Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Syns dette virker interessant! Men kan ikke helt se for meg at det funker for meg som er "skjeløyd". Føler at dette er lite attraktivt for damene. Hva sier dere damer? Har det mye å si?

Jeg klarte å dra damer uten å se dem i øynene. Da klarer du å dra damer selv om du er skjeløyd. Hva er det unique sier igjen, hvis det ikke er noen big-deal for deg er det ingen big deal (fritt oversatt) eller perception is reality. Om du har fått med deg konseptet peacocking, kan det jo bare være en måte å peacocke på? Bare gi faen, dra ut, kom deg i state, og 90% er i boks!

 

Og la oss nå kalle det at du er skjeløyd et limiting belief. Som foreksempel:

"Jeg kan ikke dra damer siden jeg er skjeløyd".

Motbevis: En dame som har likt deg, pult deg, rota med etc. Bare et eneste eksempel, og du har motbevist det.

Endret av Eirikeb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

EirikeB:

Dirty teksting er genialt, bruker det så og si hele tiden. Jeg har sendt en god del sms av den typen og har funnet ut at det er som regel best og gjøre det med sakte eskalering. Alt variere jo, og noen kan du gå ganske direkte på med en gang. Og det er faktisk letter og få det til på kvelden...

 

With love

Mats

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Aleks_*

Tror det eneste og største problemet mitt er at jeg sliter med å ha noe å snakke om, problemet er ikke å snakke med folk, men det å holde praten gående. Blir liksom litt: "Hey!" "Hey!" "Skjer?" "Lite.." også dør det :/ Noen tips? :) Super tråd forresten ;)

Lenke til kommentar

Er nok VELDIG mange som har dette problemet :p

 

Poenget er at du bør bruke de svarene du får til å stille nye spm.

( Hvis du ikke hr noe bedre å snakke om da seff ; ) )

 

f.eks

-Sjer?

-Lite, musikk bare :)

-åja! =) Hva er det du hører på da ? :D

Så ta det videre fra der ; )

 

VAr en tråd om det samme problemet der en bruker laget en stepByStep guide i å føre en msn-samtale :p

 

Du finner den hvertfall i gullkorn!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Aleks_*
Er nok VELDIG mange som har dette problemet :p

 

Poenget er at du bør bruke de svarene du får til å stille nye spm.

( Hvis du ikke hr noe bedre å snakke om da seff ; ) )

 

f.eks

-Sjer?

-Lite, musikk bare :)

-åja! =) Hva er det du hører på da ? :D

Så ta det videre fra der ; )

 

VAr en tråd om det samme problemet der en bruker laget en stepByStep guide i å føre en msn-samtale :p

 

Du finner den hvertfall i gullkorn!

Hehe^^ Husker den ja^^

Tenkte ikke så mye på msn, mer real life. Bruker ikke Skjer'a, var bare et (heller dårlig egentlig) eksempel :)

Takker for svar ;)

Lenke til kommentar

lasjh, du har ikke peiling.

 

Three golden rules of conversation:

 

1. Ta foeringen og styr samtalen. Ikke still masse spoersmaal. Du driter i hvilken musikk hun hoerer paa.

 

2. Snakk om ting som fascinerer deg. Fascinasjon smitter. Dra henne inn i din verden!

 

3. Oeyekontakt og kino. Tren dere opp til aa kunne snakke mens dere holder oeyekontakt. Og ja, Kino is the shit. Go caveman! Dra dem inn mot dere naar dere snakker med dem.

 

The three golden rules of conversation.

 

 

Selvsagt, som Tyler D sier:

 

Never be bound by the rules.

 

Hvis du virkelig er interessert i hva hun hoerer paa, Sure, go for it, men ikke spoer masse spoersmaal og lat som om du er smart ved at du "faar henne til aa snakke mye slik at du kan snakke lite".

Endret av Raijin
Lenke til kommentar

Gullkorn om beliefs i Carlos Xumas "Secrets of the Alpha Male";

 

In order for something to be achievable, you need only know that one other person has done it to know it to know it can be done.

 

Further - If you believe enough in yourself, you don't have to see anyone do it. You can always be the first one.

 

"When there's a will, there's a way."

 

Andre ting som hjelper meg når det kommer til inner game er "It's all in your head" og "You miss 100% of the shots you never take."

 

Har lest omtrent halve e-boken nå, den er absolutt verdt å sjekke ut. Mange fine øvelser der inne og.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Aleks_*
lasjh, du har ikke peiling.

 

Three golden rules of conversation:

 

1. Ta foeringen og styr samtalen. Ikke still masse spoersmaal. Du driter i hvilken musikk hun hoerer paa.

 

2. Snakk om ting som fascinerer deg. Fascinasjon smitter. Dra henne inn i din verden!

 

3. Oeyekontakt og kino. Tren dere opp til aa kunne snakke mens dere holder oeyekontakt. Og ja, Kino is the shit. Go caveman! Dra dem inn mot dere naar dere snakker med dem.

 

The three golden rules of conversation.

 

 

Selvsagt, som Tyler D sier:

 

Never be bound by the rules.

 

Hvis du virkelig er interessert i hva hun hoerer paa, Sure, go for it, men ikke spoer masse spoersmaal og lat som om du er smart ved at du "faar henne til aa snakke mye slik at du kan snakke lite".

 

Takker, skal tenke litt på det, men tror jeg neppe hadde greid den 8-ball greia til han pua'en fra Australia, Tim eller noe. Går ut på at du skal gå opp til jenta med helt tomt hode, også "riste 8-ballen" også skal du komme opp med noe å snakke om. :/

Lenke til kommentar

Et annet godt tips: Hold tonen lett og floertende, spennende og munter.

 

Gullkorn fra pappa:

 

Kan du faa henne til aa le, kan du faa henne til sengs.

 

Hvis du foeler du trenger routines, sure, sjekk ut noen kule og ta dem i bruk. Maalet er det samme: Du maa faa mindsettene inn i systemet. Jeg laerer dette raskest ved aa avstaa fra routines og ta ting paa sparket.

 

Aleks, tren paa det med aa vaere spontan. Du blir ikke spontan med mindre du oever deg paa aa vaere spontan.

 

I begynnelsen er det vanskelig aa henge med helt fremmede folk uten at det virker litt rart. Her er hva jeg gjorde: Saa masse komedier. Jeg digger Family Guy. Peter er raa! Russell Peters Comedy Now er ogsaa genialt. Jeg introduserte FG og RP videre til min vennegjeng, saa naa har vi alle saanne inside jokes vi henter fra RP eller FG -> Genialt for aa pumpe state ute. Alle ler og har det goey, energinivaaet pumpes oppover. Saa kan man aapne folk med aa spoerre om de har hoert om Russell Peters. Hvis ja, har man masse inside jokes, hvis ikke kan man ta en av sketsjene hans paa sparket.

 

Wee Todd Id som Nikon linket til er ogsaa genial for aa pumpe staten til settet med en gang. Pluss, god anledning til kino.

 

Finn deg en wing, kom dere ut og bare proev ut ting. Det er sykt morro hvis du har en buddy som toer aa drite seg ut. Kom deg ut alene ogsaa, men det er ikke like morro i starten.

Endret av Raijin
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Aleks_*
Et annet godt tips: Hold tonen lett og floertende, spennende og munter.

 

Gullkorn fra pappa:

 

Kan du faa henne til aa le, kan du faa henne til sengs.

 

Hvis du foeler du trenger routines, sure, sjekk ut noen kule og ta dem i bruk. Maalet er det samme: Du maa faa mindsettene inn i systemet. Jeg laerer dette raskest ved aa avstaa fra routines og ta ting paa sparket.

 

Aleks, tren paa det med aa vaere spontan. Du blir ikke spontan med mindre du oever deg paa aa vaere spontan.

 

I begynnelsen er det vanskelig aa henge med helt fremmede folk uten at det virker litt rart. Her er hva jeg gjorde: Saa masse komedier. Jeg digger Family Guy. Peter er raa! Russell Peters Comedy Now er ogsaa genialt. Jeg introduserte FG og RP videre til min vennegjeng, saa naa har vi alle saanne inside jokes vi henter fra RP eller FG -> Genialt for aa pumpe state ute. Alle ler og har det goey, energinivaaet pumpes oppover. Saa kan man aapne folk med aa spoerre om de har hoert om Russell Peters. Hvis ja, har man masse inside jokes, hvis ikke kan man ta en av sketsjene hans paa sparket.

 

Wee Todd Id som Nikon linket til er ogsaa genial for aa pumpe staten til settet med en gang. Pluss, god anledning til kino.

 

Finn deg en wing, kom dere ut og bare proev ut ting. Det er sykt morro hvis du har en buddy som toer aa drite seg ut. Kom deg ut alene ogsaa, men det er ikke like morro i starten.

Takker for svar, skal prøve å trene på det. Så om jeg skjønte det rett så bruker du noen av skjetsene til FG eller den andre serien om samtalen stilner eller bare som chitchat uansett. Har en kompis som er intressert i det samme ja, men problemet er at vi bare er 16 år så vi kommer ikke inn på noen klubber eller slikt, derfor blir det litt vanskeligt å få øvd på dette. Noen tips ang. det?

Lenke til kommentar

Tenkte her om dagen på ting som "Si at jeg er best" f.eks hvis jenta krever noe og du sier "Si jeg er best, så skal jeg kanskje gjøre det". Hvordan blir det egentlig sett på av jenter? Som tull og at fyren oser av selvtillit eller at det er selvdiggende jævel? Eller har det ganske lite å si? Gjelder vel først og fremst SMS fordi IRL gir det jo heller en stor åpning for kino eller det at man sier det på en lekent måte med kroppspråket!

 

Er ikke de mange dagene igjen før det blir nightgaming!

Endret av Zic0
Lenke til kommentar

Jeg har tenkt litt på det at når gutta er på byen må de aktivt gå på jakt for å få seg noe som helst. For at jenter skal få seg noe som helst, er alt de trenger å gjøre å stille seg til disposisjon. Urettferdig?

 

Nå har jeg flyttet til Norges største by og har utelivet på dørstokken. Er bare 18, men noen steder kommer jeg da inn. Vet at jenter kan benytte seg av pick-up, men på hvilke områder? Det meste av rutinene er jo for gutter. Pumpe state og kino er greit, men hva mer? Hvordan ta byen med storm? :new_woot:

 

Og skal jenter egentlig være aktive, eller skal de bare bli med på leken som dere pu-gutter steller i stand?

 

Jeg klarer ikke å bli enig med meg selv om det er greit at gutter er huntere mens jenter venter, eller om jenter skal ta mer initiativ ....

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt litt på det at når gutta er på byen må de aktivt gå på jakt for å få seg noe som helst. For at jenter skal få seg noe som helst, er alt de trenger å gjøre å stille seg til disposisjon. Urettferdig?

 

 

Det er bare biologi. Menn ser verdi i utseende, kvinner ser verdi i væremåte. Just life...

Dere har det lettere med å få ligg, uten tvil, men dere igjen sliter med et problem:

 

Skille taperne fra de som har verdi.

 

 

Nå har jeg flyttet til Norges største by og har utelivet på dørstokken. Er bare 18, men noen steder kommer jeg da inn. Vet at jenter kan benytte seg av pick-up, men på hvilke områder? Det meste av rutinene er jo for gutter. Pumpe state og kino er greit, men hva mer? Hvordan ta byen med storm? :new_woot:

 

Det beste jenter får ut fra PU, er bevisstgjøringen av sosialdynamikk, verdi og psykologi. Altså, ved å studere dette, så vil det gjøre det mye lettere for deg og finne en potensiell seksuell partner blant alle chodes der ute.

 

 

Og skal jenter egentlig være aktive, eller skal de bare bli med på leken som dere pu-gutter steller i stand?

 

Jeg klarer ikke å bli enig med meg selv om det er greit at gutter er huntere mens jenter venter, eller om jenter skal ta mer initiativ ....

 

Vel, jenter sjekker jo opp de og, men i mye mindre grad. Og stort sett når de:

 

1. Er skamdrita og bare er kåte

2. Ser en mann som har høy verdi de har lyst på, og dermed må ta initiativ.

 

Mitt råtips til deg i starten er å få så mye erfaring som overhodet mulig under beltet. Altså snakke med så mange folk som det bare går ann. Det gjør også at du skaffer deg et stort sosialt nettverk etterhvert, men den virkelige verdien i det blir at du lærer deg sosialdynamikk i praksis, og dermed gjør det lettere å finne din egen vei.

 

Legg meg gjerne til på msn om du vil, så kan vi preike om det.

Lenke til kommentar
Vel, jenter sjekker jo opp de og, men i mye mindre grad. Og stort sett når de:

 

1. Er skamdrita og bare er kåte

2. Ser en mann som har høy verdi de har lyst på, og dermed må ta initiativ.

 

En ting jeg har sett svært ofte (aner ikke om det er et punkt i denne boka eller taktikken), er når man har fått target og alt er vel. Da står venninnen igjen (som var cockblock i starten) litt bitter, sjalu og ensom. Vel, de har da en tendens til å bli desperate og:

 

1. Faktisk prøve seg åpenlyst på deg, men såpass subtilt at target ikke merker det.

2. Huker tak i den første og beste (uavhengig om hun er kåt, full eller whatever) og prøver å få deg til å godkjenne at han er en bra catch.

 

Har du opplevd dette? Jeg finner det svært rart og igjen så beviser det at poshe og stuck-up jenter, ikke er mer enn vanlige mennesker de også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...