Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På brune pubber er det ikke akkurat flust med hotte babes etter min erfaring :fun:

 

De peneste jentene finner man uten tvil på litt mer ekslusive steder, dog har man et problem med at sjekkingen der foregår i sosiale sirkler. Så jeg henger meg på Chosen_One og anbefaler Karl Johan og pubbene rundt der, eks: Fridays, Hardrock, Onkel Donald og de andre i det området...

 

Missforstå meg rett, det er fine damer her og der på en rekke steder. Men det er et faktum at størst konsentrasjon av drit digge damer finner man uten tvil på steder som La Bella Sole, Podium, Barbeint, Cosmo osv...

 

Har og et inntrykk av at vestkantdamer er hakket flinkere til å ta vare på seg selv og utseende sitt en østkantdamer. Igjen generellt sett. Østkantdamene begynner å bli litt for feite, stygge og harry for min del... Not my cup of tea...

 

Så jeg plukker steder etter beliggenhet i byen, og dessverre er det lite som trekker meg mot grynerløkka og grønland og nedre del av Karl Johan eller steder som Møllers. Selv om det er lett å få pult i disse områdene, er det ikke vært det.

 

Mitt tips: Gå for kvalitet fremfor kvantitet. Selv om Lenin en gang sa "kvantitet er kvalitet i seg selv" .)

Lenke til kommentar

Hadde aldri i verden orket å ha noe forhold til ei dame som var for opphengt i sitt eget utseende og brukte flere dager i uken på å shoppe i Bogstadveien o.l. - det er ofte lyset er på men ingen hjemme der. Men selvfølgelig, damer bør jo ha en viss sans for "fasadevedlikehold" uansett hvilken kant av byen (eller landet) de kommer fra.

 

En kamerat av meg hadde følgende å si om damer på Grünerløkka i sin tid; "Damene med de stygge trynene og de fine kroppene" :p

Lenke til kommentar
Allright.

Da popper jeg nok hode innom og ser om jeg kan spotte dere ut, og kanskje "åpne" dere. Hehe!

Prøv, jeg har sinnsyke bitchshields! >:)

 

*regle*
Ja, du er såpass heldig at du er over dem fleste aldersgrensene. Jeg som er 19 må ty til mindre bra steder

 

Hadde aldri i verden orket å ha noe forhold til ei dame som var for opphengt i sitt eget utseende og brukte flere dager i uken på å shoppe i Bogstadveien o.l. - det er ofte lyset er på men ingen hjemme der. Men selvfølgelig, damer bør jo ha en viss sans for "fasadevedlikehold" uansett hvilken kant av byen (eller landet) de kommer fra.

 

En kamerat av meg hadde følgende å si om damer på Grünerløkka i sin tid; "Damene med de stygge trynene og de fine kroppene" :p

Bogstadveien er sikkert et bra sjekkested det da. Gjøre som otto junior og stå og vifte med en hundrelapp og si "ble du kåt nå" :p Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Haha. Diskusjon.no treff på møllers i morgen? ;)

 

 

Var flaust med gotere der sist jeg var innom møllers. Ikke at det er noe galt med goth damer noen av dem er fine/søte. Mulig jeg valgte feil dag. Men hva slags alders grenser er det egentlig møllers opererer med hvis de har noen i det hele tatt. Er jo aldri sjekk eller noe.

 

 

Uansett, jeg har tatt meg tid til en gang i blant bare å sette meg ned på en klubb/bar å studere litt på hvordan vanlige menn går opp til kvinner og sjekker dem opp. Å jeg må ærlig talt si at jeg noen ganger gremmes på fremgangs måte.

Ikke at jeg var noe bedere før jeg satte meg ned for å se hva som ikke funket.

 

Det er jo ikke rart kvinner utvikler "bitch shields" de trenger dem jo for svarte. Hadde jeg vært kvinne så hadde jeg gjort det samme.

 

Selv om jeg nå er blitt mer selvsikker og klarer nå 30 - 40 % av gangene å starte en samtale med ei dame så ender det etter litt snakking. Jeg legger merke til at jeg gjør all mulige feil.

Dette må jobbes med.

Takker for tråden! håper den gir folk som ikke klarer å starte samtaler for å så snakke med damer et spark bak inkludert meg.

 

Skal prøve meg på å starte samtale med noen damer på dagen. Skal bruke litt tid på dette i morgen. Prøve å gå opp starte en samtale går det ikke over til neste. Målet mitt er da å bygge opp en bedere selvtillit osv.

 

Spennende saker må jeg si!

Endret av Seaman1
Lenke til kommentar

nice one!

http://www.vgb.no/18921/perma/368942/

 

jeg siterer:

Tips: Vis aldri interesse, fremstå som kriminell, farlig og likegyldig. Ettersom kvinnen da egentlig ikke liker deg vil hun innbille seg at hun liker deg, og du får tilgang til hennes kjønnsorgan. Dere vil gå fra hverandre når hun oppdager at du er et rasshøl, men nyt det så lenge du kan. La henne ikke få vite at du egentlig ikke er et rasshøl – da er du et rasshøl fordi du later som du er et rasshøl mens du egentlig ikke er et rasshøl.

 

hehe :)

 

God helg folkens, selv skal jeg tilbe min ltr! :fun:

Lenke til kommentar
Når har folk tenkt og komme, så tar jeg meg en tur jeg også. Kveldsplanene i dag er defuse, så hvis noen vet om noe morsomt som skjer i Oslo, let me know.

 

Slenger meg på denne, hvis noen veit om noe spannande som skjer i hovedstaden, så blir jeg gjerne med. Seth you got my number, right?

 

Kan bli artig med PUA treff på lørdagen, gother bertene på møllers kommer til å få seg time-of-there-life, så magen sjamerende gutter som står i kø for å sjekke dem opp :)

Lenke til kommentar

Ni kon is teh man! Glem heller ikke Stravinsky eller f. eks Neon i samme slengen av steder det er hot babez. ;)

 

På Elixia på dagtid altså mellom 12-15 hender det også at det er jenter som er usedvanlig deilige. Hvorfor, det vet jeg ikke, men de liker vel å trene alene og ikke bli sett. (Sjølyst dette er om noen trener der)

 

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=527035 Ungdom i Nord er fetest, hehe.

 

Det er ofte høy musikk på de stedene Ni kon og jeg nevner, men et triks for dette er å ta med kvinnfolket ut for å røyke. Om du faktisk røyker eller ikke spiller ingen rolle...

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Hei, Pick Up Artist.

Prøver meg på en field report fra i går.

Jeg var på et utested. Hadde to øl innabords for å komme over den verste kneika. Jeg dro eplekjekk bort til dansegulvet og fikk ganske umiddelbart blikkontakt med ei jente (7er). Jeg begynte å danse med henne og hun var med på notene. Hun hermet faktisk etter hver eneste bevegelse jeg gjorde, uansett hvor fjollete og håpløs den var.

 

Jeg benyttet muligheten til mye kroppskontakt ved å holde rundt henne osv. Innimellom dro hun vekk og danset andre steder i lokalet, men jeg observerte at hun tittet over skulderen sin for å sjekke at jeg fortsatt var der. Etter hvert kom det frem at hun var fra Ukraina. Hun lurte på hva jeg het og hvor jeg var fra og jeg svarte at jeg het Roger (falskt navn) og var fra Minnesota, USA.

Litt senere sa jeg at jeg bare snakket bullshit med henne og at jeg var fra Norge. Dette slo tydeligvis godt an kunne jeg se.

Hun danset stadig tettere med meg og holdt armene rundt osv.Tiden var nå klar for en kissclose og jeg prøvde meg. Men hun vek unna og stakk temmelig kjapt da.

 

Likevel så jeg at hun fremdeles tittet over skulderen sin og fulgte med på meg. Tre minutter senere klarte jeg dermed å få henne tilbake til der vi var. Desverre fikk jeg ikke til kissclosen nå heller. Hun forsvant nemlig for godt noen minutter senere. Jeg så at hun satt seg ved en fyr som tydeligvis kjente henne godt. Jeg antar at det enten var typen eller en bror.

Så dermed stakk jeg også hjem (da klokken tross alt var 3) og kjøpte en kebab. Passe fornøyd.

 

Noe jeg burde ha gjort annerledes her. Kanskje var jeg for klengete? Var forsøket på kiss-closen for tidlig eller for sen? For lite social proof? Greit å vite til neste fredag (øver 1 gang i uka).

Lenke til kommentar

Jeg er ganske fornøyd med gårsdagen . Etter 2 timer intensiv nett sjekking. Hooka jeg opp ei jenta , og dette på rekord tiden. Nå er det vikti å legge til at jeg tar ikke å invitere folk på 140 kg. Vist noen tenker va faen jeg driver med :p hehe.. Ho var vell en 6-7er , greit nok! For litt kos

 

Aldri før fått så kjapp og god f. closing. 2 timer etter jeg startet å snakke med henne på nett. Så var hun faktisk hjemme hos meg. Kjørte jeg 40-60 min med comfort. Før jeg gikk over til kiss closing og deretter f.closinga. Nå må man bare starte arbeide med å få vekk interessen hennes. Allerede fått 3-4 sms , blir sliten av det !

Endret av Vizzy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...