Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Greia er at kjekke gutter har selvtillit, og selvtillit i moderate mengder er attraktivt. Utseendet styrer væremåten vår, jevnt over.

 

Bare å jobbe med seg selv, og enten overbevise seg selv om at man er kjekk, eller at det ikke har noen betydning for om du vil lykkes.

 

Det siste er kanskje mest realistisk, men fortsatt vanskelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det gir deg i beste fall kun en audition. De kjekke gutta puler ikke så mye som du skulle tro skjønner du

 

Greia er at kjekke gutter har selvtillit, og selvtillit i moderate mengder er attraktivt. Utseendet styrer væremåten vår, jevnt over.

 

Bare å jobbe med seg selv, og enten overbevise seg selv om at man er kjekk, eller at det ikke har noen betydning for om du vil lykkes.

 

Det siste er kanskje mest realistisk, men fortsatt vanskelig.

 

Her er greia:

 

De pene gutta får selvtillitt pga en ting:

De blir behandlet annerledes siden day1, og dermed får kun den positive innflytelsen fra sosial kondisjonering. Det blir en sirkel som alle andre går igjennom og, men i en positiv retning..

Lenke til kommentar

Jeg har det veldig bra for tiden. Har truffet en skikkelig søt jente som absolutt er LTR-materiale.

 

Alt går egentlig veldig fint for tiden, eneste grunnen til at det ikke har blitt noen f-close er mest pga logistikken. (begge bor på tomannsrom, så er som regel en annen på rommet)

 

Vi er jo begge glad i hverandre og det er nok ikke lenge før vi blir "sammen", men hvis det ikke går er det nok av pene jenter på skolen som er interessert. :p

Lenke til kommentar
Og i motsetning til choosen_one mener jeg at utseende betyr noe! Det betyr drit mye. For utseende er ikke bare om du er kjekk eller ei, men det har noe med helheten. Som jeg allitd sier knuller jeg heller ei trent dame med stygt tryne enn ei ugly babe med fint tryne...

Du slår meg som en mann som er en smule mer kroppsfiksert enn gjennomsnittet? Litt mye prat om trening og fettprosent til tider. Men hver sin smak, så hvis man vil ha damer som pendler mellom SATS og Bogstadveien er det helt klart veien å gå mener jeg. Men bare så det er sagt så er ikke feite damer min greie heller. Mener jeg oppfattet noe i "the Bueprint Decoded" om at utseende og nye klær kun av oss en liten dæsj selvtillit, men ikke noe som hadde noe å si egentlig og at det meste ligger på "inner game" bare man ikke ser ut som en dass.

 

PS: Men jeg styrer unna slikt som dette: http://www.fitnessine.com/

Lenke til kommentar

Er ikke galt å være kroppsfiksert?

Veltrente mennesker er vakrere enn utrente i mine øyne. De har også langt bedre humør, er mer positive, har mer overskudd, leker mer, er oftere mer intelligente. Kort sagt velger noen å leve livet fremfor å observere det..

 

Fitness Ine hadde ekkel mage, så hun hadde jeg styrt unna også. Noen liker delfiner ander hvaler....

 

 

Uansett er inner game viktig, men allikevel har man kun ETT forsøk på å skape et førsteinntrykk ;) Og uansett hvordan man vrir og vender på det vil utseende ha noe å si.

For meg har utseende noe med antrekk, hygiene, holdning, kroppsform og ikke minst fysiske egenskaper å gjøre. Om du ser ut som en dass i trynet, kan man fortsatt holde det andre i form ;)

Lenke til kommentar
Er ikke galt å være kroppsfiksert?

Veltrente mennesker er vakrere enn utrente i mine øyne. De har også langt bedre humør, er mer positive, har mer overskudd, leker mer, er oftere mer intelligente. Kort sagt velger noen å leve livet fremfor å observere det..

Nei, langt i fra - men det er for spesielt interesserte. Men det er ikke noe must, det er også en forskjell på å være i form og det å være ekstremt veltrent. Ofte synes jeg mennesker som er så godt trente at de kan drive med det de synes er gøy av aktiviteter er de mest morsomme, det være seg folk som driver med klarting, dykking, kampsport, fallskjermhopping, sykling, snowboard eller ski for å nevne noe. Langt mer leken livskvalitet over det enn å glo i veggen på SATS, som dessverre begynner bli en norsk "folkesykdom".

 

På min jobb er de mest intelligente menneskene gjerne dem som veier 100+ og går med t-skjorter det står "I will not fix your computer". :!:

Lenke til kommentar
Litt merkelig at trådstarter og andre mener at utseende ikke har noe å si. Har selv en del jentevenner som ikke bryr seg om jeg hører hva dem prater om, og da prater dem som regel ganske mye om utseende og kroppsfasong/høyde. Har hvertfall fått et inntrykk av at det har en del å si...

 

Jenter sier også at humor er det viktigste, men de puler deg nødvendigvis ikke fordi du får de til å le.

Når jenter snakker sånn har det omtrent samme effekt som når menn sier "jeg puler ikke jenter som er X og X", og vi har alle vært DER har vi ikke? ;)

 

Det er ikke noe å ta til seg når damer snakker slik. Senest på søndag sa ho jeg closet at hun ikke finner typer som meg attraktive. Det er rett og slett en rasjonalisering. Timen etterpå var vi i full sving.

Lenke til kommentar
Litt merkelig at trådstarter og andre mener at utseende ikke har noe å si. Har selv en del jentevenner som ikke bryr seg om jeg hører hva dem prater om, og da prater dem som regel ganske mye om utseende og kroppsfasong/høyde. Har hvertfall fått et inntrykk av at det har en del å si...

 

Jenter sier også at humor er det viktigste, men de puler deg nødvendigvis ikke fordi du får de til å le.

Når jenter snakker sånn har det omtrent samme effekt som når menn sier "jeg puler ikke jenter som er X og X", og vi har alle vært DER har vi ikke? ;)

 

Det er ikke noe å ta til seg når damer snakker slik. Senest på søndag sa ho jeg closet at hun ikke finner typer som meg attraktive. Det er rett og slett en rasjonalisering. Timen etterpå var vi i full sving.

 

Er du en gjennomsnitslig person? eller er du en rimelig kjekk person? bare lurer ut av det blå (: evt kunne du lasta opp et bilde av deg :)??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...