Cluet med å få til en bra date er spontanitet. Altså, at du "spontant" (selvfølgelig tenkt ut før daten) har lyst på is feks, og stopper innom en isbar etc... Etter feks to timer med fem stopp så føles det ut som dere har brukt en hel dag sammen Lenke til kommentar
indie Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hva synes numero uno om at du dater andre da? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Chosen_One er inne på en vesentlig ting her: Å oppleve sammen. Jeg og min ltr har blitt enige om å oppleve verden sammen, for opplevelser danner minner, og minner danner røtter. Og for at vår kjærlighet skal kunne vokse å holde seg sterk må vi ha solide røtter som holder det hele sammen. Så det å gjøre mye sammen får dagen til å gå fort samtidig som man har det gøy sammen, med nye hendelser og situasjoner. På den måten lærer man hverandre også å kjenne, samt at man er flinkere til å tilpasse seg hverandre. Jeg tok min ltr til Roma for en bli kjent tur allerede etter å bare ha kjent henne i 10 dager. Så igjen kudos til Chosen_One som tar opp dette med å ha en date som er underholdende. Mange tar feilen i at de skal på Kinoforestilling eller på cafe for en kopp kaffe (kjedelig) eller at de legger for mye i daten som fallskjermhopping og fjellklatring (noen skal på død og liv skille seg så mye ut at de fremstår som idioter). Derimot er spontanitet helt genialt! Spesielt på førstedaten. Andre, tredje og fjerde daten kan være mindre spontan og kanskje planlagt. Men det er viktig å gjøre ting sammen som er morsomt og inkluderende. Det lekende menneske er morsomt og underholdende. Ikke lag en date hvor man slavisk går gjennom punkter man "må snakke" om for å holde samtalen i gang. Gjennom aktivitet går samtalen automatisk Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Hva synes numero uno om at du dater andre da? Det har vi ikke diskutert ennå. Vi er ikke i noe forhold pr dags dato. Når vi blir sammen skal jeg sørge for å sette en panserframe rundt det Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Har et lite opplegg på fredagen.... Skal ta med min ltr ut på et spisested og late som vi er på første daten (rollespill), hvor jeg under middaggen skal late som samtalen går i stå og begynne å la blikket vandre i lokalet, klø meg i nakken og virke nervøs. Skal lage en kunstig stillhet, før jeg sier at dette hadde jeg kalkulert med (altså den pinlige stillheten) hvor jeg tar opp 4 konvolutter med samtaleevner vi kan ha. Skal ha ulike farger på de og la hun trekke en konvolutt. I den skal det ligge verdens kjedeligste samtaleemner. - Datamaskinens oppbyggdning - Kjente politikere fra før 1950 - Fotballvms største profiler gjennom tidene - Led Zeppelins innvirkning på grupper som kom i kjølvannet av de Hun trekker en av de, og jeg spiller skikkelig nerd og jatter ivei. Ser på henne og sier at jeg skjønner at hun kanskje vil trekke en gang til. Kommer da på at jeg har jo enda konvolutt til og må leite den frem (altså 5 totalt). Hun vil nå motvillig trekke en gang til, men jeg tror hun vil velge den siste konvolutten jeg trekker frem (fordi hun er kvinne og så jævlig nyskjærrig at hun vil trekke siste bidrag i bunken) hvor det ligger en weekendtur til Amsterdam i starten av desember... Den kvelden blir suksess etter dette.... Livet er så latterlig morsomt når man kan leke seg gjennom det Hva synes numero uno om at du dater andre da? Det har vi ikke diskutert ennå. Vi er ikke i noe forhold pr dags dato. Når vi blir sammen skal jeg sørge for å sette en panserframe rundt det The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in retur... Unner deg å oppleve det, og at du er klar over det når du opplever det. Alt annet blir etter dette bare bagateller Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Haha.... Genialt Ni Kon, kjør på Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hva om hun velger en av dem andre konvoluttene? =O Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hva om hun velger en av dem andre konvoluttene? =O Det gjør hun ikke. Hun er kvinne og nyskjærrig. Hun vil alltid velge siste bidrag i gruppen nettopp fordi hun er mest nyskjærrig på denne Gi en ting litt ekstra oppmerksomhet og hun velger det Garantert Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ahh, jo det bør funke det^^ Fyfaen, jeg klør i hele kroppen etter å ut og sarge igjen. Prøve å toppe lørdagen og lære mer og score bedre Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Du får gi oss update etter fullført kveld, Ni kon Lenke til kommentar
mirgrot Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Heya Fikk nummeret til ei dame på en fest her på laurdagen men sitter her med litt tvil hva jeg skal si. ville gjerne hatt en 2 day med hu. Jeg leste litt om hva Chosen_One og Ni kon gjør og det hørtes supert ut. hva er det dere gjør får å overtale hu til day 2?dere blir vell heller invitert nå om dagen men hva gjorde dere før? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Godt at noen finner kjærligheten, selv synes jeg det er kult at folk som er virkelig seriøs med dette kan "slå seg til ro" med en kvinne. RSD Tyler har f. eks vært i forhold i tre år, mens han samtidig har styrt RSD, noe som vitner om at PU ikke nødvendigvis er et hinder for å finne kjærligheten. Personlig så har jeg ikke truffet en jente som har påvirket meg følelsesmessig siden Mai og den gang var jeg såpass forelsket at jeg omtrent var lammet og som et resultat av det saboterte jeg for meg selv med chode-oppførsel. Et lite paradoks det der... når man først har det man leter etter innen rekkevidde, så gjør jeg ikke en god nok jobb. Jaja, må få inn litt rutine når det gjelder å gå ut "der oppe" (ved skolen). Er tross alt to fra communytiet som jeg kan winge med.. Endret 13. oktober 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Personlig så har jeg ikke truffet en jente som har påvirket meg følelsesmessig siden Mai Det blir ofte slik. Jeg måtte si nei til ltr med en undertøysmodell jeg hadde vanvittig mye tilfelles med fordi jeg bare måtte pløye videre. Det er mange som driter på draget i game og får seg dame med en gang man får closet ei. Det kommer av et valideringsbehov. Half cup som TD snakker om. Jeg mener at når man kommer over et visst nivå, og får selve kjøttjakten litt på avstand, og starter med livsstilsbygging etc kan man få seg noe fast. For meg nå, så tar jeg ting veldig som det kommer. Jeg tenker ikke over et sekund å LTRe numero uno, men jeg har en følelse at noe kommer til å skje. Hvordan framen rundt et forhold for meg kommer til å bli er veldig enkelt: Jeg kommer uansett til å fortsette med det jeg gjør nå. Slik som johnny sa til meg: "Vil du virkelig at dama di skal spise den samme biffen til frokost, lunsj og middag?" Så det blir nok et åpent forhold at best. Men vi får se. Jeg gidder ikke å sitte å tenke over et potensielt forhold over en jente jeg har kjent i bare noen dager. Skal ha noen dates nå og se hvor ting går Lenke til kommentar
QBab Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Godt at noen finner kjærligheten, selv synes jeg det er kult at folk som er virkelig seriøs med dette kan "slå seg til ro" med en kvinne. RSD Tyler har f. eks vært i forhold i tre år, mens han samtidig har styrt RSD, noe som vitner om at PU ikke nødvendigvis er et hinder for å finne kjærligheten. Personlig så har jeg ikke truffet en jente som har påvirket meg følelsesmessig siden Mai og den gang var jeg såpass forelsket at jeg omtrent var lammet og som et resultat av det saboterte jeg for meg selv med chode-oppførsel. Et lite paradoks det der... når man først har det man leter etter innen rekkevidde, så gjør jeg ikke en god nok jobb. Jaja, må få inn litt rutine når det gjelder å gå ut "der oppe" (ved skolen). Er tross alt to fra communytiet som jeg kan winge med.. Sure thing bro! Hadde for min del en konge weekend, tilbake i gamlebygda. Siden jeg både har jobbet på skolen og puben der samt drevet med gaming ved siden av så har nettverket blitt ganske stort etter hvert. Så det ble social proof tvers gjennom taket og halvveis til månen. Ikke snakk om å lorde en club, men et helt tettsted! Følte meg som Kjendis for en kveld. Som bonus fant jeg meg et par snertne frøkener for natten samt ei som man ble litt "ekstra kjent med", if you catch my drift. Nå er det klatreturer, billig ØL og golddiggers i Tsjekkia som står for tur! Ha en fortreffelig høstkveld gutter! Endret 30. oktober 2008 av QBab Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Nå ligger forresten "The Pick Up Artist" sesong 2 episode 1 ute... Underholdene saker. Noen ganger savner jeg litt rutinert game. Jeg husker det var så spennende i starten. Den helt vanvittige trangen til å hele tiden åpne sets hvoren jeg var. Metodisk. Analytisk. Sitte etterpå og telle tlfnr for dagen og logge de inn. Analysere gamet og skrive Field Raports fra sets som var ingenting og sitte med en disillusjonell belief at jeg faktisk hadde gjort det bra. Gamet er fantastisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå