Demantios Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hadde vært moro det, men noe sier meg at aldersgrensa ligger over 19år? Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Nopp... bare se når videoen kommer ut så ser du hvordan det var.. Jeg holdte på å daue. Kommer inn på plassen med 5 superhotties gåendes arm i arm med wingen. Stopper opp, ser meg rundt. Wingen min ser på meg og sier:" Hva tenker du på U?" Jeg med en tåre i øyekroken: "Alt dette... Til meg?" Jentene knakk sammen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Misforsto du meg nå? Snakka om neste helg Men hørtes niiice ut idag, lurte faktisk på om jeg skulle ta turen opp da jeg fikk invite på facebook av deg, men blei ikke noe.. Måtte rydde etter gårsdagens fest (er faenikke ferdeig ennå!^^) Endret 18. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Åja. Hehe. Nei er vel 18 eller noe tenker jeg. Har jeg deg på face? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Ahh, da kanskje jeg tar meg en tur... Sender deg PM isåfall Du har meg på face ja.. Sjekk navn i profil Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Ahh, da kanskje jeg tar meg en tur... Sender deg PM isåfall Du har meg på face ja.. Sjekk navn i profil Der fant jeg den. Send evt Pm på facebook da jeg skal på enda en musikkvideoinnspilling på tirsdag og har litt å gjøre denne uka. Hvordan var helgen din btw? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Ahh skjønner Helga min var best den^^ Hadde over 30 folk hjemme på fest (Det er mye til å være privatfest her i bygda). Skjedde ingenting spessielt dessverre, var endel kvinnfolk her da, men jeg er ikke noe glad i å sarge foran dem gamle vennene mine av en eller annen grunn, dem amoger hele tida, kommer bort "hey, ken på flørtern jo" og sliktbare jeg preiker med dem. Jeg gir jo faen i det og snakker meg ut av det og ler, men det er slitsomt, derfor sarger jeg heller når jeg er utafor bygda. Danse gjør jeg alltid hvorenn jeg er da, men det blir med det Endret 18. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Filmen ble spilt inn i går. Selvsagt er den ikke ferdig ennå. Og nei, det er ikke den sangen der.. Det er en som suger ENDA mer! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Han tjener hvertfall penger og fyren koser seg med masse damer, så kudos for det. Musikken derimot kan diskuteres... Bare han tar det for det det er verdt og ikke innbiller seg han er neste Michael Jackson, for han er glemt om noen få minutter... Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Så Nikon, vil du karakterisere karen i musikkvideoen som Alpha? Lenke til kommentar
Devolder Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 På bygde-fotballkamp for litt siden der folk ofte treffes utenom på fest: Sitter sammen med et par guttevenner og noen kjente jevnaldrende fine jenter (17-18år). Hun ene maser om at hun har lyst på vaffel. Hun: David, kjøp en vaffel til meg nå.. David: næh.. Thomas: Du som jobber har vel råd til en vaffel til henne.. David: ska se om jeg har noe da.. (finner fram lommeboka og begynner å telle mynter) Hun: Neida.. jeg har penger selv. Thomas: Hvorfor spurte du da? Hun: (med lav stemme) skulle bare se reaksjonen.. Begge to har lyst til å bli sammen med henne og holder på med henne på fest. Ut i ifra det jeg har lært her så er dette feil fremgangsmåte fra dem. Hvordan skulle de ha svart på denne uten å virke frekk? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 'Hvis du gir meg en klem' Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Gått bort å kjøpt vaffeln til ho, for så å gått bort til ho og kviskra ho i øret med en flirete stemme " you owe me bigtime " samtidig som du tar tak i nakken hennes "lett".. TIHIHIHI Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Gått bort å kjøpt vaffeln til ho, for så å gått bort til ho og kviskra ho i øret med en flirete stemme " you owe me bigtime " samtidig som du tar tak i nakken hennes "lett".. TIHIHIHI Enig. Dicktator: Karen i videoen er nok ikke alpha. Har dog vanskligheter med å bedømme på bakgrunn av en video. Men akkurat for øyeblikket er nok Basshunter en alpha. Full av selvtillit og energi. Jeg tror han velger og ikke blir valgt. Når det er sagt er det veldig få % alpha som tasser der ute tatt befolkningen i betraktning Jeg er dessverre ingen 100% alpha, og er vel egentlig happy for det Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Etter å ha lest dette lurer jeg faen meg på om jeg får kjørt dette opplegget mot meg, av en jente! Har et godt øye til en på jobben, vi funker bra sammen når vi prater face to face, men når vi snakkes over internmeldingssystemet eller mobil, blir hun litt kald lissom. På lørdagskvelden spurte jeg om hun var ute, og hun svarte ja, og lurte på hvor jeg var. Da hun og de andre kollegaene våre kom dit var jeg opptatt i baren, men hun "toucha" meg bak øret sånn forsiktig, slik at jeg fikk frysninger. Resten av kvelden var det litt touching fra begge sider, mye prat osv. og god stemning. Når vi skulle gå ble vi stående å prate, sammen med andre kollegaer. Mye touching og tull da også. MEN, når vi gikk hjem, kom hun plutselig og holdt rundt meg, for så å slippe taket i det jeg tok rundt henne. Sendte litt SMSer og slikt etterpå da hun gikk hjem, men da var det tilbake til de litt distanserte svarene. Nå har det vært jeg som har tatt kontakten i det siste, men tenkte jeg skulle la det hvile litt og se hva som skjer. Jeg har 2 teorier: 1. Jeg har blitt brukt av henne som et verktøy for at hun skal legge an på en av de andre vi var der med. 2. Hun kjører hele dette opplegget på meg. Vad tycks? Endret 19. august 2008 av Trazor Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hehe, jeg føler stadig vekk at folk prøver dette opplegget på meg, men det er bare innbilninger. Tror ikke hun gamer deg, men bare prøver å vise interesse og gjøre seg kostbar samtidig Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Når hun er "kald" og ikke responsiv gjør hun dette for å sjekke din reaksjon. Blir du frustrert eller synlig irritert på henne for det strøk du på testen hennes. Gjør som du vanligvis gjør, også når hun er "kald" mot deg. Ikke vis henne mer oppmerksomhet enn du vanligvis gjør men ikke vis henne mindre oppmerksomhet. Hvis du tenker "faen! jeg mister henne" og gir henne mer oppmerksomhet er dette et signal på "needyness" og er noe du aldri skal vise. Nikon: Hvorfor er du glad du ikke er 100% alpha? Endret 19. august 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Fordi alphas er ytters ubehaglige personer Heldigvis er det kun et fåtall av de der ute i samfunnet. Dog finnes det bøtter og spann av folk som tror de er alpha eller ønsker de var alpha fordi det høres kult ut. Noen går sågar og tatoverer en alpha på kroppen (lol) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Alpha betyr bare den første, når man overfører betydningen, så folk som tatoverer det er kanskje førstefødte eller noe slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå