Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Holder på å starte med PUA, men hvor skal man begynne. Jeg liker veldig godt RSD-stuff, vurderer å begynne med Foundation, men etter jeg så linken til bloggen om Tims Flawless Natural må jeg si den også frista. Også ute etter å komme i kontakt med andre PUA i Oslo, gjerne noen som har litt mere erfaringen enn meg på dette området og kan pushe meg litt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, sorry for at jeg ikke kunne i dag PepsiCo, men i går var fett. Må definitivt gå ut og sarge mer sammen ^^

 

Vi prøvde den greia om at vi skal gå bortover gata og rope hi-five til alle vi møtte, funka faktisk ganske nice selv om jeg følte meg jævla dum. Det er vel det som er poenget dag, føle meg dum, komme ut av comfortzonen.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Holder på å starte med PUA, men hvor skal man begynne. Jeg liker veldig godt RSD-stuff, vurderer å begynne med Foundation, men etter jeg så linken til bloggen om Tims Flawless Natural må jeg si den også frista. Også ute etter å komme i kontakt med andre PUA i Oslo, gjerne noen som har litt mere erfaringen enn meg på dette området og kan pushe meg litt.

Etter det jeg vet er 'Tims Flawless Natural' en del av RSD. Arrester meg hvis jeg tar feil.

 

Selv har jeg sett at RSD og Tyler Durden får mye pepper rundt om på nettet, grunnet metodens veldig direkte stil. Kan nevne ting som at newbies i RSD regelrett har blitt kastet ut av flere nattklubber fordi de har gått rett opp til jenter for å kysse dem.

 

Kunne vært spennende å høre hva Unique, Seth og gjerne Ni Kon syntes om dette(hvis det stemmer vel og merke). Kjører dere lignende 'game'? Hva syntes dere om RSD's metoder til sjekking generellt?

Lenke til kommentar
Selv har jeg sett at RSD og Tyler Durden får mye pepper rundt om på nettet, grunnet metodens veldig direkte stil. Kan nevne ting som at newbies i RSD regelrett har blitt kastet ut av flere nattklubber fordi de har gått rett opp til jenter for å kysse dem.

 

Kunne vært spennende å høre hva Unique, Seth og gjerne Ni Kon syntes om dette(hvis det stemmer vel og merke). Kjører dere lignende 'game'? Hva syntes dere om RSD's metoder til sjekking generellt?

 

Nå vet jeg ingenting om de hendelsene du refererer til, men jeg kan fortelle om mine erfaringer. RSD fokuserer mer på det indre og at man skal føle seg bra både når man hjemme og på byen. I motsetning til f.eks. Mystery Method, sier ikke RSD at du skal verdsette damer høyere enn deg selv, og de fokuserer på State, Morro og det "naturlige" istedet for teknikker og rutiner.

 

Jeg fullførte nettopp Blueprint:Decoded, og dette er uten å overdrive bedre enn noe annet jeg har sett, hørt eller lest om. Takker for anbefalingen, Unique!! DVD-serien bygger på det grunnleggende med hvordan samfunnet har påvirket deg til å tenke slik du gjør, det lærer deg de sosiale "matrixene", og har som mål at du skal kunne verdsette- og være fornøyd med deg selv og skjekke opp hvilken som helst dame uansett hvordan livssituasjonen din måtte være. Og fremfor alt, RSD bygger på at du hele tiden skal kunne være deg selv.

Endret av Aquila_
Lenke til kommentar

RSD har veldig mye interessant stoff, ingen tvil om det. Selv så jeg igjennom alle videobloggene til Tim, og det er jo veldig annerledes enn andre metoder som baserer seg på 'fake it till you make it'.

 

Der og da virket jo det som en mye mer naturlig måte, men når jeg i ettertid har lest at denne metoden skaper - ja, sier det rett ut, arrogante idioter - som springer opp og klenger seg til enhver dame og går rett inn for kyssing ble jeg bare litt skeptisk.

Lenke til kommentar
RSD har veldig mye interessant stoff, ingen tvil om det. Selv så jeg igjennom alle videobloggene til Tim, og det er jo veldig annerledes enn andre metoder som baserer seg på 'fake it till you make it'.

 

Der og da virket jo det som en mye mer naturlig måte, men når jeg i ettertid har lest at denne metoden skaper - ja, sier det rett ut, arrogante idioter - som springer opp og klenger seg til enhver dame og går rett inn for kyssing ble jeg bare litt skeptisk.

 

Hvor har du lest at dette? Det er mange som er ute etter å ta RSD's "be yourself"-stil fordi det truer mange metoder som baserer seg på "fake it till jo make it", som du nevner. Og hvorfor skal du bry deg om hva andre mener eller hva folk har gjort når du faktisk kan dra damer på å være deg selv 100%. Det er selvfølgelig ikke en magisk pille, men jeg har tro på Tyler når han sier at the Blueprint "is as close as humanly possible"!

Endret av Aquila_
Lenke til kommentar

Hvordan var Johnny Soprano semninaret i går da?

 

Når det gjelder "Hva syntes dere om RSD's metoder til sjekking generellt?", har jeg lite å tilføre. Jeg er 36 år gammel og kjører min egen stil. Jeg er så gammel at jeg kan ikke kopiere andre nå, men bare finpusse min egen. Min egen går ut på å være meg selv :)

 

Oppskriften er enkel:

 

Lær deg litt om alt slik at du takler enhver sosial sammenkomst. Vær positiv til alt og alle. Ha tro på deg selv. Bygg andre opp rundt deg.

Latter og smil kommer du langt med. Vær spontan og impulsiv.

 

Og ikke minst: Kino, Kino, Kino og atter Kino.

 

Oppskriften min for en fin kveld på byen:

 

1. Ha det gøy

2. Finn target

3. Kino med target

4. Eskalering av Kino

5. Ha det gøy med target

6. Enda mer eskalering av Kino

7. Isoler target

8. Enda mer eskalering av Kino

9. Fclose

 

Jeg går ut finner et target. Jeg teppebomber ikke området. Det får meg til å fremstå som desperat, samt at damene ikke føler seg spesielle for meg. Går jeg inn på et utested og finner ei jeg liker, går jeg for henne. Viser det seg at det er umulig, er det utestedet ødelagt for den kvelden. Da "burner jeg den venuen" og drar til et annet sted, mye lengre unna :fun:

Lenke til kommentar
Hva med å delta på en bootcamp robiwan :)

 

 

 

Hei -Lizz -

Fin sommer sexy?

Egentlig en god ide, men desverre er det ikke i stil med det nye livet jeg holder på å bygge meg opp. Etter at dama gjorde det slutt og begynt å studere mye PUA stoff har det gått opp såpass mange lys for meg at jeg vet akkurat hva jeg vil. Men desverre er ikke det å betale for å lære å sjekke opp damer min greie, poenget er å bli elsket for den jeg er og ikke pengene jeg bretter ;)

 

Holder på å starte med PUA, men hvor skal man begynne. Jeg liker veldig godt RSD-stuff, vurderer å begynne med Foundation, men etter jeg så linken til bloggen om Tims Flawless Natural må jeg si den også frista. Også ute etter å komme i kontakt med andre PUA i Oslo, gjerne noen som har litt mere erfaringen enn meg på dette området og kan pushe meg litt.

Etter det jeg vet er 'Tims Flawless Natural' en del av RSD. Arrester meg hvis jeg tar feil.

 

Selv har jeg sett at RSD og Tyler Durden får mye pepper rundt om på nettet, grunnet metodens veldig direkte stil. Kan nevne ting som at newbies i RSD regelrett har blitt kastet ut av flere nattklubber fordi de har gått rett opp til jenter for å kysse dem.

 

Kunne vært spennende å høre hva Unique, Seth og gjerne Ni Kon syntes om dette(hvis det stemmer vel og merke). Kjører dere lignende 'game'? Hva syntes dere om RSD's metoder til sjekking generellt?

Har lest gjennom snart 170 sider av denne tråden og har også kommet over flere som har nevnt det, men har aldri sett noen link/hard evidence på dette... Gjerne eksempler på hvor i teoriene til RSD det står at man skal bare gå rett opp til en jente for å kysse dem...

 

snip....

 

Og fremfor alt, RSD bygger på at du hele tiden skal kunne være deg selv.

Akuurat det jeg liker med RSD, i stedenfor å lage en fake kakeoppskrift på hvordan du skal gå frem gjør RSD det til verdens kuleste kake ;)

 

Hvordan var Johnny Soprano semninaret i går da?

 

Når det gjelder "Hva syntes dere om RSD's metoder til sjekking generellt?", har jeg lite å tilføre. Jeg er 36 år gammel og kjører min egen stil. Jeg er så gammel at jeg kan ikke kopiere andre nå, men bare finpusse min egen. Min egen går ut på å være meg selv :)

 

Oppskriften er enkel:

 

Lær deg litt om alt slik at du takler enhver sosial sammenkomst. Vær positiv til alt og alle. Ha tro på deg selv. Bygg andre opp rundt deg.

Latter og smil kommer du langt med. Vær spontan og impulsiv.

 

Og ikke minst: Kino, Kino, Kino og atter Kino.

 

Oppskriften min for en fin kveld på byen:

 

1. Ha det gøy

2. Finn target

3. Kino med target

4. Eskalering av Kino

5. Ha det gøy med target

6. Enda mer eskalering av Kino

7. Isoler target

8. Enda mer eskalering av Kino

9. Fclose

 

Jeg går ut finner et target. Jeg teppebomber ikke området. Det får meg til å fremstå som desperat, samt at damene ikke føler seg spesielle for meg. Går jeg inn på et utested og finner ei jeg liker, går jeg for henne. Viser det seg at det er umulig, er det utestedet ødelagt for den kvelden. Da "burner jeg den venuen" og drar til et annet sted, mye lengre unna :fun:

Har som sagt lest side opp og ned i denne tråden her, og må si du har veldig mye bra å komme med Øyvind. Kult å lese en "naturals"(Ni Kon) vs "PUA"(Unique og Seth_PUA) oppfatning av det game.

 

Har #-close en nett-babe, skal dra henne med på date snart og få testa Kino-"teorien"(forløpig kun en teori i mine øyne) og gleder meg til å se resultatene. Se om jeg klarer å gå ut av comfort zonen med å være en "Touchy kind of guy", og få push-pullen til å funke..

Lenke til kommentar

Nå var jeg ikke ute etter sjekketriks, da jeg ikke har problemer med å få den jenta jeg vil uten. Syntes bare det er interessant å lese om forskjellige metoder og sammenligne de med måten jeg selv gjør det når jeg sjekker opp jenter.

 

Hvorfor jeg bryr meg? Jeg er som sagt blitt veldig fascinert av folk som har klart å bryte ned sosialdynamikk på papir, men har allikevel sett at mange ikke liker RSD og Tyler Durden og metodene deres.

 

Eksempler:

http://www.thundercatseductionlair.com/200...r-rsd.html#more

http://www.thundercatseductionlair.com/200...n.html#comments

Real naturals, the guys who are really good with chicks, don't rush in like a linebacker looking to tackle the girl. They try to ENGAGE the woman. They introduce themselves. They talk to her. They get her comfortable. They escalate.

 

Anyone who knows ANYTHING about natural games KNOWS THIS.

 

Yet, RSD is teaching their students cheap gimmicks they pass off as "natural game" and its not only not getting them results, but it's also getting them KICKED OUT OF CLUBS.

Jeg er ikke ute etter å sverte RSD - jeg prøver bare å se ting fra begge siden. Thundercats blog er vel ikke den største Tyler-shipperen jeg har sett.

Lenke til kommentar
Hvordan var Johnny Soprano semninaret i går da?

Var knall. Moro å henge med han i går, og han er her ut uka så jeg blir en del ute med han de neste dagene. Faen og moro det skal bli å være i set med en ekte "PUG" (ps: er i mot hele konseptet av å bygge en identitet rundt en tittel, så det var kun for å illustrere).

 

Fikk melding fra en wing nå:

 

XXXdama di er på livingroom nå.

 

En dame jeg har jaget i flere måneder, men enda ikke fått isoleringsmulighet. Hun er den jeg ser så vidt det er i ti sekunder før hun er borte igjen, og finner hun ikke.

Har åpnet hun og kjørt på en gang, og hun vet tydelig hvem jeg er da jeg er glad i å dra på stedet hun jobber og spise. Så dette er et fint prospect for en FB.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke ute etter å sverte RSD - jeg prøver bare å se ting fra begge siden. Thundercats blog er vel ikke den største Tyler-shipperen jeg har sett.

 

Thundercat hater RSD siden han og TD har problemer seg i mellom. Han har selv innrømmet at han aktivt forsøker å ødelegge RSDs rykte.

Det er særdeles få i communityet som bryr seg om hva TC sier om RSD

Lenke til kommentar
Gjest sukkerkick

Siden sukker.no har blitt nevnt et par steder før i denne tråden, og det førte til at jeg meldte meg inn, vil jeg bare si en ting:

 

Wow!

 

Sukker.no er et eksplosivt marked for dates. I løpet av to uker har jeg skrevet med en 10-15 nydelige jenter, blitt invitert på date av flere, og jenter der er faktisk veldig pågående. Noen positivt, andre kanskje ikke, men uansett; Jeg har aldri opplevd en slik pågang før. Er jo helt sykt!

 

Og jeg er ikke spesielt kjekk, og vi har ikke spesielt høy score - jeg tror det har mye med hvordan jeg svarer jentene på. Jeg har brukt litt hint og tips fra denne tråden; ikke være for ivrig, ikke gi for mye, men samtidig være veldig flørtete og gjøre det klart at jeg ikke er ute etter å treffe dem for å bli vennene deres, men fordi jeg eventuelt er interessert i noe 'mer'.

 

Og responsene er overveldende.

 

Sukker.no folkens!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...