Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Choosen_one: Utseende ditt og kroppen din har vel en del og si når det gjelder å plukke opp damer ?

 

Si det kommer en tjukk og ukjekk fyr inn en bar, så tror jeg ikke han får seg så mye :p?

Utseende og kropp har vel 60-70% og si når det kmr til damene eller?

Har ALLTId trodd at utseende har VELDIG mye og si, selv ser jeg ganske bra ut med drar ikke så veldig mange damer, men vet selv at jeg må jobbe med Holdningen pg personligheten min, jeg er veldig lite morsom og mye mere den "seriøse" typen, og det drar vel ikke akkurat damer hele tia :p

 

For det er vel de som klarer og si mye bra, få damene til å le osv som faktisk hooker opp med de? ikke sånne so meg, som bare prater seriøst hele tia "/.

 

 

sry alle skrivefeil, skrev ganske fort :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Choosen_one: Utseende ditt og kroppen din har vel en del og si når det gjelder å plukke opp damer ?

 

Si det kommer en tjukk og ukjekk fyr inn en bar, så tror jeg ikke han får seg så mye :p?

Utseende og kropp har vel 60-70% og si når det kmr til damene eller?

Har ALLTId trodd at utseende har VELDIG mye og si, selv ser jeg ganske bra ut med drar ikke så veldig mange damer, men vet selv at jeg må jobbe med Holdningen pg personligheten min, jeg er veldig lite morsom og mye mere den "seriøse" typen, og det drar vel ikke akkurat damer hele tia :p

 

For det er vel de som klarer og si mye bra, få damene til å le osv som faktisk hooker opp med de? ikke sånne so meg, som bare prater seriøst hele tia "/.

 

Utseende har ingenting å si. Hvordan du ER har alt å si.

Lenke til kommentar

Fantastisk kveld!

 

Var på firmafest på Tiger Tiger, og hadde det helt villt moro. Min wing fikk noen venninder av oss til å komme opp og hilse på. Dritet er at jeg har noe på gang med en tredje venninde der som ikke var der i går. Men på et tidspunkt startet jeg å rote med ho ene fra settet.

 

Husker dere jeg skrev i går om at hvis du er flink med venneflokken vil de servere vennindene på sølvfat?

 

Jeg fumlet med ballen i går siden jeg var drita. Fulgte target ut og satte ho i taxien. Så går jeg ned og får kjeft av venninda for at jeg ikke dro hjem med ho. Tok hintet og løp hjem til henne. Tok ca 30 min å komme seg dit, og jeg var klissvåt på beina når jeg kom. Når jeg ankom hadde jeg såklart ikke noe batteri på tlfen så måtte vente til venninden kom hjem.

Uansett. Fantastisk jente, og dette bare beviser hvor effektivt det er å befriende.

Venninda mi kjeftet på target siden ho "var trøtt og skulle på jobb"...

 

Føler egentlig det kan være noe LTR materiale i ho her. :)

 

Men nå legger jeg meg. Kom akkurat hjem. Trøtt som fan

Endret av Chosen_One
Lenke til kommentar

Jeg har definitivt funnet min ltr!

Livet er rosenrødt!

 

Så dermed skal jeg delta i denne tråden, bare for å advare om hvordan man emesjonelt ødelegger seg selv med å tulle rundt slik som mange her inne gjør...

 

The Greatest Thing You Will Ever Learn, Is Just to love, and Be Loved in Return..

 

 

Kan ikke si mer enn at min helg i Roma med hun jeg nå har kjent i 2 uker var som en drøm. Jeg tror få har opplevd en slik helg noen gang, og jeg takker kjærlighetens gud for å faktisk latt meg få oppleve dette. Av alle mine opplevelser gjennom et langt liv, vil de ikke engang samlet veie opp mot denne helgens ubeskrivelige opplevelse...

 

Jeg dedikerer mitt liv til henne og kjærligheten.

 

Pu is shit

Love is the shit

Choose Love <3

Lenke til kommentar
Choosen_one: Utseende ditt og kroppen din har vel en del og si når det gjelder å plukke opp damer ?

 

Si det kommer en tjukk og ukjekk fyr inn en bar, så tror jeg ikke han får seg så mye :p?

Utseende og kropp har vel 60-70% og si når det kmr til damene eller?

Har ALLTId trodd at utseende har VELDIG mye og si, selv ser jeg ganske bra ut med drar ikke så veldig mange damer, men vet selv at jeg må jobbe med Holdningen pg personligheten min, jeg er veldig lite morsom og mye mere den "seriøse" typen, og det drar vel ikke akkurat damer hele tia :p

 

For det er vel de som klarer og si mye bra, få damene til å le osv som faktisk hooker opp med de? ikke sånne so meg, som bare prater seriøst hele tia "/.

 

Utseende har ingenting å si. Hvordan du ER har alt å si.

 

Truthiness det her, har en kompis på 1.60, 120kg osv som drar damer som bare pokker.

Det er likevel en sannhet med modifikasjoner uten å utdype det nærmere. - Jeg prøvde men fikk ikke til :D

Lenke til kommentar
Choosen_one: Utseende ditt og kroppen din har vel en del og si når det gjelder å plukke opp damer ?

 

Si det kommer en tjukk og ukjekk fyr inn en bar, så tror jeg ikke han får seg så mye :p?

Utseende og kropp har vel 60-70% og si når det kmr til damene eller?

Har ALLTId trodd at utseende har VELDIG mye og si, selv ser jeg ganske bra ut med drar ikke så veldig mange damer, men vet selv at jeg må jobbe med Holdningen pg personligheten min, jeg er veldig lite morsom og mye mere den "seriøse" typen, og det drar vel ikke akkurat damer hele tia :p

 

For det er vel de som klarer og si mye bra, få damene til å le osv som faktisk hooker opp med de? ikke sånne so meg, som bare prater seriøst hele tia "/.

 

Utseende har ingenting å si. Hvordan du ER har alt å si.

 

At utseende ikke har NOEn ting og si, blir feil. Kjenner flere damer som kun går etter de kjekkeste gutta, Her hvor jeg kommer fra, er det kun de kjekke kara som får seg no, de "ukjekke" folka er loners :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...