Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Veldig kvinne ja. Gjør det meg til ukvalifisert i debatten eller?  ;)

9583316[/snapback]

 

Nopp! Snarere tvert imot.

Saken er det at det er en typisk tankegang hos kvinner at med en gang de hører om noe slikt, så forsøker de å latterliggjøre det istedenfor å face facts.

 

Var derfor jeg spurte deg om det så jeg vet hvordan jeg skal forholde meg til deg gjennom denne diskusjonen.

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det å bare ha en anelse om hva du skal si, og hvordan du kan holde en samtale gående en stund tror jeg hjelper mye. Hvis du sier "Hei" til noen og så ikke har noe mer å snakke om enn været så blir det ganske uinteressant.

9584368[/snapback]

 

True, and not true.

Det er viktig å forberede seg, men å ta det "på rappen" kommer det sjeldent noe solid ut av.

Saken er det at hvis du virkelig skal tiltrekke en kvinne til det punkt at hun omtrent ber på sine knær om å gi tlfnret hennes til deg, så må du vite HVA som tiltrekker en kvinne, for så å bruke dette i det du snakker om.

Vær og vind har vel aldri vært en god kanditat innenfor dette emnet! ;)

 

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar
Jeg har tro på at det funker dette her. Men ikke av de grunnene dere oppgir. Tror dere gjør det verre enn det er, vanskeligere enn det er. Det at mange tar betalt for å lære gutter dette virker bare helt gresk for meg.

9583378[/snapback]

 

Nettopp. Kvinner forstår sjeldent dette. Er faktisk veldig få som virkelig forstår hvorfor det vi gjør er så veldig nødvendig.

For normale menn kan det være en utrolig skremmende ting å gå bort til en villt fremmed, og pen, kvinne og bare starte en samtale. For kvinnene virker ikke dette unormalt i det hele tatt siden de ikke er hard-wired til å skjønne dette konseptet.

 

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar
Veldig kvinne ja. Gjør det meg til ukvalifisert i debatten eller?  ;)

9583316[/snapback]

 

Nopp! Snarere tvert imot.

Saken er det at det er en typisk tankegang hos kvinner at med en gang de hører om noe slikt, så forsøker de å latterliggjøre det istedenfor å face facts.

 

Var derfor jeg spurte deg om det så jeg vet hvordan jeg skal forholde meg til deg gjennom denne diskusjonen.

9584403[/snapback]

 

På samme måte som PUA-fansen stort sett kommer med argumenter av typen "du kan ikke nok om dette så du tar feil", og også ikke tar til seg fakta fra psykologien om feks folks evne til å holde på en partner lenge?

 

AtW

Lenke til kommentar

Mer i den retningen av at menn tar til seg sosialdynamisk logikk på en annen måte en kvinner, som forstår seg lettere på følelsesmessig sosialdynamikk.

Det er eksempelvis derfor du ikke kan logisk sett overbevise en kvinne om å føle tiltrekning til deg.

Dette er godt kjent rundt om i miljøet, og derfor kvinner har generelt store problemer med å forstå dette. Men det finnes unntak. Se på Melisma feks. Jeg har faktisk også to kvinnelige wingwomans som skjønner seg på dette.

 

PUA

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Gjest_*

Jeg må bare takke så mye for denne tråden her! Leste gjennom hele for to uker siden og bestemte meg for å gi det en alvorlig sjangse. Har begynt å se noen DVD-er av Style og Mystery, og det funker dritbra. To kiss-close og et (tlf)nummer på utekvelder er langt over det jeg vanligvis får til. Føler meg mye mer komfortabel på byen nå.

 

Tusen takk PUA!

Lenke til kommentar
Jeg må bare takke så mye for denne tråden her! Leste gjennom hele for to uker siden og bestemte meg for å gi det en alvorlig sjangse. Har begynt å se noen DVD-er av Style og Mystery, og det funker dritbra. To kiss-close og et (tlf)nummer på utekvelder er langt over det jeg vanligvis får til. Føler meg mye mer komfortabel på byen nå.

 

Tusen takk PUA!

9592036[/snapback]

 

KNALL å høre mann! :D

Det er faktisk ikke så vanskelig som man skal tro! Ta å mekk deg en bruker og join inn på diskusjonen her, så slipper du å få postene dine slettet!

Lenke til kommentar

Det dere ikke må gjøre er å bli som meg. Ei konferansehore. Har lest flere bøker, sett alle videoene, noen flere ganger. Brukt mange mange timer på dette. Er over 2 år siden jeg begynte. Men har aldri virkelig gått ut for å bruke det. Det har riktignok forrandret personligeheten min til en viss grad. Jeg har fått fikset masse av problemene som har ligget dypt inni underbevistheten og jeg har merket svært godt hvor mye dette hjelper. Ikke bare med hvordan man er rundt kvinner. Men på omtrent alle sosiale nivåer.

Alikevel jobber jeg ikke aktivt med det, jeg bare sluker informasjonen. Og det er ikke nok, man må ut for å virkelig lære. Og det skjer bare ikke med meg, jeg klarer ikke å sette i gang.

Lenke til kommentar
Det dere ikke må gjøre er å bli som meg. Ei konferansehore. Har lest flere bøker, sett alle videoene, noen flere ganger. Brukt mange mange timer på dette. Er over 2 år siden jeg begynte. Men har aldri virkelig gått ut for å bruke det. Det har riktignok forrandret personligeheten min til en viss grad. Jeg har fått fikset masse av problemene som har ligget dypt inni underbevistheten og jeg har merket svært godt hvor mye dette hjelper. Ikke bare med hvordan man er rundt kvinner. Men på omtrent alle sosiale nivåer.

Alikevel jobber jeg ikke aktivt med det, jeg bare sluker informasjonen. Og det er ikke nok, man må ut for å virkelig lære. Og det skjer bare ikke med meg, jeg klarer ikke å sette i gang.

9602022[/snapback]

du beskriver meg.. bare at jeg har bare hold på med det i et halvt år, og har såvidt begynnt å ta meg sammen med å begynne å bruke det skikkelig nå..

Lenke til kommentar
Det dere ikke må gjøre er å bli som meg. Ei konferansehore. Har lest flere bøker, sett alle videoene, noen flere ganger. Brukt mange mange timer på dette. Er over 2 år siden jeg begynte. Men har aldri virkelig gått ut for å bruke det. Det har riktignok forrandret personligeheten min til en viss grad. Jeg har fått fikset masse av problemene som har ligget dypt inni underbevistheten og jeg har merket svært godt hvor mye dette hjelper. Ikke bare med hvordan man er rundt kvinner. Men på omtrent alle sosiale nivåer.

Alikevel jobber jeg ikke aktivt med det, jeg bare sluker informasjonen. Og det er ikke nok, man må ut for å virkelig lære. Og det skjer bare ikke med meg, jeg klarer ikke å sette i gang.

9602022[/snapback]

 

Det er ikke en bra egenskap det du beskriver her. Det viktigste i dette her, og det sier samtlige av de som er store innenfor dette feltet, er å komme seg ut.

Det er lørdag nå, kl er 23 00, den perfekte tiden.

Jeg har et mission til deg i kveld:

 

du skal gå ut og åpne 5 set.

 

Du har ikke noe valg. Ring en kompis eller to nå og dra de med ut, men i morra når jeg sjekker inn på denne tråden, så vil jeg at du har dratt ut å åpnet 5 set!

Capisj?

 

Good

 

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar

Hoho, for en kvell :D

Ble nermest voldtatt! Et kvinnfolk jeg har gamet litt hoppet fullstendig over meg, var ikke bare snakk om kiss closes den kvelden nei.

Jeg skulle ikke få gå noe sted, no mather what. Etter hun reiste hjem angret tydeligvis på at hun reiste. Så hun ringte meg å sa at jeg måtte komme inn til henne å venninden, hun bor et stykke unna så jeg sa det var ikke mulig. "Jammen jeg spanderer taxien på deg, du er NØDT til å komme"

"Herregud, slapp av og spar pengene dine frøken" jeg gadd faen ikke reise noe sted så seint. Så jeg hoppet temmelig fornøyd ned i min egen seng og sov den beste søvnen på mange timer. Jeg har den beste sengen på vestlandet . ;)

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Det er ikke en bra egenskap det du beskriver her. Det viktigste i dette her, og det sier samtlige av de som er store innenfor dette feltet, er å komme seg ut.

Det er lørdag nå, kl er 23 00, den perfekte tiden.

Jeg har et mission til deg i kveld:

 

du skal gå ut og åpne 5 set.

 

Du har ikke noe valg. Ring en kompis eller to nå og dra de med ut, men i morra når jeg sjekker inn på denne tråden, så vil jeg at du har dratt ut å åpnet 5 set!

Capisj?

Når denne posten ble skrevet var jeg allerede ganske full og på vei ned til et vorspiel. Så dessverre :p Ble bare en vanlig kveld ut på byen.

Lenke til kommentar
Hoho, for en kvell :D

Ble nermest voldtatt! Et kvinnfolk jeg har gamet litt hoppet fullstendig over meg, var ikke bare snakk om kiss closes den kvelden nei.

Jeg skulle ikke få gå noe sted, no mather what. Etter hun reiste hjem angret tydeligvis på at hun reiste. Så hun ringte meg å sa at jeg måtte komme inn til henne å venninden, hun bor et stykke unna så jeg sa det var ikke mulig. "Jammen jeg spanderer taxien på deg, du er NØDT til å komme"

"Herregud, slapp av og spar pengene dine frøken" jeg gadd faen ikke reise noe sted så seint. Så jeg hoppet temmelig fornøyd ned i min egen seng og sov den beste søvnen på mange timer. Jeg har den beste sengen på vestlandet . ;)

9604533[/snapback]

 

Du vet du gikk glipp av et ligg i går ikke sant? ;)

Men hvis hun har så mye Attraction mot deg nå, så er dette en sure close.

Jeg var på jobb fra kl 8 om kvelden til 8 om morran, så det ble lite med sarging (altså sjekking på språket til de som ikke skjønte den) i helgen, som SUGER da jeg er i en helt sinnsyk state om dagen.

 

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...