Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med all respekt til de som deltar i tråden her og ikke minst chosen_one:

 

Jeg har sett en del på min vei med chosen_one aka Uniqe_ aka PUA og dessverre er ikke dette en vei alle kan ta...

Blir litt som marinejeger hvor man velger en fåtall av tusenvis, og slik er det med PUAs. Det er bare et fåtall av mange som virkelig kan beherske teknikken. En ekte PUA er opptatt av eget utseende, og gjør ting for å kontrollere omgivelsene sine gjennom utseende..

 

Dette er sant.

 

1. Jeg tipper rundt 5% av alle som joiner communtiyet ender opp gode. Forskjellen mellom de gode og de som ikke klarer det er dedikasjon. Mange hopper av halvveis, gjerne etter at de får første validering fra en jente og slår seg til ro med ho.

Jeg har mange venner som sender meg melding ca hvert halvår etter at dama har gjort det slutt og er, and I quote:

 

"Superklar for dette nå A*****. Er singel igjen og klar som faen til å joine deg. Har aldri hatt det så fett som når jeg er ute med deg og gutta"

 

Dette er folk jeg får sånne meldinger av regelmessig, og tyder på en scarcity mentalitet.

 

 

Min konklusjon så langt med PU miljøet er uten tvil at det fungerer, men kun som sjekking og useriøs jakt. For smaker man blod en gang er det vanskelig å ikke jakte videre.

 

Huff ja. Det er sant. Jeg har de siste månedene nå kommet full circle. Altså nå total lykke og fullstendig intern ro.

Og hva skjer? Joda, det kommer ei lita snelle inn i livet mitt som er ett hundre og ti prosent fantastisk. Hadde jeg møtt ho for tre år siden hadde jeg LTRet hun på sekundet (hadde ikke hatt sjangs på henne uansett på den tiden...)

 

Dritet er nå at jeg hadde en helt fantastisk natt med henne for et par dager siden, og jeg ønsker virkelig å falle for ho.

Men, jeg klarer det virkelig ikke. Dette er i grunn ganske kjipt, men som du sier Ni Kon: Vi er jegere. Det er i blodet vårt.

Lenke til kommentar
Dritet er nå at jeg hadde en helt fantastisk natt med henne for et par dager siden, og jeg ønsker virkelig å falle for ho.

Men, jeg klarer det virkelig ikke. Dette er i grunn ganske kjipt, men som du sier Ni Kon: Vi er jegere. Det er i blodet vårt.

Ja det er akkurat det jeg er litt redd for hvis man nå skulle velge å kjøre PUA-løpet "full circle".

 

Blir litt som Morpheus sier i The Matrix: "You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill and you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes."

 

Chosen_One og Ni Kon har definitivt tatt hver sin "blue pill" :thumbup: For resten av oss så har man denne t-skjorten:

 

post-52743-1221035986_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar
Dritet er nå at jeg hadde en helt fantastisk natt med henne for et par dager siden, og jeg ønsker virkelig å falle for ho.

Men, jeg klarer det virkelig ikke. Dette er i grunn ganske kjipt, men som du sier Ni Kon: Vi er jegere. Det er i blodet vårt.

Ja det er akkurat det jeg er litt redd for hvis man nå skulle velge å kjøre PUA-løpet "full circle".

 

Blir litt som Morpheus sier i The Matrix: "You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill and you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes."

 

Chosen_One og Ni Kon har definitivt tatt hver sin "blue pill" :thumbup: For resten av oss så har man denne t-skjorten:

 

post-52743-1221035986_thumb.jpg

 

 

Det er et ofte brukt sitat i communityet.

 

Jeg vil dog skrive litt mer om dette.

Greia er det at flesteparten går ikke så jævlig ekstremt ut som det jeg har gjort. Jeg harvet over alt. Da mener jeg virkelig ALT. Gifte kvinner, forlovede, venninder av fber, jenter som hadde kjærsten sovende i rommet ved siden av osv...

 

Jeg eide ikke grenser. Jeg har blitt litt mer forsiktig det siste året, for jeg merket at jeg ble mer og mer mørk. Det har jeg altså kommet ut av for noen måneder siden. Gamet er totalt intergrert nå, og nå skjer alt automatisk.

Om jeg er følelsesmessig skadet for livet i forhold til forelskelse får vi se på.

 

Saken er det, at jeg har aldri gjort noe jeg angrer på. Jeg ville gjort alt om igjen om jeg våknet opp som chode i morgen.

Jeg har mer historier og fortelle enn en 60 årig thaihore som 22-åring (jess, så gammel er jeg altså ;) )

Om jeg har mistet troen på kjærligheten er i grunn ikke viktig. Det som er viktig er at jeg har helt latterlig mange folk i livet mitt som liker meg for den jeg er, samt en total overflod i jenter.

Dette betyr selvsagt ikke at jeg er ikke er glad i jentene mine. Herregud jeg digger dem. Ho første jeg closet etter PU, ei modell jeg plukket opp på en pizzarestaurant, har endt opp som min nærmeste venninde, og jeg kan virkelig si jeg elsker ho. Men som en mellomting av en FB og LTR.

 

Om det blir en LTR på meg eller ikke får bare tiden vise. Jeg lever livet på turbo om dagen, og har mye viktigere prioriteringer enn å jakte damer. Med jobben kommer det automatisk.

Den livsstilen jeg har bygget opp over de siste årene var ment å resultere i det livet jeg lever i dag.

 

Om jeg måtte ofre forelskelse for det er et tap som er LETT verdt det. Forelskelse er tross alt bare en kjemisk reaksjon.

Lenke til kommentar

Du tror du er lykkelig. Det er som narkotika...

 

La oss si du bor i 5 etg. Første dagen du prøver narkotika tar du ekspress heisen til 258 etg. Dagen etter kommer du kun til 256 etg....

Snart er det ikke lenge før heisen har blitt en trapp og du er snart bare i 7 etg. Snart klarer du ikke engang å komme deg til 5 etg. Og til slutt bor du i kjellern....

 

Love is the shit. Ta sjansen på den, den er vakker, deilig og vond. Forelskelse er verdens beste følelse....

Lenke til kommentar
Du tror du er lykkelig. Det er som narkotika...

 

La oss si du bor i 5 etg. Første dagen du prøver narkotika tar du ekspress heisen til 258 etg. Dagen etter kommer du kun til 256 etg....

Snart er det ikke lenge før heisen har blitt en trapp og du er snart bare i 7 etg. Snart klarer du ikke engang å komme deg til 5 etg. Og til slutt bor du i kjellern....

 

Love is the shit. Ta sjansen på den, den er vakker, deilig og vond. Forelskelse er verdens beste følelse....

 

Det der er jeg totalt uenig i.

 

Riktig at det har mye likheter med rus. Men lykke er kun en state of mind. Det er et intergrert mindset. Det skal mye til for at det skal gå bort. Jeg har en veldig stabil lykke om dagen, som ikke svinger.

Jeg har nådd et nytt "platå"

Lenke til kommentar
Gutta , gode ute plasser i Oslo ? For oss over 20 år da.

 

Har ordna meg fly til Oslo i helga , så kommer en dagstur bare for å dra ut på byen :p

 

Sjekkehøl:

 

Fridays Karl Johan

Johns v/dizzieteateret

 

High-class venues:

 

Cosmo

Stravinsky

 

Anbefalt:

 

Z Club

Fridays

 

Vel. Du når egnetlig ikke over mer enn de to på en kveld. Da har du en middleclass venue og et sjekkehøl vegg i vegg. Fridays har en nydelig atmosfære

Lenke til kommentar
Du tror du er lykkelig. Det er som narkotika...

 

La oss si du bor i 5 etg. Første dagen du prøver narkotika tar du ekspress heisen til 258 etg. Dagen etter kommer du kun til 256 etg....

Snart er det ikke lenge før heisen har blitt en trapp og du er snart bare i 7 etg. Snart klarer du ikke engang å komme deg til 5 etg. Og til slutt bor du i kjellern....

 

Love is the shit. Ta sjansen på den, den er vakker, deilig og vond. Forelskelse er verdens beste følelse....

 

Det der er jeg totalt uenig i.

 

Riktig at det har mye likheter med rus. Men lykke er kun en state of mind. Det er et intergrert mindset. Det skal mye til for at det skal gå bort. Jeg har en veldig stabil lykke om dagen, som ikke svinger.

Jeg har nådd et nytt "platå"

 

 

Du vil gå på en smell. Livet er som en berg og dal bane. Man har perioder da man er glad og perioder man er deppa.

Stabil lykke eksisterer ikke, for da er man ulykkelig...

 

Jeg vet jeg er lykkelig nå, og jeg vet jeg er forelsket. Men det er dessverre ikke noe som varerer evig. Man skal ikke jage lykken, men la lykken komme til seg....

Lenke til kommentar
Da tester jeg ut Z Club og Fridays . Du har vell ikke en adresse også ? Så slipper jeg det som sist, ikke alle taxi sjaførene er kjent i den byen :p

 

Fridays ligger midt i karl johans gate. Start der og gå på pubbene i området. Nok pubber og barer innenfor 250 meter radius der. Jeg hadde satset på Onkel Donald. Det viktigste er dog ikke utestedene, men deg selv. Du havner sikkert innenfor Hard Rock også skulle jeg tro :)

Lenke til kommentar
Stravinsky

 

her trenger du dress og personlig stylist for å ikke bli sett rart på. ikke ment som dissing, bare heads up. jeg liker ikke stedet personlig, folk er forskjellige.

 

Det stedet er ikke hva det en gang var :)

 

High Value steder bør unngås om du vil sjekke damer. La Bella Sole,Odeon, Neon, Cosmo og andre dyre flotte steder er dessverre et helvete om du ikke vet hva du driver med.

Styr unna disse om du skal sjekke og kose deg

Lenke til kommentar
Stravinsky

 

her trenger du dress og personlig stylist for å ikke bli sett rart på. ikke ment som dissing, bare heads up. jeg liker ikke stedet personlig, folk er forskjellige.

 

Det stedet er ikke hva det en gang var :)

 

High Value steder bør unngås om du vil sjekke damer. La Bella Sole,Odeon, Neon, Cosmo og andre dyre flotte steder er dessverre et helvete om du ikke vet hva du driver med.

Styr unna disse om du skal sjekke og kose deg

 

På High-class venues går mesteparten av sjekkingen gjennom sosialsirkler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...