Aquila_ Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 >kvalmhet< Jeg er glad dette bare var kødd.. ........eller? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Fantastisk Ni kon. FANTASTISK! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Å HERREGUD Hahaahha! Å fy faen, det er det jævligste jeg har lest på lenge! Du kødder? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Slik står det også _litt_ respekt av, bra jobba (selv om det er kødd). Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Haha.. Søt historie. Digg å lese, med MI-musikken i bakgrunnen. Ser glatt for meg alle situasjonane. Du gav tråden litt ny blod ein seinsommarkveld Thank you for the laughs! Lenke til kommentar
indie Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 HAHAHAHA FY FAEN NI KON, vet ikke om jeg skal le eller grine på ditt vegne Lenke til kommentar
leech Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Eneste problemet mitt er at jeg ikke er gammel nok til å komme inn noen steder før til neste år, men har allerede nå begynt å "trene" på dette. Er det for "tidlig" å begynne nå, eller kan jeg bruke det på busstopper og andre steder hvor begge to er stumme som østers, og har omtrent en fobi mot å snakke med den andre personen? Blir litt vanskelig å komme noe nærmere enn #-close der, men har så smått prøvd det ut på diverse steder som folk flest er, men etter hvert så "dør" samtalen ut. Endret 8. august 2008 av leech Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Eneste problemet mitt er at jeg ikke er gammel nok til å komme inn noen steder før til neste år, men har allerede nå begynt å "trene" på dette. Er det for "tidlig" å begynne nå, eller kan jeg bruke det på busstopper og andre steder hvor begge to er stumme som østers, og har omtrent en fobi mot å snakke med den andre personen? Blir litt vanskelig å komme noe nærmere enn #-close der, men har så smått prøvd det ut på diverse steder som folk flest er, men etter hvert så "dør" samtalen ut. Jeg synes daygame er minst like morsomt Gå i butikken og snakk om frukt og kjeks om du vil^^ Lenke til kommentar
leech Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Ok. Sliter dog med å få frem push/pull under samtalen, da det er noe jeg må jobbe mer med. Har du totalt mistet frykten for å bli avvist av target etter å ha holdt på med dette lenge nok? Endret 8. august 2008 av leech Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Gud bedre så mange skrivefeil jeg hadde. Dog skrev jeg det i hui og hast like før jeg fikk besøk. Innlegget var selvfølgelig oppspinn fra mitt syke sinn Men tråden trengte et friskt pust Noen som har lest VG i dag? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 litt fra vg http://e24.no/oppogfrem/article2579937.ece Bladde igjennom det på Ica i sted. Tørr vedkommende å stå fram i denne tråden? Lenke til kommentar
Gjest litteratur Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 hei, kan noen komme med en liste over bøker man bør lese i henhold til sosialdynamikk, psykologi og selvlære? litt lei av ebooks, så vil gjerne ha bøker jeg kan skaffe via bibliotektet eller eventuelt handle på nettet. norsk/engelsk Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 hei, kan noen komme med en liste over bøker man bør lese i henhold til sosialdynamikk, psykologi og selvlære? litt lei av ebooks, så vil gjerne ha bøker jeg kan skaffe via bibliotektet eller eventuelt handle på nettet. norsk/engelsk Kan jo slenge ut noen bøker jeg har hatt nytte av... Dale Carnegie - How to win friends and influence people Napoleon Hill - Think and grow rich Anthony Robbins - Awaken the giant within (lydbok) Anthony Robbins - Personal Power II (lydboksamling - 25 kapitler/deler) Eckhart Tolle - The power of now Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 litt fra vg http://e24.no/oppogfrem/article2579937.ece Bladde igjennom det på Ica i sted. Tørr vedkommende å stå fram i denne tråden? Unique sa tidlegare i tråden at han hadde planar om å stå fram i media, så rekner med at det er han og gjengen. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Eckhart Tolle - The power of now the power of now anbefales virkelig. gir deg et helt nytt syn på ting Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 kjære pickup artister, er 16 år og begynner på VG2 til høsten? hvordan bør en på min alder gå fram for å bli en ladiesman? jeg har lest nok toeri, og skjønner det meste, men sliter fremdeles litt med inner game, spesielt i situasjoner hvor jeg snakker med heite babes. noen tips til hvordan jeg kan komme litt videre både med inner og outer game? takker på forhånd og håper på svar, all info hjelper Lenke til kommentar
Aquila_ Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det er ikke Unique som er intervjuet, men en newbie. Tror at unique går under et fornavn.. kjære pickup artister, er 16 år og begynner på VG2 til høsten? hvordan bør en på min alder gå fram for å bli en ladiesman? jeg har lest nok toeri, og skjønner det meste, men sliter fremdeles litt med inner game, spesielt i situasjoner hvor jeg snakker med heite babes. noen tips til hvordan jeg kan komme litt videre både med inner og outer game? takker på forhånd og håper på svar, all info hjelper Inner game er det viktigste! Det går hovedsaklig ut på at du skal være fornøyd med deg selv og ikke bry deg om hvordan andre oppfatter deg. Anbefaler Blueprint Decoded av Tyler Durden. Helt fantastisk og trolig det beste som er ute for øyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå