hfthomas Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Deilig å bli bedre og bedre på damer.. har alltid vært sånn at det er lett for meg å få tak i damene, men ikke å holde dem interessert Lenke til kommentar
SweetMaryJane Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg blir med å åpne 30 damer med fingern i nesa! Haha det har jeg hatt lyst til å gjøre lenge! Hvor kan jeg melde meg på? Jeg er forresten gutt selv om nicket might imply otherwise Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 I og med at jeg faktisk gjorde som jeg skulle, og closet, så får det vente. Får se til etter helga, nå er det hyttetur i fir-fem dager. Håper egentlig på en oslotur til, har en del ting jeg har lyst til å prøve. (Les: social freedom exercises.) Åpne sett med fingern i nesa, moonwalke foran fremmede, etc. Kanskje prøve å gå rundt med en dildo i panna for den saks skyld. You get the point. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 I og med at jeg faktisk gjorde som jeg skulle, og closet, så får det vente. Får se til etter helga, nå er det hyttetur i fir-fem dager. Håper egentlig på en oslotur til, har en del ting jeg har lyst til å prøve. (Les: social freedom exercises.) Åpne sett med fingern i nesa, moonwalke foran fremmede, etc. Kanskje prøve å gå rundt med en dildo i panna for den saks skyld. You get the point. Noen har sett Mystery Method DVD-en om inner game her ja. Fant ut at en tidligere one-itis av meg skal til syden nesten omtrent samtidig som meg. (hun var interessert, men jeg var for chode til å ta signalene og faktisk gjøre noe med det) Nei, jeg tenker ikke "nå skal jeg gjøre opp for min tidligere feil", men heller at det blir rotings og morro, for hun er virkelig liv på fest/byn. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Noen har sett Mystery Method DVD-en om inner game her ja. Snakker mystery om inner game? Huh? Siden når? Hypnotica... Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 I går: Unique går på butikken og kjøper pils. Unique drikker så pilsen Unique fikk servert det han trodde var pæreshots Unique fant så ut at det var dårlig brygget spansk tequilla med pæresmak Unique sovnet på festen før kl var 23 00... Unique er sliten i dag... I dag blir det ut. En god-kompis av meg er på perm, og jeg skal på grillings der, for så å møte den ene FBen min som tilfeldigvis bor bare noen hus unna. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 : D. Om ikke annet så ser de fleste av oss at vi har et problem med alkohol : P . Følte bare plutselig for å fortelle litt om hva game har gjort for meg. Eirik for tre år siden: Jeg er på skoletur til Paris, oppnår god kontakt med ei jente. Vi kommer hjem, henger litt sammen. Ender opp med at vi drar på date, på kino! Og gud, jeg er fornøyd. På kinoen bruker jeg en time på å manne meg opp til å holde i hu i henda, men jeg er så nervøs at jeg svetter litervis i håndflaten. Jeg kommer hjem, rett hjem på ventrilo og skryte av at jeg var på date til kompiser i guilden i dataspillet. Hoho. Jeg løp egentlig hjem i glede, jeg hadde jo holdt hu i henda. Tar så ett år før neste "romanse". Ting går egentlig på mer eller mindre samme måte. Blir invitert på grillings hos en kompis, der er jeg, to kompiser og ei jente. Vi får på en eller anna måte god kontakt (okay, tror det var mer smart bruk av Love Hearts. Du vet der det står Best Kisser, lover boy og så videre. Ga alle de positive til gutta og hun noe mer negativt) Uansett, vi møtes noen ganger, går tur, jeg tør ikke å på henda. Ikke leie henne en gang. Tror ikke jeg tar på henne på noen som helst måte. Ikke i det hele tatt. Spol frem ett år til. Det er natt til 17. eller 1. mai. Eirik er på første ordentlige fest etter at han er atten. Woo, jeg eier. Er full som en dupp, løper rundt å roper og hoier. Ser ei vennine som vil ha meg med ut på byen, jeg sier at jeg kommer om jeg får et kyss. Eirik får sitt første kyss. Jees. Jeg var drithappy, som alltid. Jeg fikk et fuckins kyss, av ei vennine. JEG ER PLAYER. Begynner i ny klasse siste år på videregående, noe av det smarteste jeg har gjort noen gang. Blir kompis med en fyr som jobber som modell, noen treningsnarkomane og så videre. På denne tida blir jeg alvorlig nervøs av å stoppe å knyte skolissa mi, på vei til skolen. Tenk om noen ser meg! Fy faen, det hadde vært skummelt det. Tar enda et halvår, blir på en eller annen rar måte sammen med ei mindre fin jente, vi er sammen i fire måneder. Det blir slutt, og jeg starter å lese her. Fem måneder til: Det er helg. Jeg sender melding til ei relativt søt jente. Jeg kommer til deg nå, is eller jordbær? Eller noe lignende, husker ikke, det er uvesentlig. Jeg kommer, går inn for kysset med en gang. Bare clawer, drar inn og kysser. Og det er såvidt det er ukomfortabelt. Det er egentlig ikke det engang. Nå går jeg rundt å driter meg ut med vilje, bare for å steppe ut av comfort sonen. Kan gå rundt, plutselig gjøre noe helt dumt, bare for show. Morsomt. Nye mindsets kommer, gamle går. Snakket ganske lenge med eksen min på onsdag, hvor jeg får hun til å fortelle om hva hun mener om meg nå mot da. Haha, morsomt å høre. Fra å nesten ha vennegjengen hennes mot meg, er plutselig jeg en av de de vil på fest med. I går var jeg på stranda, spiller volleyball, og kødder. Og plutselig merker jeg at det er on med hun jeg prøvde meg på for to år siden. Hihi, siste ledd i kampen for å "gjøre" opp for AFC tida mi. Og det passer godt, for da er jeg ferdig med den delen av livet mitt før jeg drar i militæret. Som det nå bare er ti-tolv dager til. Deilig. Da drar jeg på hyttetur, og der skal det kun gjøres tre ting: Drikkes, closes, og kiting. Det er alt overhodet. Og foresten, øyekontakt er the shit. Hoho, gud så mye morsomt jeg kan gjøre med øynene nå. Har alltid vært latterlig dårlig med det nå, men etter å ha gått rundt i to uker nå og hatt som regel at jeg aldri skal bryte øyekontakt med jenter, og kun med gutter hvis det er naturlig (som i at noen andre starter å snakke med meg) begynner øyekontakten min virkelig å komme. Kino + øyekontakt is the shit! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Igår var ganske fett, bursdagsfest hos ei vennine, dvs MASSE jenter. Jenta jeg har holdt på med en stund var der også. Fikk ikke så mye IOI fra henne, jeg har fått masse tidligere så skjønte ikke helt hva som skjedde, men snakket med venninene hennes de sa hun likte meg bare at hun var usikker på hvor hun hadde meg en. Men tror jeg ødela alt når jeg kissclosa vennina hennes, var liksom ikke meninga det bare skjedde :\ Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg kan svært lite om dette hele "systemet" her, men bruker mye av det når jeg sjekker.. Er egentlig litt "selv lært", men virker som dette er knall til å forbedre gamet mitt, har lest igjennom mye i denne tråden den siste uka, og dette høres drit fett ut. Hadde en knall kveld i går. Så en HEIT jente som ignorerte alle guttene i hele. og hadde STERKE bitch-shields. Jeg gikk bort til baren, ba om et glass vann, og splashet litt vann i trynet hennes og går rett for øye kontakt. Hun stirret meg i øynene, og det var drøyt intimidating.. Vennina hennes glefser til meg og drar hun med inn på dassen. Igjennom kvelden merker jeg at hun hele tiden ser mot meg, og når hun går for å danse litt går jeg bak henne og danser smått med hun. Ingen av oss sier et ord, og etter 3 minutter med dansing drar jeg hun i genseren, og begynner prate med hun. Endte med heftig roting, men hadde ikke noe sted å ta hun med hjem til, og hun bodde visst med broren sin, så var ubeleilig å dra hjem til henne. Vet ikke om jeg bare hadde flaks med at vann-splashet funket på nettopp denne jenta. Noen andre som har prøvd noe lignende? Btw: noen status på den beryktede siden din Unique? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Haha, jævlig bra Thanto. Kunne fulgt opp med "Neste gang får du en proteinshake i fleisen " Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Genialt! Den skal prøves! Lenke til kommentar
Gjest ;) Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Du tok henne ut av hennes realitet, derfor det "funket" Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Helt vilt om dagen fra min kant 2 åpnere fra i går: - jente i baren med kjole uten armer - jeg klorer henne på armen og knurrer... - jente i hjørnet av utestedet, jeg går bort og kjører "soft touch of medulla" (hun ble med på do for en rask en, før vi dro hjem til meg. Forresten er HB 8 og med godviljen til en HB 9. I det vi kommer på utestedet har mine venninner allerde sagt til hverandre: Hun kommer Ni Kon til å ta med hjem i natt... Ellers oser jeg DHV og sterk frame om dagen. Har selvtillit hinsides alle andre og bare det alene tiltrekker seg damer. Møtte ei i går som tok meg med storm. En soleklar HB8, men dessverre er jeg en dust i fylla.... Redder henne inn i dag på sms og mobilprat. Håper på en treff senere i dag, men tviler. Må møte henne i morgen. Ellers legges det opp til en 3 dagers med en dritgod natural wing av meg. Han er like alfa som meg og selvsikker som få andre klarer. Har lina opp noen targets til de ulike dagene, men det blir bare knall. Starter opp på tirsdag! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Unique: Mystery snakker ikke om inner game, men det er på MM-dvdene, som jeg sa. Erikb: Lenge siden du aktivt begynte å praktisere game? Jeg var selv en keyboard jockey en stund, da jeg hadde liten tiltro til MM og dens lineære og veldig strkturbaserte form. Men så snart jeg sjekket ut RSD, som ikke var like strukturbasert og like basert på "canned material" følte jeg meg mer "fri" og begynte faktisk å bruke dette. Med rimelig god suksess. Må si jeg kjenner meg veldig igjen med det du skriver, jeg var absolutt chode på ungdomsskolen, samt 1. og 2. klasse VGS. Da chode med kvinner, jeg var aldri den som ble "trakket" på eller mobbet, men jeg var rett og slett bare håpløs med det motsatte kjønn. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg ser fram til en lengre utgreiing om lording, interessant konsept! Finner dessverre lite om det på nett så om noen kan skrive litt om det hadde det vært fint! Lenke til kommentar
Gjest Sjallabais Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Har egentlig alltid hatt en frykt for å dumme meg ut, noe som plager meg, det gjelder med jenter også. Dette gjør at jeg blir litt usikker og heller forblir taus, istedet for å gi av meg selv. Noen tips til å gi slipp på "frykten" å få bedre selvtillit? Vet ikke om dette var rette posten og poste i, men vet at det henger endel spelare her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hvor ofte husker du episoder der folk driter seg ut? Hvor mye tenker du på at andre driter seg ut? Sannsynligvis bryr du deg ganske lite om andre og er heller opptatt med hvordan du selv fremstår utad. Da kan du bare tenke på at andre bryr seg like lite om du "driter deg ut" (som er et veldig relativt begrep) som du gjør. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Erikb: Lenge siden du aktivt begynte å praktisere game? Først, det er Eirik med to i-er, og så e før b-en. Got it? good shit. Uansett, hva er aktivt? Jeg gikk ut rimelig mye i starten, noen tredagere og litt av hvert, men nå drar jeg nesten aldri ut. Tenker mindre og mindre game, bare har det fett. Noe som funker. Og jeg kjenner meg igjen det du sier, jeg ble aldri mobbet, men jeg var tidenes chode med damer. Helvette heller. ENDELIG klart å close krølla, har faen meg tatt med 4 måneder. Endelig. Da er det bare det at hun vil ha 'noe mer' . Men nå sitter hun i sofaen, så da er det bare å kjøre kino. (Selv om selvsagt kyssing hei var på plass.. ) Endret 17. juli 2008 av Eirikeb Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Noen kjører alphagame på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå