Vizzy Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) ...at ho ikke er løs... --> Hun: Ja greit ! Dermed fikk jeg kjørt f.closing ikveld. Syns dette er en veldig morsom sammenlikning hehe ja Når en jente starter å forteller at hun ikke er løs. Så er hun som regel det Menne må si jeg hadde en jævli dårlig opening på en dame den dagen. Når jeg var ute på byen , så jeg en 7er sittende med sin vennine. Hun virket sliten og dårli humør. Så går jeg bort å sier "Greit om jeg setter meg ned?" . Hun "ja". Deretter setter jeg meg ned og sier "Så du satt her å kjedet deg , tenkte jeg måtte komme bort " . Syns ikke det var så fresht Endret 22. august 2008 av Vizzy Lenke til kommentar
kynodyn Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Tenker jeg skal ut og solosarge litt i nærmeste fremtid. Noen som har noen utesteder i Oslo å anbefale? Endret 22. august 2008 av kynodyn Lenke til kommentar
Feromon Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Tenker jeg skal ut og solosarge litt i nærmeste fremtid. Noen som har noen utesteder i Oslo å anbefale? Oh yes! Skal du ut alene regner jeg med at du er ute etter steder hvor det er mulig å prate. På fredag og lørdag har jeg i alle fall ett par gode steder i sentrum å anbefale: - Dr. Jeckyls - Friday's KJ - Åpenbar - Onkel Donald - Bjørungs Dette er steder jeg pleier å henge på når jeg er i det humøret, denne uken har det vært samfunnet og Chateu Neuff "for the win!" Lenke til kommentar
DMN Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hvorfor har du ikke tatt opp neg teoriene? negging når du har en hb 7+ på tråden kan ofte være avgjørende, mener nå jeg Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hvorfor har du ikke tatt opp neg teoriene? negging når du har en hb 7+ på tråden kan ofte være avgjørende, mener nå jeg Fordi 'negging' er litt teit? Spesielt når det er ferdiglagde negs som "aah, nesa di skjelver når du ler, så søtt!" og lignende. Hva med å heller bare gi velmente gode komplimenter? Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 negging er genialt når man håndterer high status chicks som ikke er vant til å at folk kødder med dem. testa det mye på skolen i dag. fikk shit-tests som jeg klarte lett, og vips! plutselig var de vanligivs overlegne chicksa omgjort til nervøse jentunger som prøver å kvalifisere seg! sweet tror jeg sakte men sikkert begynner å forstå hva det dreier seg om.. har siden skolestart tatt på meg en helt ny attitude, veldig alpha på mange måter, og har merka stor forskjell. fått tonnevis med iois fra flere babes jeg ikke har kjent i mer enn denne korte uka. har merka at ØYEKONTAKT er ufattelig viktig. utgjør hvertfall en stor forskjell for min del; lås øyekontakt, men ikke vær altfor freaky. det og et godt kroppspråk takk til han karen som anbefalte the blueprint decoded forresten ! Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 fikk shit-tests som jeg klarte lett, og vips! Utdype? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 http://www.leenks.com/gallery724-42.htm Lenke til kommentar
DMN Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hvorfor har du ikke tatt opp neg teoriene? negging når du har en hb 7+ på tråden kan ofte være avgjørende, mener nå jeg Fordi 'negging' er litt teit? Spesielt når det er ferdiglagde negs som "aah, nesa di skjelver når du ler, så søtt!" og lignende. Hva med å heller bare gi velmente gode komplimenter? Det der var vel et typisk AFC-uttrykk slenger du ut gode komplimenter til jenter av høy status, blir du bare markert som en av de andre 20 guttene som har kontakten hun den kvelden. Du skal aldri slenge ut gode komplimenter til en jente av høy status med mindre hun har gjort seg fortjent til det, fordi du skal aldri få hun til å tenke at hun er premien i spillet. Slenger du ut en kommentar på at hun f. eks blunker mye, står hun der som et stort spørsmålstegn og lurer på hvorfor du enda ikke har kommentert på det fine utseende hennes. Og før du vet ordet av det, så skriker hun etter oppmerksomheten din, og spillet er i gang. Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Idag skal jeg på en stor privat fest. Så da skal det bli negging ! hehe Mye action Men dere som kan PUA og negging. Hvem skal man kjøre det på? Alle 10ere , 9ere og 8ere? Endret 23. august 2008 av Vizzy Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Noen som kan gi meg noen tips paa, hvordan man kommer seg videre fra ha aapna til closinga, har blitt kvitt mye AA i det siste saa har ikke noe problem med aa aapne. Men sliter etter det, klarer fint aa faa i gang kino og faa jentene til aa le aa ha det goey, uten at jeg er dancing monkey. Men klarer ikke faa det til next level. Sliter ogsaa veldig med to sets med to jenter, hvertfall naa som jeg er i utlandet og ikke har noen wing, noen tips paa det? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Idag skal jeg på en stor privat fest. Så da skal det bli negging ! hehe Mye action Men dere som kan PUA og negging. Hvem skal man kjøre det på? Alle 10ere , 9ere og 8ere? Negs skal bli brukt på jenter som har høy selvtillit, gjerne de som er vant til at ulike gutter kommer bort for å kommentere på utseendet dems. Noen som kan gi meg noen tips paa, hvordan man kommer seg videre fra ha aapna til closinga, har blitt kvitt mye AA i det siste saa har ikke noe problem med aa aapne. Men sliter etter det, klarer fint aa faa i gang kino og faa jentene til aa le aa ha det goey, uten at jeg er dancing monkey. Men klarer ikke faa det til next level. Sliter ogsaa veldig med to sets med to jenter, hvertfall naa som jeg er i utlandet og ikke har noen wing, noen tips paa det? Når du kommer deg forbi åpning så gjelder det bare å bygge comfort og kino med target. DHV (demonstration of higher value) deg selv med ulike historier og rutiner hvis du kan. Når det gjelder 2 sets med bare jenter, så er det veldig vanskelig uten en ving. Mest sannsynlig så vil ikke targetet forlate venninna si aleine, så isolasjon er nærmest umulig å oppnå. Derimot, så burde du bevege deg mot 3/4+ sets. Der gjør det ikke så veldig mye om en jente forsvinner Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 På plass på FHS'en nå. Mange targets og en del av dem er gode targets. (er vel 20 gutter og 60 jenter) Greit å ha noen å øve seg på, mtp missions osv og så har jeg noen virkelig pene på linjen min. Men alt til sin tid. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Negs er for menn som antar at de har lavere verdi enn target... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 I dag blir det ut Skyhøy dhv som vanlig. Liker partystilen min, som uten tvil tar knockout på det meste. Antrekket er godt planlagt og er anonymt, selv om det er skyhøyt konge da merkebevisste ser hva det er med en gang og de som ikke har peil bare digger det: Sko: Nøytrale mørke italienske skinnsko. Ikke spiss tupp, da det er ut. Men heller ikke helt butt da det og er ut. En mellomting kjører jeg. Sko finner dere overalt, og mørke skinnsko uten juggel er et must for enhver mann Bukse: Gabba Jeans. Ingen over ingen ved siden. Selges på 4 menn, evanaki og i butikken over Zenon på Aker Brygge. Kommer i mange varianter. For meg er det Justin (ja, etter Justin Timberlake) og Omha modellene som teller. Heller mest mot Justin som er geniale! Skjorte: Prada. Mørk slimfit skjorte. Prada er så rå at de ikke har merke på brystet som alt annet. De har en anonym logo på siden på magen, som er så rå at når du ser den så bare vet du det er konge. Dessuten vet ALLE hva Prada er, og alle vet det er konge og ikke masseprodusert dritt som CK, DKNJ, Cucci, Guess osv. Prada selges stort sett utelukkende på Kamikaze i Oslo (btw: kan oppleves som dyrt sted) Smykke: Enkelt halssmykke. Ta hva man har, uten at det dominerer. Har trent som faen i det siste, selvtillitten er på topp. I dag vet jeg at jeg får nytt. Mulig jeg hooker opp med Unique for å se det patetiske svenske droget han drasser rundt på Lenke til kommentar
edds Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Ni kon, nå synes jeg du uttaler deg bastant om mye rart her. DKNJ som du kaller det (skal være DKNY), og Gucci, er masseprodusert crap? Hvis du mener Gabba Jeans er det beste du har vært borti, så har du ikke prøvd et par DG-bukser. (da snakker vi ikke D&G, men DG, det "ordentlige" Dolce & Gabbana) Men la oss nå ikke gjøre dette til motetråden. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Nå sitter jeg i pædden ved youngstorget, pilser og hører på country. Har tilbringt dagen i moss og på fridays med en gammel kjenning og spist og sjekket ut hans nye harley til litt over 500 000,- Ja, den var fet.. Jobber på sexhibition denne helgen, så turner opp der nå snart. skal bare få litt mer øl i kroppen først. Har klart å kare til meg den mest perfekte jobben for en enslig player: Nemlig som modell-agent. Så fremover blir det nok mildt sagt spennende. I kveld blir det først Sexhibition og videre ut med ei venninde og et HOT target jeg sarget for noen dager siden. Nach her i kveld med damene. Med mindre jeg griner meg til Nach hos Ni Kon. Dagens lærdom: Planlegg logistikken FØR du drar ut. Ha pull-location, targets på vent etc... Dette er fuckings KEY Ni Kon: Ring meg asap. Må planlegge dagen Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Gabba is the shit! Mente DKNY og det er masseprodusert crap. DEt er egentlig Cucci også blitt Vet noen moderatorer ikke syns noe om kles snakk, men herregud så opptatt damene er av ditt klesantrekk. Da kan vi like gjerne diskutere det litt her også Skal se om jeg ikke tar et bilde når jeg doller meg etterpå Unique: Ringer deg etter jeg har vært ute med bikkja. Den trenger mosjon og det gjør jeg og før jeg baller meg ut.. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Klær er og blir essensielt innenfor dating. Hands down. Viktig! I kveld kjører jeg Kaporal 5 bukser, hvit skjorte og vurderer 6pencen... Men får se litt Har akkurat klippet mcgyvern, så vurderer å bare kjøre hår i dag. Har i grunn lite planer om å ha på meg klær i dag.. Hils Kåre Endret 23. august 2008 av Unique_ Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Gårsdagens antrekk: http://farm4.static.flickr.com/3277/279141...3ca27c9a8_o.jpg Gårsdagen får terningkast 6, og jeg tror jeg er forelsket. Hun her tok meg virkelig med storm. En soleklar HB 9, virkelig. Damn. This could be the shit.... Kanskje min ltr kom fortere enn forventet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå