Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wtf... leser du ikke hva vi skriver? Det kommer ann på DEG og bare DEG, kanskje du suger baller hva sjekking av kvinner angår og ingen verdens teori/praksis kommer til å noensinne hjelpe deg. Kanskje er du en natural som tar hele shiten på sparket og drar damer i fleng.

 

Men om du skal absolutt ha et viss tidsperspektiv så kan jeg for all del ta noe ut av rassen min nå og si 2 - 3 år.

Lenke til kommentar
Alt fyren spør om er vanlig tid før man blir en dyktig PUA.. Selvfølgelig er det individuelt, men det finnes da gjennomsnittstall.

 

Tar du på deg jobben med å utarbeide statistikken, basert på cirka-svar fra hele hurven?

 

Nei, men jeg whiner heller ikke om at han spør.. ;)

 

Dessuten er jeg rimelig sikker på at de som er innenfør miljøet har et ca. tall å bidra med.

Lenke til kommentar

Det blir veldig individuelt . For meg så manglet jeg kun noen løse tråder for å få alt til å fungere. Starter å bli litt sliten av maset , der jeg f.eks får melding fra 2 samme dag om å finne på noe. Ikke maset , men frykten for å bli tatt. Holdt meg solid under radarn hittil. Har en feeling at hun ene begynner å bli in love med meg. Noe som jeg helt klart ikke ønsker.

 

Så til dere ruttinerte PUA , hvordan skal jeg gjøre det mest mulig smerte fritt vist jeg skal kvitte meg med henne?

Lenke til kommentar
Det blir veldig individuelt . For meg så manglet jeg kun noen løse tråder for å få alt til å fungere. Starter å bli litt sliten av maset , der jeg f.eks får melding fra 2 samme dag om å finne på noe. Ikke maset , men frykten for å bli tatt. Holdt meg solid under radarn hittil. Har en feeling at hun ene begynner å bli in love med meg. Noe som jeg helt klart ikke ønsker.

 

Så til dere ruttinerte PUA , hvordan skal jeg gjøre det mest mulig smerte fritt vist jeg skal kvitte meg med henne?

Just be chode :)

 

Vær på henne hele tiden, si at du elsker henne etter en dag, ring henne konstant og si at du savner henne osv. Da blir hun nok lei ganske raskt.

Lenke til kommentar
Vær på henne hele tiden, si at du elsker henne etter en dag, ring henne konstant og si at du savner henne osv. Da blir hun nok lei ganske raskt.

Det er nok for seint å chode om hun har fått følelser for han dessverre:\ Kan fort slå andre veien

 

"Men du sa jo du elsket meg <////3"

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Problemet er bare at jeg tror brukerne av tråden jevnt over har hatt bedre forutsetninger enn han, så svaret blir ikke helt representativt.

 

Hatt bedre forusetninger? jeg har ingen ønske om og bli en PUA, var bare et random spørsmål.

 

Med bedre forutsetninger mener jeg at mange har hatt et mer uanstrengt forhold til jenter enn deg.

Lenke til kommentar
Med bedre forutsetninger mener jeg at mange har hatt et mer uanstrengt forhold til jenter enn deg.

Tror ikke det at han slet/sliter med å finne samtaleemner vil sakke prosessen så utrolig mye. Ihvertfall ikke om han har et bra utseende som bonus. Han vet ihvertfall godt hva som må jobbes med, og om han i tillegg er lett forandlig bør det ikke bli et kjempeproblem akkurat

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...