Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Hvis hun sier noe teit, svarer du med "off, så trist du er" mens du himler på øynene. Og går din vei!

Jeg sier bare "stakkars" til idioter som prøver å legge opp til diskusjon.

 

Kommentarer som "du er dust", "du er tragisk" osv funker ganske dårlig. Er ikke noe trøkk i det.

Ja, bedre å manifestere det i noe positivt eller morsomt, som gjerne driter den andre ut litt. Som det jeg nevnte at vedkommende innerst inne er hemmelig forelsket i deg og har så dårlig selvtillit at hun må slenge meldinger i steden for å si det som det er. Vits gjerne over temaet ved passende anledninger.

 

PS: Er du interessert i dama? I det minste rotet med henne i fylla :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okey, jeg har en helt sinnsykt frekk bitch i klassen min. Hun går rundt og sier meningsløse ting om meg med en nedverdigende tone. Jeg lurer litt på hva jeg bør gjøre, jeg er nye på skolen så jeg må være forsiktig med hvordan jeg oppfører meg. Skal jeg være frekk tilbake, isåfall, på hvilken måte? Eller skal jeg bare ignorere a? Jeg har lyst å heve meg over henne, men da bør jeg si no smart tilbake, ikke ignorere henne. Dette hatet er så sterkt at jeg faktisk hadde lyst å slå til hun så dette er et stort problem for meg :p

Alltid best å være rolig og behersket mot slike folk. Latterliggjøring er et bra våpen. Dem er vant til at folk ignorerer eller skjeller tilbake, men er du sarkastisk vil det terge henne noe sykt og forhåpentligvis forstår hun da at hun bør finne noen andre å plage. Ikke anstreng et øyenbryn engang av irritasjon

 

Her er tipset for sånne jenter du omgås ofte. Hun forer av din reaktivness (det er det foreldre mener feks i sammenheng med at "ikke vis at du bryr deg for da mobber de oftere"), og du kan få hun reaktiv.

Det du gjør, er å "spare opp" til du ser de psykologiske triggerne til det hun gjør. Så analyserer du det, blir klar over hvorfor hun gjør det og slenger et veldig velrettet slag tilbake til ho som hun ikke ser komme.

 

Hun: Bla bla bla

Du: Vet du hva? Jeg syntes det er helt utrolig fascinerende at du er så valideringssøkende og så konstant avhengig av bekreftelse, og at du bruker andre til å få tilgang til denne bekreftelsen. Vel lille venn, det eneste du får ut av dette er å bekrefte ovenfor deg selv at du er en jævla bitch.

Du skulle bare visst hva de andre i klassen mener om deg.

 

End of story.

Det viktiste er at du er 110% klar over hva du skal si først, og fortelle det foran ALLE

Lenke til kommentar

Hmmm, har ei frøken på msn som jeg alltid har hatt jævlig god kontakt med. Men nå virker det som om hun vil ha meg til å skrive først hele tida. Kan preike i timesvis både på msn, tlf og irl, men virker som hun vil ha meg til å ta intiativet til å starte samtale hver jævla gang. Vil ikke gi ho så jævlig høy value heller så har ignorert ho et par uker nå, men om begge tenker det så blir det jo kontaktbrudd, det vil jeg ikke ha. Ska'n gjøra med slikt? :p

Lenke til kommentar

Har du tålmodighet til å la henne være i fred, og se om hun kontakter deg? Mulig hun ikke gjør det, men synes uansett det her er tullete.

 

Jeg forutsetter da at dere har den gode kontakten som du sier, og at hun faktisk liker deg.

 

Edit: Fikk ikke med meg at du hadde latt det gå to uker. Mulig hun bare gir faen i deg.

Endret av twisted_
Lenke til kommentar
Hmmm, har ei frøken på msn som jeg alltid har hatt jævlig god kontakt med. Men nå virker det som om hun vil ha meg til å skrive først hele tida. Kan preike i timesvis både på msn, tlf og irl, men virker som hun vil ha meg til å ta intiativet til å starte samtale hver jævla gang. Vil ikke gi ho så jævlig høy value heller så har ignorert ho et par uker nå, men om begge tenker det så blir det jo kontaktbrudd, det vil jeg ikke ha. Ska'n gjøra med slikt? :p

 

Ta litt kontakt du da, hvis at du er litt intressert? ( :

Lenke til kommentar
Hmmm, har ei frøken på msn som jeg alltid har hatt jævlig god kontakt med. Men nå virker det som om hun vil ha meg til å skrive først hele tida. Kan preike i timesvis både på msn, tlf og irl, men virker som hun vil ha meg til å ta intiativet til å starte samtale hver jævla gang. Vil ikke gi ho så jævlig høy value heller så har ignorert ho et par uker nå, men om begge tenker det så blir det jo kontaktbrudd, det vil jeg ikke ha. Ska'n gjøra med slikt? :p

 

Ta litt kontakt du da, hvis at du er litt intressert? ( :

 

Siterer meg selv, " vis "

Lenke til kommentar
Jeg forutsetter da at dere har den gode kontakten som du sier, og at hun faktisk liker deg.

 

Edit: Fikk ikke med meg at du hadde latt det gå to uker. Mulig hun bare gir faen i deg.

Liker meg gjør hun nok ikke sånn sett, men ho er koslig å preike med da. Greia er vel egentlig at ho oppfører seg veldig "over the top" mot dem fleste og forventer at alle skal komme til henne. Derfor jeg vil prøve å se om jeg kommer over der igjen. Er ikke ute etter å direkte sjekke henne opp, men å vise value

 

Har hu ikke tatt kontakt med deg på de ukene du har ignorert hu?

Nope:) Men jeg tar det ikke negativt for dem gangene jeg gidder(gadd) å gjøre det så er hun aktiv i pratinga

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Gjest Guest_m_*

Hei,

 

Har vært ute "sporadisk eller sjeldnere" med en dame de siste fire månedene. Dvs, fra ca annenhver uke i starten, nå er det vel muligens ca en måned siden sist. Jeg er 26, og hun er ett år yngre. Begge har god utdannelse og har landet godt i arbeidsmarkedet. Det var vel nok demografi. :)

 

Hun er litt partyjente. Jeg liker meg også godt på byen og er temmelig utadvendt, men er kanskje litt mer "seriøs" enn henne. Det har hendt meg ved et par anledninger at jenter på byen spør meg om jeg "alltid er så seriøs", og jeg har ved en anledning, med et smil, blitt fortalt at jeg var litt "rar". hehe. :) Jeg tar det til etterretning.. Det paradoksale er at jeg alltid har vært den som har fått gjengen eller klassa til å bryte ut i latter. På en god måte, vil jeg si.

 

Videre ser hun bra ut, og jeg ser for meg at hun er nokså omsvermet. Virker også som om hun er populær blant venner. Selv må jeg nok innrømme at om det skal skje noe en kveld/helg, er det stort sett alltid jeg som må ringe vennene mine, sjelden motsatt.

 

Ok, nok bakgrunnshistorie om personlighetene, og over til saken.

Jeg "spilte" vel ganske bra de par-tre første datene, merket det på responsen, deretter dabbet det av, og vi har vel havnet på et slags vennenivå.

 

Saken var at jeg ikke har "spilt" så lenge, og det krevde ganske mye tid og forberedelser å komme seg opp og holde seg der jeg var for noen måneder siden. Det ble vanskelig å holde det gående på datene, og jeg lente meg nok etter hvert litt tilbake og bare var meg selv, med litt DeAngelo-teori og noen RSD-videoer summende i bakhodet. Du kan si at jeg visste hvor jeg ville (skape tidvise bølger med attraction), og hadde sett/lest noe teori med tips, men orket ikke jobbe så mye lenger med å finne den beste veien til målet. Og teorien hadde absolutt ikke festet seg som reflekser i ryggmargen.

 

Som sagt har jeg ikke truffet henne på en stund, men i dag lurte hun på om vi skulle finne på noe i neste uke.

 

Så da er spørsmålet.. har dere noen krasjtips til hvordan man kan raskest mulig komme tilbake og videre?

 

Man føler etter hvert at man har "brukt opp" triksene man har i boka si overfor denne spesielle damen. Dessuten er det vanskelig å få det over på det fysiske plan når man først har havnet i den mer vennskapelige boksen.

Lenke til kommentar
Synes bare det høres så merkelig ut når man står face 2 face og prater og plutselig skulle strekke seg bort for å pirke på personen. Hadde noen gjort det på meg ville jeg bare følt meg rar og ikke forstått noe særlig.
Jenter gjør sånt hele tida, hvertfall litt eldre jenter. Se på hvordan de gjør det, så blir det mer naturlig.
Lenke til kommentar
Synes bare det høres så merkelig ut når man står face 2 face og prater og plutselig skulle strekke seg bort for å pirke på personen. Hadde noen gjort det på meg ville jeg bare følt meg rar og ikke forstått noe særlig. Og det blir hvert fall rart når man står i et set med 3-4 stk, tenker nå jeg.

Du må ha en grunn til det, eller lage deg en grunn til det. For all del, ikke stå strekk fram en hånd og beføl henne uten sammenheng^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...