Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Jeg er ganske fornøyd med gårsdagen . Etter 2 timer intensiv nett sjekking. Hooka jeg opp ei jenta , og dette på rekord tiden. Nå er det vikti å legge til at jeg tar ikke å invitere folk på 140 kg. Vist noen tenker va faen jeg driver med :p hehe.. Ho var vell en 6-7er , greit nok! For litt kos

 

Aldri før fått så kjapp og god f. closing. 2 timer etter jeg startet å snakke med henne på nett. Så var hun faktisk hjemme hos meg. Kjørte jeg 40-60 min med comfort. Før jeg gikk over til kiss closing og deretter f.closinga. Nå må man bare starte arbeide med å få vekk interessen hennes. Allerede fått 3-4 sms , blir sliten av det !

På "vanlig" nettsamfunn, eller sextreff-side?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er ganske fornøyd med gårsdagen . Etter 2 timer intensiv nett sjekking. Hooka jeg opp ei jenta , og dette på rekord tiden. Nå er det vikti å legge til at jeg tar ikke å invitere folk på 140 kg. Vist noen tenker va faen jeg driver med :p hehe.. Ho var vell en 6-7er , greit nok! For litt kos

 

Aldri før fått så kjapp og god f. closing. 2 timer etter jeg startet å snakke med henne på nett. Så var hun faktisk hjemme hos meg. Kjørte jeg 40-60 min med comfort. Før jeg gikk over til kiss closing og deretter f.closinga. Nå må man bare starte arbeide med å få vekk interessen hennes. Allerede fått 3-4 sms , blir sliten av det !

På "vanlig" nettsamfunn, eller sextreff-side?

 

 

Nettby faktisk ! utrolig nok , men nettby funker som faen. Jeg bruker kun den siden til slikt. Fordi den er mer effektiv enn sukker,q500 og slikt.

Lenke til kommentar

Spellbound:

Du gjorde ikke nødvendigvis noe galt, kan godt henne at hun har type eller en bror som satt og så på, kulturkræsj om hun var fra Ukraina kanskje? Aner ikke hvor "løse" jentene fra Ukraina er, men uansett, du burde prøvd deg på flere jenter og ikke bare holde deg til én.

Lenke til kommentar
Fikk plutselig beskjed om at det er halloween fest jeg skal på, jeg har jo selvsagt ingen kostymer, men synes denne var god:

 

Kle meg med gavepapir, skrive en stor til-fra lapp hvor det står Til: Kvinner Fra: Gud

altså guds gave til kvinnen. Hvad tycks?

 

Gavepapir? Fra topp til tå, eller hvordan tenkte du det?

 

Idéen er god, så lenge du er kongruent/har selvtillit nok til å matche det. (noe jeg tror du har)

Lenke til kommentar

Konge, da kjører vi på. Da er det bare en ting igjen, dusje, skifte og så pelle seg ut. Jeg regner med at samtlige som er rimelig faste i denne tråden peller seg ut og prøver noe nytt. Målet mitt er å være lenger i settene nå.

 

"No ejection before rejection!" og ikke minst gode gamle "ABC - Always Be a Closer"

Lenke til kommentar

Bare til å kjøre på, eller som Tyler sier det. "Plow, plow, plow".

 

Tenker å teste litt Tim (RSD) saker. F. eks Cyclone of glory og være bevisst på kino. Slik at det blir en "purposeful hand of destiny" i stedet for den vanlige "purposeless hand of doom". (jeg er alldeles ikke flink nok på å kjøre kino helt fra starten)

Lenke til kommentar

Og jeg sitter og chiller på sidewalk på Oslo S og venter på indie. Regner med at vi inntar møllers om ikke så lenge. Tross alt ikke så mye 18årsteder i denna byen. Var forsåvidt i Gjøvik igår, åpna litt forskjellige sett med variert utfall før jeg ble alt for full. Havna hjemme hos ei frøken i Moelv tilslutt ihvertfall, ikke spør hvordan :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gjest

I går var jeg på en intimkonsert/fest med noen venner, en fest der promillen etterhvert ble ganske høy. For meg inkludert.

Når vi kom møtte vi kjentfolk, og slo oss med dem. Vi presenterte oss for hverandre, og jeg hilste bla på ei ganske fin jente som jeg la merke til. Etter å ha fått noen bursdagsgratulasjoner fra denne gjengen, jenta inkludert, fikk jeg ei lita prat med henne. Vi fant blant annet ut at vi hadde noen felles kjente.

Etter dette tok konserten over, og jeg snakket ikke mer med jenta. Tida gikk, og konserten var over, men festen besto.

Hadde nok rukket å bli ganske full da, for husker ikke allverden. Satt meg i en sofa med vennene mine, og vi så litt på tv.

Neste jeg husker er at tven klikker, og jeg hadde henta meg en øl til. Etter å ha satt meg i sofaen igjen kom bare plutselig denne jenta bort til meg, og før jeg viste ordet av det var vi i gang med ganske heftig klining og klåing.

 

Etter å ha kommet ganske langt prøvde noen av vennene mine å få oss inn på ei seng, men han som hadde festen satte ei stopper for det.

Vi stoppet med rotinga, og resten av festen besto av vanlig chitchat med folk, og personer som prøvde å kontrollere fulle kompiser. Jeg var nok en av de som ble kontrollert.

Etter å ha stikki fra festen ga vi hverandre en god klem (jeg og jenta) og vi stakk vært til vårt.

Det jeg lurer på er: Har jeg oppført meg som en idiot, tror noen jenta vil ta kontakt, bør jeg ta kontakt, eller bør jeg bare glemme hele driten?

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
I går var jeg på en intimkonsert/fest med noen venner, en fest der promillen etterhvert ble ganske høy. For meg inkludert.

Når vi kom møtte vi kjentfolk, og slo oss med dem. Vi presenterte oss for hverandre, og jeg hilste bla på ei ganske fin jente som jeg la merke til. Etter å ha fått noen bursdagsgratulasjoner fra denne gjengen, jenta inkludert, fikk jeg ei lita prat med henne. Vi fant blant annet ut at vi hadde noen felles kjente.

Etter dette tok konserten over, og jeg snakket ikke mer med jenta. Tida gikk, og konserten var over, men festen besto.

Hadde nok rukket å bli ganske full da, for husker ikke allverden. Satt meg i en sofa med vennene mine, og vi så litt på tv.

Neste jeg husker er at tven klikker, og jeg hadde henta meg en øl til. Etter å ha satt meg i sofaen igjen kom bare plutselig denne jenta bort til meg, og før jeg viste ordet av det var vi i gang med ganske heftig klining og klåing.

 

Etter å ha kommet ganske langt prøvde noen av vennene mine å få oss inn på ei seng, men han som hadde festen satte ei stopper for det.

Vi stoppet med rotinga, og resten av festen besto av vanlig chitchat med folk, og personer som prøvde å kontrollere fulle kompiser. Jeg var nok en av de som ble kontrollert.

Etter å ha stikki fra festen ga vi hverandre en god klem (jeg og jenta) og vi stakk vært til vårt.

Det jeg lurer på er: Har jeg oppført meg som en idiot, tror noen jenta vil ta kontakt, bør jeg ta kontakt, eller bør jeg bare glemme hele driten?

 

Takker for svar.

 

Jente? ta kontakt? nesten morsomt, skjer ikke så ofte med mindre hun er den eneste som har nummeret ditt eller noe sånt. Nei, er nok du som er gutten som må starte det hele (som vanlig) :p

Lenke til kommentar
Er det folk ute så tidlig?

 

Selv går jeg ikke på byn før klokken 12. (tidligst)

 

Seth er helt ekstrem når det kommer til å dra tidlig/ha dårlig tid til byen. Har ikke tall på hvor mange ganger han har dratt fra vorsen 2-3 timer før alle andre :p

 

For meg i kveld blir det soving. Har jobbet tre fylker unna hver dag denne uka, og pendlet fra og til HVER dag...Ja, Jeg er trøtt!

Lenke til kommentar

Kostymet funket ; )

 

Dagens høydepunkt:

Under tidenes heftigste LMR, (jeg brukte en time på å komme i senga, så en time på å få av buksa!). Driver å prøver å bryte siste rest av LHR (Last hours resistance), og maserer utenpå trusa. Plutselig sier hun: "Jeg vil, og du virker som om du er god [i senga]". Hvor jeg utbryter med mitt mest fancenivoldske smil: "Jeg ER god". Og det føltes 100% kongruent. Det her var lett min morsomste pickup noen sinne, var helt vilt. Aldri møtt på LMR før i det hele tatt nesten, nå var det helt massivt! Og shittests herifra til helvette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...