Programvare Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg skal faen meg teste det Pez-trikset. Men mulig det hadde vært gøy med love-hearts selv om det er mange som ikke liker det, men det er vært et forsøk Lenke til kommentar
fluff Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Bare pass på at du har noe bra å følge opp med. Jeg beundrer din stå-på vilje! Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Jepp! Den skal du ha for! STÅ PÅ! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Bare pass på at du har noe bra å følge opp med. Jeg beundrer din stå-på vilje! 9639137[/snapback] Hyggelig å høre. Jeg skal nok bli en riktig god pick-up'er med litt trening. For jeg veit at jeg kan klare det. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Takk for alle svar og slikt hittil. Bare lurer på en ting: Er det vanlig å snakke om det aktuelle temaet for det man driver med. Hvis jeg står inne på en filmsjappe og ser en jente som står og kikker på filmer, kan jeg da åpne med: Hei! Liker du komedier eller grøssere best? Eller noe slikt: Ser du etter noe spesielt? Jeg er veldig glad i film og har sett en del så jeg kan liksom fortelle hvis det er noe hun lurer på med en film, og det kan vel komme til fordel? eller? Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Alle kan klare dette. Det er ikke så vanskelig som man skal ha det til. Men det er JÆVLIG mye man må igjennom før man blir god, så man bør ha en viss kontroll over følelsene sine og ikke ta ting innpå seg i starten. Også derfor vi kaller det "Game", så man ser på det som et spill, og ikke noe mer... Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei PUA! Synes det er flott at du tar deg tid til å skrive en post som dette. Vil si meg enig at du kan åpne en dame med hva som helst, har ikke noe å si hva du sier egentlig, eller om du åpner fysisk. Har gjort detta selv mange ganger, og som du vet har jeg mange historier på lager Kroppspråk, tonefall og hva du vil med dama har mye mer å si. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Takk for alle svar og slikt hittil. Bare lurer på en ting: Er det vanlig å snakke om det aktuelle temaet for det man driver med. Hvis jeg står inne på en filmsjappe og ser en jente som står og kikker på filmer, kan jeg da åpne med: Hei! Liker du komedier eller grøssere best? Eller noe slikt: Ser du etter noe spesielt? Jeg er veldig glad i film og har sett en del så jeg kan liksom fortelle hvis det er noe hun lurer på med en film, og det kan vel komme til fordel? eller? 9639161[/snapback] Jada! Kalles en "Situational opener". Åpner stort sett med "kan du anbefale ditt og datt", eller så buster jeg henne når hun strekker seg etter en film eller bok og sier "nei, ikke den. den passer ikke for deg". Så sier dem ALLTID "Hvorfor ikke?", og da går jeg rett inn i det vi kaller en coldread rutine... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Takk for alle svar og slikt hittil. Bare lurer på en ting: Er det vanlig å snakke om det aktuelle temaet for det man driver med. Hvis jeg står inne på en filmsjappe og ser en jente som står og kikker på filmer, kan jeg da åpne med: Hei! Liker du komedier eller grøssere best? Eller noe slikt: Ser du etter noe spesielt? Jeg er veldig glad i film og har sett en del så jeg kan liksom fortelle hvis det er noe hun lurer på med en film, og det kan vel komme til fordel? eller? 9639161[/snapback] Jada! Kalles en "Situational opener". Åpner stort sett med "kan du anbefale ditt og datt", eller så buster jeg henne når hun strekker seg etter en film eller bok og sier "nei, ikke den. den passer ikke for deg". Så sier dem ALLTID "Hvorfor ikke?", og da går jeg rett inn i det vi kaller en coldread rutine... 9639173[/snapback] Det skal jeg garantert prøve! edit: Hva er coldred routine? Endret 5. oktober 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 En rutineteknikk der du forteller hun noe om henne uten at du egentlig kjenner henne. Skaper veldig bra connection... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 En rutineteknikk der du forteller hun noe om henne uten at du egentlig kjenner henne. Skaper veldig bra connection... 9639192[/snapback] Gøyalt Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Jepp! Det er dritmoro! Og det geniale med det er at det passer til ALLE, og for jenta virker det veldig spesielt for henne.... Så de rutinene er gode som gull... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jepp! Det er dritmoro! Og det geniale med det er at det passer til ALLE, og for jenta virker det veldig spesielt for henne.... Så de rutinene er gode som gull... 9639223[/snapback] Men angående film-greia. Når du sier til hun at "den filmen passer ikke deg" og hun spør "hvorfor ikke?" hva svarer du da? Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei PUA! Synes det er flott at du tar deg tid til å skrive en post som dette. Vil si meg enig at du kan åpne en dame med hva som helst, har ikke noe å si hva du sier egentlig, eller om du åpner fysisk. Har gjort detta selv mange ganger, og som du vet har jeg mange historier på lager Kroppspråk, tonefall og hva du vil med dama har mye mer å si. 9639170[/snapback] Godt å høre mann! Og du har et godt poeng med at det viktigste er ikke hva som kommer ut av kjeften! Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Jepp! Det er dritmoro! Og det geniale med det er at det passer til ALLE, og for jenta virker det veldig spesielt for henne.... Så de rutinene er gode som gull... 9639223[/snapback] Men angående film-greia. Når du sier til hun at "den filmen passer ikke deg" og hun spør "hvorfor ikke?" hva svarer du da? 9639227[/snapback] Du er en sånn sukkersøt jente. Du digger sikkert den her istedet. *Finner fram en skikkelig chick-flick* LEK med henne litt.. Tenk på henne som en liten unge, gjerne som hun skulle vært en spydig lillesøster. Endret 5. oktober 2007 av PUA Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Takk Jeg spiller piano og litt gitar og kan også synge litt. Er det noe å fortelle om (uten å skryte)? Og i så fall, hvordan forteller jeg om det og når i samtalen? Lenke til kommentar
fluff Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jepp! Det er dritmoro! Og det geniale med det er at det passer til ALLE, og for jenta virker det veldig spesielt for henne.... Så de rutinene er gode som gull... 9639223[/snapback] Men angående film-greia. Når du sier til hun at "den filmen passer ikke deg" og hun spør "hvorfor ikke?" hva svarer du da? 9639227[/snapback] Si noe som man EGENTLIG kunne sagt om hvem som helst, men som hun tror gjelder spesielt for henne, så hun tror du allerede kjenner henne inn og ut. Et eksempel på et slikt utsagn ville være å si at hun er eventyrlysten. Hvem er ikke det? Lenke til kommentar
fluff Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Takk Jeg spiller piano og litt gitar og kan også synge litt. Er det noe å fortelle om (uten å skryte)? Og i så fall, hvordan forteller jeg om det og når i samtalen? 9639245[/snapback] Hvis du er god, er kanskje det beste å bare overraske noen med det. God verdidemonstrering. Hvis ikke kan det kanskje virke som skryt. En gang spilte jeg gitar for en jente så hun begynte å gråte. Det funket. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Takk Jeg spiller piano og litt gitar og kan også synge litt. Er det noe å fortelle om (uten å skryte)? Og i så fall, hvordan forteller jeg om det og når i samtalen? 9639245[/snapback] Delvis enig i deg Fluff sier. Men jeg vil påpeke en annen ting. Det er ikke så viktig hva du sier, så lenge du er komfertabel. Man kan si mye rart, men fremdeles ha en betydningsfull samtale. Det som er mer viktig er at du er komfertabel. Det har seg slik at hvis du er komfertabel i den gitte situasjonen vil hu også være det. Er du nervøs vil det smitte over på henne osv osv. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Lest igjenom 1. post +++ Jeg går på golfskole og der er det 2 jenter som er digge, hvordan skal jeg gå fram? det er siste dagen i morra. hvet ikke om de liker å se på golf(de er proffe har hvitt kort +++). Har hørt de har snakket om hvordan jeg slår, og ler og ser på meg og litt sånn. vi har lunch og da sitter de på det andre bordet men rett oven for meg: Jentene _____________ |_____________| ______________ |_____________| Meg Endret 5. oktober 2007 av cHilfiger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå