Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Gjest forvirret-uten grunn?

Jeg er litt forvirret etter at jeg traff på ei veninne av meg igjen. Jeg har tidligere hatt følelser for henne, og hun har avvist meg / vi har blitt utrolig gode venner. Tingen er at jeg har flyttet. Dette jeg beskriver skjedde 3 uker siden sist vi så hverandre. Hun har "litt" fobi generelt mot kropskontakt, og det har liksom ikke vært mye av det i de årene vi har vært venner.

 

Tilfeldigvis traff jeg henne en kald kald kveld, og hun ble veldig glad for å se meg igjen - nesten så hun glødet, og hun smilte bredt. Hun ville ha en klem :O Vi pratet en lang stund, og når jeg dro, så ville hun igjen ha en klem. Dette er liksom litt uvanlig, har knapt skjedd før.

 

Når jeg da reiste tilbake til hybelen, så fikk jeg ei nattamelding av henne.

 

Er dette bare ett godt vennskap som vokser, eller vil hun noe mer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heilt seriøst, eg berre fniser ved å høyre namnet. Gud, den skal takast til helga.

Edit: skulle eigentleg inn i min forrige post.

 

Ho ville ha klem: ioi, du fekk nattamelding: ioi. No er det du som må jobbe for å få fram at du er ein person som tek kva du vil når du vil.

Endret av aspic
Lenke til kommentar

Thanks man,

 

det er jævlig fett!

 

 

Men dude, nå må du bli med i gjengen og implementere mindsettene selv. Jeg lover deg, det er gøy!

 

For tross alt, du er The Man!

 

The Amazing, Glorious...

 

Dickman! :cool:

 

Og så må du skaffe deg en wing som kaller seg Mr. Gum.

 

Og hver gang dere åpner et sett, ser du ham alvorlig inn i øynene og sier:

 

"Cover me! I'm going in!"

Lenke til kommentar
Gjest gjestepøster

KINO IS THE SHIT!

 

Satt meg på bussen for litt siden. Så kommer det ei veldig vakker jente med burka og hele greia bort og spør om hun kan låne bærbaren min litt, så jeg forsøker å hjelpe - men finner fort ut at jeg ikke har strøm på den. I mellomtiden jabber vi litt om forskjellig.

 

Så sier jeg beklager, hun takker og beklager for forstyrrelsen, jeg smiler og sier den bare var hyggelig - noe som fører til at hun blir sittende og jabbe en stund med meg :) Jeg syns jo hun er supersøt, og burkaen dekker ikke lepper og nese, så jeg ser hele ansiktet. Jeg tenker på Kino, så jeg strekker hånda frem i en eller annen kontekst og tar henne mykt på skulderen.

 

Hun ser fort ned på skulderen sin. Ooh shit tenker jeg.. "Du, nå vet jeg ingenting om din kultur - var det galt av meg å være borti deg?" spør jeg forsiktig?

"Har du dame?" spør hun tilbake.

"Nei"

"Da er det greit", flirer hun.

"Åja, da fortsetter jeg bare!" ler jeg og stryker henne på armen og siden.

 

Lang historie kort, vi flørter litt, jeg inviterer henne etter en god del eskalerende kino (begynte med skulder, fortsatte med arm, litt på siden av magen, litt på lårene) over i mitt sete, hvor hun umiddelbart hviler hodet sitt på brystet mitt og begynner å stryke meg på magen. Jeg stryker henne tilbake på magen, og lar hånden finne veien opp til halsen under burkadingsen. Stryker henne litt over toppen av brystet og forsiktig nedover mot puppene. Plustelig vipper hun opp hodet litt, og jeg ser mitt snitt til å gi henne et kyss.

 

Vi sitter så der i bussen, hun med hendene på magen og låret mitt, jeg på brystet, magen og siden hennes, og kliner, frem til hun skal av bussen. Vi bytter telefonnumre og skal møtes igjen senere.

 

Det spennende (og irriterende nok det som gjør hele denne fullstendig sanne historien usannsynlig og vanskelig å tro) er at hun faktisk tilhører en av de strengere religionene, og noe slikt ville jeg ALDRI forestille meg at kunne skje. Utrolig spennende, utrolig pirrende, og sinnsykt deilig :p Nå håper jeg bare ikke familien begynner å jakte på meg :p

 

Kino er THE SHIT! ;)

Lenke til kommentar
Gjest gjestepøster
Den historien der virka veldig usannsynlig ja, spesielt om det er ei jente fra en av de mer strenge religionene som du selv sier, men fikk du det til er det vel flott levert. Pass på som sagt at du ikke får slekta på døren med kjøttkniver etter hvert.

Hehe, jeg vet den virket usannsynlig, det er akkurat derfor jeg måtte dele den. Hun bor for seg selv, men dette er de punktene fra "strengheten" jeg fikk med meg:

 

1. Hun hadde type i 6 år som hun skjulte fra familien, kun søstern visste det

2. Hadde noen fra hennes religion sett at jeg tok henne på skulderen, hadde hun blitt stemplet som hore

3. Hun kan ikke gå på besøk til noen eller ha besøk av noen i denne mnd (Ramadan)

4. Hun kan ikke vise meg håret sitt.

5. Hun er fremdeles jomfru (selv etter å hatt type i 6 år, og hun er 20 nå).

 

Jeg kan ikke gå god for at alt hun sier er helt sant da, har kun møtt henne den ene gangen, men historien slik jeg beskriver den er fullstendig sann :p Og jeg tror ikke jeg trenger å frykte familien, da hun selv vil slite om hun sier det til dem (ref: horestempel)...

 

Poenget er at KINO er the shit, det går på tvers av kulturelle sperrer og åpner dører uten like :D

Lenke til kommentar
Gjest gjestepøster
Om det går på tvers av kulturelle sperrer er 50/50, det finnes mange religiøse jenter/damer der ute som ville aldri ha akseptert å bli tatt på av en fremmed på den måten der.

True, og det finnes nok av ikke-religiøse jenter/damer som ikke ville funnet seg i det også - men jeg har ikke lagt merke til at du har skrevet slike kommentarer gjennom hele denne tråden...

Lenke til kommentar
IsaacElrich: Det trikset skjønte jeg ikke :s Er det jeg som er dum?

mulig jeg bare er dårlig til å forklare. ;)

 

søk på "esp pua routine" på google så finner du nok flere alternativer som også er litt mer beskrivende.

 

hvis det er slik at du ikke skjønner hvorfor det fungerer så er det slik at underbevisstheten til jenta oppfatter knipset på 'skalaen'. det tallet som blir 'knipset' på 'skalaen' fanges opp i underbevisstheten, og når baben bes om å velge ett tall så popper det tallet fram fra underbevisstheten.

 

finnes mange variasjoner, men det funker hvertfall. har brukt trikset jævlig mye, så nå velger jeg rett sånn ca 70 % av gangene. funka ikke så greit på begynnelsen ettersom man må øve litt med kordinering. :)

Lenke til kommentar

Ahh. Endelig helg. Har jobbet rævva av meg de siste ukene, så i dag skal jeg faktisk bare kose meg og slappe av. Prøver å få tak i frisøren min så jeg får farget håret og klippet meg i dag.

 

Planen i kveld er å hooke opp med det første layet jeg hadde etter PU. Hun har blitt en av mine nærmeste venner og vi har holdt sammen i tykt og tynt. Hun forsøker også å hooke meg opp med en venninde av seg som er supersøt så skal møte de på byen i helgen. Gleder meg :)

I morgen er det fest hos ei jeg har styra med lenge, men pga elendig logistikk har jeg ikke fått ligget med henne ennå.

 

Hva er deres planer?

Lenke til kommentar

Ser ut som jeg er Viggo-venneløs idag, stor fare for at jeg må ut å sarge aleine. I morgen skal jeg ut med ei jeg har noe på gang med, tror det blir veldig kult. Søndag har jeg allerede fiksa meg day2, hvor jeg skal hjem til ei jeg møtte forrige helg.

 

Føler på meg at lørdag og søndag blir glory, litt værre med magefølsen for idag...

Lenke til kommentar

Ikveld er kvelden hvor damer får stille seg i annen rekke. Får besøk av kompiser hjemmefra, som jeg ikke har sett på typ et halvt år. Satser dermed å bli klinke bøtte full. Alt annet en fyllearrest er nedtur!

 

Imorgen derimot - avhengig av bakrus - blir det vors og ut på byen med ei annen venninne hjemmefra og hennes 6 gloheite venninner. Har på følelsen av at det kan bli en enkel kveld :)

Lenke til kommentar

Kino skal kjøres hele "løpet" ut ? Kjører kino som bare faen, men nå er tida inne for å gå til the next step. Er redd for å havne i LJBF-sonen, men hva er da neste skritt for å få pirre hu enda mer, når kino er noe jeg gjør hyppig?

Endret av leech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...