Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Så da er det fem timer før jeg blir militær. Jeg gleder meg, og utifra bildene som er ute på utvalgt.no, hærens 'facebook' så er det i hvertfall to søte som skal inn. Planen: Ingen. Bare kino, tenke litt ekstra på kroppsspråk og stemmebruk og være fyren som gir alle gode vibber.

 

Kino i leir er kraftig bannlyst til info.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som noen av dere kanskje har lagt merke til, har jeg vært innom denne tråden et par ganger tidligere. Jeg har fulgt med helt siden Unique startet tråden, og lest de aller fleste innleggene.

 

Jeg har også studert sosialdynamikk på egenhånd. Dette er noe jeg synes er kjempeinteressant, og jeg vil gå så langt som å kalle det en hobby jeg har. Jeg skriver også ned teorier jeg selv har i en slags dagbok. Blant annet da jeg så Blueprint Decoded, var en god del av det han presenterte, allerede skrevet ned i boken min. En av mine sterkeste sider er å bearbeide informasjon og sette det inn i en større sammenheng.

 

Når det kommer til praktisering av det her derimot, er det helt sugent. Hadde omstendighetene vært slik som jeg ville, hadde jeg nok for lengst begynt å tilnærme meg folk på gata. Det er hovedsakelig to ting som holder meg tilbake: alderen min, og plassen jeg bor på. I området her jeg bor og går på skole bor det ca. 6000. Av dem er 2000-3000 mannlige arbeidere fra utlandet, og av de som er igjen, er det ca. 300 på min alder.

 

Ut over det har vi det andre problemet mitt, alderen. Jeg er såvidt gammel nok til å knulle, og i denne aldergruppen er det nokså stor variasjon i hvor gamle folk ser ut. Noen ser mye eldre ut, andre ser mye yngre ut. Selv både ser jeg og oppfører meg som en litt eldre, og de nærmeste vennene mine er to-tre år eldre enn meg. Ikke bare det, men jeg er av en eller annen grunn sett på som litt "rar" av mange. Ikke noen big deal, egentlig, ble mobbet gjennom hele barneskolen så har lært meg til å bare drite i hva folk skulle si negativt om meg. Er likevel relativt sikker på at det er fordi en god del høy-status folk konstant prøver å latterliggjøre meg mens jeg ikke kunne brydd meg mer, og nøyer seg med å gå rundt og si at jeg er rar.

 

Jeg vil likevel påstå at jeg har gjort en god del fremskritt. For et år siden var jeg faktisk bekymret for om jeg kom til å gå gjennom hele livet mitt som jomfru, så ille var det. Det store slaget for min del var da jeg fikk meg en kjæreste i oktober i fjor. Ironisk nok var jeg så sikker på at jeg ikke hadde noen sjanse til å få henne til å like meg at jeg bare innstilte meg på å være vennen hennes, noe som gjorde at jeg ble så lite needy som overhodet mulig. Så viste det seg at hun var stupforelska i meg. Deretter, når jeg skjønte det, blei jeg tidenes chode og hun dumpa meg noen måneder etterpå. Det var på det tidspunktet jeg virkelig gikk inn for å lære det her.

 

Siden da, har jeg dratt i land en slags FB, og jeg har fått mange komplimenter om at jeg har forandra meg (positivt).

 

Målet mitt er å nå det punktet hvor jeg ikke trenger å tenke noe særlig over det for å få de forholdene jeg vil ha til de personene jeg vil ha dem med. Det er i bunn og grunn frihet, og makt og kontroll over mitt eget liv jeg er ute etter. Da mener jeg alle typer forhold.

 

Jeg er fortsatt ganske nervøs rundt veldig pene jenter. Men det er omtrent som å hoppe i havet når du vet det er iskaldt. Du både gruer deg og gleder deg, og jo lenge du nøler jo verre blir det. I tillegg dette har jeg vel kanskje et av de merkeligste "problemene" jeg har - jeg vet ikke hvor pen jeg er. That's right, jeg vet rett og slett ikke. Får utrolig lite feedback på utseendet mitt.

 

Jeg har i grunn ikke stilt noen direkte spørsmål, men om du leser litt mellom linjene er det nok av spørsmål. Jeg setter stor pris på all feedback.

Bump

Lenke til kommentar

Som noen av dere kanskje har lagt merke til, har jeg vært innom denne tråden et par ganger tidligere. Jeg har fulgt med helt siden Unique startet tråden, og lest de aller fleste innleggene.

 

Jeg har også studert sosialdynamikk på egenhånd. Dette er noe jeg synes er kjempeinteressant, og jeg vil gå så langt som å kalle det en hobby jeg har. Jeg skriver også ned teorier jeg selv har i en slags dagbok. Blant annet da jeg så Blueprint Decoded, var en god del av det han presenterte, allerede skrevet ned i boken min. En av mine sterkeste sider er å bearbeide informasjon og sette det inn i en større sammenheng.

 

Når det kommer til praktisering av det her derimot, er det helt sugent. Hadde omstendighetene vært slik som jeg ville, hadde jeg nok for lengst begynt å tilnærme meg folk på gata. Det er hovedsakelig to ting som holder meg tilbake: alderen min, og plassen jeg bor på. I området her jeg bor og går på skole bor det ca. 6000. Av dem er 2000-3000 mannlige arbeidere fra utlandet, og av de som er igjen, er det ca. 300 på min alder.

 

Ut over det har vi det andre problemet mitt, alderen. Jeg er såvidt gammel nok til å knulle, og i denne aldergruppen er det nokså stor variasjon i hvor gamle folk ser ut. Noen ser mye eldre ut, andre ser mye yngre ut. Selv både ser jeg og oppfører meg som en litt eldre, og de nærmeste vennene mine er to-tre år eldre enn meg. Ikke bare det, men jeg er av en eller annen grunn sett på som litt "rar" av mange. Ikke noen big deal, egentlig, ble mobbet gjennom hele barneskolen så har lært meg til å bare drite i hva folk skulle si negativt om meg. Er likevel relativt sikker på at det er fordi en god del høy-status folk konstant prøver å latterliggjøre meg mens jeg ikke kunne brydd meg mer, og nøyer seg med å gå rundt og si at jeg er rar.

 

Jeg vil likevel påstå at jeg har gjort en god del fremskritt. For et år siden var jeg faktisk bekymret for om jeg kom til å gå gjennom hele livet mitt som jomfru, så ille var det. Det store slaget for min del var da jeg fikk meg en kjæreste i oktober i fjor. Ironisk nok var jeg så sikker på at jeg ikke hadde noen sjanse til å få henne til å like meg at jeg bare innstilte meg på å være vennen hennes, noe som gjorde at jeg ble så lite needy som overhodet mulig. Så viste det seg at hun var stupforelska i meg. Deretter, når jeg skjønte det, blei jeg tidenes chode og hun dumpa meg noen måneder etterpå. Det var på det tidspunktet jeg virkelig gikk inn for å lære det her.

 

Siden da, har jeg dratt i land en slags FB, og jeg har fått mange komplimenter om at jeg har forandra meg (positivt).

 

Målet mitt er å nå det punktet hvor jeg ikke trenger å tenke noe særlig over det for å få de forholdene jeg vil ha til de personene jeg vil ha dem med. Det er i bunn og grunn frihet, og makt og kontroll over mitt eget liv jeg er ute etter. Da mener jeg alle typer forhold.

 

Jeg er fortsatt ganske nervøs rundt veldig pene jenter. Men det er omtrent som å hoppe i havet når du vet det er iskaldt. Du både gruer deg og gleder deg, og jo lenge du nøler jo verre blir det. I tillegg dette har jeg vel kanskje et av de merkeligste "problemene" jeg har - jeg vet ikke hvor pen jeg er. That's right, jeg vet rett og slett ikke. Får utrolig lite feedback på utseendet mitt.

 

Jeg har i grunn ikke stilt noen direkte spørsmål, men om du leser litt mellom linjene er det nok av spørsmål. Jeg setter stor pris på all feedback.

Bump

 

Jeg har for lite erfaring for å komme med så veldig mye konstruktiv tilbakemelding. Men slik jeg skjønner det så er du ute etter å nå målet ditt om å bli kvitt AA'en din og få kontroll over dette en gang for alle. Da må du nok sansynligvis bare fortsette på den måten du har gjort til nå. Du har jo et gedigent problem med at alle de 300 jentene på din alder muligens har sett deg og har et bilde av deg, eller kommer til å få det i nærmeste fremtid, så mulighetene er vel ikke akkurat på din side på dette området. Du kan jo derimot prøve deg på noen som er alt fra et par år yngre til 20 år eldre for den saks skyld. Øvelse gjør mester og slik jeg forstår det er målene dine og føle deg som en mester og ha de kvalitetene det innebærer. Men når du blir eldre og ferdig med skole der du bor vil du nok gjøre lurt i å flytte til et sted der det vanker litt mer enn 300 potensielle damer.

 

Edit: Frem til det er det jo bare å øve videre på de jentene du kjenner og kan øve på. Det er veldig morsomt å øve litt på veninner osv. De på skole eller jobb for eksempel. Ihvertfall jobb fordi der skal man ikke rote til noe så allikevel.

Endret av Skalle
Lenke til kommentar
Jeg har for lite erfaring for å komme med så veldig mye konstruktiv tilbakemelding. Men slik jeg skjønner det så er du ute etter å nå målet ditt om å bli kvitt AA'en din og få kontroll over dette en gang for alle. Da må du nok sansynligvis bare fortsette på den måten du har gjort til nå. Du har jo et gedigent problem med at alle de 300 jentene på din alder muligens har sett deg og har et bilde av deg, eller kommer til å få det i nærmeste fremtid, så mulighetene er vel ikke akkurat på din side på dette området. Du kan jo derimot prøve deg på noen som er alt fra et par år yngre til 20 år eldre for den saks skyld. Øvelse gjør mester og slik jeg forstår det er målene dine og føle deg som en mester og ha de kvalitetene det innebærer. Men når du blir eldre og ferdig med skole der du bor vil du nok gjøre lurt i å flytte til et sted der det vanker litt mer enn 300 potensielle damer.

 

Edit: Frem til det er det jo bare å øve videre på de jentene du kjenner og kan øve på. Det er veldig morsomt å øve litt på veninner osv. De på skole eller jobb for eksempel. Ihvertfall jobb fordi der skal man ikke rote til noe så allikevel.

Du misforstod litt. Ikke 300 potensielle damer. 300 mennesker på min alder, dvs. ca. 150 potensielle damer :wee:

 

Takk for tilbakemelding. Det er som du sier det som er hovedproblemet for å få meg selv i gang: stort sett kan man argumentere med at det ikke spiller noen rolle hva de synes om deg. Her spiller det til en viss grad en liten rolle. Hvis jeg driter meg alt for hardt ut er jeg på tynn is, for å si det sånn. Utvalget er begrenset, det er liksom ikke bare å gå og snakke med 150 forskjellige og drite seg loddrett ut. Om man kommer på alle svartelistene er det jo ikke noen igjen.

 

Har planer om å flytte ja, men det blir en stund til.

Lenke til kommentar

Hey boys!

 

Jeg har vært i singel i snart 3 mnd. Alt ved sjekking av jenter er nytt for meg siden hun jeg var sammen med i 2 år sjekket opp meg:)

 

Jeg er helt ny i sjekkebevegelsen, og skulle gjerne hatt noen tips til hvordan jeg kan få bedre "sjangs".

Jeg jobber i en jobb der jeg er avhengig av å være utadvendt, så jeg er ikke redd for å snakke med nye mennesker.

 

Ha vært ute på byen 4-5 ganger siden jeg det ble slutt, og jeg kan ikke si at jeg har hatt det største hellet. Det har endt med et telefonnummer, 2 klaps på kinnet og ble nesten banket opp av typen til hu ene.

Lenke til kommentar

Haha! :p For det første gå ut med innstillinga: "EG SKAL HA DET JÆVLIG GØY", istadenfor: "eg skal finne meg ei jente". Dette ser eg på som det første kravet til å nyte det å gå ut. Ikkje strev med å finne deg ei jente, ver sosial, og for all del ikkje "needy". Snakk minst like mykje av folk med det same kjønn, som med folk av det motsatte kjønn.

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt litt på det at når gutta er på byen må de aktivt gå på jakt for å få seg noe som helst. For at jenter skal få seg noe som helst, er alt de trenger å gjøre å stille seg til disposisjon. Urettferdig?

 

 

Det er bare biologi. Menn ser verdi i utseende, kvinner ser verdi i væremåte. Just life...

Dere har det lettere med å få ligg, uten tvil, men dere igjen sliter med et problem:

 

Skille taperne fra de som har verdi.

 

 

Nå har jeg flyttet til Norges største by og har utelivet på dørstokken. Er bare 18, men noen steder kommer jeg da inn. Vet at jenter kan benytte seg av pick-up, men på hvilke områder? Det meste av rutinene er jo for gutter. Pumpe state og kino er greit, men hva mer? Hvordan ta byen med storm? :new_woot:

 

Det beste jenter får ut fra PU, er bevisstgjøringen av sosialdynamikk, verdi og psykologi. Altså, ved å studere dette, så vil det gjøre det mye lettere for deg og finne en potensiell seksuell partner blant alle chodes der ute.

 

 

Og skal jenter egentlig være aktive, eller skal de bare bli med på leken som dere pu-gutter steller i stand?

 

Jeg klarer ikke å bli enig med meg selv om det er greit at gutter er huntere mens jenter venter, eller om jenter skal ta mer initiativ ....

 

Vel, jenter sjekker jo opp de og, men i mye mindre grad. Og stort sett når de:

 

1. Er skamdrita og bare er kåte

2. Ser en mann som har høy verdi de har lyst på, og dermed må ta initiativ.

 

Mitt råtips til deg i starten er å få så mye erfaring som overhodet mulig under beltet. Altså snakke med så mange folk som det bare går ann. Det gjør også at du skaffer deg et stort sosialt nettverk etterhvert, men den virkelige verdien i det blir at du lærer deg sosialdynamikk i praksis, og dermed gjør det lettere å finne din egen vei.

 

Legg meg gjerne til på msn om du vil, så kan vi preike om det.

 

Nå har jeg tenkt på at det er forskjell på å være aktiv i oppsjekking (for jenter) og å bli den attraktive. Det siste er nok alternativet som scorer mest, siden det andre gjerne virker masete. Jeg leter ikke nødvendigvis etter den kvinnelige formen for pick-up, men en måte å øke min sosiale verdi blant mange ukjente mennesker, slappe av, bli oppfattet som en man vil ta kontakt med og ha det moro.

 

Det høres så enktelt ut når du sier det; snakke med mange, mange folk. Vel, vel, jeg skal prøve! Jenter, gutter, hvem som helst? Jentegjenger *grøss*? Blanda gjenger? (jentene der=døden) Et triks er kanskje å ikke prøve seg alene, være med venner :)

 

Skal prøve å utfordre meg selv. Har lyst til å bli kjent med/i det hele tatt snakke med nye mennesker. Men sånn kjempe into it er jeg nok ikke, tenker kanskje det hele kommer av seg selv med litt mer byerfaring ...

Lenke til kommentar
Haha! :p For det første gå ut med innstillinga: "EG SKAL HA DET JÆVLIG GØY", istadenfor: "eg skal finne meg ei jente". Dette ser eg på som det første kravet til å nyte det å gå ut. Ikkje strev med å finne deg ei jente, ver sosial, og for all del ikkje "needy". Snakk minst like mykje av folk med det same kjønn, som med folk av det motsatte kjønn.

Funker som ei kule det der. Prøvd det i hele sommer. Bare ikke glem litt "kino" etter hvert. Bare kle på seg selvtillitten og late som man gir faen.

 

Klarte til og med råke på å bli litt smårofelsket ei dame som jeg egentlig bare skulle mobbe litt for bikkja hennes og beit henne i armen på pur f... og ikke hadde noen intensjon i verden om å sjekke opp. Men den gang ei, ble rent skremt av retningen den flirten tok av :thumbup: Her snakker vi potensiell FB.

Endret av Misantropen
Lenke til kommentar

skal kjøre ei jente hjem fra jobben i morra (bare fordi hu har kyssesyken, er ikke gammel nok til bil, det er 30 grader ute, og at jeg slutter på jobb samtidig som hu, og kjører forbi jobben hennes, så det er bare fordi JEG vil ;))

 

Noen forslag på hva jeg kan gjøre for å fange interessen i det tilfellet?

Litt vanskelig med øyekontakt

Lenke til kommentar
Funker som ei kule det der. Prøvd det i hele sommer. Bare ikke glem litt "kino" etter hvert. Bare kle på seg selvtillitten og late som man gir faen.

 

Har lest et par poster her nå, og dere snakker mye om "kino", kan noen fortelle meg greia med det eller? Orker ikke lese igjennom alle sidene for å finne det. :)

 

EDIT: Ikke tro jeg er idiot, vet hva kino er, men kanskje dere bruker det som noe annet i denne sammenhengen.

Endret av GuQQa
Lenke til kommentar
Funker som ei kule det der. Prøvd det i hele sommer. Bare ikke glem litt "kino" etter hvert. Bare kle på seg selvtillitten og late som man gir faen.

 

Har lest et par poster her nå, og dere snakker mye om "kino", kan noen fortelle meg greia med det eller? Orker ikke lese igjennom alle sidene for å finne det. :)

 

EDIT: Ikke tro jeg er idiot, vet hva kino er, men kanskje dere bruker det som noe annet i denne sammenhengen.

 

Kino står for berøring.

Lenke til kommentar
Funker som ei kule det der. Prøvd det i hele sommer. Bare ikke glem litt "kino" etter hvert. Bare kle på seg selvtillitten og late som man gir faen.

 

Har lest et par poster her nå, og dere snakker mye om "kino", kan noen fortelle meg greia med det eller? Orker ikke lese igjennom alle sidene for å finne det. :)

 

EDIT: Ikke tro jeg er idiot, vet hva kino er, men kanskje dere bruker det som noe annet i denne sammenhengen.

 

Kino står for berøring.

 

Ok, takk. :]

Lenke til kommentar
And kino is the shit!!!

 

Amen!

 

 

"The bite" er dog en killer :)

Kyssing i nakken er også noe damene liker :fun:

 

Hehe. Finfin kveld i går. Vors hos meg med et vennepar av meg, samt to frøkner, hvorav ho ene er en jeg har hatt lyst på lenge. Jeg vet hun har noe seriøst på gang med en annen, så her er cluet å introdusere kino på en veldig komfortabel måte, samt pushe Secret Society så langt det går.

Venninden hennes ble redningen på den, da hun introduserte sex som samtaleemne før vi hadde fått satt oss ned i sofaen.

Jeg peiser på og prater om alt innenfor sex, sjekking osv og ser hun smelter mer og mer.

 

Unique: "Se her, så skal jeg vise deg noe som er utrolig deilig"

Target: "Oki"

Unique: "Masserer samtidig som jeg biter henne"

Target hvisker i øret mitt: "Fy faen du gjør meg så sinnsykt kåt nå. Bli med ut å røyk"

Stikker så ut og kliner.

 

Ditcher jentene en time etterpå for å dra på fest hos en kompis av en kompis av meg på Nordstrand. Var helt ok. Møtte et par interessante mennesker jeg skal holde kontakt med fremover, og la opp linja til å drive networking der.

 

Jentene ringte senere på kvelden for å mase om nach, men kl halv 5 om natta hadde jeg rett og slett ikke ork.

Target fra den kvelden er varmet opp mer enn nok, og jeg skal uten tvil møte hun i total isolasjon snart.

 

Hvordan var helgen til folk her?

Lenke til kommentar

Var på Verftet (boligområde, men "badeplass" om sommeren, med en kamerat og en liten gjeng med "bekjente" og noen ukjente.

 

For det meste opptatte UGs, men det var en lekkerbit der også. Tight, brun og deilig. Jeg introduserer meg selv, jeg holder hånden hennes bare litt lenger enn vanlig og har bra kontakt. Jeg var egentlig ikke interessert i å game, så det ble rimelig halvveis fra min side. Hun prøvde hele tiden å få oppmerksomheten min mens jeg drev å solte meg og jeg tror hun var rimelig interessert. Gadd liksom ikke å stresse, så jeg bare sa at hun skulle la være å "plage" meg. Sagt på en leken måte da roet hun seg litt. Tipper vi treffer den gjengen der igjen senere, så null stress.

 

Hvor langt kan man egentlig dra sex-praten når man først har fått den i gang? Jeg vet liksom ikke helt hvor langt jeg skal gå og ei heller ikke når man skal kutte tråden når man først snakker om det. Noen pointers?

 

Forøvrig er det syden i morgen og k- og fcloses left and right. :fun:

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
skal kjøre ei jente hjem fra jobben i morra (bare fordi hu har kyssesyken, er ikke gammel nok til bil, det er 30 grader ute, og at jeg slutter på jobb samtidig som hu, og kjører forbi jobben hennes, så det er bare fordi JEG vil ;))

 

Noen forslag på hva jeg kan gjøre for å fange interessen i det tilfellet?

Litt vanskelig med øyekontakt

Ho har kysseyken? Ligg unna.

Lenke til kommentar
Hvor langt kan man egentlig dra sex-praten når man først har fått den i gang? Jeg vet liksom ikke helt hvor langt jeg skal gå og ei heller ikke når man skal kutte tråden når man først snakker om det. Noen pointers?

 

Forøvrig er det syden i morgen og k- og fcloses left and right. :fun:

Man kan dra den helt til aa faktisk gjore det dere snakker om.

Ta aa les boeker av David Shade og Daniel Rose.

Laer deg skikkelig hvordan sex er, og alle mekanismene som er involvert.

Jeg snakket sex med to av de jeg hadde paa vors her paa loerdag, og i loepet av ti minutter satt de og fortalte om gangbangs de har vaert med paa osv...

Saa man kan dra den langt.

 

Hvis du spoer Seth (PUM) om hvor langt man kan dra den, saa har han garantert noen kremeksempler, da han ukentlig intervjuer kvinner om deres dypeste seksuelle fantasier og erfaringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...