Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Har dere gått gjennom The Golden Rules of Winging?

 

Er dere veldig gode kompiser fra før?

 

Greien jeg har med mine kompiser når vi går ut er at alle andre kommer i andre rekke. Kompisene og jeg er de viktigste. Så når en kompis kommer bort til settet gir jeg ham med en gang full oppmerksomhet og introduserer ham til de andre folka. Inside Jokes er alltid kult. Chosen_One hadde et bra innlegg for mange sider siden om winging.

 

Angående negativ oppmerksomhet nailer V Chase den ganske bra. Jeg tipper utstrålingen din er uselvsikker noe folk merker og dermed terger deg litt.

 

Med Peacocking vil du få mye oppmerksomhet. Det er tross alt det som er poenget.

Og du vet at det ikke er personligheten din. De kjenner deg tross alt ikke.

 

Ro ned på peacockinga. Sjekk ut noe RSD stuff. Det blir mye gøyere når du tenker at alle heier på deg istedetfor at alle er hindre i veien din til suksess. For faktisk,

 

De aller fleste er utrolig greie mennesker på by'n.

 

 

Grattis Artisten!

 

Velkommen til Community'et. Men før du suger til deg innholdet i The Game, sjekk ut andre ting. MM er veldig old school.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei det har vi ikke, er gode kompiser fra før ja. men når vi er ute på byen virker det som at det er veldig viktig for han og bli likt av mest mulig folk, og dermed glemmer meg totalt, han er også en jævel i og skryte på seg damer som han har høvlet over osv. er egentlig dritt lei dette og vurder og prøve meg på egen hånd, men dette krever mye mot. bor i en liten by der både utvalget av damer og utesteder er minimalt, i tilleg er nesten samtlige plasser 20 års grense, jeg er forøvrig 18.

Lenke til kommentar
Kino skal kjøres hele "løpet" ut ? Kjører kino som bare faen, men nå er tida inne for å gå til the next step. Er redd for å havne i LJBF-sonen, men hva er da neste skritt for å få pirre hu enda mer, når kino er noe jeg gjør hyppig?

 

Kino er ikke noe som stopper før sex. Det er en kontinuerlig eskalering som starter ved første sekund og slutter når du og dama går på jobb dagen etterpå.

Hvis du ikke kommer videre, er det fordi:

 

1. Du har skapt deg en mental sperre om at "kino slutter her-X"

2. Du er redd for å eskalere videre

 

Push deg videre!!!

 

 

Greit det, jeg kinoer hver gang jeg har mulighet til det, noe det ser ut som om hu liker. Men jeg er så nær å havne LJBF-sonen, med mindre jeg gjør noe. Jeg har hu i comfort zone, ser ut som om hu liker å snakke med meg og generelt liker meg. Men som 90 % av alle gutter, så står jeg nå fast. Dama er drittfin, om det har noe å si, så tingen er å skille seg ut. Hvordan kommer jeg meg videre?

Endret av leech
Lenke til kommentar

leech: ESKALER!

 

Les hva Chosen_One skriver. Jeg har selv slitt litt med dette selv, ved å ikke være obs på at jeg må eskalere hele tiden og jeg har på den måten sløst bort muligheter.

 

Do it!

 

PS: Hvor langt har du egentlig komt med henne? (kinomessig)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Hug-stadiet. Hun har null probs med at jeg tar på hu, siden jeg har eskalert fra første stund. Jeg forsøker å kino hele tiden, men på en annen side så gidder jeg ikke følge etter hu hele tiden. Virker som om hun er vant til å få oppmerksomhet, derfor prioriterer jeg alltid kompiser før hu, uansett. Ser ut til at dette har positiv innvirkning, men som jeg sa så begynner jeg å slippe over til LJBF, med mindre jeg gjør noe.

 

Har kinoet lenge, og tar alltid på hu, enten ved lett dulting eller når jeg skal understreke et viktig poeng. Eller er jeg allerede i LJBF? Har på ingen måte blitt terapauten eller fagvennen hennes, virker det som(ennå).

Endret av leech
Lenke til kommentar
Hug-stadiet. Hun har null probs med at jeg tar på hu, siden jeg har eskalert fra første stund.

 

 

Her har du et mission til neste gang du går ut av døra.

 

Gå bort til alle jentene du ser og sier med åpne armer og et STORT glis om kjeften: "Kan jeg få en klem?" :D

 

Så ser du hvor mye det skal til for en jente og gi en kos. Du kan FETT være på LJBF stadiet ved kosing.

Lenke til kommentar

For oss under 20 år, hvilke steder/klubber i Oslo er det bra å sarge? Jeg har vært på Gossip noen ganger. Det er masse folk der og fine lokaler, men dyrt og altfor høy musikk. Ikke ideelt sted å sarge.

 

Rajin, siden du virker som en Tim-Fan, har du meldt deg på workshopen hans?

 

Skal forresten få "testet" litt ut hva som fungerer best av MM og Rsd nå. Wingen min har bestemt seg for å følge Flawless Natural metoden siden det passer han best, mens jeg kommer til å kjøre noe fra Tim (Litt mindset og noen av triksene), men aller mest Mystery Method tror jeg. Blir gøy å se hvor forskjellig vi vil fungere i felten.

Lenke til kommentar

Som Chosen_One skriver: Selv om hun er kosete så trenger det ikke å bety at du er ute av LJBF-land/faresonen.

 

De fleste jenter går derimot ikke rundt å kysser på alle og enhver. (unntak kan være ute på byn) Er du der, er du som regel utenfor LJBF-sonen. :)

 

Jeg var selv ute for en veldig kosete jente som jeg trodde likte meg, men hva tror du var realiten i "saken"? Jo, hun likte meg bare som en venn. Det er kjipt, men jeg lærte meg en lekse der, the hard way.

 

Lykke til med wingingen, gutter, gi feedback på hvordan det funket og rent praktisk hvordan dere gjorde det.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Jeg så dem live i sommer. :D

Litt off-topic, men det gjorde jeg også! Damn det var fett å danse ringdans til :p

 

Ringdans? eller mener du dansering?

Vet ikke helt :p bare dansa i ring mens vi holdt over skuldrene til hverandre, samt headbanging var epic :p Klart det bandet som lagde beste stemningen ved holdningen de hadde, og ikke bare pga musikken og at de var kjente (In Flames/KSE/A7x lagde bra stemning pga. at de er de de er)

Endret av Emblazer
Lenke til kommentar
Unique, har du wing-guiden din her et sted?

 

As requested: Den er over 1 år gammel nå, men jeg mener den fremdeles har en del bra i seg enda. Så du får lese igjennom og se om du får noe ut av den. Navnene i artikkelen har blitt sensurert:

 

 

----------------

 

Wingmanship

 

By: Chosen_One

 

 

 

Ok, da skal vi gå igjennom the basics ved wingmanship.

Men først: Hva ER en wingman?

Hvis du har sett filmer som Top Gun eller Pearl harbour så er du klar over prinsippet.

En wingman er en god venn du tar med deg ut i krigen for å assistere deg i PU på lik linje som en wingman gjør hos jagerflypiloter.

Det kan være veldig befriende å ha med seg en wingman ut, både til å motivere deg til å åpne sets, holde cockblocks ute av veien, DHVe ovenfor target og til å være en observatør på avstand.

Vi skal nå gå igjennom litt rundt dette konseptet, lære dere hensikter med å bringe en wingman med, noen taktikker og moral rundt wingmanship.

 

Hensikten med Winging:

 

Wingman er din beste venn i felten, og du er hans beste venn i felten. Det er aldri slik at man tar med seg en wing ut kun for at han skal wing for deg. Denne ressursen skal være tosidig, og begge skal få noe ut av det. Dvs i praksis at han hjelper deg i dine sets, og du hjelper han i de sets han åpner.

Wingmans viktigste oppgave er å holde cockblocks unna. Han skal sørge for at PUA får ha target i fred når han har fått henne i isolasjon.

Han skal også DHVe PUA gjennom historier i setet. Det som er litt pussig er at hvis PUA skryter av seg selv, vil det lede til rejections. Men en wing kan skryte av PUA (innenfor grenser!) uten at det kommer ut som noe negativt. Ser dere forskjellen her? Du kan ikke skryte av deg selv, men en kompis kan skryte av deg.

Det som er viktig er at Wingman ikke skal vise høyere verdi enn PUA ovenfor target. Han skal ikke være Alpha ovenfor PUA, og husk at Wingman er der i utgangspunktet kun for å assistere PUA med å close target. Hvis Wingman viser for mye verdi, kan det føre til attraction fra target, og da er poenget borte.

Men han skal fremdeles vise verdi, siden target må se at du omgås folk med høy verdi. Så det må kalibreres etter situasjonen. Oftest gjennom at PUA DHVer wing til hele gruppen

Wing gi oppmerksomhet til PUA, le av historiene hans og komme med inputs, men ikke være approval seeking eller Alpha ovenfor PUA.

Det er også viktig at wing kommer inn i setet med en høy energi, og ALDRI holder en lavere state enn PUA. Det vil føre til at PUA’s state vil falle. En wingman har også andre oppgaver i felt. Eksempelvis når jeg og Ronin drar ut. Han har en veldig god tendens når vi er ute å winger. For det første så holder han en sinnsyk state som gjør at uansett hvilket humør jeg er i når jeg drar ut i felten, vil han få meg opp. For det andre så har han en utrolig rå tendens til å kaste meg ut i sets. For eksempel vil han si noe ala “Unique, jeg vil vite hvor hun der (peke) er fra. GOGOGO!!!” også dytter han meg i ryggen.

Det er en slik person du vil ha med som wing. En wing må ofte gå langt for å winge PUA

Kan bare nevne første gangen jeg og Lex var ute sammen. Vi åpnet et 4-set på samfunnet, all female, og Lex fant sitt target. Hun hadde type og en CB jeg aldri har sett maken til. Jeg måtte gå såpass langt at jeg sarget CB så jeg fikk en del Attraction fra henne, for så å følge hun nesten hjem. Kvelden endte opp med at jeg stod i pøsregnet på Aker Brygge i 4 timer og venta på første båten hjem til Nesodden, som endte med at jeg sovna på båten og tok den fram og tok den fram og tilbake i nesten 5 timer. Men når jeg tenker tilbake på det var det en KNALLkveld, fordi jeg og Lex fikk et brorskapsbånd som er like sterkt i dag som dagen etterpå, samt at jeg liker faktisk å gå så langt som det der for å backe opp en fellow PUA. Det er slike ting som er deilig å tenke tilbake på når man har kommet lengre inn i gamet.

Tilbake til det vi snakket om: Dere må heller ALDRI korrigere feil ute i felten. Skriv de heller ned og ta det når dere er hjemme. Ved å påpeke feil i felten kan det bringe staten ned. Og state er en av de viktigste ressursene dere har i felt.

 

Ok. Nå har vi sett litt på hensikten med winging. Dere skjønner prinsippet her?

 

Wing moral:

 

Bro’s before Hoes! En wing skal ALDRI ta over setet til PUA. Selv om target i utgangspunktet ikke virker interessert i PUA, betyr ikke det at hun er fritt vilt. Det kan mulig være en freezeout eller at han fremdeles worker gruppen. Så i starten skal wing snakke til hele gruppen, og ikke enkeltindivider. Hvis PUA gir tegn til wing at target er free, så kan han move inn og prøve seg. Men aldri før! Den første som går inn i setet eier setet til PUA blir rejected.

Pene kvinner går sjeldent ut alene, og sjeldent kun med stygge venninner. Så det er fritt fram for wing å gå etter venninnene som ikke er target når PUA har gitt tegn på hvem som er target. Jeg skal komme tilbake til dette når vi går inn på direkte teknikker/rutiner.

Det er også viktig at du alltid er enig med wingen din. Selv om det strider imot kvinnens mening.

Alltid sett wingen din først, uansett. Når han entrer settet snur du deg mot han og viser at du er glad for at han er der. Kvinner gjør akkurat det samme når venninner av dem kommer inn i settet deres.

 

 

 

Teknikker:

 

2set:

Du åpner den minst tiltrekkende i settet, og gjør en intro til wingmannen.

Hun vil i utgangspunktet være lett å game siden hun er med som en CB for hennes mer tiltrekkende venninne.

Du sier at du har en venn som akkurat har kommet ut av et langt forhold og er nervøs med å snakke til fremmede på byen. Du syntes selvsagt at dette er synd da han er egentlig et fantastisk menneske. Her er det viktig at target ikke hører hva du sier, siden det i utgangspunktet er en DLV.

Hvis hun ser rundt i rommet for å finne han (noe som skjer HVER gang), negger du henne med:

“Hey! Ikke vær overfladisk nå! Utrolig at du kun bryr deg om hvordan han ser ut! Han er en rå kar og du MÅ møte han.”

Når han kommer inn i setet, vil du få fri tilgang til target, og kan lett isolere. “Hey, la oss la de to lovebirdsene være i fred! “ Han kommer selvsagt inn som den selvsikre PUAen han er, og kjører game på target. Denne rutinen er bra å kjøre hvis du har lagt merke til setet tidligere, men av en eller annen grunn ikke har approachet ennå. Da venter du for eksempel til target/CB blir adskilt av en eller annen grunn (kjøpe drink/gå på do etc.) før du approacher CB. For når wingen kommer inn som en PUA vil han da ta seg av CB mens du kan åpne og kjøre game på et allerede isolert target. Hun vil ikke bry seg med at du er med target siden du har høy verdi og at wingen din jobber henne. Og det setet er faktisk et 4-set beståendes av to separerte 2-set.

 

Ikke åpne settet SAMMEN med wingen. Gå heller inn alene, og gi tegn til Wing når han skal entre setet

For eksempel ved at du knytter neven din, klør deg på nesa etc. Da vil wing vite at nå er det tid for å entre setet.

Hvis dere går sammen inn i setet kan det fort bli et problem. Hvis wing ikke klarer å holde på obstacle vil hun tro du har like liten verdi som han, og dra target bort. Dette er da anbefalt for newbs. Hvis både wing og PUA har passe bra skillset, kan det fungere å åpne sammen, men la det virke naturlig. Feks ved at du drar hun inn i settet til deg og wing

 

I stedet går du inn i setet som om du ikke har en wing, negger target, DHV’e til obstacle og gjør det vi kaller en accomplishment intro av wing ved å si; “Jeg er her med venner, faktisk så skal jeg introdusere deg for “Navn“. Det var han som “accomplishment“. Når han kommer inn til setet, etter å ha gitt han et tegn (Ikke snu deg og vink til han som en annen lav-verdi idiot), så vil han da komme inn i setet med høy verdi. Men aldri gjør dette før du kan ta en lock-inn på target. Når han kommer inn bruker du A2 materialet ditt og går over til A3. Men husk å ikke få inn wing før du har gjort en lock-inn på target. Hvis ikke wing kommer inn i setet, kan du bruke det som en unnskyldning til å gå med to heite damer arm i arm og varme opp hele venuen.

Men la oss si han kommer inn, og du får han up-to-speed på hva dere snakker om, så skal faktisk wing worke target! For deg! Han skal sitte å DHVe deg til target gjennom historier. Og du worker obstacle ved å DHVe wing. Du kommer ikke overens med target allikevel! Så når dere først bytter roller, vil det øke sjansene siden begge to har høy verdi hos begge og da er sjangsen for C&B mindre.

Du kan da trygt isolere target.

Cred til Mystery for den siste der.

 

The wing-flight-manuever test:

 

Når og hvis du begynner å få teken på generelt game og winging, kan du foreta det jeg har døpt "The wing flight manuever test".

Den går ut på å teste framen din fra en sikker Amog. Dvs at wingen din, med kalibrerte rutiner shit-tester deg i setet ditt, slik at du kan vise verdi gjennom å passere shit-testene hans. Om dere vil avtale shit-testene på forhånd eller ikke, er opptil dere. personlig syntes jeg det blir moro når wings gjør slikt uten at jeg aner at det kommer en gang. Dermed får man testet framen sin på en ekte og kongruent måte. Wingen kan da komme med kommentarer som feks "du, Anne ringte meg forrige dagen og sa du playa henne skikkelig. Hun gråt og var helt ute av seg. Hun sa at du hadde fortalt du elsket henne" osv...

(Ps: denne passeres fint med "fy faen, hun der ass. Skikkelig stalker" og stack til neste rutine).

Mulighetene er endeløse på denne rutinen.

 

Eksempler fra real-life:

 

1.

Jeg og wing var ute sammen. Jeg åpnet en HB7 bartender i Bodø (FR ligger ute) og bygde attraction fra target før wing kom inn.

Han kom inn med en høy energi, og jeg hadde allerede gitt han en accomplishment intro. Jeg gikk bort fra setet i to minutter og åpnet et annet set ved siden av, og wing gav meg en accomplishment intro. Target ble sjalu over at jeg stod å underholdt et tre-set, og når jeg kom inn hadde jeg høy attraction fra target.

Satt der en stor del av kvelden og vibet og closet.

 

2

Jeg og wing gjen.

Var utenfor et utested. Jeg ba han om å åpne et tre-set for å introdusere det til mitt set. Jeg åpnet et 2 set, negget target og dhv'et til obstacle.

Big Sexy: "Kom, la oss møte noen nye venner".

Han kom inn i mitt set, jeg validerte han ("Hey mann! Fett i kveld eller? Godt å se deg igjen osv.") Spurte setet hans hvor de kjenner han fra, og gav han en accomplishment intro. Mens jeg gjorde dette snakket han med mitt set og DHVet meg. #close og eject da vi dro et annet sted der de ikke kom inn.

 

3

Jeg og wing 1,2,3

Gikk in tandum med wing1 i et sittendes to-set på sportscafeen. wing1 valgte target, og jeg tok venninden. Demonstrerte verdi i targets øyne.

Her ble det mye eject, og re-intro siden wing2 og wing3 også dro inn i settet og kjørte det mens jeg og wing1 var litt rundt om i venuen og åpnet andre sets. Cluet her var at wing2 og wing3 DHV'et mens vi var borte. Så hver gang jeg kom tilbake så var target ennå mer glad for å se meg igjen. Hun visste jeg rollet med høy-status folk. De holdt setet varmt, akkurat slik en god wing skal gjøre.

#close og snart day 2 bare hun kommer tilbake fra USA.

 

 

 

 

 

Love

 

Unique

Endret av Chosen_One
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...