Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så du holder liv i denne tråden fortsatt Unique? :) Kudos!

Forventer å se deg minst like "buffed" som meg når du kommer tilbake fra "ferie" ;)

 

Når det gjelder debatten rundt Rutinegame(mystery++) vs Natural(RSD++) så er det mange uttalelser man skal ta med en klype salt. PU begynner å bli så big business for enkelte at uttalelsene kan avskrives som rent svada.

Ser man nærmere på det er de to skolene to sider av samme sak, resultatet man tilstreber er det samme. Det er bare veien dit som er forskjellig.

Etter å drevet mye med sosialdynamikk, uansett hvilke "skole" men følger, utvikler man seg til å bli en person med naturlig god selvtillit og kontroll under stort sosialt press.

 

Som personlig tilhenger av natural-game, har jeg heller ingen problemer med å anbefale litt rutinebruk her og der. Men ikke gå i fella og tro at jenta du prater med, eller gjerne skulle turt å prate med har noe høyere verdi enn deg. Det har hun ikke, uansett plassering på denne latterlige HB-skalaen ;)

 

Og husk boys, hun er bare en jente! :thumbup:

Lenke til kommentar

Mine planer:

I dag, trening etter jobb -> kjapp date med nettdama(nevnt tidligere), her blir det å trene på kino, eskalering og SS -> fest i parken eller hos meg med en gammel kompis og kompisene hans -> builde state(Vi har det alltid sykt gøy sammen) -> ut på byen SARGE!

 

I morgen ingen planer enda, men jeg skal hvertfall ut.

 

Søndag, satt av til day2 ;)

 

btw: noen tips til hvordan havne i LJBFB, altså Lets Just Be Fucking Friends?

Lenke til kommentar
btw: noen tips til hvordan havne i LJBFB, altså Lets Just Be Fucking Friends?

 

Yes, finn en jente du viber godt med. Hold det seksuelt. Ankre gode følelser i jenta, til deg selv. Vær killer i senga. I alle fall sørg for at hun nyter sexen. Fortell henne noe som: "Vi har det sinnsykt kult sammen, men jeg er på et stadie i livet mitt hvor jeg ikke kan gå inn i noe forhold akkurat nå". Vi opperer vel også med en slags gylden regel og at man ikke bør møte FBer (fuckbuddies) stort oftere enn hver 10. dag.

 

Ble litt kort og kontant, si ifra hvis du trenger mer :)

Lenke til kommentar
Takk fo tipsa Feromon, kan du utdype hvordan man ankrer følsene jenta har til meg? Og gjelder 10 dager "regelen" også i starten? Og hva med telefonsamtaler og sms'er, skal man holde henne varm her og samtidig litt på avstand?

 

Det kan du for eksempel gjøre ved at, dere har det kult sammen, og da passer du på å nevne akkurat det. Få henne til å føle seg bra, gi henne verdi uten å forvente noe tilbake. Da vil jenta, føle at du gir henne en følelse som bare du kan gi henne. Skjønner?

 

Du kan selvfølgelig dra og henge/ligge med jenta to dager på rad i starten osv, men dersom man vil unngå komplikasjoner (følelser utover affeksjon) pleier jeg å ikke møte henne oftere enn hver 10. dag.

Det er selvfølgelig viktig å holde FBer varme. Det finnes jo flere typer FBer, du kan jo ha veninner som man puler.

Eller man kan ha rene pulevenner, hvor man treffes og har sex og kun det.

 

Det viktigste er at det er en gjensidig forståelse hos begge to, om at forholdet deres er hva det er.

To kule mennesker som treffes for å ha det gøy/digg (evnt vondt, hvis man er den typen) etc :)

 

Leave her better than you found her!

Lenke til kommentar

That's the spirit, kos deg :D

 

Selv skal jeg se på The Blueprint Decoded med Tyler Durden i kveld, forhåpentligvis lære meg litt mer teori da jeg ikke har lest mye annet enn på forumet her og Tim sin Flawless Natural videoblogg.

Endret av indie
Lenke til kommentar

Pass på å ikke begrav dere i teori nå gutta, men RSD DVDer er så ufattelig money!

Selv ble det tidlig hjem, da jeg klarte å satse på "feil" target i kveld. Flyet mitt går klokken klokken halv ti i morra, så kanskje like greit. Hatt en kanonkveld på byen anyhow.

Feite jenter, ER jo faktisk søte! :!:

 

Vel, peace out boys!

Nå venter hytta, wakeboard og hjemmebrentfester i en uke fremover!

Lenke til kommentar

Heisann

 

Altså, det hadde seg slikt at på torsdag, for over en uke siden, så sa en jente at hun likte meg. Så ble vi litt kjent, og hun går i 9. og jeg i 10.

 

Etterhvert som jeg ble kjent med henne så spurte hun om vi skulle møtes, og det gjorde vi dagen etter. Det hele startet med at "xxx sier at jeg er feit, syns du jeg er det?" så sa jeg "Nei, du er veldig fin" og sånn startet det (Hun er tynn:))

 

Men på Lørdag, 2 dager etter, så sa hun at hun hadde mistet følelsene for meg osv.. Vi hadde bare holdt på i 1-2 dager og holdt hender, klemt osv.

 

I uka her har jeg blitt ganske så god venn med henne (for hun spurte om det gikk bra med meg og om vi skulle være venner, jeg sa ja)og har vært ut med hun og dama til kameraten min i ca 3-4 dager nå...

 

Så det store spørsmålet er, kan jeg kapre henne tilbake igjen? Jeg tror hun kjedet seg eller noe i "forholdet", for det er første forelskelsen min osv og jeg turte aldri å ta initiativet.. :S Skulle til å si at hun hadde fine øyer og gi henne et kyss på kinnet, men jeg feiga ut :p

Lenke til kommentar

HMMM!.. Ho hadde mista kjenslene for deg, som det tok 2 dagar å byggje opp? Eg trur nok du har hamna i vennesona, men så tek eg ofte feil då. Uansett, jenta virka rimeleg fjortiss. Hadde eg vore deg ville eg heller ha eskalert opp på vidaregåandenivå. 2. eller 3. klasse er ein fin alder ;)

Lenke til kommentar

Har lest i denne tråden en stund nå, og det står jævlig mye bra her. Orker ikke helt å sette meg så sinnsykt inni alt stoffet her, men dro på fest med dette med kino og det å få folk til å gi nummeret først osv i bakhodet. Og det funker faen meg knall. Å finne på åpningsreplikker hjelper en bare å komme i humør og det var egentlig kanon artig, hadde ikke forventninger til at det skulle funke så bra som det gjorde første gang. Det som er noe dritt var at jeg ble utrolig dårlig en liten stund og slokna noen timer. Det hater jeg meg selv for, men neste gang er det påan igjen. Blir så jævlig tilfreds når det virker og. :D

Lenke til kommentar

Korka, du trenger ikke en liten og rundt 9klassing, finn noen andre ;)

 

Fett Neptun_, første gang hadde jeg en god del nerver, men fikk noen kisscloses, nå er det bare å lese litt teori/se på dvd'r(mye enklere og ikke like kjedelig som bøker :p) og så ut igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...