Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser du på deg selv som en "natural"? (Dvs. du har "alltid" vært god med damer) Ut ifra det du skriver, så virker det i hvertfall slik.

 

Meg eller OP?

Deg : )

 

Tjohei, ny FB i boks. I alle fall for de fire dagene jeg har igjen.. Skulle egentlig ut i går, dro ut, glemte at utestedene i den drittbyen her stenger klokka halv to, og jeg var nede ti halv to. Såeh, niks. Endte med å preike med gamle kjente, kjøre litt rollespill med ei som er kul, men ikke pen, og så stikke av med min nye FB. Absolutt fornøyd.

Lenke til kommentar

mye gøy lesing her, men til dere som har 1-2mnd med hard trening og deff/diet: hva oppnår dere? mine erfaringer er heldigvis at jeg hele livet mer eller mindre og trenger dermed ikke kjrer hardc0re trening hele tiden, selv om det hjelper på selvfølelse i tillegg til at jentene liker det.

 

har dere for store forhåpning på 2mdn trening tror jeg kanskje selvtilliten vil falle etterhvert.. har selv kompiser som sier at de skal trene så og så lenge for så å innse at det krever litt mer.

 

btw: fest i mårra - har ei som jeg kan knulle, men som jeg egentlig ikke vil pga vi har historie fra før av og tror ho kanskje vil litt mer samtidig som jeg har ei anna som ikke skal på festen som har vist masse IOI, men som jeg sikkert må giftes med før noe mer skjer..

 

what to do?

Lenke til kommentar

Endte med 'hviledag' idag. Kun sittet å surfet på macen i fire timer nå, snakket litt med noen kompiser, en kompis av meg som skal på Skills' bootcamp i Bergen neste helg, og gleder seg helt sykt. Forståelig nok. Ellers er det bare rydding, og få gjort unne masse dritt, pluss litt dirty teksting. Jeg har blitt hooked!

Lenke til kommentar
Ser du på deg selv som en "natural"? (Dvs. du har "alltid" vært god med damer) Ut ifra det du skriver, så virker det i hvertfall slik.

 

Meg eller OP?

Deg : )

 

Tjohei, ny FB i boks. I alle fall for de fire dagene jeg har igjen.. Skulle egentlig ut i går, dro ut, glemte at utestedene i den drittbyen her stenger klokka halv to, og jeg var nede ti halv to. Såeh, niks. Endte med å preike med gamle kjente, kjøre litt rollespill med ei som er kul, men ikke pen, og så stikke av med min nye FB. Absolutt fornøyd.

 

Hehe, natural og natural. Jeg har vel kanskje alltid hatt et godt lag med jenter. Ikke fordi jeg er den aller kjekkeste eller den med finest klær, men fordi jeg er en menneskekjenner og går veldig godt i lag med forskjellige mennesker. Jeg er aldri redd for å drite meg ut, jeg har selvsikkerheten i behold, liker å ta ting på strak arm, vet hva jeg vil og klarer sette fingeren på egne følelser og hva en jente føler og tenker. Det vil da ikke si at jenter faller ned i fanget på meg, men det betyr at mye av jobben er gjort. Altså jeg trenger ikke jobbe med meg selv, kun med target. Og for mange er det mye over halve jobben gjort. Den lange reisen starter alltid med det første skritt osv.

 

Idag skjer det fint lite. Våknet akkurat etter å ha sovnet etter jobb, hadde et par planer - men deilig å slappe av etter en lang uke i utlandet :) Det fine med Oslo er at man ikke er bundet til fredag eller lørdag for å verken finne på noe eller sjekke damer \o/

Lenke til kommentar

Fikk kommt meg litt ut for bare å henge med noen venner i dag :)

 

Første gang jerg har haatt tid siden jeg begynte å lese på dette me PU og det er helt jævlig morsomt :p

Bare det å henge med folk. Vi var 4 gutter og ei flott jente alle gikk i klassen med på barneskolen sp kjente hverandre godt. Har ikke noe som helst planer om å prøve meg på henne, men ettersom jeg er trygg på dama, tester jeg forskjelige småting som f.eks mye øyekontakt og ikke være den som bryter o.s.v. Basic stuff. bruker også mye øyekontakt på guttene i jeg er med. e det bra/dårlig? Kan det heve min sosial value hos den gutten.

 

Tar meg selv også HELE tiden i å studere og analysere mennesker.

Mye lettere å se hva de andre gjør feil og som jeg gjorde før nå. Da blir det også lettere å ungå å gjøre det selv :)

Ja til og med pappa når han snakker med andre folk :p

 

Mental note: ALDRI vær needy. Ser så UTROLIG teit ut -.-

 

EDIT: Leif er ikke på sommerferie nei -.-

Endret av lasjh2k
Lenke til kommentar
Endte med 'hviledag' idag. Kun sittet å surfet på macen i fire timer nå, snakket litt med noen kompiser, en kompis av meg som skal på Skills' bootcamp i Bergen neste helg, og gleder seg helt sykt. Forståelig nok. Ellers er det bare rydding, og få gjort unne masse dritt, pluss litt dirty teksting. Jeg har blitt hooked!

 

Kom med noe av den dirty textinga!

 

Forslag/ eksempler anyone ?

Lenke til kommentar

Nå skal det sies at denne jenta var enkel å tekste dirty med, da hun til tider legger opp til deg selv. Ganske gøy med andre ord : ) Dagens tips til alle, og spesielt jenter: Tekst dirty. Gøy, bygger opp spenning, og jeg sier det igjen, gøy.

 

Tar bare et eksempel og kort utdrag.

(fem-seks timer etter at hun dro fra meg i dag)

Hun: Hva er planene dine i morgen da?

Meg: Hente kite på postkontoret, kjøpe vin til foreldrene til Håkon, volleyball og en ting til.. : )

Hun: Hva da? : ) (Her vet hun jo allerede hvor det bærer hen)

Meg: Ta deg hardt : ) (eller noe lignende)

 

Eller bare diskutere favoritt stillinger, fortelle hva du skal gjøre med jenta neste gang dere treffes. Så lenge det er spennende, litt forbudt, og seksuelt så er det gøy for begge viser mine erfaringer. I allefall synes jeg det er gøy!

 

Hva med deg? Noen gode erfaringer? Spør du, deler du : )

 

Og som alltid, kun mine meninger, med alt for liten erfaring og en svak duft keyboard jockeying.

Endret av Eirikeb
Lenke til kommentar

MoldeJAZZ er en fin plass for damesjekking az.

 

Aldri brukt dette PUA greine, eller, jeg bruker det vel uten at jeg tenker over det.

 

Kult å rote med 2-3 jenter onsdag og i går, for så å møte på hele gjengen mens jeg roter med en tjaaae.. 8`er i går kveld.

Rodde den i land med og si at de hadde nok tatt feil fyr blablabla..

 

Iallefall, VELDIG morosmt. Har noen numbers som jeg skal få brukt i kveld, siste utekvelden på MoldeJAZZfestival :)

Lenke til kommentar
MoldeJAZZ er en fin plass for damesjekking az.

 

Aldri brukt dette PUA greine, eller, jeg bruker det vel uten at jeg tenker over det.

 

Kult å rote med 2-3 jenter onsdag og i går, for så å møte på hele gjengen mens jeg roter med en tjaaae.. 8`er i går kveld.

Rodde den i land med og si at de hadde nok tatt feil fyr blablabla..

 

Iallefall, VELDIG morosmt. Har noen numbers som jeg skal få brukt i kveld, siste utekvelden på MoldeJAZZfestival :)

 

Siste dag av jazzen blir bra ja. Alexandraparken har blitt en tradisjon her i gården. :)

Lenke til kommentar
Hehe, ikke lett å holde seg i skinnet kan jeg tenke meg...

 

Nå er jo jeg velsignet med ei veldig pen dame, så det går nokk bra :)

Not my intention to over-analyze, men:

 

Mener du å si at det hadde vært enklere å være utro om dama di ikke var så pen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...