Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Genial lesning :)

 

Min update:

 

Stadig like forelska i min ltr. She's the one. Er et eller annet magisk med henne, og det går mer og mer opp for meg. Jeg er faktisk rett og slett blitt rolig og avslappet. Akkurat som om jeg har harmoni i hverdagen og til alt og alle rundt meg. Jeg tror rett og slett at jeg er lykkelig...

 

 

Den som spurte om om Elixia Sjølyst så trener jeg deg så og si hver uke dag mellom 1700 og 1830. I helgene er det litt andre tider :)

Lenke til kommentar
Hmmm... posten til Ni Kon fikk meg til å tenke litt. Det å være forelska er en følelse av totalt "present" at du virkelig lever i nu'et, som da er grunn tanken bak "power of now". Og dette med å leve i nu'et og forelskelse er mye av de samme følsene. Synspunkter?

 

Njaa.. Men man blir ofte Fitteblind av forelskelse og. Altså at man tenker så mye på jenta at man fucker opp mindsettet sitt.

Jeg tar meg selv hele tiden å tenke for mye på ho jeg er forelska i om dagen og må bryte mønsteret for å unngå at det går for langt

 

Edit: Med bryte mønsteret mener jeg da med å invitere over en FB ;)

Endret av Chosen_One
Lenke til kommentar

Tror jeg skjønner hva du mener, når du er forelska knytter man opp alle disse følsene( av frihet, avslappet go with flow, Wooo) til en person. Når man lever i nu'et har kan man også knytte det opp mot en person, nemlig deg selv.

 

Forelsket i seg selv - "power of now"?

Forelsket i ei HB - Fitteblind(vittig ord)?

Lenke til kommentar
20 og 22 er jo ingenting.

 

Jeg var 21 da jeg hadde FB på 44, 27,26 og to på 25...

Hva er FB?

 

Bruker anledningen til å bumpe mitt spm:

 

Liker jenter übermorsomme folk? Jeg er kjent for å være det, men ingen finner ut av det før etter noen dager etter de har blitt kjent med meg.

 

Mener ikke å skrøyte eller noe, men bare lurer.

Lenke til kommentar
20 og 22 er jo ingenting.

 

Jeg var 21 da jeg hadde FB på 44, 27,26 og to på 25...

Hva er FB?

 

Bruker anledningen til å bumpe mitt spm:

 

Liker jenter übermorsomme folk? Jeg er kjent for å være det, men ingen finner ut av det før etter noen dager etter de har blitt kjent med meg.

 

Mener ikke å skrøyte eller noe, men bare lurer.

Fuckbuddy

 

Kommer ann på hvor übermorsom du er. Oppfører du deg som en klovn blir du nok sett på som umoden

Lenke til kommentar
20 og 22 er jo ingenting.

 

Jeg var 21 da jeg hadde FB på 44, 27,26 og to på 25...

Hva er FB?

 

Bruker anledningen til å bumpe mitt spm:

 

Liker jenter übermorsomme folk? Jeg er kjent for å være det, men ingen finner ut av det før etter noen dager etter de har blitt kjent med meg.

 

Mener ikke å skrøyte eller noe, men bare lurer.

Fuckbuddy

 

Kommer ann på hvor übermorsom du er. Oppfører du deg som en klovn blir du nok sett på som umoden

Jeg gjør aldri ting, jeg snakker bare.

Lenke til kommentar

PepsiCo:

Men hva faen dude!? Greit nok så var det en riktig stor seng, men fuck mann. Haha, hun syntes det var for dumt når dere var rett ved siden av, burde faen meg gått for den foursomen jeg kødda om vettu. Men targetet mitt var riktignok litt prippen merka jeg, relativt fornøyd uansett, eldre, prippen jente fra Skøyen med en random 18åring fra Lillestrøm.

 

Resten av kvelden var også konge, jævla fett å møte deg seth ;) Trengte virkelig hjelpen din i starten. Men det var kult, etterhvert gikk det så smooth at jeg ikke la merke til at du stakk før om en stund. Dette var akkurat kvelden jeg trengte for å virkelig komme meg igang!

Endret av indie
Lenke til kommentar
Resten av kvelden var også konge, jævla fett å møte deg seth ;) Trengte virkelig hjelpen din i starten. Men det var kult, etterhvert gikk det så smooth at jeg ikke la merke til at du stakk før om en stund. Dette var akkurat kvelden jeg trengte for å virkelig komme meg igang!

 

Hey man!

 

Kult å treffe deg/dere også, noe som må gjentaes. Og drit bra at ting gikk glatt for deg den kvelden. Forsett som dere gjorde og verden ligger for deres føtter (jeg er poetisk i dag gitt).

 

Håper på og treffes igjen snart.

 

With love

Seth

Lenke til kommentar
Resten av kvelden var også konge, jævla fett å møte deg seth ;) Trengte virkelig hjelpen din i starten. Men det var kult, etterhvert gikk det så smooth at jeg ikke la merke til at du stakk før om en stund. Dette var akkurat kvelden jeg trengte for å virkelig komme meg igang!

 

Hey man!

 

Kult å treffe deg/dere også, noe som må gjentaes. Og drit bra at ting gikk glatt for deg den kvelden. Forsett som dere gjorde og verden ligger for deres føtter (jeg er poetisk i dag gitt).

 

Håper på og treffes igjen snart.

 

With love

Seth

 

Neste gang er jeg med. Denne helgen som kommer nå skal jeg faktisk ut å møte jenter igjen.

 

De siste par-tre månedene har vært fokusert på sjekking i sosialsirkler og jobb. Har ikke møtt jenter på byen på litt for lenge nå, så nå skal jeg endelig pelle rævva mi ut igjen og ha det litt gøy

Endret av Chosen_One
Lenke til kommentar
Hvorfor skal alt skje på samme helg?

Skulle tro venneflokken har hatt et møte og bestemt seg for planlegge masse moro, bare for og legge det nøyaktig samme dato...

 

Men hadde vært moro dra ut med deg igjen Chosen_One. Lenge siden nå

 

huh? Hva skjer?

 

Mange andre som mas? Nei det har blitt en stund siden sist. Men vi må bli enige om "you know what" - reglene til neste gang. Orker ikke mer drama ;) Men det tar vi over msn eller no.

 

Love ya! Til helga er det vors hos meg Mats. Da tar vi pils, og inviterer et par av gutta her fra Diskusjon over på PU vors før vi drar ut

Lenke til kommentar

Da er det mandag (sånn ca i morra) og det er på tide og komme seg ut å leke litt. Jeg og wingen min tenker å stikke ut på vift. Blir vel sånn ca daygame to nightgame. Om noen vil være med, om ikke i morra men senere er det bare å plinge på. ;)

 

Jo, holder til i Oslo.

Endret av Nylon
Lenke til kommentar
Da er det mandag (sånn ca i morra) og det er på tide og komme seg ut å leke litt. Jeg og wingen min tenker å stikke ut på vift. Blir vel sånn ca daygame to nightgame. Om noen vil være med, om ikke i morra men senere er det bare å plinge på. ;)

 

Jo, holder til i Oslo.

 

Hadde vært phun, men må opp å skrape av de siste restene av katt fra grillen på leiebilen i morgen

Lenke til kommentar
Gjest Gjest på iphone

Funker disse prinsippene for en 16åring på fest? Jeg har ikke vært på fest siden 7ende klasse, på ungdomskolen var jeg gamer. Men nå har jeg tengt meg ut i det sosiole universet igjen. Kunne vært på to fester sist helg, men passet ikke. + Funker pua med alkohol?

Lenke til kommentar

Hola, peeps.

 

Lenge siden jeg har vært særlig aktiv her, men siden Rajin lurte på hvordan det gikk på Path Of Glory i en annen tråd her tenkte jeg å knotte ned litt om tilstanden i fuglereiret.

 

Jeg har ærlig talt ikke vært så aktiv på sjekkefronten på et par-tre måneder, delvis pga jobb, skole og andre unødvendige småting, men mest på grunn av et sticking point som minnet meg om en løk - lag på lag, og det som kommer fram er til å grine av :p Det har vært en lærerik opplevelse, på godt og vondt...

 

Now, let's ride.

 

Løken begynte å spire for drøye to år siden, da jeg for første gang i løpet av mine vel 30 år på denne steinhaugen fikk pult. Yess, jeg hadde sett en naken kvinnekropp. Jeg hadde hatt sex. Jeg var kongen. Jeg svevde.

Det som ikke var fullt så konge var at "sex for første gang" var en ganske stor del av motivasjonen min, og at jeg ikke hadde tenkt så langt som til en brukbar erstatter som kunne drive meg videre. Dessuten, etter at 30 år med seksuell spenning hadde fått sin utløsning følte jeg meg ærlig talt ganske tom og hadde ikke ork til å game videre.

 

Ok, Raven, du har endelig pult. Hva nå?

Svaret var der og da ganske opplagt - få orden på inner game. Jeg hadde fremdeles en del usunne overbevisninger etter 30 år som Kaptein Superchode, og en opprensking var definitivt på plass. Her jeg sitter nå lurer jeg imidlertid på om ikke egoet mitt hadde en finger med i spillet også, da det som fulgte etter kom med en eim av egobeskyttelse. Jeg tok nemlig ideen om at man ikke skal trenge damer litt vel bokstavelig, og etter hvert som inner game ble bedre og jeg kunne skape min egen lykkefølelse fikk den altfor godt fotfeste i skallen min. Samtidig råtnet outer game på rot, og sammen med massiv åpningsfrykt og det faktum at jeg dro inn ei og anna dame bare ved å sitte og dasse gjorde at den fine, rosa bobla mi der jeg hadde det gulle godt på egen hånd vokste seg større og større.

 

Lykkebobla avgikk ved døden en torsdagskveld da jeg satt og så et par kline foran meg. Opp til dette tidspunktet hadde ikke sånt trengt gjennom det rosa skjoldet mitt, men nå snek en velkjent følelse seg inn og slo sprekker i lykken - savn.

Jeg savnet faktisk å ha damer i livet mitt, en følelse som hadde gjemt seg under en stein mens jeg var opptatt med å fikse hue mitt og nå traff meg midt i trynet som et godstog.

 

Ok, på tide å skrelle løken...

 

Jeg begynte med det mest opplagte, nemlig state. Jeg har aldri direkte dårlig state når jeg går ut, men den har ikke vært supergod heller og jeg har som regel endt med å rote meg inn i hue mitt utpå kvelden.

Jeg gikk derfor ut påfølgende lørdag med maksimal state, noe som viste seg å være et tveegget sverd. På den ene siden var jeg totalt fryktløs og køddet rundt med alt og alle, men på den andre siden klarte jeg ikke å holde fokus ut over det å fyke rundt som en ape på amfetamin og ha det gøy. Dessuten var det slitsomt å holde så høyt energinivå over en hel kveld, og jeg sleit også med å gire meg så jævlig opp hver gang jeg skulle ut.

 

Ok, det tryna. Neste?

 

Neste problemstilling var intensjon, da jeg sjelden går ut uten noen andre mål for kvelden enn å ha det gøy. Ikke at det er så feil i seg selv, men når jeg får regelrett tilbud om nach med meg og tre jenter (annen historie) og jeg ikke tar hintet så følte jeg at det var på tide å få inn litt mer veldefinerte mål.

Dessverre funket det dårlig uten "Julius på speed"-staten som gjorde meg istand til å åpne gud og hvermann, så det snørra vilt og uhemmet - igjen.

 

Crap... Ok, neste?

 

Her hadde frustrasjonen slått inn for fullt, da jeg følte jeg møtte veggen uansett hvor jeg snudde meg. Jeg vurderte på et tidspunkt seriøst å gi faen og si meg fornøyd med at jeg ikke kom til å dø upult, men som så ofte før stakk skjebnen kjepper i hjulene for den planen.

Snøballen begynte å rulle en kveld på jobb, da jeg satt ute og gnagde på knekkebrødet mitt og ikke hadde en eneste bekymring i verden. Ut kommer denne blondina (la oss kalle henne HBJobb), tenner en røyk og stiller seg opp 3-4 meter unna der jeg sitter. Jeg ser på henne slik jeg har for vane å gjøre, og legger merke til noen snodige tingester på støvlettene hennes. Nysgjerrigheten blomstrer opp. Hva er dette for noe? Må finne ut.

Ett eller annet faller på plass i hjernen min, og jeg går bort og sier hei, småprater litt og finner ut at det ikke er cowboy-sporer hun har på støvlettene, men sløyfer. Jeg presterer også å dra en Juggler-gambit og ber om en klem istedenfor lankeristing når jeg spør etter navnet hennes.

 

Neste lag i løken melder seg - motivasjon.

 

Jaha, Raven. Hvorfor driver du med game, egentlig?

Jeg innrømmer glatt at jeg ble svar skyldig når jeg stilte meg det spørsmålet. Teori, kunnskap og inner game var vel og bra, men den følelsesmessige forbindelsen hadde gått tapt på veien og jeg hadde drevet inn på minste motstands vei. Sommerfuglene i magen da HBJobb gikk forbi et par dager senere ga meg imidlertid svaret - fordi det er så jævlig moro! Følelsene boblet frem fra gjemmestedet sitt og jeg føler jeg har fått et litt sunnere utgangspunkt nå enn jeg hadde da jeg startet. Om det stemmer kan bare tiden vise, men nå er iallfall hjertet med i spillet også, og ikke bare pikken og egoet ;)

 

Siste lag i løken - egenverdi og det å være.

 

Jammen, Raven... Hvorfor går du ikke bare bort til den dama der, sier hei og begynner å prate da?

Det siste laget var knotete å komme gjennom, men slik det ser ut nå har resultatene vært såpass magre fordi jeg logisk sett har visst at jeg var god nok, men den emosjonelle forståelse, det å virkelig skjønne det har manglet.

Snøballen begynte imidlertid å rulle i riktig retning da jeg tøflet bort til HBJobb med logikk og ego koblet ut og bare var. Ikke noe game, ingen fancy teknikker, bare simpel, barnslig nysgjerrighet og et ønske om å tilfredsstille den. Prosessen viste seg dessuten forholdsvis enkel å gjenta, og etter å ha fått en del bevis for at jeg faktisk er god nok føler jeg at jeg har den emosjonelle brekkstangen som skal til for å komme meg ut av hodet mitt og tørre å følge det indre kompasset.

 

Slik ståa er nå virker det som det er ett eller annet udefinerbart som har forandret seg. Blant annet virker folk mye hyggeligere enn før, dørvakta på stamklubben hilser og spør hvordan det går, bartenderne slår av en prat og damer jeg såvidt har møtt kommer løpende og hiver seg om halsen min når jeg er ute.

Det kan såklart være tilfeldigheter, men siden jeg har vært fast gjest på stedet med fanklubben et par år og kan sverge på at de ikke gjorde slik før jeg oppdaget det jeg har skriblet om her så velger jeg å tro det har skjedd ting.

 

Gleden ved å gå ut har også kommet tilbake, og det føles omtrent som en glødende kullbit som ligger og syder i magen og bare gir meg lyst til å smile.

 

 

En annen sideeffekt jeg har oppdaget er at jeg tar meg selv i å gjøre mye av det samme jeg gjorde i AFC-dagene, men siden jeg nå gjør det fordi jeg har lyst, fordi jeg syns det er morsomt og genuint føler at det ligger i min natur å gjøre det så er resultatene mye mer positive. Men, det er en annen historie...

 

Vi vender nå tilbake til det fastsatte programmet ;)

 

Til neste korsvei,

RH

Endret av Raven_Heart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...