Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Fordi alphas er ytters ubehaglige personer :)

Heldigvis er det kun et fåtall av de der ute i samfunnet. Dog finnes det bøtter og spann av folk som tror de er alpha eller ønsker de var alpha fordi det høres kult ut. Noen går sågar og tatoverer en alpha på kroppen (lol)

Jeg føler meg veldig alpha for tida, kanskje jeg skal tatovere meg en alpha bare for å plage :)

Men dæven, er det noe jeg har merka så er det hvor jævlig viktig det er å smile og le når man er med folk, og selvsagt knuffe på jentene ;D

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fordi alphas er ytters ubehaglige personer :)

Heldigvis er det kun et fåtall av de der ute i samfunnet. Dog finnes det bøtter og spann av folk som tror de er alpha eller ønsker de var alpha fordi det høres kult ut. Noen går sågar og tatoverer en alpha på kroppen (lol)

:fun:

Kanskje du finner alphas ubehagelige fordi de er litt mer alpha enn deg selv? Derfor føler du ubehag.

Jeg føler et sånt ubehag av og til når jeg snakker med "alphas", som er eldre og mer verdensvant enn meg selv :) Som om jeg ikke er i kontroll av situasjonen lenger, det er opp til han å styre samtalen osv.

Har blitt mye flinkere til å drite i dette da, og fokusere på meg selv og at jeg skal ha det gøy og bra uansett.

Men du sikter vel til de få som tar mye plass i forsamlinger og veldig breikjefta, som kun hører sin egen stemme og alltid skal ha rett. Skal alltid være midtpunkt og vet å ta ut sin frustrasjon på andre.

Pappa er en sånn. Og han er jævlig krevende, vi har hatt noen supersaftige verbale kriger. Staere, mer høylytt og mer krevende fyr skal du lete lenge etter. Gleder meg til å flytte ut:-) Tror faktisk det vil løfte gamet mitt.

Lenke til kommentar
Hvor kommer dette med at å være alpha er negativt fra? Jeg spør dere igjen på en definisjon på hva dere mener er alpha.

I min bok er det å være alpha en positiv ting.

Det å være alpha er en positiv ting, men det er mange idioter som allikevel er meget alpha. "Dårlige" alphas er gjerne territoriale og har lett for å konfrontere andre alpha-males. Det er nok derfor Ni kon ikke liker dem så godt.
Lenke til kommentar

Turen ut på byen.

Vi startet å vorse på kvelden jeg og noen kompiser. Så dro vi ut på byen ved midnatt. Han ene er jævlig natural og dreger mye damer når han får seg et par pils. Mens jeg er samme type men mer relax. Startet med å vise høy sosial verdi , ved å prate med masse folk . Fant ikke noen spess target vi var sugen på . "Vet hvem alle er " . Dermed ble det bare prating , dansing og drikking. Når kvelden var omme på uteplassen. Gikk vi ut for å ordne oss damer til nach. Fant meg et target da , bestevennina til dama som jeg hadde drevet med før. Jeg tenkte å ta igjen på ho med å ha sex med bestevennina 8ern. Gikk rett bort til ho og pratet som stod med en 4er , tenkte at ho her fikser jeg . Sa at vi hadde nach og bodde rett der borte. Ja dem ble med .

På veien mot nachet rister vi av 4ern. Kommer hjem og setter oss i sofaen. Får med engang god kontakt med 8ern. Prater om jobben , at ho ikke er løs, hvem jeg liker og tenner på . Min kompis sovner i sofaen mens han andre enda sitter der. Fikk en del IOI fra target og var opptatt av KINO. Etter 1 time med prat og 2 røyker . Sier 8ern

Hun:Jeg må nok dra hjem å sove

Meg:Kan du ikke bare sove her?

Hun:Har jo ikke noe rom å sove på!

Meg:Skal jeg vise deg ? **Jeg går mot soverommet.

Hun: Ja greit !

Dermed fikk jeg kjørt f.closing ikveld.

Endret av Vizzy
Lenke til kommentar
Turen ut på byen.

Vi startet å vorse på kvelden jeg og noen kompiser. Så dro vi ut på byen ved midnatt. Han ene er jævlig natural og dreger mye damer når han får seg et par pils. Mens jeg er samme type men mer relax. Startet med å vise høy sosial verdi , ved å prate med masse folk . Fant ikke noen spess target vi var sugen på . "Vet hvem alle er " . Dermed ble det bare prating , dansing og drikking. Når kvelden var omme på uteplassen. Gikk vi ut for å ordne oss damer til nach. Fant meg et target da , bestevennina til dama som jeg hadde drevet med før. Jeg tenkte å ta igjen på ho med å ha sex med bestevennina 8ern. Gikk rett bort til ho og pratet som stod med en 4er , tenkte at ho her fikser jeg . Sa at vi hadde nach og bodde rett der borte. Ja dem ble med .

På veien mot nachet rister vi av 4ern. Kommer hjem og setter oss i sofaen. Får med engang god kontakt med 8ern. Prater om jobben , at ho ikke er løs, hvem jeg liker og tenner på . Min kompis sovner i sofaen mens han andre enda sitter der. Fikk en del IOI fra target og var opptatt av KINO. Etter 1 time med prat og 2 røyker . Sier 8ern

Hun:Jeg må nok dra hjem å sove

Meg:Kan du ikke bare sove her?

Hun:Har jo ikke noe rom å sove på!

Meg:Skal jeg vise deg ? **Jeg går mot soverommet.

Hun: Ja greit !

Dermed fikk jeg kjørt f.closing ikveld.

Hihi det er en standard setning.

"Kan du ikke bare "sove" her?"

Den tror jeg MANGE gutter har sagt til ei jente opp gjennom tidene. Funker jo sååeh.. :>

Endret av Blax
Lenke til kommentar
http://www.newscientist.com/article/dn1456...s6_head_dn14564

Gode nyheter, folkens. Hvertfall for oss som ikke har tenkt å binde oss før man sliter med å reise junior uten farmasøytisk hjelp :)

Heh, nå vet jeg ikke helt om forklaringene som foreslåes i artiklen er så gode nyheter, enten genetisk arv i polygame kultur, noe ingen av oss, bundet eller ikek, nyter godt av. (med unntak av de som er innflyttere fra et område med polygam kultur), eller at man kommer i bedre form av å ha mange barnebarn å passe på :)

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...