Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Har studert en del om dette emnet osv, har vært i denne tråden her før som registrert medlem, men velger å være anonym for øyeblikket.

Uansett! Har akkurat begynt på VGS og ved siden av meg sitter en kjempesøt og grei jente jeg gjerne skulle ha prata litt med. Vi hadde en time hvor vi skulle gå 4 og 4 i gruppe og jeg havna med hun og vi prata en del og lo litt sammen osv. I tillegg har jeg prata litt med hun i en annen time og det er alt. Vi ser en del på hverandre i timene og smiler litt osv, men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Da jeg prøvde å snakke til henne den ene gangen følte jeg meg som en komplett idiot, ikke vet jeg hvorfor heller :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har studert en del om dette emnet osv, har vært i denne tråden her før som registrert medlem, men velger å være anonym for øyeblikket.

Uansett! Har akkurat begynt på VGS og ved siden av meg sitter en kjempesøt og grei jente jeg gjerne skulle ha prata litt med. Vi hadde en time hvor vi skulle gå 4 og 4 i gruppe og jeg havna med hun og vi prata en del og lo litt sammen osv. I tillegg har jeg prata litt med hun i en annen time og det er alt. Vi ser en del på hverandre i timene og smiler litt osv, men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Da jeg prøvde å snakke til henne den ene gangen følte jeg meg som en komplett idiot, ikke vet jeg hvorfor heller :/

Vet ikke om jeg er riktig person til og svare på dette, men det jeg føler ville vært best for deg var og snakke med henne så ofte du kunne, i timene, friminuttene, og se hvordan reaksjonen hennes ovenfor deg er, er hun en som hører på deg, er intresert, stiller spørsmål osv, så ville jeg tatt det som et godt tegn.

Prøv og få henne til å le, gå sammen hjem fra skolen, gjør det du kan for og være sammen med henne.

Hvis hun er veldig åpen hele tiden, så ville jeg gått for det, men er hun en sånn som virker litt frastøtende, ikke bryr seg så mye, følger ikke helt med på det du sier osv, tror jeg nok dessverre at det ikke er noe der.

Lenke til kommentar

Nå husker jeg ikke eksakt og har bare pratet med hun to ganger, men hun virker interessert for å være ærlig. Hun smiler og ler til alt mulig. I tillegg har du jo all denne "øyeflørtinga" under timene.

Jeg har jo det problemet at jeg er så sinnsykt sjenert da, så tør liksom ikke gå bort for å ta kontakt med bare henne, når hun står i en jentegjeng.

Det å gå hjem fra skolen sammen tror jeg vi kan stryke fort. Hun bor liksom på andre siden av skolen. Altså skole på midten, jeg nord for skolen og hun sør, for å illustrere det på den måten. Men hvis jeg klarer å få kontakt er det jo etter hvert muligheter for å bli med hjem osv.

Takk for tips og råd uansett. ;)

Lenke til kommentar

Vet ikke om det var et seriøst ment svar, men jeg er virkelig ingen fester, og har akkurat kommet inn i en helt ny skole i et helt nytt miljø og driver fortsatt og etablerer meg i klassen og med venner. Dermed er det lite festing på gang i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Vet ikke om det var et seriøst ment svar, men jeg er virkelig ingen fester, og har akkurat kommet inn i en helt ny skole i et helt nytt miljø og driver fortsatt og etablerer meg i klassen og med venner. Dermed er det lite festing på gang i begynnelsen.

Jeg er også på helt ny skole, kjente _INGEN_ kjenner omtrent alle gutta i klassen.

Men uansett, står hun i en vennegjeng må du gjøre dette; " Du går bort til henne og sier, " Jeg må fortelle deg noe viktig" så tar du henne med ut av gjengen, når du har gått litt unna, stirrer du henne i øynene og sier, " Jeg løy, jeg ville bare være sammen med deg alene" Så kysser du henne.

try it

Lenke til kommentar
Wow, om jeg virkelig tør å gjøre det tror jeg jeg skal se litt etter, men fy søren for en utrolig tøff idé!

Hehe, go for it =p. Passer kanskje bedre og gjøre det på en fest, om hun står i en gruppe der, enn evt et friminutt på skolen.

Men, ikke se bort ifra at det ikke funker, få litt bedre kontakt med henne først, prøv og bygg opp bedre kontakt denne uka her, så gjør du noe som det neste uke ( :

Lenke til kommentar

Æsj, nå gidder jeg ikke gjestedriten lenger :p

Jeg står for de siste gjestepostingene her.

Det skal jeg prøve på. Den ideen er litt drøy siden jeg har prata med hun ca 25 min til sammen kanskje og gått på skole med hun i 6 dager. Får nok vente litt og prøve å ta kontakt, selv om jeg er så liten og dum når jeg først står der og ser på hun.

Lenke til kommentar
Hvordan..? altså. Er ikke det der for å finne mer "indre ro"? Hvordan fungerer det i dagliglivet? Føler man seg lettere / gladere?

Jo det er for å finne ro. man må være klar over at utrolig mye redsel, pine og kjiphet kommer fra ens egne tanker som ikke har rot i virkeligheten. Og det kan i stor grad lukes vekk. Ergo blir du mer lykkelig og avslappet, som igjen fører til at ting går lettere i hverdagen

Lenke til kommentar

Jeg står for de siste gjestepostingene her.

Det skal jeg prøve på. Den ideen er litt drøy siden jeg har prata med hun ca 25 min til sammen kanskje og gått på skole med hun i 6 dager. Får nok vente litt og prøve å ta kontakt, selv om jeg er så liten og dum når jeg først står der og ser på hun.

Bygg opp litt selvtillit, som du sa selv, du er på en helt ny skole, DU kan være hvem DU vil være.

Lenke til kommentar
Rock`n roll stil gutta. Tight pants, hvite converse, feit t-skjorte med noe skrift på og skinnjakke. YE DUUDEZ! :)
Please, ikke tight pants om du har lår som man kan ta rundt, og fullstendig mangel på rumpe (dette kjennetegner de fleste jeg kjenner som bruker converse). Da kan du like greit dra frem palestinaskjerfet og det røde flagget, og la ansiktshåret vokse uhemmet og uflidd.

Jeg har begynt å trene jevnt igjen. Jeg er glad for tiden og uten emosjonell bagasje. Jeg er på vei oppover. Jeg har mål og mening.

Skal gjennomføre alle trenningsøkter neste fire ukene, skal ikke skippe en eneste! Jeg skal opp tre kg på fire uker. Jeg skal få 5 på de tre første prøvene denne terminen. Jeg gjør lekser. Man, I'm on my way up!

:new_woot: Nice man!

Wow, om jeg virkelig tør å gjøre det tror jeg jeg skal se litt etter, men fy søren for en utrolig tøff idé!
Tør? Klart du gjør! Du tør alt! Det er bare å knipse to ganger i fingrene og gå og gjøre det. Prøv så forstår du at det ikke er farlig. Frykt for sosiale situasjoner er bare mentale sperrer som egentlig er unaturlige, så de må du drite i.
Lenke til kommentar

Jeg var på privat fest i helga . Rotet med 4 damer . Dro deretter hjem fra festen alene. Satt meg så på msn , hooked opp en bitch. Kom å sov over og bare koset. Dagen etter får jeg besøk av en annen dame f.closer henne. Så ringer faktisk ho dama som sov over dagen før mens vi var i full action. haha :p Nå føler jeg meg i grense land løs. Må nok slappe litt av dagene framover !

Lenke til kommentar

Heha, visste det var deg :p

Den dra-ut-av-gjengen-og-og-kysse-greia krever utrolig god selvsikkerhet og besluttsomhet. Skal ikke mye nøling til før det ender opp i et utrolig flaut øyeblikk for dere begge.

Et stikkord: KINO! Bruker du ikke kino er du i fare for å havne i friendzone, med øyekontakt eller ei. Øyekontakt er bra, men fysisk kontakt må også brukes om du skal ha sjansen

Jeg var på privat fest i helga . Rotet med 4 damer . Dro deretter hjem fra festen alene. Satt meg så på msn , hooked opp en bitch. Kom å sov over og bare koset. Dagen etter får jeg besøk av en annen dame f.closer henne. Så ringer faktisk ho dama som sov over dagen før mens vi var i full action. haha :p Nå føler jeg meg i grense land løs. Må nok slappe litt av dagene framover !

Kan ikke du fortelle mer i detalj hvordan du får hooka dem. Du høres jo ut som en natural, men sier jo ikke mer enn "så dro jeg på byen og fclosa ei hb" :p

Lenke til kommentar

Eg vil påstå det er en person som forstår kroppspråk og kroppssignaler godt naturlig uten å måtte bevisst øve seg på dette. Gjerne noe vedkommende har lært igjennom oppveksten. Også en person som kan bruke sosiale rutiner for å hevde seg som en alpha male naturlig. Igjen uten å måtte bevisst øve seg på dette.

Eg tror dermed skille mellom en PUA med veldig mye erfaring som har dette sittende naturlig og en natural er veldig liten. Dog tror eg en natural kan ha et lite overtak da vedkommende har hatt erfaring med dette i langt større grad over lengre tid, og ikke minst i oppveksten hvor man er spesielt sårbar for negative vaner. Typisk AA og andre sosiale angster man ellers må overvinne for å bli god innen PUA. Dette vil uansett sitte dypt lenge. En natural vil slippe dette og dermed få overtaken.

Men dette er min mening basert på min virkelighetsoppfattning og ikke minst mange, mange timer med PUA lesing :)

Lenke til kommentar

Ok, er det andre her som går rett ut av god State når dere ser andre menn sjekker damer (og lykkes) samtidig som ditt eget opplegg går i avløpet? Vet at Tyler anbefaler å gi faen i å observere andre, men ender alltid opp med å sammenligne meg med andre, svært irriterende og slitsomt. Isteden for å ha det gøy, blir det bare overanalysering av bagateller, som igjen rammer selvtilliten. En dag kan jeg være på topp, dagen derpå kan jeg være helt i grøfta fordi gårsdagens fest ikke gikk som planlagt.

Tyler snakket noe om å plante et frø i deg selv, håper dette noen gang vil spire.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...