Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hoho, for en kvell :D

Ble nermest voldtatt! Et kvinnfolk jeg har gamet litt hoppet fullstendig over meg, var ikke bare snakk om kiss closes den kvelden nei.

Jeg skulle ikke få gå noe sted, no mather what. Etter hun reiste hjem angret tydeligvis på at hun reiste. Så hun ringte meg å sa at jeg måtte komme inn til henne å venninden, hun bor et stykke unna så jeg sa det var ikke mulig. "Jammen jeg spanderer taxien på deg, du er NØDT til å komme"

"Herregud, slapp av og spar pengene dine frøken" jeg gadd faen ikke reise noe sted så seint. Så jeg hoppet temmelig fornøyd ned i min egen seng og sov den beste søvnen på mange timer. Jeg har den beste sengen på vestlandet . ;)

9604533[/snapback]

 

Du vet du gikk glipp av et ligg i går ikke sant? ;)

Men hvis hun har så mye Attraction mot deg nå, så er dette en sure close.

Jeg var på jobb fra kl 8 om kvelden til 8 om morran, så det ble lite med sarging (altså sjekking på språket til de som ikke skjønte den) i helgen, som SUGER da jeg er i en helt sinnsyk state om dagen.

 

Pick-Up-Artist

9608387[/snapback]

 

Såklart :)

Men det var et valg jeg tok, jeg hadde rett og slett ikke lyst, min egen gode seng var mer fristende. Sex er ikke så stor mangelvare at det gjør noe.

Og der har de som sier vi bare ute etter en ting noe å tygge på!

Jeg liker faktisk å bli med kjent med folk, ikke pule alle jeg kommer over så fort sjansen byr seg.

 

Det jeg syns var morsomt med den kvelden, var at hun tryglet meg om å ikke gå eller snakke med andre etc etc. Men jeg varmet jo selfølgelig opp de andre jentene som var der. Ah, sjalusi plotline teori thingyen til Mystery er såå sweet.

Kan jo ikke holde på med en av gangen, det er da bare bortkastet tid. :p

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Hvor skal jeg begynne å sjekke opp folk?

 

 

Kanskje litt offtopic, men jeg fikk lyst til å prøve dette her men lurer litt på hvor dere sjekker opp folk.

 

 

Er det alt fra bussen til diskoteket eller?

9611100[/snapback]

 

Alt fra bussen til diskoteket ja. Alle steder der det folk ;)

Lenke til kommentar

Nja, kommer vel an på situasjonen. Er ikke alle steder som er egnet til sjekking. F.eks stoppe et kvinnfolk ut fra et tolaettbesøk er lite sjarmerende :p

 

Jeg syns et godt alternativ er butikken. La meg ta et eksempel (ekstra kort versjon):

 

Kjøpte en gave i en butikk og kassajenta var veldig søt. Fikk ikke startet en samtale pga kunder bak meg, men dro tilbake da butikken ble tom. Spurte om når hun pleide å jobbe og ba henne ut, men hun hadde dessverre planer for helgen. Enkelt og greit. Trenger ikke å vente på en spesiell situasjon for å prate med jenter.

Lenke til kommentar
Kjøpte en gave i en butikk og kassajenta var veldig søt. Fikk ikke startet en samtale pga kunder bak meg, men dro tilbake da butikken ble tom. Spurte om når hun pleide å jobbe og ba henne ut, men hun hadde dessverre planer for helgen. Enkelt og greit. Trenger ikke å vente på en spesiell situasjon for å prate med jenter.

9611155[/snapback]

 

Jeg gjorde noe lignende da jeg leverte inn en vaskemaskin.

Ei søt jente som tok i mot den.

Jeg ringte tilbake til butikken og fikk nummeret hennes men da hun svarte på telefonen så lo hun og sa nei da jeg endelig fikk stammet frem det jeg ville(be henne ut).

 

Samme latter fikk jeg høre da ei jente kom bort til meg og trengte hjelp med bilen som stod og lagde røyk og jeg vågde meg frempå med et spørsmål om å stikke på kafè med henne.

 

Det med butikk er vel kanskje enkleste ja.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_superhero_*

dynamikk mellom mennesker handler 1 om instinkter. Det blir fakta/natur vitenskapelig. OG kan trekke paralleller mellom sjekking av gutter/jenter - Oppdragelse av barn.- dressur av hunder. eller forholdet du har til katten din.

 

2 det handler om innlærte skavanker vi alle har. Utfra hvilken kultur er er fra har den enkle forskjeller. Men er stort sett veldig lik blant "normale gjennomsnittelige mennesker" pluss noen sjeldent betydelige nyanser som kommer an på individuell oppdragelse....

 

Pua Eller sosial dynamikk. Kan gjøres til et veeeeldig omfattende tema. Men i starten så burde folk prøve å bryte det ned, gjøre det så enkelt som mulig. Starte med basicen for så å bli mer solid med årene

 

Skulle gjerne holdt en seminar for både håpløse, nysgjerrige og andre puas der ute når som helst!!

 

*engasjert*

Lenke til kommentar

begynner å bli litt frustrert her.. har sett\lest mange seminarer\bøker, og har alle verktøyene. Men vet ikke hvordan jeg bruker noen av dem og har så mange at jeg ikke vet hvem av dem jeg skal begynne å utvikle først..

trenger noen tips.. hvordan skal jeg begynne når jeg tidligere har hatt 98% teori og 2% praksis. har lyst til å få dette til å funke men vet ikke hvor jeg skal begynne..

Lenke til kommentar

Velg en åpner, gå ut og åpne sets med den. Kjør på så langt du klarer i et set og når du går tomt for materiale eller en pause oppstår. Da sier du bare "Det var kjekt å treffe deg/dere, ha en fin dag".

 

Hvis det blir for drøyt så kan du ta det helt fra begynnelsen:

 

Fastseduction.com

Everybody has to start somewhere. The purpose of the newbie mission is to help the AFC get out there and begin the process of learning the skills and attitudes that make a PUA what he/she is. Even ‘natural’ PUA’s can benefit by a return to the basics of approaching and opening with new women, perhaps in unfamiliar environments, i.e. outside of clubs, bars, etc.

 

The basic newbie mission is to go out, with intent, and look women in the eye and say, “Hi.” While there are several specific newbie missions recommended here, the very act of saying hi to a strange woman can be the biggest hurdle a new guy can face...until he realizes that beautiful women are people FIRST, beautiful second. Hence, the newbie mission is about dispelling fears as much as it is about building skills.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
hm.. høres counter intuitive ut  ;) prøver kanskje den.

 

da tenker jeg noe som

meg: "vet du hvorfor jeg hater deg?"

hun: "nei hvorfor?"

meg: hmhm..\hehe *sly smile*

 

eller tok jeg feil nå?  :p

9629599[/snapback]

Hadde ikke satsa på den "hmhm..\hehe *sly smile*". Blir altfor åpenbart at du skjekker hu opp. Det er vel ikke poenget har jeg skjønt.

 

*Poenget er altså å ikke skjekke hu opp på en måte så hu oppfatter at hu blir skjekket opp. Skreiv vel litt surrete først.

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...