Chosen_One Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Det er nettopp derfor vi har slike ting som canned openers. (forhåndsinøvde rutiner). Bla igjennom tråden så finner du masse bokanbefalninger og slikt. Les de, prøv, og kom med tilbakemelding.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er ikke akkurat typen som er så ofte på byen og sånn og fester og drikking holder jeg meg langt unna. Jeg er ute etter en jente som liker litt sånn rolig hjemmekveld med film og popcorn og bare litt kosing Jeg synes også at det er vanskelig å sjekke opp jenter fordi de 99 % av tiden tilbringer med massevis av venniner rundt seg. Jeg går ofte alene på senteret og sånn, men så ser jeg kanskje en jente jeg synes ser grei ut, men hu har 4 venniner som fniser og klenger på hun så blir det liksom litt vanskelig og kanskje litt flaut å ta kontakt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Rutiner fungerer faktisk. Har valgt meg ut noen faste historier/drømmer for å skape sosial verdi, men det krever at jeg allerede har kommet inn i settet og har oppmerksomhet. Har prøvd historiene 2-3 ganger nå og de funker bra. Nå skal sant sies at de jeg har prøvd det på er venner av venner, så trengte ikke å åpne fremmede sets for å teste ut historiene da. Har testa ut litt kino også. Ser ut til at du har mye større kjangs for å lykkes når man går sakte frem. Hadde faktisk latterlig god fremgang på ei vennine av meg, men hadde blitt litt merkelig situasjon hvis jeg hadde gjort noe, så droppa hele greia. Endret 3. oktober 2007 av wrangler Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er ikke akkurat typen som er så ofte på byen og sånn og fester og drikking holder jeg meg langt unna. Jeg er ute etter en jente som liker litt sånn rolig hjemmekveld med film og popcorn og bare litt kosing Jeg synes også at det er vanskelig å sjekke opp jenter fordi de 99 % av tiden tilbringer med massevis av venniner rundt seg. Jeg går ofte alene på senteret og sånn, men så ser jeg kanskje en jente jeg synes ser grei ut, men hu har 4 venniner som fniser og klenger på hun så blir det liksom litt vanskelig og kanskje litt flaut å ta kontakt 9631445[/snapback] Du vil finne ut etterhvert at det er lettere å åpne grupper enn å åpne bare 1. En pen kvinne er Sjeldent alene... Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg skal gjøre et eksperiment imorgen. Skal en tur til Oslo imorgen, dagtid, for å spille med bandet i et studio som vi bruker der. Jeg skal se hva slags reaksjoner man får fra jenter ved å bare si "Hei" til dem mens man går forbi. Tror de at de kjenner meg fra før? Burde de vite hvem jeg er? Det er også kult å bli litt mer vant på det feltet, siden jeg har funnet ut at jeg sliter med å gå bort til fremmede jenter og starte samtaler. Og det å si "hei" krever jo null effort av meg. Med litt flaks stopper de og så har jeg en samtale på gang. Sier ifra imorgen om hvordan det gikk. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (...) Kan man bare gå bort til en random blondine på senteret og si: Hei du! Og så står hun og ser på deg med det WTF?-blikket. Hva gjør du da? (...) 9631401[/snapback] Det er derfor de fleste åpnere inneholder en grunn til at du skal snakke med dem. En typisk åpner begynner gjerne med "Hei, jeg og kameraten min har en diskusjon på gang her og vi trenger en kvinnes mening om...". Dermed har du grunn til å spørre, og du unngår "WTF-blikket". En som Style/Neil Strauss visstnok hadde brukbar suksess med var å stikke inn på et parfymeri, få dama bak disken til å spraye to forskjellige parfymer på deg, en på hver hånd, og så spørre den tilfeldige blondina hva hun syns var best. Dermed har du en grunn til å spørre, og med mindre du klarer å gjøre deg selv til nervevrak på veien bort så er sjansene ganske gode for å få igang en samtale også. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Tror de at de kjenner meg fra før? Burde de vite hvem jeg er? You tell me... Hvis du bare går å sier "Hei", vil du bli veldig komfortabel med bare den lille delen der. Cluet er å bli komfortabel og kongruent med å føre lengre samtaler, så før eller siden må du steppe ut av komfortsonen din og faktisk kjøre en skikkelig opener på henne Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg er ikke akkurat typen som er så ofte på byen og sånn og fester og drikking holder jeg meg langt unna. Jeg er ute etter en jente som liker litt sånn rolig hjemmekveld med film og popcorn og bare litt kosing Jeg synes også at det er vanskelig å sjekke opp jenter fordi de 99 % av tiden tilbringer med massevis av venniner rundt seg. Jeg går ofte alene på senteret og sånn, men så ser jeg kanskje en jente jeg synes ser grei ut, men hu har 4 venniner som fniser og klenger på hun så blir det liksom litt vanskelig og kanskje litt flaut å ta kontakt 9631445[/snapback] Du vil finne ut etterhvert at det er lettere å åpne grupper enn å åpne bare 1. En pen kvinne er Sjeldent alene... 9631461[/snapback] Jaja, jeg forstår, men når du prøver å prate med dem og 2 virker interesserte og 2 står og fniser og klenger på venninene så kan det være vanskelig å fokusere. Jeg leste en del sider tilbake og så at du skreiv at man skulle tenke slik når man gikk bort til en jente: IT'S OOOON NOW! Står du fortsatt for dette, i så fall skal jeg faen meg prøve det ut Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Er akkurat det du skal tenke. Du skal tenke at "Fy faen, hun er heldig som får snakke med meg!". Da vil du automatisk DRITE i de vennindene.. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Tror de at de kjenner meg fra før? Burde de vite hvem jeg er? You tell me... Hvis du bare går å sier "Hei", vil du bli veldig komfortabel med bare den lille delen der. Cluet er å bli komfortabel og kongruent med å føre lengre samtaler, så før eller siden må du steppe ut av komfortsonen din og faktisk kjøre en skikkelig opener på henne 9631473[/snapback] Jepp, enig der. De spørsmålene jeg stilte var de spørsmålene jeg tenkte meg at hun kanskje ville spørre seg selv. Men du har ikke tilfeldigvis noen gode åpnere på forbipasserende, som du går forbi på gaten? En jeg kan tenke meg burde fungere (Har ikke prøvd, men ser ikke hva som er galt med den) er at man går med en wing, later som at man diskuterer noe intenst, får øye på jenta, stopper henne og spør henne om det man liksom diskuterte, for å få en tredje mening. Da har man jo allerede en samtale igang, og i tillegg virker det ganske naturlig. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Er på en måte en uskreven regel at man ikke skal åpne sets som går i motsatt retning som deg, men Craig hadde en jævlig bra en. Lag deg en bruker, så sender jeg den på PM da jeg ikke vil dele den her Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er akkurat det du skal tenke. Du skal tenke at "Fy faen, hun er heldig som får snakke med meg!". Da vil du automatisk DRITE i de vennindene.. 9631486[/snapback] Takk for tipset skal testes Men har det seg slik at jenter ikke liker film? Jeg har prata med mange jenter og med en gang jeg leder diskusjontemaet inn på film (som interesserer meg noe veldig) så mister de helt interessen. Det er snakk om mange jenter her. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har snakket om film flere ganger, men da i situational routines. Altså at jeg står ved baren og bartenderen driver med "flaring" (trikse med flaskene), så åpner jeg settet ved siden av med: "Har du sett Coctail med Tom Cruise?". Så er det alltid en eller to i settet som ikke har det, så buster jeg henne på det og får med venninda som har sett filmen på laget. Og vips: I'm in! Stort sett dreier samtaleemnene seg om: Reising Mote Livsstil og velvære Familie Drømmer/mål for livet osv.. Dette er utenom evt rutiner/rollespill jeg kjører... Så det blir ikke så mye av det. For i størsteparten av samtalen går alt ut på å egentlig ha det jævlig gøy Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Er noen jenter som liker film, men etter det jeg har erfart er det et fåtall som gidder å diskutere det. Og en annen ting. Hver gang film blir nevnt i sammenheng med ei jente så tror jenta nesten garantert at film=sex. Du som bor i Rælingen (profilen din) burde ta med ei jente på Køh Kafè i Lillestrøm. Allright atmosfære, fin musikk og blanda klientell. Og du setter heller ikke så stort "press" på kvinnfolket med tanke på at dere skal være et offentlig sted med et bord mellom dere. Når jeg en sjelden gang er i Lillestrøm pleier kompisene mine og jeg å ta oss noen øl der på vei til Martins. Endret 4. oktober 2007 av wrangler Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Husk bare en ting folkens. Saken med å snakke med noen, er ikke få samtalen til å bli interessant for deg (vel, det er greit at du liker å snakke med henne om det dere preiker om, men det er ikke hovedgrunnen). Men å vise VERDI... Tenk litt over den setningen der... Endret 4. oktober 2007 av PUA Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er noen jenter som liker film, men etter det jeg har erfart er det et fåtall som gidder å diskutere det.Og en annen ting. Hver gang film blir nevnt i sammenheng med ei jente så tror jenta nesten garantert at film=sex. Du som bor i Rælingen (profilen din) burde ta med ei jente på Køh Kafè i Lillestrøm. Allright atmosfære, fin musikk og blanda klientell. Og du setter heller ikke så stort "press" på kvinnfolket med tanke på at dere skal være et offentlig sted med et bord mellom dere. Når jeg en sjelden gang er i Lillestrøm pleier kompisene mine og jeg å ta oss noen øl der på vei til Martins. 9631525[/snapback] Takk for tipset. Men jeg er bare 15 år gammel og har ikke bil og sånn. Er det ikke litt flaut å ta bussen eller be mamma kjøre meg (i den dritten hun kaller bil) og hun til Lillestrøm? Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Er ikke noe stress å ta buss. Få mamma til å kjøre seg er ikke å foretrekke da hun kanskje liker å fortelle om de gangene du tissa på deg som liten? Mamman min er hvertfall ekspert i å snakke om slikt... Endret 4. oktober 2007 av PUA Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Du trenger ikke tenke på sånt. Hu har ikke lappen hu heller. Be jenta møte deg der. Problemet er løst. Hadde ikke latt morra mi kjøre meg. Husker enda hvor sosialt tilbakestående hu var i situasjoner som det EDIT: Med tanke på buss. Du kan jo skryte på deg at du er aktiv når det kommer til miljøsaken hvis hu er av den politiske typen. Men da anbefales det vel å kunne litt om saken også. Endret 4. oktober 2007 av wrangler Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Sørg forresten for at HUN kommer dit før deg. Det viser at du har viktigere ting å gjøre i livet enn å vente på henne. Kom gjerne en 5-10 minutter etter henne. jeg ringer alltid target før jeg kommer og spør hvor hun er. Så hvis hun er på stedet allerede og AKKURAT har kommet, så venter jeg rundt hjørnet i noen minutter før jeg kommer... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Muttern er også litt sånn retard på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå