Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Veit du hvor lenge de har hvert sammen?

 

Man bør jo ha et par damer på "samvittigheten" hvis man skal lære andre å game. !close er en del av gamet, og skal du lære andre det må du jo hente noen ekspertise i området, gjerne i form av egen erfaring. Men igjen så har vel Tyler kjørt såpass mange bootcamper, at han er veldig dreven på å se hva folk gjør for såog analysere hva de kan gjør anderledes. Og dermed oppnår "erfaing" på denne måten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oh man!

 

Flawless Natural er The shit!

 

Det gjør hele prosessen så mye enklere OG gøyere.

 

Approach Anxiety? Gone!

 

Kiss closes? Boom! Kiss close.

 

 

 

Spontaneous Lovestrike + Intent.

 

Dette gjør at Approach Anxiety forsvinner.

Når vi først ser en heit chick tenker vi "Damn! Hun er heit". Men, for de fleste blir denne tanken etterfulgt med en million grunner for å ikke stikke bort: "Jeg har ikke sjangs", "Hun er opptatt", "Hun liker ikke brune gutter" osv. osv.

 

Med Intent blir tankegangen annerledes. "Damn! Hun er heit!" -> "Hun vil jeg ha! This is for me!" -> Gå bort og ta det som er ditt.

 

 

Lett gjennomgang. Tim forklarer det grundig i DVD'ene og underliggende konsepter som Core Intent og Purpose. Check it out!

Lenke til kommentar

Of course man! Det er det det handler om. Å ha det gøy!

 

Faktisk, etter at jeg oppdaget intent har jeg vært on fire konstant de siste dagene. Har vært så gira og merker at det blir litt slitsomt. Men, jeg har en sånn greie med at jeg alltid overdriver ting i begynnelsen.

 

Øyekontakt? Stirret folk i senk i begynnelsen. Sånn crazy dude-stirring. Men så modererte jeg meg.

 

Avslappet kroppspråk? Lå omtrent på stolene og tok meg veldig god plass på offentlige steder. Se for deg at jeg sitter på bussen og sprer beina så godt jeg kan, mens andre må trykke seg sammen. Utrolig hva folk tolererer bare for å unngå konfrontasjoner.

 

 

Nope, ikke en egenskap jeg våknet opp med. Men! Man lærer seg det.

 

Sjekk ut Flawless Natural. Det er SÅ jævlig bra!

Lenke til kommentar
Så, i dag er det nok en moro-dag. Skal på releaseparty for de to musikkvideoene jeg var med i for et par uker tilbake. Har noen modeller på vei opp hit nå for vors. Så skal jeg videre ut og feste så langt natten rekker. I kveld blir det entouragestyle.

 

Planene deres da små padawans? :)

 

Er på vei ut atm : ) nettopp kjøpt drikke.

Lenke til kommentar
Hehe, jeg har bare en uke eller to bak meg med PU-læring, så sliter fortsatt litt med approach anxiety når jeg er alene og edru. Skal ta meg en tur ut alene i kveld og bare prøve ut. Prøve og feile. :)

Shh.. Hadde eg berre hatt same motet som deg. Her er det maange utmogelegheitar ikveld, men orker ikkje å dra ut åleine. Får heller sjå om eg drar med meg nokre kompisar =(

Lenke til kommentar

Sweet Kyno!

 

Husker i begynnelsen da jeg gikk ut edru. Jææævlig kjipt. Alle rundt deg står og har det gøy og er i DET partyhumøret mens du bare står der og er "yay...."

 

Spesielt dansing føltes keitete.

 

Men stå på! Det er verdt det!

 

Sjekk ut Tims metoder for å komme i state. Genialt!

 

Ligner litt på Uniques metode.

Lenke til kommentar
Sweet Kyno!

 

Husker i begynnelsen da jeg gikk ut edru. Jææævlig kjipt. Alle rundt deg står og har det gøy og er i DET partyhumøret mens du bare står der og er "yay...."

 

Spesielt dansing føltes keitete.

 

Men stå på! Det er verdt det!

 

Sjekk ut Tims metoder for å komme i state. Genialt!

 

Ligner litt på Uniques metode.

 

Jeg og tim har mye likt faktisk. Litt moro å diskutere det med han, for vi har tatt mye av den samme veien. Prøver å få han over til norge på ferie til neste år, men det er ikke så lett.. hehe. Han har bc her snart og

Lenke til kommentar

Oh sweet!

 

Det hadde vært utrolig kult.

Virker som en jævlig fet fyr.

I begynnelsen trodde jeg han var en tulling, han var så rastløs og sånn. Men etterhvert blir han så sjarmerende og rett og slett tøff! Cheeky bastard!

 

Vokabularet hans begynner å smitte over til meg også.

 

Glory times! Of course!

Lenke til kommentar

Begynte å se på Flawless Natural for en halvtime siden nå. Virkelig en kul fyr, og han tar Tyler på håret når han etterligner ham. :)

 

DUUDE!

 

Raijin: Har du lært deg noen dancemoves eller kjører du bare fullstendig no-caring freestyle? Har merket tidligere at uansett hvordan man danser, bare man har selvtillit nok, så speiler jentene deg og koser seg uansett hvor teit dansen sikkert ser ut.

Lenke til kommentar

Digger Tim's flawless natural. Kommer nettopp hjem fra ferie hvor jeg fikk kiss close mitt første target siden jeg ble singel og starta med PUA, med metoder som er basert på Tim. Bygget opp masse spenning rundt "the spinn of glory"(veit ikke om det er det Tim kaller det men det var hvertfall bare å snurre dama rundt). Samtalen gikk noe sånt som:

 

R: Where are your friends from, Sweden?

T: No, we are from Wales

R: Oh, thats to bad(viser med kroppsspråket at jeg er på vei bort fra henne)

T: Why?

R: Haven't you heard about the Swedishblonds(tar på det blonde håret til vennina)

T: No(ser spørrende ut)

R: They are wild(fortsetter bort fra henne)

T: Where you from(holder meg litt igjen)?

R: Guess(snur meg mot henne)

T: Eh... blablabla Norway(hun gjetta faktisk riktig på første)

R: Yes, how did you know?

T: blalbla

R: Did you know that Norwegian are the best kisser(ser på leppene hennes)

T: No, really(DDB)

R: Oh, you wanna kiss me now! Sorry it's to early, come over here and I'll show you the spin of glory(går bort over mot utgangen av utestedet)

T: (Spretter forsiktig etter) where are you going?

R: Here(peker rett utenfor) to show you the spinn of glory?

T: Whats the spinn of glory

R: Come here and I'll show you(går ut)

T: (stopper og skriker etter meg) where are you going(kommer sprettende når hun ser at jeg lener meg inntill et rekkverk rett utenfor)

R: (Tar tak rundt korsryggen og drar henne inn i claw) I know you wanna kiss me but first I'll give you the spinn of glory

T: Whats the spinn of glory(nesten hoppene av spenning)

R: You want me to show you?

T: Yes(som en unge på julaften)

R: Give me your hand

 

Tar hånda hennes spinner henne rundt, trekker henne inn til meg. og poof kiss close. Herregud hvor gøy det er når du virkelig får det til. Er desverre er jeg litt for chode og eskalerer ikke til kline kyssing, så hun må virkelig på do. Når hun kommer ut av doen står veninne og venter og drar henne med videre til neste utested, men hun roper etter meg, See you later blalblalbla

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...