Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei hei små barn! Nå skal dere høre. I kveld sto jeg, uskyldig og uvitende, i baren på Dattera til Hagen, da det tikket inn en særdeles ekkel melding, "hei kaja, hvor er du?" sto det. Ydmyket og sjokkert, svarte jeg som sant var, at jeg befant meg på Dattera til Hagen.

 

Det tok ikke mange minuttene før vi traff hverandre, oss som skulle dele kvelden samme. Jenta som var nyfiken på dette med PU, og gutten som var kåt. Hvordan skal dette ende?

Vi gikk uskyldig opp trappa for og møte hennne venninnener sm var på ferden ut... "Faen, jeg vil ikke si hade allerede" slo meg. Kaja, søt som hun er, kom til reddningen å sa at hun ble lenger.

 

Mats kastet seg ut på dansegulvet så de mellomblonde lokkende duvet i vinden, "kom, jeg skal lære å danse salsa!" ropte han så det gjallet mellom veggene. Naiv og en lille smule nysgjerrig, kastet jeg meg ut i dansen. Etter en svingom eller fire, foreslo Mats, gentleman som han er, at vi "kunne gå ned og snakke litt!" Kjempeide. Jenter elsker å snakke.

 

Men det var ikke snakke han tenkte på... Han var primitiv, klar for jakten, klar for sitt bytte. Han ville ha henne for seg selv, og smake på det søte kjøttet. Trappen ned gikk fort og uten advarsel stod vi nærme hverandre. Jeg kan kjenne hennes pust på mine lepper... Gud, hun er tiltrekkende. Jeg vil ta tak i henne, la mine armen omfangene henne og ta henne med hjem. Men, nei, jeg må spille dette riktig... What to do...?

Jeg tar et rolig pust inn, og legger armen min rundt henne....

 

Tiden fløy forbi... Han sjarmerte meg med sin tilstedeværelse, selv om hans ordvalg var heller tvilsomt. Luften oste av sex og primitive lyster - vi visste begge hvor dette bar.

Den siste sjarmørreplikken, avlevert med en god dose karisma og humor i blikket lød "nå drar vi hjem til meg,vi!" Villedet av begjær og strippet for sunn fornuft, adlød jeg, latterlig uvitende om hva som skulle følge...

 

"Vil du ha en øl?" spurte jeg meg et lurt smilo om munnen. Hun stod alllerde inn på mitt soveromm og kikket på bildene mine. Bildene som kan samles til mitt liv de siste 12 mnd. "Ser du likthetene?" spurte jeg mes jeg pekte på et 2 årt gammelt bilde. Det lå i luften, vi visste begge hvor det var på vei.

Hun lo, og jeg la armen rundt henne. Trakk hennne nærmere og kysset henne forsikig.

 

"ring ring, ring". Telefonen hennes ringer, der er en venninnne som er i andre enden. Dårlig timing.. Jeg snakker løst med venninnna, mens Kaja_ er opptatt med andre ting. Hun tar et sakte pust mens jeg svarer. Samtalen inneholder ikke annet enn en konsentrasjon øvelse... Kysten vokser...

 

Veninnen min maser avgåde; "herregud, voldtar han deg?!" Ja, det gjør han. Frivillig, vel og merke. Jeg legger tilslutt på.. Alle løftene om at vi skal ta taxi hjem sammen fordunster i de tingene han gjør...

 

Med et kyss sier vi godnatt, og jeg faller umattet ned på hans fuktige brystkasse...

 

Skrevet av;

Kaja_

Seth_PUA

Endret av Seth_pua
Lenke til kommentar

Klokken var akkurat rundet 11 da jeg kjente en hånd smøg seg rundt livet mitt. Han sier god morgen.

Etter kort tid sier Mats:

"faen, tom for kondomer" Sukk...

Vi ser verden rase sammen rundt oss i en symfoni av lyst og begjær. Skuffelsen er total, så da blir vi liggende å prate i stedet. Det er så koselig å prate.

Endret av Seth_pua
Lenke til kommentar

Fun times. Jeg trodde først at du, seth, hadde fått feilmelding av en jente som skulle sende til venninda jeg.. .:)

 

Jeg sovna rett etter siste innlegget mitt i går. Sov helt til nå... Ja, jeg kunne også sovet lengre, men må rydde ut av garasjen i dag før jeg skal på day2

 

Og seth: KONDOMTRIKSET????

 

Gå tom for kondomer skal ikke skje når man tar kondomtrikset

Lenke til kommentar

Møllers ja, der stakk jeg, indie og seth_pua fra temmelig kjapt, endte opp på stravinsky tilslutt og det er den diggeste kvelden jeg har opplevd. Jævlig gøy å være ute med dissa folka. Åpna først et sett med jævlig mange jenter og preika som faen, fikk bra attraction og seth som støtte så var det jævlig moro, kult å være ute med noen som kan veilede litt.

Men han forsvant tidlig, så jeg og indie gikk rundt og åpna mange sett utover kvelden, kan ikke huske at vi ble avvist en eneste gang. Var spessielt et sett som vi fikk sykt bra attraction, kclosa ei frøken før vi stakk ned på dansegulvet med venninnene hennes. Da vi kom opp igjen så gikk en chode av en vakt bananas fordi jeg holdt rundt ho.

Han: "Han holder rundt deg"

Hun: "Ja?"

Han: "Er det greit?"

Hun: "Ja"

Så snur han seg mot meg og sier

"Du holder rundt ho"

Jeg svarer ja, og ser ikke hva som er så ulovlig med det. Så spør han om jeg kan stikke eller om han må tvinge meg. Jeg gidder ikke lage noe bråk utav det, og forlater settet, stedet var uansett fullt av hb's så egentlig null stress sånn sett. "Tilfeldigvis" havner vi i samme settet igjen, vi eide jo settet og hadde to frøkner hver og attraction fra begge. Jeg sitter der og holder rundt ho en gang til, da jeg hører indie si bak meg "er det noe galt eller?". Jeg snur meg og slipper taket på ho, for der står den apen av en vakt igjen. Hvis jeg ikke stakk denna gangen så ville han kaste meg ut. Så der ødela han kvelden for henne. Vi setter oss ned og tar en pils ved baren. "target høyre" sier jeg til indie, og han åpner og får henne og en venninne ned på dansegulvet. Jeg må selvsagt ta hånd om den mindre pene venninna siden dem har en tendens til å være noen jævla cb's. Så der danser vi til det stenger, alle 4. Selvfølgelig kommer det gode gamle spørsmålet "skal vi nache hos deg" frem. Siden vi hverken ville gå til Lillestrøm eller Telemark så havna alle fire opp i en stor seng hos frøkna på skøyen. Vi tar godt hånd om frøknene, og jeg fordet om jenta ikke var så heit så gikk jeg for !close. (SORRY Indie) Rart indie og hans target ikke fikk det med seg, men dem var vel for opptatt med hverandre. Uansett er det ikke noe digg å !close med folk en meter vekk, og man må prøve å ikke lage lyder. Bad sex, men da asian unnagjort. Neste gang får det bli noe heitere

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Dagens høydepunkt:

Under tidenes heftigste LMR, (jeg brukte en time på å komme i senga, så en time på å få av buksa!).

 

Var det cold approach eller en du har truffet før?

 

Kan være du traff på en litt mer "skikkelig" jente som har en regel at hun ikke gjør det på første kvelden.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Haha... Så bra Seth. Og Chosen One, trudde akkurat det samme selv, måtte lese gjenom posten flere ganger for å skjønne greia - genialt :)

 

Min oppsummering av helga: Krangling med eksen på torsdag for å tilfeldig møte henne på vei til utested på fredag etter at jeg hadde blitt baila av ei nettberte. Snakker om massiv potensialle for statekiller her, men jeg bestemte meg for å pløye i gjennom. Møtte Seth på Hardrock og fikk sett litt av gamet hans(good shit man), jeg blei cockblokka delux - dama som var CB var ansatt av target, og target var tydeligvis into me. Skjønner ikke greia, du hindrer sjefen din(den personen som gir deg penger -> mat) til å få hva hun vil ha.

 

Lørdag:

Igår var jeg innom Møllers for å spotte ut noen PUA'er, de jeg så som jeg tror var det så ut til å være i set så jeg fikk ikke prata så mye med noen. Men det var en fyr som jeg hjalp opp fra en benk, han satt helt innerest og kom seg ikke ut. Hvis du leser dette og tror det er deg, gi meg en lyd. Hvertfall kul fyr.

 

Stakk videre for å møte nettberta jeg egentlig skulle møte på fredag, grei dame, men helt turbo. kort oppsumert: nettberte begynner å flørte med en eller annen kar, jeg kjører sjalusi spill(sjekke opp noen andre så hun ser det) noe hun tydeligvis ikke liker. Møter to PUA-studenter, viser han ene at du trenger ikke å kunne danse for å ha det gøy på dansegulvet, mitt da ny target - søt svensk berte har det veldig gøy. Setter seg ned med vennina og jeg foreslår at de(svenske berta og vennina) skal kysse, bad idea. Senere så viser det seg av vennina til svenskeberta har gått til døra vakta og "sladdra", så dør vakta kommer bort til meg og sier at jeg må oppføre meg ellers så må han kaste meg ut. WTF! Han fortalte meg at jeg hadde sagt noen skulle kline, snakk om cockblokking når du går å henter dørvakta. Anyway, fun night og #-closing av svenskeberta.

Lenke til kommentar
Anyway, fun night og #-closing av svenskeberta.

 

Jeg er med på de fleste PUA-forkortelsene, men closing-termene er litt tåpelige.

 

Bruk kiss, fuck osv, takk :thumbup:

 

For en dame, hun som hentet dørvakta. Og enda verre at vakta brydde seg, om absolutt ingenting.

# tegnet betyr nummer, you do the math ;)

 

Ja, syns også det var merkelig at dørvakta reagerte på det, prata litt med han når det stengte. Og slik jeg skjønte det ville han bare si ifra at noen hadde sagt det om meg, og hvis han fikk flere klager på meg måtte han vurdere å kaste meg ut.

Lenke til kommentar
Skrevet av;

Kaja_

Seth_PUA

Haha, ser ut som PUA har dobbel effekt gitt, når det funker som "sjekketriks" i seg selv, det å drive med pua :p

(om jeg forsto det riktig da, at Kaja kom nysgjerrig inn i denne tråden, fremmed for alle, og seth.. tok henne under vingene sine)

 

 

Det er jo det vi har sagt hele tiden ;)

Er det vanlig å være ærlig, og bruke det jevnlig i gamet, altså fortelle rett ut ha man driver med? Og dermed få dem nysgjerrige, så de på en måte skyter seg selv i foten? :p

Lenke til kommentar
Awesome folkens!

 

Pepsi, hva var greien med vakten?

 

Du skulle spurt om han ville at noen skulle holde rundt ham også ;)

og så sendt jenta bort til ham for en klem.

 

Eller bare spurt hva som var så gale med å holde rundt noen.

Veit ikke hva som var galt med han jeg. Han var mindre intelligent ihvertfall. Meget seriøs vakt om han kaster ut folk fordi dem berører hverandre^^ Men dem har sikkert en eller annen relasjon som gjør at han reagerte så. Ikke det at det gir han grunn til å kaste meg ut

 

Anyway, fun night og #-closing av svenskeberta.
Jeg er med på de fleste PUA-forkortelsene, men closing-termene er litt tåpelige.

Bruk kiss, fuck osv, takk :thumbup:

#close - number

@close - mail

kclose - kiss

!close - fuck

 

Tar kortere dit å skrive

Lenke til kommentar
Skrevet av;

Kaja_

Seth_PUA

Haha, ser ut som PUA har dobbel effekt gitt, når det funker som "sjekketriks" i seg selv, det å drive med pua :p

(om jeg forsto det riktig da, at Kaja kom nysgjerrig inn i denne tråden, fremmed for alle, og seth.. tok henne under vingene sine)

 

 

Det er jo det vi har sagt hele tiden ;)

Er det vanlig å være ærlig, og bruke det jevnlig i gamet, altså fortelle rett ut ha man driver med? Og dermed få dem nysgjerrige, så de på en måte skyter seg selv i foten? :p

 

 

Jepp. Ho jeg kommer til å date fast fremover visste at jeg drev med PU før hun i det hele tatt møtte ho. For en uke siden pulte jeg en jente som skulle møte meg fordi hun hadde hørt om PU og var nysgjerrig.

 

Ærlighet er veldig tiltrekkende

Lenke til kommentar

Min kveld igår ble ganske så rolig.

 

Var på et veldig bra vors med bare eldre damer. Men ble ganske så beruset og full utpå kvelden . Så fikk aldri satt igang, var ute med noen gode venner som var på besøk.

 

Skal møte en dame på 22 år neste helg , som er en 8er . Kjenner ho ikke , ho hadde sakt til kompisen min at jeg var kjekk. Så gidde han meg nr . Og vi har planlagt å møtes neste helg på privat fest. Blir nesten bare å være damer der , siden det er frisør fest! Hun bor ikke her , så skal til Trondheim da hos noen venner.

 

Blir et veldig spennende prosjekt . Om jeg klarer å f.close henne på 1 dag , må iallefall gjøre ting riktig og levere varene. Så kan det bli sukse. Men jeg holder muligheten åpen for andre , gidder ikke å satse alt på 1 kort.

 

Jeg burde vell starte tidlig med å bygge sosial status og bryte inn i set. Ikke gi henne all for mye oppmerksomhet , slik at det ikke blir åpenbart at jeg sikler etter henne. At hun må jobbe litt. Må ialllefall kartlegge hvordan person hun er. Så jeg vet hvordan jeg skal kjøre løpet

 

Tar gjerne imot tips og råd for hvordan jeg burde legge meg fra start tilslutt på festen.

Lenke til kommentar
Min kveld igår ble ganske så rolig.

 

Var på et veldig bra vors med bare eldre damer. Men ble ganske så beruset og full utpå kvelden . Så fikk aldri satt igang, var ute med noen gode venner som var på besøk.

 

Skal møte en dame på 22 år neste helg , som er en 8er . Kjenner ho ikke , ho hadde sakt til kompisen min at jeg var kjekk. Så gidde han meg nr . Og vi har planlagt å møtes neste helg på privat fest. Blir nesten bare å være damer der , siden det er frisør fest! Hun bor ikke her , så skal til Trondheim da hos noen venner.

 

Blir et veldig spennende prosjekt . Om jeg klarer å f.close henne på 1 dag , må iallefall gjøre ting riktig og levere varene. Så kan det bli sukse. Men jeg holder muligheten åpen for andre , gidder ikke å satse alt på 1 kort.

 

Jeg burde vell starte tidlig med å bygge sosial status og bryte inn i set. Ikke gi henne all for mye oppmerksomhet , slik at det ikke blir åpenbart at jeg sikler etter henne. At hun må jobbe litt. Må ialllefall kartlegge hvordan person hun er. Så jeg vet hvordan jeg skal kjøre løpet

 

Tar gjerne imot tips og råd for hvordan jeg burde legge meg fra start tilslutt på festen.

 

Når du kommer dit, husk at du kommer dit FOR Å FESTE! Ikke fall inn i framen at du skal dit for å kun møte henne.

Flørt med de andre jentene, men vær seriøs og åpen mot ho du er der for å møte. Når hun feks går ut på balkongen for å røyke eller noe, kan du gå etter, stille deg inn til veggen og trekke hun mot deg. Se hun dypt i øynene og snakk med henne som at hun er den eneste jenta i verden for deg.

 

Hvis hun fremdeles er litt kald da skyldes det 1 av 2 ting:

 

1. Hun tester deg

2. Hun er nervøs/sjalu

 

Sjalu er BRA! Det forsterker følelsene hennes.

Lenke til kommentar

Høres bra , takk =)

 

Jeg er 20 og hun er 22 . Så blir en god utfordring... Kompisen min sa at ho hadde allerede sjekket meg ut på facebook hvem jeg kjente. Om jeg kjente noen i Trondheim osv. Så hun har sjekket meg litt ut. Hun er også jævli treg på å svare på sms , bruker vell 15 timer på å svare ;) Men regner med at hun bare tester meg og holder litt igjen =)

Endret av Vizzy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...