Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er du samme fyren som gjesten? Jeg tror i allefall at personligheten hans har forandret seg sammen med utseendet. Du kan være fettestygg, uten å bli mobbet. Det finnes det flere eksempler på.

 

Jeg er samme personnen ja, hadde glemt og logge meg inn bare.

 

Haha, er det du som er flight sier du, eller er et jeg som ikke henger helt med?

Lenke til kommentar
Er du samme fyren som gjesten? Jeg tror i allefall at personligheten hans har forandret seg sammen med utseendet. Du kan være fettestygg, uten å bli mobbet. Det finnes det flere eksempler på.

 

Jeg er samme personnen ja, hadde glemt og logge meg inn bare.

 

Haha, er det du som er flight sier du, eller er et jeg som ikke henger helt med?

 

Kaller meg flight av og til ja, husker ikke passordet til brukern i hode, har det på mailen, er ikke alltid jeg gidder å gå dit får og finne det (:

Lenke til kommentar

Dagen i går gikk ikke heeelt som planlagt. Ble småfull og sovnet på sofaen i ellevetiden, så jeg kom meg ikke ut en gang. hadde haugevis med ubesvarte fra fb da jeg våknet kl 5 i natt... Wups...

 

men men. No biggie.

 

I dag blir det vors hos meg. Bestekompissen min jobber i de litt "shady" delene av militæret og kommer nedover på perm nå før avreise til utlandet. Så vi skal feste i dag som aldri før. Har invitert over et par andre kompisser, før jeg og en vender nesa mot en modellfest et lite stykke unna her for drikkeleker. Videre går ferden ut på byen og hooke opp med resten av folka og ei svenske jeg har hatt lyst på alt for lenge nå. Endte opp med venninden hennes for noen uker siden, så måtte la "det blåse over" før jeg kan bevege meg inn på svensken. Så i dag blir alle kluter satt til.

 

Så jeg har god tro på at det blir bra i dag. Bare jeg ikke sovner igjen, lol.. :)

Lenke til kommentar

Er det andre som har fått dilla på å snakke til en hver tiltrekkende jente man passerer på gata? Etter at tanken 'ta hva enn du vil' har blitt internalisert i hodet, har jeg nesten sluttet å ha noen form for AA. Å gi faen i hva andre mener er virkelig en befrielse uten sidestykke og hvis man går med mindsettet om at alle mennesker er positive og glade, vil all tilnærming bli en dans på roser.

Lenke til kommentar
Er det andre som har fått dilla på å snakke til en hver tiltrekkende jente man passerer på gata? Etter at tanken 'ta hva enn du vil' har blitt internalisert i hodet, har jeg nesten sluttet å ha noen form for AA. Å gi faen i hva andre mener er virkelig en befrielse uten sidestykke og hvis man går med mindsettet om at alle mennesker er positive og glade, vil all tilnærming bli en dans på roser.

For å være ærlig, så høres det der mest ut som en alt for god drøm.. :ermm: Jeg tør nesten ikke å tro at de er så lett..

Lenke til kommentar
Er det andre som har fått dilla på å snakke til en hver tiltrekkende jente man passerer på gata? Etter at tanken 'ta hva enn du vil' har blitt internalisert i hodet, har jeg nesten sluttet å ha noen form for AA. Å gi faen i hva andre mener er virkelig en befrielse uten sidestykke og hvis man går med mindsettet om at alle mennesker er positive og glade, vil all tilnærming bli en dans på roser.

 

Enig med deg. AA'en min har synket betraktelig de siste månedene.

Lenke til kommentar

Merker også at det blir mye lettere å ta kontakt med folk, og man får lyst å prate med fremmede helt uten videre.

 

Satt på busstoppet en sen kveld etter å ha vært på trening, så kommer ei ganske fin berte og setter seg ned ved siden av meg. Var på vei å si hei og starte en samtale, før jeg begynte å tenke litt og spørre meg selv hva er det jeg gjør. Ville ikke prate med ho egentlig, men ble nesten som en refleks. Hadde sikkert ikke skadet om jeg gjorde det, men jeg var for sliten til å gidde.

 

:p

Lenke til kommentar

Min Field Report fra ikveld:

 

Som dere ser på tidspunktet jeg poster var det ikke akkurat en bra fest jeg var på. Det ble som jeg fryktet, kanskje til og med litt verre ;) Det var få der og flesteparten var selvfølgelig gutter. Hadde ikke vært noe problem om jentene var fine, men det var de ikke. Klarte kun å finne et potensiellt target der, så var ikke mye å gjøre. Sarget hun uten å lyktes, så var liksom akkurat mye for meg å gjøre der etterpå (Btw: Merker at AA'en begynner å forsvinne litt nå. I kveld gikk jeg bare rett bort uten å tenke over alle worst case scenarioer.) Forrige helg oppdaget jeg mitt første sticking point, og denne kvelden bekreftet det. Jeg sliter med å bygge nok attraction i samtalen, går liksom litt tomt for "effektivt materiale" så blir mye spørsmål istedet. Hva synes dere? må jeg jobbe med innergame, tørre å bare bullshite i vei eller lære meg flere rutiner?

 

Etter at det ikke gikk med target, hadde jeg egentlig tenkt til å dra på byen med en annen, men han var ubesluttsom, så jeg dro hjem istedenfor. Ironisk nok ringte han meg like før jeg var hjemme og lurte på hvor jeg var, for da hadde han klart å bestemme seg for at han var keen på byen likevel.

 

Til tross for at dette kun var min 3.kveld ute meg fokus på PU, så tror jeg at jeg begynte å innse hva man egentlig må ofre for å bli ordentlig god i dette. Bedre sagt så tror jeg at jeg innså hva JEG må ofre hvis jeg skal bli god i dette. Skal man få en bratt forbedringskurve, må man kanskje ofre mer enn tid og litt penger.

Lenke til kommentar
Min Field Report fra ikveld:

 

Som dere ser på tidspunktet jeg poster var det ikke akkurat en bra fest jeg var på. Det ble som jeg fryktet, kanskje til og med litt verre ;) Det var få der og flesteparten var selvfølgelig gutter. Hadde ikke vært noe problem om jentene var fine, men det var de ikke. Klarte kun å finne et potensiellt target der, så var ikke mye å gjøre. Sarget hun uten å lyktes, så var liksom akkurat mye for meg å gjøre der etterpå (Btw: Merker at AA'en begynner å forsvinne litt nå. I kveld gikk jeg bare rett bort uten å tenke over alle worst case scenarioer.) Forrige helg oppdaget jeg mitt første sticking point, og denne kvelden bekreftet det. Jeg sliter med å bygge nok attraction i samtalen, går liksom litt tomt for "effektivt materiale" så blir mye spørsmål istedet. Hva synes dere? må jeg jobbe med innergame, tørre å bare bullshite i vei eller lære meg flere rutiner?

 

Etter at det ikke gikk med target, hadde jeg egentlig tenkt til å dra på byen med en annen, men han var ubesluttsom, så jeg dro hjem istedenfor. Ironisk nok ringte han meg like før jeg var hjemme og lurte på hvor jeg var, for da hadde han klart å bestemme seg for at han var keen på byen likevel.

 

Til tross for at dette kun var min 3.kveld ute meg fokus på PU, så tror jeg at jeg begynte å innse hva man egentlig må ofre for å bli ordentlig god i dette. Bedre sagt så tror jeg at jeg innså hva JEG må ofre hvis jeg skal bli god i dette. Skal man få en bratt forbedringskurve, må man kanskje ofre mer enn tid og litt penger.

 

 

hva betyr AA?

Lenke til kommentar

Min FR/LR fra i går:

 

Var først på modellfesten og så dro jeg til et homsevors med et par jenter jeg plukket opp for noen uker siden. Det var faktisk jævlig gøy.

Drakk helt latterlige mengder med alkohol og endte opp på fridays. Der møter jeg tidenes kuleste jente og vi har sjekke-konkurranse. Jeg skulle skaffe ho pikk, og ho skulle skaffe meg mus. Det tok ikke lange tiden før jeg adopterte ho som det nye fadderbarnet mitt fra afrika som jeg betaler 149,- i måneden for :p

Jeg er så møkk fyllesjuk nå, men senere i dag skal jeg skrive litt om hvilke "taktikker" jeg brukte. Dro på Tiger tiger men orket ikke nach, så bouncet hjem til den leiligheten som er skrevet om i siste mann. (Artikkelen ligger på en link på forrige side)

 

Nice kveld.

Lenke til kommentar
Min FR/LR fra i går:

 

Var først på modellfesten og så dro jeg til et homsevors med et par jenter jeg plukket opp for noen uker siden. Det var faktisk jævlig gøy.

Drakk helt latterlige mengder med alkohol og endte opp på fridays. Der møter jeg tidenes kuleste jente og vi har sjekke-konkurranse. Jeg skulle skaffe ho pikk, og ho skulle skaffe meg mus. Det tok ikke lange tiden før jeg adopterte ho som det nye fadderbarnet mitt fra afrika som jeg betaler 149,- i måneden for :p

Jeg er så møkk fyllesjuk nå, men senere i dag skal jeg skrive litt om hvilke "taktikker" jeg brukte. Dro på Tiger tiger men orket ikke nach, så bouncet hjem til den leiligheten som er skrevet om i siste mann. (Artikkelen ligger på en link på forrige side)

 

Nice kveld.

 

Skriv litt om taktikkene nå xD

Lenke til kommentar

Vel, det lille jeg husker:

 

Kommer inn på en vors der jeg kjenner INGEN. Setter meg rett ned med to av jentene man ser ikke kjenner hverandre så godt heller:

 

"Så, hvordan kjenner dere folk her?"

 

De: "Kjenner ingen jeg"

 

Meg: "Fett, da blir vi kjent alle mann"

 

Og starter preiken. Jeg antar rapport fra første sekund. Eller faker rapport som det også er kjent som. Dvs at jeg snakker som om jeg har kjent de i ti år. Dette gjør det mye mer comfy for jentene.

 

Var ikke noe mer nevneverdig der egentlig.

 

Kommer på homsefest:

Hilser på hosten og setter meg i respekt hos han. Finner ut hvordan folk kjenner folk. Så tar jeg to 2-set jeg vet ikke kjenner hverandre og introduserer. jeg blir "mellommannen" som plutselig "kjenner alle" og er automatisk midtpunktet. Finner target men ho var jævlig vanskelig siden ho stressa rundt og skulle snakke med ALLE. Forsøkte å isolere men det funka litt dårlig. Facebookcloset ho og stakk på byen.

 

Her begynner ting å bli jævlig groggy for min del. Jeg ble forsøkt skjenket og sjekket opp på homsefesten. forsåvidt greit nok. Jeg digger homser og de er verdens beste wings, så jeg er ofte å se på homsebarer i Oslo.

 

Husker ikke helt hvordan jeg åpnet men kom Rett inn i rapport. Teaser og kødder ekstremt mye. Mye ufrivillig push-pull.

En ting jeg elsker å gjøre er å gi jentene utfordringer. denne gangen var det sjekking. Hvem som var best. Jentene tar ofte slike utfordringer på strak arm og blir dermed din pivot.

Saken er det at ho jeg utfordra var bare verdens kuleste chick så vi endte opp med å dra hjem til lace som sagt på nach. Der husker jeg ingenting og venter på bilder.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...