Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

En ting jeg gjør hele tiden er når jeg står ansikt til ansikt mot en person, og jeg skal gjøre et poeng, så legger jeg hånda på skulderen bøyer hodet litt ned og ser de rett inn i øynene.

 

De som skal være med ut med meg her snart skal få se hvordan jeg gjør det. det er en KINO move som fungerer i alle sosiale sammenhenger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes bare det høres så merkelig ut når man står face 2 face og prater og plutselig skulle strekke seg bort for å pirke på personen. Hadde noen gjort det på meg ville jeg bare følt meg rar og ikke forstått noe særlig. Og det blir hvert fall rart når man står i et set med 3-4 stk, tenker nå jeg.

 

Ser du er 92.. Ja da er det kanskje litt "rart". Men hvis du ser deg rundt når du ser folk et par år eldre snakker er det veldig ofte berøring med i bildet. Se hvordan andre gjør det, og prøv å gjør det på samme måte selv.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_hm_*

Kan man risikere å gå "sømløst" fra fylle-FB til LJBF, dersom man begynner å treffes edru på "halvdater" uten særlig romantisk undertone?

 

Jeg har skrevet en side eller to tilbake om denne jenta jeg har hatt med hjem/vært med hjem 3-4 helger, og sendt sms med i uka. Nå har vi treftes et par ganger edru midt i uka, sett film, hjulpet henne med noe forskjellig og slikt, uten at det er noen åpenlys flørt i bildet.

Hvor sannsynlig er det at hun naturlig har glidd over til å se meg som kun venn på disse 2 dagene? Eller venter hun bare på at jeg skal ta initiativ til edru-flørt?

Jeg er spent på neste helg når vi høyst sannsynlig treffes på byen, om noe har endret seg, det har jo endt hjem i seng hver gang til nå..

Lenke til kommentar
Hmmm, har ei frøken på msn som jeg alltid har hatt jævlig god kontakt med. Men nå virker det som om hun vil ha meg til å skrive først hele tida. Kan preike i timesvis både på msn, tlf og irl, men virker som hun vil ha meg til å ta intiativet til å starte samtale hver jævla gang. Vil ikke gi ho så jævlig høy value heller så har ignorert ho et par uker nå, men om begge tenker det så blir det jo kontaktbrudd, det vil jeg ikke ha. Ska'n gjøra med slikt? :p

 

Var i akkurat samme greie. bare at til slutt ga jeg faktisk faen! hu er alt for ung for meg og bla bla bla.

men, tok kontakt igjen på onsdag, og fikk busta hu på at hu flørta med meg. da kom det fram etterhvert at hu hadde vært forelska i meg jækla lenge!

Trur kanskje de tenker sånn som vi noen ganger, at hvis de ikke tar kontakt, så burde vi gjøre det. eller noe i den duren.

 

Fikk meg en surprise, det er sikkert og visst!

Lenke til kommentar

Glorious Løøøørdag.

 

Desverre ble utviklingen slik at jeg måtte utsette gratis-kvelden eller hva man kan kalle det med brukerne her inne.

 

I dag er det go-dag.

Først vors her med tidenes natural, min partner in crime (wing og forretningspartner), bror og et par andre kompisser.

Så stikker vi til "Lace Lounge" (Se siste utgave av Mann for artikkel om gutta og prosjektet de er med i. Jævlig fet artikkel) på fest.

Videre går ferden til Tiger Tiger.

 

Har med tre targets på festen i dag, så dette kan bli veldig interessant.

 

Hva er deres planer?

Endret av Chosen_One
Lenke til kommentar

Nå er nå jeg bare keyboardjockey, men slik jeg har oppfattet det handler PU om å ha value, og utstråle dette på en naturlig måte, ikke trekke det frem unødig og slikt. Grensen mellom å virke desperat/skrytete og det å bare vise value er veldig tynn, så vidt jeg kan se. Og mulig dette bare er innbildning fra min side, men slik som "Chosen_one" gjør i siste innlegget sitt her (ikke vondt ment), med å trekke frem at han kjenner og skal på fest med blant annet Mads Larsen og Rocco føler jeg at han krysser linjen fra å vise value til å virke skrytete. Er dette bare meg, eller..?

Lenke til kommentar
Nå er nå jeg bare keyboardjockey, men slik jeg har oppfattet det handler PU om å ha value, og utstråle dette på en naturlig måte, ikke trekke det frem unødig og slikt. Grensen mellom å virke desperat/skrytete og det å bare vise value er veldig tynn, så vidt jeg kan se. Og mulig dette bare er innbildning fra min side, men slik som "Chosen_one" gjør i siste innlegget sitt her (ikke vondt ment), med å trekke frem at han kjenner og skal på fest med blant annet Mads Larsen og Rocco føler jeg at han krysser linjen fra å vise value til å virke skrytete. Er dette bare meg, eller..?

 

Da ble endelig nicket mitt skiftet. Takk til mods...

 

Nie: Tar kritikken til etterretning. ;) Redigerer innlegget nu

Lenke til kommentar
Nå er nå jeg bare keyboardjockey, men slik jeg har oppfattet det handler PU om å ha value, og utstråle dette på en naturlig måte, ikke trekke det frem unødig og slikt. Grensen mellom å virke desperat/skrytete og det å bare vise value er veldig tynn, så vidt jeg kan se. Og mulig dette bare er innbildning fra min side, men slik som "Chosen_one" gjør i siste innlegget sitt her (ikke vondt ment), med å trekke frem at han kjenner og skal på fest med blant annet Mads Larsen og Rocco føler jeg at han krysser linjen fra å vise value til å virke skrytete. Er dette bare meg, eller..?

 

Jeg visste ikke engang at det var stort å omgås med de to, med mulig det er det, de er jo kjente personligheter.

Lenke til kommentar

Siden jeg hadde samme nicket her på flere andre steder på nett, der jentene mine også ferdes, hadde jeg problemer med å skrive detaljerte rapports fra felten her inne.

Endelig har jeg fått endret nick, så det blir annerledes fremover.

 

I går:

 

Sitter hjemme og slapper av med 1 stk syk bror og passe på. Satt og tekstet litt med ei tidligere fb som forsøker å hooke meg opp med venninda hennes på fest i dag. Jeg er ikke så keen på å reise 45 minutter for noe som jeg ikke vet hvordan er, så bestemte meg istedenfor å dra på vors sammen vennindeflokken til ei jeg numbercloset for noen uker siden.

Dette kan anbefales: For hvis du blir godt kjent med vennindeflokken til et target, vil de godkjenne deg og servere target på et sølvfat. og noen ganger krangle om deg ;)

 

Ankommer vorset. Jentene er helt i hundre og har det moro med masse god musikk og drikke. Var meg, to wings og tre jenter.

Finner ho søteste av de. Hun hadde tenner. Test etter test etter test etter test.

 

Cluet til å komme unna hoops, er å snu det tilbake på dem. Jeg har en metode jeg bruker på dette jeg ikke klarer å skrive om her (du må nesten se det for å skjønne det), som gjør at du disarmer dem konstant.

Enden på visa blir at jeg får mye attraction hos henne, og hun hadde DDB blikk når jeg forlot de på byen senere. Jeg vet jeg kunne bouncet hjem, men var sliten og trøtt.

Lenke til kommentar

Choosen_one: Hender det at du ikke får den dama du hàr lagt godt merke til en kveld?

Si det er ei du har jævlig lyst på, å du prøver alle mulige triks, men ingen ting funker, hender det? at du går hjem uten noen, når du var virkelig innstilt på og få deg noe ^^

 

Hva pleier du og snakke med damene om? er det en fast åpningsreplikk du har, eller hva pleier du å gjøre?

 

Når du har fått igang en samtale, hva gjør du da? bare drar opp nye emner og holder liv i samtalen? eller tar du med deg dama et annet sted og starter med kino og etter hvert går over til kyssing osv? : )

Lenke til kommentar
Choosen_one: Hender det at du ikke får den dama du hàr lagt godt merke til en kveld?

Si det er ei du har jævlig lyst på, å du prøver alle mulige triks, men ingen ting funker, hender det? at du går hjem uten noen, når du var virkelig innstilt på og få deg noe ^^

 

Hva pleier du og snakke med damene om? er det en fast åpningsreplikk du har, eller hva pleier du å gjøre?

 

Når du har fått igang en samtale, hva gjør du da? bare drar opp nye emner og holder liv i samtalen? eller tar du med deg dama et annet sted og starter med kino og etter hvert går over til kyssing osv? : )

 

Selvsagt ender det med at man ikke får dama. Jeg har et litt spesielt type game.

Men jeg går sjeldent hjem uten noen. Det er det man har fber til ;)

 

Snakker med de om alt mulig rart. Alt fra sex til bompibjørner (true story)

Saken er det at 93% av pick-up handler ikke om ord. Hva jeg gjør er har jeg skrevet en del om tidligere. Nå er det vors, så kan skrive litt om det i morgen. Ha en fortreffelig kveld

Lenke til kommentar

I dag skal jeg på en hjemmefest, så håper det er noen single jenter der. skal prøve meg fram på kino, og det å lage mitt eget eventyr, som jentene skal få være med på:p

 

Hadde en relativt fin dag på byen i går, merker at jeg er mindre og mindre keyboard jockey nå.

kult å se at dette funker.

 

Prøvde meg litt på flawless natural metoden i går. den funka ganske bra det.

sa til ei hb9 at vi var gift, så kom jeg inn på hva gifte par gjorde. vi begynte å kline og sånt.

da begynte hu med at gifte folk lager unger og sånn også.

synd jeg ikke var aleine hjemme i går. kunne fått en f-close der.

mest sannsynlig uten å lage unger ;)

 

EDIT: begynner å kjenne grensene på hvor full jeg ikke skal være når jeg skal sjekke opp jenter. I går var det nesten bra. litt mindre full, og jeg hadde klart mye mer

Endret av spax
Lenke til kommentar

Choosen_one: Utseende ditt og kroppen din har vel en del og si når det gjelder å plukke opp damer ?

 

Si det kommer en tjukk og ukjekk fyr inn en bar, så tror jeg ikke han får seg så mye :p?

Utseende og kropp har vel 60-70% og si når det kmr til damene eller?

Har ALLTId trodd at utseende har VELDIG mye og si, selv ser jeg ganske bra ut med drar ikke så veldig mange damer, men vet selv at jeg må jobbe med Holdningen pg personligheten min, jeg er veldig lite morsom og mye mere den "seriøse" typen, og det drar vel ikke akkurat damer hele tia :p

 

For det er vel de som klarer og si mye bra, få damene til å le osv som faktisk hooker opp med de? ikke sånne so meg, som bare prater seriøst hele tia "/.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...