Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes også Mystery sin metode virker mest logisk. Ross Jeffries har noen ganske kule filmer på youtube der han får kvinner inn i noen slags transer, men utover det liker jeg ikke stilen hans. Han får kvinnene til å virke som at han er helt desperat etter dem. Mulig det funker, men når man nærmest må be på sine knær for å få jenta, vet jeg ikke om det er verdt det.

 

"I merely wait for a nice looking young lady to come jogging, blading or biking toward my stationary position along the path. I then jump out, hold out a hand and in my most authoratative tone yell:

 

STOP! (This is actually pretty funny to watch. I have never had them NOT stop!)

 

I then say something like, "If you're that easily stopped ...... you need a boyfriend who will MOTIVATE you! My name is Ross".

 

Hentet fra Ross Jeffries. Han påstod at den metoden funka, men det virker da litt desp? I tillegg identifiserer jeg meg litt mer med Mystery.

Her er en approach fra Mystery sin side.

 

"You walk up to a girl, tilt your head to the side and look serious, stare for a second and wait for her to give you the "What do you want" look. Crack a half smile, and pull out the Pez.

Me: "Pez?"

(This is fuckin' unreal... you can use it anywhere and it always gets a laugh. And who doesn't love Pez?)

Her: "hehehe...I love Pez!"

Me: "Didn't your mom warn you about taking candy from strangers?"

Her: "Yeah...."

Me: "And it's bad for your teeth."

Her: "Yeah, but I like it!"

Me: "Isn't it funny how what's dangerous can be so exciting? Tell ya what... [transition to proceeding to talk over coffee or a pattern or a #close etc]""

 

Sykt artig approach.

 

Forresten, PUA, ser du helst at slike ting ikke blir postet her, der alle kan se dem?

Lenke til kommentar

Sannsynligvis, ja. Men tror du ikke hun ville gjort det om du gikk opp til henne og tilbød henne en PEZ og? Og det er det jo faktisk folk som får til å funke og! Det gjelder å prøve ut litt forskjellig, finne ut hva det er som fungerer for deg.

Personlig har jeg ikke baller til å gå opp til en jente og by henne på PEZ eller spørre om hun tror folk har gått på månen. Men jeg jobber med saken.

Lenke til kommentar
Sannsynligvis, ja. Men tror du ikke hun ville gjort det om du gikk opp til henne og tilbød henne en PEZ og? Og det er det jo faktisk folk som får til å funke og! Det gjelder å prøve ut litt forskjellig, finne ut hva det er som fungerer for deg.

Personlig har jeg ikke baller til å gå opp til en jente og by henne på PEZ eller spørre om hun tror folk har gått på månen. Men jeg jobber med saken.

9639060[/snapback]

 

Så hvordan er din teknikk da?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Så hvis jeg sier:

 

Hei du! Tror du virkelig at det noen gang har vært mennesker på månen?

 

Ville hun ikke reagert slik da?

9639046[/snapback]

Ja, siden de fleste synes det med månen er ganske uinteressant.

 

*Var visst litt treig.

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar

Du må threade den bedre.

 

Hei du, kjapt spørsmål, Jeg og vennindene mine hadde en diskusjon i går, og vi klarte ikke å komme til enighet:

Tror du mennesket virkelig landet på månen?

 

Så får du svaret, som i grunn er uviktig.

Etter det gjør du det som kalles en transition, dvs å hoppe på en ny tråd.

 

Eksempel:

DU: Opener.... månen bla bla bla

Hun: Whatever

Du: Rått...! Aldri tenkt over det slik før/whatevver. Du veit jo hvor gærne damer blir i vinfylla! En gang så...... Og inn i neste tråd.

 

Dette er noe du gjør hele tiden ubevisst med folk du er komfortabel med, men det føles jævlig unaturlig å gjøre det mot ukjente. Derfor trener man på det..

Lenke til kommentar

Saken med opening er at man kan omtrent si ALT MULIG, og det vil fremdeles fungere.

Særlig i statiske miljøer som en nattklubb etc. Har opplevd, sett, gjort og hørt mye sjukt folk har åpnet suksessfult med.

Saken er det at folk er på autopilot 90% av tiden, og bruker motoriske responser til det du spør de om. Det er derfor jeg skriver "whatever" når hun svarer. Saken er hvordan du bruker responsen hennes til å gå inn i en ny rutine der du viser høy verdi, slenger inn et neg for å bryte autopiloten hennes...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...