Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_hm_*
Er ei dame nå som har tatt meg med hjem to lørdager på rad, fredag>lørdag var hun her, og samme lørdag>idag.

Altså 4 netter på 2 uker.

Vi skriver litt meldinger i uka, men ikke om noe spesielt. Har ikke truffet henne edru bortsett fra på morgenene, men da har hun ingen hastverk med å komme seg hjem. Vi våkna kl 11 idag, og kjørte henne nettopp hjem. Bare sett på TV og jabbet.

Men, det er ingen tegn til at hun er interessert på "den" måten i edru tilstand, selv om det kommer fort når hun er beruset.

Hva er oddsa for at hun bare har det morro, kontra at hun faktisk er interessert, at det er følelser involvert? Jeg kan fint gå for begge deler jeg, men hadde vært ok å vite litt hvor landet ligger for hennes del, og føler ikke det passer helt å spørre om det nå.

 

Det behøver ikke å bety at det er følelser involvert. Hun vil mest sannsynlig bare knulle og ta det derfra. Regner med du har pult ho allerede?

Første 2 nettene og i forgårs ble det noen timer med action ja.. I natt bare koste vi og sov, begge var trøtte og smådårlige.

Merker jo at hun trives i mitt selskap, siden hun gjerne er her utover dagen, og er kjapp til å finne meg på byen(går fra vennene eller tidlig fra vorspiel for å treffe meg).. Men jeg er usikker på om hun ser meg som en FB eller bare ikke er så god på initiativ/snakke om slikt.

Lenke til kommentar
Er ei dame nå som har tatt meg med hjem to lørdager på rad, fredag>lørdag var hun her, og samme lørdag>idag.

Altså 4 netter på 2 uker.

Vi skriver litt meldinger i uka, men ikke om noe spesielt. Har ikke truffet henne edru bortsett fra på morgenene, men da har hun ingen hastverk med å komme seg hjem. Vi våkna kl 11 idag, og kjørte henne nettopp hjem. Bare sett på TV og jabbet.

Men, det er ingen tegn til at hun er interessert på "den" måten i edru tilstand, selv om det kommer fort når hun er beruset.

Hva er oddsa for at hun bare har det morro, kontra at hun faktisk er interessert, at det er følelser involvert? Jeg kan fint gå for begge deler jeg, men hadde vært ok å vite litt hvor landet ligger for hennes del, og føler ikke det passer helt å spørre om det nå.

 

Det behøver ikke å bety at det er følelser involvert. Hun vil mest sannsynlig bare knulle og ta det derfra. Regner med du har pult ho allerede?

Første 2 nettene og i forgårs ble det noen timer med action ja.. I natt bare koste vi og sov, begge var trøtte og smådårlige.

Merker jo at hun trives i mitt selskap, siden hun gjerne er her utover dagen, og er kjapp til å finne meg på byen(går fra vennene eller tidlig fra vorspiel for å treffe meg).. Men jeg er usikker på om hun ser meg som en FB eller bare ikke er så god på initiativ/snakke om slikt.

 

 

Hun venter på at du skal ta kontrollen. Her er en tabbe mange gjør: De setter nemlig ikke riktig frame fra starten, så det blir forvirring og til slutt sitter en igjen såret, oftest jenta...

 

Grav fram ballene dine nå, finn ut hva DU vil, og sett den framen ovenfor henne

Lenke til kommentar
Gjest Guest_hm_*
Er ei dame nå som har tatt meg med hjem to lørdager på rad, fredag>lørdag var hun her, og samme lørdag>idag.

Altså 4 netter på 2 uker.

Vi skriver litt meldinger i uka, men ikke om noe spesielt. Har ikke truffet henne edru bortsett fra på morgenene, men da har hun ingen hastverk med å komme seg hjem. Vi våkna kl 11 idag, og kjørte henne nettopp hjem. Bare sett på TV og jabbet.

Men, det er ingen tegn til at hun er interessert på "den" måten i edru tilstand, selv om det kommer fort når hun er beruset.

Hva er oddsa for at hun bare har det morro, kontra at hun faktisk er interessert, at det er følelser involvert? Jeg kan fint gå for begge deler jeg, men hadde vært ok å vite litt hvor landet ligger for hennes del, og føler ikke det passer helt å spørre om det nå.

 

Det behøver ikke å bety at det er følelser involvert. Hun vil mest sannsynlig bare knulle og ta det derfra. Regner med du har pult ho allerede?

Første 2 nettene og i forgårs ble det noen timer med action ja.. I natt bare koste vi og sov, begge var trøtte og smådårlige.

Merker jo at hun trives i mitt selskap, siden hun gjerne er her utover dagen, og er kjapp til å finne meg på byen(går fra vennene eller tidlig fra vorspiel for å treffe meg).. Men jeg er usikker på om hun ser meg som en FB eller bare ikke er så god på initiativ/snakke om slikt.

 

 

Hun venter på at du skal ta kontrollen. Her er en tabbe mange gjør: De setter nemlig ikke riktig frame fra starten, så det blir forvirring og til slutt sitter en igjen såret, oftest jenta...

 

Grav fram ballene dine nå, finn ut hva DU vil, og sett den framen ovenfor henne

Hehe, ballene er fremme de, jeg har bare ikke ofret noe tankekraft på hva jeg vil selv, derfor har jeg ikke stresset med det.

Men du mener jeg bør gå klart ene eller andre veien? Enten begynne å treffe henne edru/date, eller kutte "standardmeldingene" og bare treffe henne på nettene(i senga) so to speak?

Kan vel kjapt blåse hele greia da, om jeg velger feil vei?

Lenke til kommentar

Skriver som gjest jeg.

Driver på med ei dame nå, flørter litt osv, vet ikke helt hva hun vil enda.

Spørsmålet mitt går ut på, neste gang jeg treffer a? f.eks, i morgen kanskje? Burde jeg bare gå for og kysse hu da? eller bare vente litt lenger, for og se om hun vil noe mer?

 

Har kysset hun før, men det var etter at jeg hadde drukket litt, og det var kun et kyss.

Lenke til kommentar
Begynn med å introdusere eskalerende kino først, ellers kan det fort bli en weird og pinlig situasjon. Når du så endelig skal kysse henne må du være sikker i din sak, ellers kan det fort bli pinlig og halvveis. :)

 

Har drivi med kino lenge :>

Lenke til kommentar

Er også en som har fulgt gjennom tråden en stund og ikke skaffet brukernavn før nå. Begynte virkelig å intresere meg for dette for en liten stund tilbake og har lest en del om det, men desverre ikke fått prøvd det mye i praksis (har ingen planer om å bli en k-jocker, så må få fingeren ut og begynne).

 

Ser at det er mange her som har gått gradene og lurer på hva slags mind-sets dere hadde på de første set-ene dere sarget?

 

Vil og slenge meg på de andre her og anbefale RSD Foundations som stoff, og til en viss grad Blueprint Decoded. Har snart sett gjennom Blueprint og selv om man lærer mye nyttig og hvordan det sosiale egentlig fungerer så er 20 dvder ekstremt mye og for mye fokus på state synes jeg. Skal nå se gjennom RSD FN med Tim, gleder meg. Ser at mange her anbefaler den.

Lenke til kommentar

De første 5 DVDene til Tyler (Blueprint) først, deretter alt av Tim. Er det jeg har hatt mest nytte av til nå. For alvor sarget jeg for første gang fredag denne helga. Kjørte Tim-teknikken, var direkte og brukte ingen spesielle lines. Bare introduserte meg og tenkte lite. Snakka høyt, kjørte "The Purposeful Claw of Glory" (kino) og oste av selvsikkerhet. Med en gang man tillater seg selv tenkepauser faller staten igjen i begynnelsen. Bare gjør alt mulig drit uten å tenke og tenk også at du gjør alt for gøy. Hva kan jeg nå gjøre for å ha det gøy/underholde meg selv?

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål til Unique: er det du som kaller deg Unique på venusianarts.com (eller hva det nå enn heter)? Og takk til alle som har deltatt i denne tråden. Har fått mye bedre selvtillit og mye mer kunnskap om hvordan man skal oppføre seg i nærheten av jenter. :)

Lenke til kommentar
Kjapt spørsmål til Unique: er det du som kaller deg Unique på venusianarts.com (eller hva det nå enn heter)? Og takk til alle som har deltatt i denne tråden. Har fått mye bedre selvtillit og mye mer kunnskap om hvordan man skal oppføre seg i nærheten av jenter. :)

 

Der inne heter jeg Unique_PUA

 

Har et par-tre tråder der. En som ligger i Hall of Fame blandt annet. Men forumet er jo for MM tilhengere, og jeg er ikke akkurat i den gjengen der

Lenke til kommentar

Skriver som gjest jeg.

Driver på med ei dame nå, flørter litt osv, vet ikke helt hva hun vil enda.

Spørsmålet mitt går ut på, neste gang jeg treffer a? f.eks, i morgen kanskje? Burde jeg bare gå for og kysse hu da? eller bare vente litt lenger, for og se om hun vil noe mer?

 

Har kysset hun før, men det var etter at jeg hadde drukket litt, og det var kun et kyss.

 

Kan noen svare på den? Unique_?

Lenke til kommentar

Ah, svaret var faktisk på denne siden:

 

"Hun venter på at du skal ta kontrollen. Her er en tabbe mange gjør: De setter nemlig ikke riktig frame fra starten, så det blir forvirring og til slutt sitter en igjen såret, oftest jenta...

 

Grav fram ballene dine nå, finn ut hva DU vil, og sett den framen ovenfor henne."

 

Basically, finn ut hva du vil og gjør det. Action Time!

 

 

Kyno svarte deg også.

Lenke til kommentar

Hadde en FET tur ute på byen i kveld, møtte ei vennine(eks av kompis so off limits) og noen venner av henne på byen. Set var eksen til kompis(heretter kaldt etk), meg, ei vennine av etk(puppedama), kul-chody, drink provider til puppedama og noe slags wing til drinkprovider.

 

har vist møtt puppedama før, men den gangen uten pupper :) så hun ble kjempe glad for å se meg, var litt usikker i starten da både kul-chody og drinkprovider hang på henne. Tok det hele med ro og slappet helt av i settet og pratet opp etk så puppedama så at hun digga selskapet mitt. Kul-chody stakk relativt kjapt, mens drink provider var som en klegg. Etter hvert kom jeg i prat med puppedama, veldig kul dame, et eller annet med henne som var veldig til trekkene(i tillegg til puppene). Tenker så deilig, hun er min, føler hun jobber for å verifisere seg over meg. Glory.

 

Husker ikke helt rekkefølgen på hva som skjer men jeg tror det foregår sånn her. *Pooh* drinkprovider med lame ass wing borte, sitter igjen aleine med damene. Alt er herlig, folk sitter å missuner meg som underholder disse damene. Så bestemmer jentene seg for å gå å danse, fett nok. Blir sittenes og ta opp hele sofan vi hadde delt(alphamaler) og rocker til musikken Woo'er og Yeah'er høyt og er KONGEN.

 

Så skjer el fantastico, ei dame lock'er inn på meg stirrer meg kraftig ned, jeg holder øyekontakten med massiv intent, vinker henne inn til meg. Ser hun blir tvilende, vinker henne enda kraftigere og sier "kom hit!", tar tak i hånden hennes setter henne ned ved siden av meg ansiktene neste bare 5 cm fra hverandre, hun introduserer seg med å strekke ut hånda og sier navnet sitt, jeg sier navnet mitt. Hun stryker meg over skjegget(ganske skjeggette for tida), og BANG full klinings. Herlig, hører at folk rundt bordet ser på oss(kan ikke beskrive hvordan du hører at folk ser på deg, men noen ganger bare vet du det). Når jeg stopper kissinga ser jeg folk står å måper rundt oss, jaja bra for dem tenker jeg og kjører mer klinings, denne gangen er det hun som stopper opp, sier et eller annet med vennine mine blabla... Og vips der er etk og puppedame, stående sammen med resten av måpe gjengen. Jeg bare smiler og ler og pooh så stakk klinings dama. Jaja, tenker jeg tilbake til puppedama.

 

Hun må nå jobbe enda hardere for å verifisere seg ovenfor meg, og så tror jeg faktisk hun stakk for å finne drinkprovider(har ikke tenkt over det før nå men tydligvis en liten "hevn" her). Avtaler nach med jentene uten at drinkprovider får det med seg... Prater med puppedama, og gjør oss klar for å dra. Så setter cockblokkinga i gang for fult, både etk og drinkprovider.

 

har fiksa med en kompis til nach som var tenkt til etk, men hun er bare trøtt. Drinkprovider har kun drukket cola og klar til å kjøre jentene hjem i providertrucken sin. Men jeg overtaler jentene til å bli med til meg alikevel. Drink provider suger seg på, og går opp sammen med oss mot meg og nach. Etk sier at drinkprovider trur han er invitert til Nach, jeg sier at han ikke er det. Etk forteller at til drinkprovider og puppedama at han ikke er invitert, jeg finner på noe bullshit om at kompisen min jeg bor sammen med bare sa jeg kunne ta med damer blablala. Og etk føler seg litt råtten, og "vil hjem igjen" helt plutselig, jeg gidder ikke å være reaktive til deres handlinger å sier okey, hvis dere er trøtt og ikke har lyst til å ha det mere gøy så værse god. Puppedama føler sympati for etk og de bestemmer seg for å dra hjem, de kan jo til og med få drinkprovider til å kjøre dem...

 

Ser at puppedama har ingen lyst til å si hade, men går bort til meg og ser på meg nesten hoppene "Dette var drit gøy, vi må gjøre det igjen" Jeg sier at jeg har tenkt til å sende henne en søknad om å være pulevenn på Face, og hun bare "JA! Gjør det". Søtt natta kyss til puppedama, hade klem til etk, og handshake til drinkprovider som virket som han var oppriktig når han sa det hadde vært kult å bli kjent med meg(og det var første gang vi faktisk veksla ord)...

 

Sendt søknaden på face idag, og melding til etk slik at jeg har fått nr til puppedama, sendt henne melding som sier at hun har fått søknadspapirene på face, men ingen svar. Goddammit! :)

 

Noen som har litt innspill her, hvordan jeg skulle takla cockblokkinga? Burde jeg gått for kliningsdama og heller prøvd å close puppedama seinere en gang? Burde jeg befriend'a drinkprovider?

Lenke til kommentar

Fy faen elsker å lese dette, føler jeg lærer så mye :) Har lest The Game (Sånn jeg begynte å bli interessert) Er bare 16 år så har også funnet ut at det som står i The Game er litt for avansert for både meg og jentene på min alder. Noen som veit hva jeg kan begynne å lese på som er litt mer basic? (Har lest alt David DeAngelo og hele The Game) :)

 

Har blitt så opptatt av det, at jeg i flere måneder nå har observert åssen andre folk drar damer på fester og glemt helt selv å prøve. Teori er jo ingenting uten praksis! Er vel lurest å bare prøve og feile. Eneste kjipet ved det er at jeg tross alt bare er 16 år, og da er det litt kjipt å få rykte på seg om jeg gjør mange ting feil med damer. Det jeg sliter mest med er vel ikke å holde praten i gang med jenter, men faktisk å få en samtale til å bli bra. Blir liksom litt kjedelige samtaler hver gang (kanskje ikke kjedelig, men samma booring greienet, hvor er du fra, hvilke linje går du på og alt sånt) Klarer liksom ikke bare å bytte emne med engang.

Ble kanskje litt dagbok aktig dette, men måtte få det ut xD Jo forresten, les starten av posten min, veeeldig keen på å lære mer! Tror jeg har gode forutsetninger for å ta til meg informasjonen og lære! :)

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...