Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste problemet mitt er at jeg ikke er gammel nok til å komme inn noen steder før til neste år, men har allerede nå begynt å "trene" på dette. Er det for "tidlig" å begynne nå, eller kan jeg bruke det på busstopper og andre steder hvor begge to er stumme som østers, og har omtrent en fobi mot å snakke med den andre personen? Blir litt vanskelig å komme noe nærmere enn #-close der, men har så smått prøvd det ut på diverse steder som folk flest er, men etter hvert så "dør" samtalen ut.

Endret av leech
Lenke til kommentar
Eneste problemet mitt er at jeg ikke er gammel nok til å komme inn noen steder før til neste år, men har allerede nå begynt å "trene" på dette. Er det for "tidlig" å begynne nå, eller kan jeg bruke det på busstopper og andre steder hvor begge to er stumme som østers, og har omtrent en fobi mot å snakke med den andre personen? Blir litt vanskelig å komme noe nærmere enn #-close der, men har så smått prøvd det ut på diverse steder som folk flest er, men etter hvert så "dør" samtalen ut.

Jeg synes daygame er minst like morsomt :)

 

Gå i butikken og snakk om frukt og kjeks om du vil^^

Lenke til kommentar
Gjest litteratur

hei,

 

kan noen komme med en liste over bøker man bør lese i henhold til sosialdynamikk, psykologi og selvlære?

 

litt lei av ebooks, så vil gjerne ha bøker jeg kan skaffe via bibliotektet eller eventuelt handle på nettet. norsk/engelsk

 

:)

Lenke til kommentar
hei,

 

kan noen komme med en liste over bøker man bør lese i henhold til sosialdynamikk, psykologi og selvlære?

 

litt lei av ebooks, så vil gjerne ha bøker jeg kan skaffe via bibliotektet eller eventuelt handle på nettet. norsk/engelsk

 

:)

 

Kan jo slenge ut noen bøker jeg har hatt nytte av...

 

Dale Carnegie - How to win friends and influence people

Napoleon Hill - Think and grow rich

Anthony Robbins - Awaken the giant within (lydbok)

Anthony Robbins - Personal Power II (lydboksamling - 25 kapitler/deler)

Eckhart Tolle - The power of now

Lenke til kommentar

kjære pickup artister,

 

er 16 år og begynner på VG2 til høsten? hvordan bør en på min alder gå fram for å bli en ladiesman? :)

 

jeg har lest nok toeri, og skjønner det meste, men sliter fremdeles litt med inner game, spesielt i situasjoner hvor jeg snakker med heite babes.

 

noen tips til hvordan jeg kan komme litt videre både med inner og outer game?

 

takker på forhånd og håper på svar, all info hjelper :)

Lenke til kommentar

Det er ikke Unique som er intervjuet, men en newbie. Tror at unique går under et fornavn..

 

kjære pickup artister,

 

er 16 år og begynner på VG2 til høsten? hvordan bør en på min alder gå fram for å bli en ladiesman? :)

 

jeg har lest nok toeri, og skjønner det meste, men sliter fremdeles litt med inner game, spesielt i situasjoner hvor jeg snakker med heite babes.

 

noen tips til hvordan jeg kan komme litt videre både med inner og outer game?

 

takker på forhånd og håper på svar, all info hjelper :)

 

Inner game er det viktigste! Det går hovedsaklig ut på at du skal være fornøyd med deg selv og ikke bry deg om hvordan andre oppfatter deg. Anbefaler Blueprint Decoded av Tyler Durden. Helt fantastisk og trolig det beste som er ute for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...