Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Noen tips for hva man gjør når man har en samtale på msn/face som bare holder på å koke bort... Hvordan livne opp konversasjonen igjen?

 

du trenger ikke si no, er ikke bare ditt ansvar å holde en samtale igang. bare "zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz". snork. kjedelig. så går du vekk. så gjør du no anna. du får jo ikke vist dine positive sider på nett. be hu med ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har sett Flawless Natural DVD'ene fra RSD?

Av det jeg har sett er det veldig mye good shit!

 

2 ting som jeg vil trekke frem foreløpig:

 

- Gjør ting som morer deg selv. Ikke prøv å gjøre ting som er ment for å få henne til å le.

- For å komme mer i state, tenk tanken: "Hva må jeg gjøre for å gjøre dette morsomt for meg?"

 

 

Genial og enkel måte å etablere frames på!

Og seff, alle de syke tankene som kommer når man gjør dagligdagse ting til sykt morsomme ting. Før jeg stakk ut stod jeg på badet og lo som om jeg hadde drukket meg fra sans og samling av at jeg pusset tennene. Veldig morro.

 

Veldig gøy på by'n også! Traff på pu-folk og nye folk.

 

 

By the way, noen tips om hvordan takle en amog som er veldig god til å holde talerollen?

 

Åpnet et sett med to snasne babes og en feit jævel i 50-årene som var veldig dominant. Chicks'ene elsket det. Vanskelig å bryte inn for han var veldig keen på at nå skulle han snakke.

 

Alternativene slik jeg ser det er:

 

- Frame ham som at han prøver å imponere

- Pushe en ny samtaletråd

 

Veldig gøy å se ham i aksjon. Chicks'ene var bare klare til å bli med ham hjem.

 

 

 

Hva har resten av folket bedrevet?

Lenke til kommentar

Update meg:

 

Treninga går fremdragende :) Det nye programmet gir resultater, og jeg føler at jeg ligger der jeg skal om dagen.

 

På lovefronten er jeg faktisk betatt. Hun har tatt meg med storm, men kjenner jeg meg selv rett er hun ute av bildet før jeg stå snowboard i kvitfjell denne vintern :) Så jeg forventer ikke noe ltr, men det som skjer får skje for hun er en soleklar hb8, med godvilje en HB9 :fun:

 

Har dog problem med at jeg ikke er flink nok til å avslutte fb forhold hvor jeg har latt dama få lov til å få følelser for meg :( Sliter litt med orda når man blir konfrontert med situasjonen. Har en fadeout (den feige metoden) på ei og ble direkte konfrontert med "fader du meg ut eller?"

 

Føck som jeg sliter med å ordlegge meg her, og roter det hele til uten å egentlig ende det :(

Lenke til kommentar

Har null problem med det på damer som ikke har følelser :fun:

Men jeg er liksom ikke drittsekk inn til beinet heller, spesielt ikke når ei jente håper og drømmer om noe mer. Jeg vet hvor jævlig kjærlighetssorg kan være, og da prøver jeg kutte tråden forsiktig....

 

Fadeout metoden har jeg hatt suksess med. Og selv om den er feig, føler jeg meg bedre når jeg gjør det på den metoden...

 

Noen som har innspill på hvordan gjennomføre et clean fair cut som begge parter syns er flott. Fadeout kombineres ofte med "det er ikke deg, det er meg metoden"...

Lenke til kommentar
Har null problem med det på damer som ikke har følelser :fun:

Men jeg er liksom ikke drittsekk inn til beinet heller, spesielt ikke når ei jente håper og drømmer om noe mer. Jeg vet hvor jævlig kjærlighetssorg kan være, og da prøver jeg kutte tråden forsiktig....

 

Fadeout metoden har jeg hatt suksess med. Og selv om den er feig, føler jeg meg bedre når jeg gjør det på den metoden...

 

Noen som har innspill på hvordan gjennomføre et clean fair cut som begge parter syns er flott. Fadeout kombineres ofte med "det er ikke deg, det er meg metoden"...

 

prøv: det er ikke meg, det er deg.

Lenke til kommentar

Ni Kon: Kanskje løsningen på problemet ligger i andre enden av "forholdet", nemlig i starten. Prøv å analyser "gamet" ditt til å se hva du kan gjøre anderledes for at hun ikke skal få disse forhåpningene. Nå er jeg langt fra noen ekspert(forløpig), men du sier at andre jenter du har i livet ditt ikke har bygget opp samme forventingene og dermed er lettere og avvise. Så hva gjør du anderledes mellom disse?

 

Har du tenkt tanken på at dette er noe du gjør mer eller mindre bevist, for å føle deg elsket? Ref dine tanker om "PUA" som ikke kan elske, men kun bli elsket. Og derav søker følsen av å bli elsket...

 

Just my 2 cents

Lenke til kommentar

Kan noen gi meg litt hjelp med denne?

 

Har ei jente som går på samme skole som meg, tar toget med hu hver dag og snakker mye med a.

Hvordan burde jeg gå inn for og prøve å få et forhold med a?

Vil typ ikke bare være en venn, vil noe mere, men aner ikke åssen jeg skal gjøre det. help plz "/

Lenke til kommentar

Det skal sies at jeg har aldri satt meg inn hva PUA er for noe, før nu. Men jeg kjenner meg igjen i PUA, jenter er lett å fiske hvis man har god selvtillit og tør å gjøre ting. Når selvtilliten din er god da kan du omtrent gjøre hva som helst og folk klapper uansett etterpå, bare en talemåte. ;)

 

Det er interessant lesestoff som "beviser" at min teori funker :D

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Hehe,jo det var meg. Men har skjerpa meg betraketlig.

 

Har kjørt kino mange ganger alt x)

 

hmm, er det den eneste måten? spørre om vi skal gjøre noe sammen elns, ikke no anna ? :p

 

Snudde fort, men henda i været for det.

 

Ikke bare om dere skal finne på noe, du må ha noe håndfast som du har tenkt litt på.

Endret av twisted_
Lenke til kommentar
Hehe,jo det var meg. Men har skjerpa meg betraketlig.

Hva snakker du om nå da? :)

 

Som du vet, så har jeg sliti med og bare _snakke_ med jenter.

 

Etter og ha fått litt veiledning har det blitt litt bedre, hu her er ei som går på samme skole som meg, og tar toget fra samme sted, så tenkte at jeg kunne starte med hu, og det har gått jævlig bra.

Kjente a litt fra før, ikke mye, men litt.. Nå lurer jeg på åssen jeg kan bli _enda_ bedre kjent med a, om du skjønner hva jeg mener. Har falt helt for a, så vil vite hva jeg burde gjøre nå, vil jo ikke bare fortsette og være en venn X)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...