Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok, da vet jeg det. Så, det er i dame som driver og tar på meg hele tiden, hver gang vi møtes lener hun seg inntil meg, holder meg på skuldern, tar meg litt på magen osv x)

Er det et tegn, eller er det helt vanlige greier??

Høres positivt ut ihvertfall. Ikke mange som gjør det på "hvemsomhelst".

Er'a fin a?

 

Ekke så værst : )

Lenke til kommentar
Dagens tips fra en som trekker seg tilbake fra sjekkingens verden :)

 

Denne her bør dere ta med damene. Den fungerer også fett med en hundrings (2 hundrings) og et par femmere og noen kroner (vekt)

 

http://www.dailyhaha.com/_vids/dollar_trick.htm

 

Jeg kan garantere at dette er kult. Dog er dette lille tricket kun en icebreaker eller en liten del av sjekkingen. Totalen teller fortsatt mest og ikke minst KINO!!

 

Kino is the Shit! :)

 

(da logger jeg av å drar til Roma med min mulige ltr)

 

Takk for tipset, må sjekkes ut.

Lenke til kommentar

Mye her som forklarer en del. Har aldri fått jenter så lett som når jeg bare ga faen i syden. Jeg var midtpunktet i diskuskjonene og var lett å ta kontakt med andre. Nattklubb og alkohol har jo muligens en del å si, men kan tenke meg at instillingen hadde litt å si også.

 

Fikk f. eks spørsmål om nummer/facebook osv av jenter jeg viste absolutt null interesse ovenfor, bortsett fra som samtalepartnere.

 

*Lese mer*

 

Jeg sjefet faktisk den peneste jente i lokalet til å bomme røyk for meg 4-5 ganger. Først nå jeg faktisk skjønner hvorfor hun gjorde det. Sjefet med et glimt i øyet vel å merke, fordi jeg ga faen i hvordan hun tok det.

Endret av Sono Juventino
Lenke til kommentar
Mye her som forklarer en del. Har aldri fått jenter så lett som når jeg bare ga faen i syden. Jeg var midtpunktet i diskuskjonene og var lett å ta kontakt med andre. Nattklubb og alkohol har jo muligens en del å si, men kan tenke meg at instillingen hadde litt å si også.

 

Fikk f. eks spørsmål om nummer/facebook osv av jenter jeg viste absolutt null interesse ovenfor, bortsett fra som samtalepartnere.

 

*Lese mer*

 

Jeg sjefet faktisk den peneste jente i lokalet til å bomme røyk for meg 4-5 ganger. Først nå jeg faktisk skjønner hvorfor hun gjorde det. Sjefet med et glimt i øyet vel å merke, fordi jeg ga faen i hvordan hun tok det.

 

Vel, det er jo ingen hemmelighet at jenter slår seg løs i syden heller... ;)

Og ja, jeg gleder meg enormt til å dra til spania. Arrriiibbaaaaaaaaaa!

Lenke til kommentar
Sier ikke at du over gjør det, men det er svært mange som reiser til syden kun for å feste å pule. Er det ikke litt tragisk å dra til spania for å feste og finne seg ei billig ei på dansegulvet???

Folk nyter livet på forskjellige måter vettu. Hva med dem som som ikke gjør annet enn å gå på muséer og sitte på stranda to uker i strekk, det synes jeg er tragisk. Velger heller stranda om dagen og full fest på natta og hva enn det innebærer

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Okey, jeg har en helt sinnsykt frekk bitch i klassen min. Hun går rundt og sier meningsløse ting om meg med en nedverdigende tone. Jeg lurer litt på hva jeg bør gjøre, jeg er nye på skolen så jeg må være forsiktig med hvordan jeg oppfører meg. Skal jeg være frekk tilbake, isåfall, på hvilken måte? Eller skal jeg bare ignorere a? Jeg har lyst å heve meg over henne, men da bør jeg si no smart tilbake, ikke ignorere henne. Dette hatet er så sterkt at jeg faktisk hadde lyst å slå til hun så dette er et stort problem for meg :p

Lenke til kommentar
Okey, jeg har en helt sinnsykt frekk bitch i klassen min. Hun går rundt og sier meningsløse ting om meg med en nedverdigende tone. Jeg lurer litt på hva jeg bør gjøre, jeg er nye på skolen så jeg må være forsiktig med hvordan jeg oppfører meg. Skal jeg være frekk tilbake, isåfall, på hvilken måte? Eller skal jeg bare ignorere a? Jeg har lyst å heve meg over henne, men da bør jeg si no smart tilbake, ikke ignorere henne. Dette hatet er så sterkt at jeg faktisk hadde lyst å slå til hun så dette er et stort problem for meg :p

Alltid best å være rolig og behersket mot slike folk. Latterliggjøring er et bra våpen. Dem er vant til at folk ignorerer eller skjeller tilbake, men er du sarkastisk vil det terge henne noe sykt og forhåpentligvis forstår hun da at hun bør finne noen andre å plage. Ikke anstreng et øyenbryn engang av irritasjon

Lenke til kommentar
Okey, jeg har en helt sinnsykt frekk bitch i klassen min. Hun går rundt og sier meningsløse ting om meg med en nedverdigende tone. Jeg lurer litt på hva jeg bør gjøre, jeg er nye på skolen så jeg må være forsiktig med hvordan jeg oppfører meg. Skal jeg være frekk tilbake, isåfall, på hvilken måte? Eller skal jeg bare ignorere a? Jeg har lyst å heve meg over henne, men da bør jeg si no smart tilbake, ikke ignorere henne. Dette hatet er så sterkt at jeg faktisk hadde lyst å slå til hun så dette er et stort problem for meg :p

VXWAdult%20Baseball%20Bat.jpg+human_male_skull.jpg

=

Money%20stacks.jpg

Lenke til kommentar
Okey, jeg har en helt sinnsykt frekk bitch i klassen min. Hun går rundt og sier meningsløse ting om meg med en nedverdigende tone. Jeg lurer litt på hva jeg bør gjøre, jeg er nye på skolen så jeg må være forsiktig med hvordan jeg oppfører meg. Skal jeg være frekk tilbake, isåfall, på hvilken måte? Eller skal jeg bare ignorere a? Jeg har lyst å heve meg over henne, men da bør jeg si no smart tilbake, ikke ignorere henne. Dette hatet er så sterkt at jeg faktisk hadde lyst å slå til hun så dette er et stort problem for meg :p

Si til henne så alle hører det etter hun har slengt en melding eller kommentar om deg, "Du vet at du egentlig bare har lyst på meg, men du har valgt en jævlig dårlig sjekkemetode". Også kan du jo skjøte på med kommentarer om at du heller vil runke med kjeiva enn å noen gang gidde pule henne med en lang pinne eller noe sånn :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...