Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_morten21_*
Men men. Er jo aldri verre enn å bruke kondom

 

 

Er det det?

 

Nå har jeg lest en del om sexavhengighet i det siste, eks:

 

http://www.helsenett.no/index.php?option=c...8&Itemid=92

 

http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.1314583

 

 

Uansett vil man som en PUA bli mer og mer sexavhengig og bytte av partnere skjer fort og ofte. I en slik person vil også ansvar forsvinne og de liker å ta sjanser. Sex uten kondom er derfor helt vanlig i slike kretser. Man blir også litt full av selvtillit og det er et klart tegn på at ting har gått for langt når man er mer redd for å få barn enn å smitte/bli smittet med en kjønnsykdom som feks HIV...

 

Jeg vet at når jeg holdt på som værst var kondomer et totalt ukjent begrep, og jeg var ikke alene om å lure på hva den gummidingsen egentlig var ment til....

 

 

OT:

 

Hei Eirik. Godt å ha deg tilbake :)

 

Kondom er oppskrytt.

 

Om noen gir deg hIV ( Noe som ikke skal vaere mulig, fordi da vet man som regel om det selv, og man faar ikke lov og ha sex ) Uansett, om du skulle bli smittet av hIV, er den personen som ga deg det totalt ansvarlig og havner nok i fengsel faktisk, og du kan gaa paa medisiner for at den ikke skal utvikle seg til Aids.

Lenke til kommentar
Men men. Er jo aldri verre enn å bruke kondom

 

 

Er det det?

 

Nå har jeg lest en del om sexavhengighet i det siste, eks:

 

http://www.helsenett.no/index.php?option=c...8&Itemid=92

 

http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.1314583

 

 

Uansett vil man som en PUA bli mer og mer sexavhengig og bytte av partnere skjer fort og ofte. I en slik person vil også ansvar forsvinne og de liker å ta sjanser. Sex uten kondom er derfor helt vanlig i slike kretser. Man blir også litt full av selvtillit og det er et klart tegn på at ting har gått for langt når man er mer redd for å få barn enn å smitte/bli smittet med en kjønnsykdom som feks HIV...

 

Jeg vet at når jeg holdt på som værst var kondomer et totalt ukjent begrep, og jeg var ikke alene om å lure på hva den gummidingsen egentlig var ment til....

 

 

OT:

 

Hei Eirik. Godt å ha deg tilbake :)

 

Kondom er oppskrytt.

 

Om noen gir deg hIV ( Noe som ikke skal vaere mulig, fordi da vet man som regel om det selv, og man faar ikke lov og ha sex ) Uansett, om du skulle bli smittet av hIV, er den personen som ga deg det totalt ansvarlig og havner nok i fengsel faktisk, og du kan gaa paa medisiner for at den ikke skal utvikle seg til Aids.

 

Dette er så morsomt på så mange plan...

Lenke til kommentar

En ting jeg har erfart fra forrige pickup. "Greia" blir mye enklere om man gir jenta valget. Dette er kanskje elementærkunnskap, men jeg har i det siste vært nervøs for om ei jente vil møte meg på date. Spurte henne i dag og hun svarte at hun er opptatt til over helgen, men kanskje til neste uke. Choden i meg ville prøve å overbevise med lignende svar; "det er fint å gå tur her i området"/"Jeg synes du skal gi det en sjangse", "når i neste uke passer det? og svar som det.

 

Neida. Jeg sendte avgårde en kort melding om at det ikke er stress, og at hun får ta kontakt dersom det passer.

 

resultat: Nervøsiteten er nå borte. Jeg slipper å lure lenger, slipper å gå og vente på svar og validering fra henne, fordi JEG gav henne valget. Jeg tok en avgjørelse, derfor har jeg også kontroll over situasjonen, ikke henne.

 

Jeg er helt rolig og har faktisk fått den instillingen om at dersom det ikke blir noe av, greit.

 

Big things are coming to me. Jeg merker det, dette blir virkelig stort. Om noen år fra nå av vil jeg ha utviklet meg til den jeg i dag ønsker å være. Jeg vil velge mine partnere, jeg vil kjenne sosiale interaksjoner inn og ut, være en kvinnekjenner, være trygg på meg selv i situasjoner som i dag er utrygge.

 

Slik kan jeg få det. Slik kan du få det. Hvordan? Det eneste som fører til resultater er handling. Gjør det, gå ut og kjør på. Drit deg ut 1000 ganger og du vil ha ligget med 100 jenter. Altfor mange er stressa for å gli rejected. Du VIL bli rejected. Det vil svi, men kjør på og drit i det. Ikke ta deg nær av det, jenter rejecter ikke deg, men approachen din. Blir som å sitte på ræva og vente på å ta 100kg i benken. Den eneste måten å løfte så mye er å komme seg på treningsstudioet og begynne med 40kg, eller 50 eller whatever.

 

Jeg er så jævla fornøyd og glad nå. Jeg begynner å se klart.

 

edit: HAHAHA. I det jeg skrev dette fikk jeg melding fra hun jenta. hun skrev noe sånt som "ja det er greit, vi snakkes neste uke :)" Jeg gav henne valget, nå kommer hun til meg, ikke omvent.

 

Og hei unique - vil bare si jeg elsker deg. I dag er jeg maks happy, etter å ha våknet opp. Big things are coming to me...

Endret av Nylon
Lenke til kommentar
men å bli pickup artist er ikke å kunne noen sjekketriks, men det er en livstil og en helt ny måte å få damer på.

PU kan brukes i mange sammenhenger for å forbedre seg selv. Nå foreslår jeg at du går tilbake til spillehula de som du kanskje trår ut en skjelden gang. The Real World er en fin ting. Enkelte ting i PU var det som skulle til for at jenter skulle like meg....

 

PU har hjulpet meg ubeskrivelig siste halve året uten at jeg går ut å treffer damer 25/7.

Endret av Cape
Lenke til kommentar
znip

PU har hjulpet meg ubeskrivelig siste halve året uten at jeg går ut å treffer damer 25/7.

 

Det er det samme for min del, Cape. Selv om jeg ikke går ut så ofte jeg burde for å faktisk praktisere, så har PU hjulpet meg med å utvikle meg selv i en positiv retning. På så kort tid som fra begynnelsen til slutten av sommerferien har jeg virkelig forandret meg. (positivt sett)

 

Flawless Natural kan forresten anbefales. Dropp RSD Foundations, da FN er langt bedre.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Har _ALLE_ RSD.

 

Jeg ser gjennom alt, men natural er stil jeg liker. Tim er goodshit!

 

Til de av dere som ikke har begynt på VGS:

 

Kan dere basic PU på VGS kan dere ROCKE BIGTIME, tro meg.

 

Enkelte aspekter:

 

På skolen så er det etter min erfaring egentlig få kriterier man behøver for å lykkes i mer eller mindre grad:

 

Selvtillit - Folk shit-tester og holder på både gutter og jenter. Mye amogs og barnslige gutter særlig i 1 klasse VGS. Folk setter ut rykter og VGS er faktisk et fin fint sted for meg å bygge en sterk figur. Jeg merker allerede at jeg kan føle meg mer enn komfortabel selv om folk shit-tester absolutt hele tiden.

 

Kino - Dette er en absolutt vinner på skolen jenter som er 16-18 får du omtrent på fanget om du tar på dem som at det skulle vært helt naturlig. Kose, Kile, Stryke +++

 

Skille seg ut - Jeg har kjørt på litt soliarum den siste tiden, 4x 20 min siste 4 uker. Dette er egentlig ikke mye, men jeg blir fort brun og da holder dette.

Finn din stil - Bare ikke for ekstrem. Vær sexy og spill på det. Jeg vil ikke nevne for mye om min egen stil i et eget forum.

 

Prizing: "Shit du er ikke min type vi er altfor like" Små rutiner som dette kan være gull selvom jeg ikke er mest fan av rutiner.

 

Alder: Fordel om du er noe eldre enn de jentene du har som targets. Fordel men ikke must...

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...