Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Ok, nå har jeg vært totalt en fire-fem ganger på byn siden jeg ble 18, inkl både her i Bergen og i Berlin. Ganske minimalt altså...men har da lært litt fordet:-)

 

Første natten ute var helt choke. Ingen ville danse. Danset med noen etterhvert og ble litt kos men ble ikke så bra. Andre natten justerte jeg meg bittelitt. Roet meg litt, senket energinivået en liten bitte, sånn at jeg ikke lyste av svette. Jeg tok også et par prinsipper fra pu med meg, hovedsaklig HA Det Gøy og social proofing. Danser sammen med en kompis og kaprer jente etter jente. Haha aner ikke hvor mange jeg klina med.

 

Uansett, de siste nightene har bare vært bra. Tenker ikke the shit, går bort og tar det som jeg synes jeg fortjener og vil ha! Led jenten, la hun se at du ikke er en loner. Vær mann, tillat deg selv å være det. Det er mye villig kjøtt der ute.

 

Vil si jeg har en ganske solid appearence og kroppspråk. Jeg kan bare si at jeg har lært JÆVLIG mye på liten tid. Det kan ikke være vanskelig dette her. Jeg begynner sakte å forstå at jeg kan ta det jeg vil ha og ingen kan egentlig hindre meg. De kan bare råde meg til ting, kjefte på meg hvis jeg ikke gjør som de ønsker, de kan mislike meg. Men det er jeg som har kontrollen over mitt liv og mine handlinger.

 

Jeg skjønner ikke at sånne scriptede greier kan ha noe for seg. Det sier jo seg selv at det fucker ting opp. Det fucker opp mindsettet om at du kan gjøre som du vil og har kontroll uansett hva. Man trenger jo virkelig ikke et script.

 

Har sett litt på blueprint. Er det bare 1 time på hver disc? 20 discer sant? sett tre timer til nå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rått, Robinwan, Rått! Just feel the intent! Se på leppene hennes. FØL at du har lyst på henne. TA henne!

 

Bra at du har kommet deg Azure. Angående routines, jeg elsker dem! Små morsomme ting man kan ha det gøy med. "Wee Todd Id" for eksempel. Og så elsker jeg å lage nye routines på sparket. Det er ikke slik at man må si noe helt nytt til hver eneste jente.

 

Fellen med routines er at du bruker dem for å få en reaksjon ut av henne istedetfor å bruke dem fordi du synes det er jævlig morsomt.

 

Tenk over det; din trivielle hverdag følger ganske ofte den samme, gamle rutinen.

Lenke til kommentar

Kjære satan.

 

Satan, jeg vet du og jeg ikke akkurat har vært på godfot, og du mang en gang har forsøkt å ta sjela mi.

Vel satan, i dag skal du få den.

Ved min side nå ligger det ei lita snelle nypult og jævelig. Hun sover naken uten dyne på seg. I hennes tanker nå eksisterer det ingenting annet enn nytelse og søte drømmer.

Men satan. Kl er bare 01 00. Det er tidlig. Litt for tidlig.

Derfor skriver jeg dette brevet til deg i dag for å få deg til å holde av en plass til meg der nede. Gjerne et sted blandt Casanova og Rudberg når han en gang stryker med.

 

For satan, jeg inviterte nettopp 5 stk på nach hit....

Endret av Unique_
Lenke til kommentar

Pokker ass! Dette her er fucken' ace! Jeg er riktignok ikke på langt nær så flink som deg, Unique, men jeg gikk ut fullstendig edru alene i kveld etter å ha sett de tre første DVDene av RSD Tim. Tidligere har jeg hatt problemer med alle slags closes når det kommer til jenter, men i dag k-closa jeg tre forskjellige, jeg har numre til to jenter (som også var edrue) liggende på mobilen klar til senere, og det beste av alt: Jeg var akkurat på vei ut med ei jente som skulle være med hjem til meg når kjæresten kommer illsint og drar henne ut av armene på meg og stikker av. Jenta var 28 år og jeg er 20. Jeg sto bare igjen og lo!

 

Tim fucken' Tim.. Jeg kan ikke annet enn å glede meg til i morgen kveld. Beste er at rusen ikke var noe annet enn tre kopper sterk kaffe og suksess. Denne rusen er MYE bedre enn alkohol.

Endret av kynodyn
Lenke til kommentar

Fantastisk å høre mann! Jeg så på min lille nedlastningsgreie at flawless seminaret er ferdig. Så skal sette det på nå. Dritet er at ho greia fra i går fremdeles ligger på sofaen her i total koma... Akkurat nå føler jeg for å være alene og se film og slappe av et par timer før i kveld. Men men

Lenke til kommentar

Flere en meg som har hatt en bra natt ser jeg :thumbup:

Møtte en kjenning av meg i går som holdt på veldig mye med mystery method, og han bruke en type aproch hvor han bare overså de fine jentene helt. Akkurat som de ikke var der, og det funka som faen. Teorien er at du ikke er som resten av AFC'ene, og hun vil ha DEG siden hun ikke får noen oppmerksomhet fra deg.

 

Hele gamet mitt ble fucked up, for jeg kjører Tim style, ser jeg noe jeg liker er det mitt går bort for å hente det. Og etter et par alkoholenheter eier jeg ikke AA, kan godt se meg rundt i baren hvem jeg skal aproche, tenke ut en kul aproch prate litt med noen kompiser før jeg går bort no 3 sec rule needed.

 

Hvertfall han kompisen kicka ass'en min i går hadde mye mere draget. Så jeg er veldig forvirra, funker hans metode bedre enn min siden han har mere erfaring enn meg, eller er hans metode bedre?

 

Ellers var kvelden hard, ble rejecta litt for mange ganger uten at jeg helt veit hvorfor ble kanskje litt for lite "Woo". Men heldigvis viste en kompis om nach, kommer inn hilser på folk og etter kankje noen minutter ble det klinings og på slutten av kvelden ble !close. Tror hun ikke klarte å motstå min intense intent og etter å ha bli rejecta såpass var jeg egentlig ganske sinna og ga totalt faen.

Lenke til kommentar

Jeg har i alle fall merket at å være beruset kan ødelegge veldig mye. I går var jeg hjemme og koste meg med Tim og kaffe til klokka 00:00 for deretter å stikke ut. Approacha vel en 8-10 forskjellige sets før 2 og ble ikke rejecta en eneste gang. Var bare rett inn på utestedet og klapp i henda, WOOO for så å kjøre knallhardt de første 20 minuttene ved å approache første jenta jeg så, og da var jeg lukket i state frem til klokka 2. Måtte faktisk velge hvem jeg sku fokusere på, så bra var det. Harke hatt den luksusen før. :) Har nå tatt kontakt med den ene #-closen og fått avtalt et second meeting (kaffe på byen).

 

Var så oppspilt da jeg kom hjem at jeg ikke fikk sove før 5. :)

Endret av kynodyn
Lenke til kommentar
Zethyr, sjekk ut FN.

 

It's gold!

Wheel dew (will do), når jeg blir frisk og rask, og får leiligheta til å se litt mindre bomba ut. Gleder meg absolutt ! Ikke hyggelig å dra med seg jenter hjem, la dem ligge inniblandt søppel og hoste dem i ansiktet.. Dessverre :( Frem til da er det fokus på skole, og så mye jeg tåler (ganske lite, pga. en liten skade) på trening.
Lenke til kommentar

Tror jeg legger sjekkingen på is inntil videre. Har en som nå er fått et opprykk til fb og ligger helt klart an til å bli mitt ltr...

 

Update mitt mission:

 

Treninga er knallbra, resultatene kommer allerede

Jakten på ltr avsluttes inntil videre, da hun kanskje er funnet allerede.

Dog tar jeg det veldig laidback

 

Bilde sier mer enn 1000 ord;

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
2810689089_92e9720a34_o.jpg

 

:fun:

Lenke til kommentar
Det er ikke metoden.

 

Hva sier tim i første dvd? Jo, nettopp det at uansett om du bruker "den og den" metoden vil ditt inkongruente indre alltid skinn igjennom.

Det er mindsettene deres som skiller dere.

Men hva liker jentene mest, en man som gjør overser den slik at de må bevise for han at de er verdige, eller en man som går rett på med full "intent" å tar det som er sitt?

 

På slutten av kvelden ble !close. Tror hun ikke klarte å motstå min intense intent og etter å ha bli rejecta såpass var jeg egentlig ganske sinna og ga totalt faen.
"Sinna" ? Høres ut som om du beskriver en voldtekt her.

Hey hey hey... Slapp av litt med hva du sier her inne a! Men det er som Rajin sier, "the fury" hvis du har sett Tim sin video. Handler om å kanalysere "energien" du får av rejectinga, og la den få det til å ikke gi opp.

 

Han tenker nok på The Fury! Argh!

 

Fett at det går bra med folket.

 

Zethyr, sjekk ut FN.

 

It's gold!

That's right my man, men hva er FN?

 

Jeg har i alle fall merket at å være beruset kan ødelegge veldig mye. I går var jeg hjemme og koste meg med Tim og kaffe til klokka 00:00 for deretter å stikke ut. Approacha vel en 8-10 forskjellige sets før 2 og ble ikke rejecta en eneste gang. Var bare rett inn på utestedet og klapp i henda, WOOO for så å kjøre knallhardt de første 20 minuttene ved å approache første jenta jeg så, og da var jeg lukket i state frem til klokka 2. Måtte faktisk velge hvem jeg sku fokusere på, så bra var det. Harke hatt den luksusen før. :) Har nå tatt kontakt med den ene #-closen og fått avtalt et second meeting (kaffe på byen).

 

Var så oppspilt da jeg kom hjem at jeg ikke fikk sove før 5. :)

Bra jobba, veldig bra at du får avtalt day2 med ene #-closen, hvis at du har gjort en bra jobb ute i felten :thumbup:

Lenke til kommentar
FN = Forente Nasjoner eller Flawless Natural ;)

 

Forente Nasjoner har jo et eget PU program: "Feed the virgins"

:)

 

Men. Jeg har fundert på noe en stund. Jeg har hatt de beste ukene i mitt liv nå, og føler at jeg har lyst til å gi litt verdi tilbake til dere flotte menn her inne.

Dermed: På fredag drar jeg til moss for å close ei frøken. Men på lørdag er jeg med ut. Dermed kan folk her som henger i Oslo få bli med meg en tur ut. Jeg tar å drar på et 18års sted da jeg vet flere her er under 20.

 

De som er interessert, kan sende meg en melding på Facebook. Send PM på diskusjon så får du mitt fulle navn.

 

Edit: Fikk en melding av ho dama nu. Ser ut til at jeg kanskje blir over helgen. Men send meg en PM uansett, så skal jeg se hva jeg får til.

Endret av Unique_
Lenke til kommentar
Gjest Guest_hm_*

Er ei dame nå som har tatt meg med hjem to lørdager på rad, fredag>lørdag var hun her, og samme lørdag>idag.

Altså 4 netter på 2 uker.

Vi skriver litt meldinger i uka, men ikke om noe spesielt. Har ikke truffet henne edru bortsett fra på morgenene, men da har hun ingen hastverk med å komme seg hjem. Vi våkna kl 11 idag, og kjørte henne nettopp hjem. Bare sett på TV og jabbet.

Men, det er ingen tegn til at hun er interessert på "den" måten i edru tilstand, selv om det kommer fort når hun er beruset.

Hva er oddsa for at hun bare har det morro, kontra at hun faktisk er interessert, at det er følelser involvert? Jeg kan fint gå for begge deler jeg, men hadde vært ok å vite litt hvor landet ligger for hennes del, og føler ikke det passer helt å spørre om det nå.

Lenke til kommentar
Er ei dame nå som har tatt meg med hjem to lørdager på rad, fredag>lørdag var hun her, og samme lørdag>idag.

Altså 4 netter på 2 uker.

Vi skriver litt meldinger i uka, men ikke om noe spesielt. Har ikke truffet henne edru bortsett fra på morgenene, men da har hun ingen hastverk med å komme seg hjem. Vi våkna kl 11 idag, og kjørte henne nettopp hjem. Bare sett på TV og jabbet.

Men, det er ingen tegn til at hun er interessert på "den" måten i edru tilstand, selv om det kommer fort når hun er beruset.

Hva er oddsa for at hun bare har det morro, kontra at hun faktisk er interessert, at det er følelser involvert? Jeg kan fint gå for begge deler jeg, men hadde vært ok å vite litt hvor landet ligger for hennes del, og føler ikke det passer helt å spørre om det nå.

 

Det behøver ikke å bety at det er følelser involvert. Hun vil mest sannsynlig bare knulle og ta det derfra. Regner med du har pult ho allerede?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...