Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

PS! "Date" uten at det skal virke som en ren date, bare finne på noe... Dunno what, tho

Jeg har ganske enkelt bare startet med å spørre hva skjera? hun svarer noe lok, og så si: hva liker du best, gocart eller stranda? Og så ta en av dem, eller det motsatte : P. Husk at det er du som bestemmer framen når dere møtes. Om du går rett inn i en typisk dateframe, ved å være som de ti andre datene hun har hatt med AFCs, blir det typisk date hvor begge kjemper for å bryte stillheten. Anbefaler foresten å kysse på første møte. Om hun kommer, er jo hun interresert, IOI eller hva du vil kalle det. Og hun er like klar over det som deg at det er 'noe' der. Så bare gjør det. God respons på de jeg har kjørt det på. Jeg bare sier hei, tar takk i genseren eller hva de har på seg, og drar dem inn. Noen blir sjokka, noen digger det, men da har du uansett pangstartet kino. Med litt flaks kan du bare skippe resten av daten, og gå rett for closen!

 

Men ikke ta mitt ord for lov, det er som alltid, kun mine meninger, og med stor sannsynlighet for at de er feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Happytime! Endelig fått meg en kite, tjohei. Da er Eirik klar for å rocke mjøsa i den uka jeg har igjen før militutten : D.

 

Og om jeg ikke tar feil har det flyttet inn to rimelig søte jenter i nabohuset, som er døtrene til en tidligere statsråd som jeg hjalp å flytte inn. Bare rett å rimelig å få han til å introdusere meg ja. Hun ene er litt vel chubby, men det er vel bare sånn det er. Og så er det hyttetur med kompiser og venninner til helga, kan livet egentlig bli bedre?

I'm walking on sunshine!

Lenke til kommentar
Jeg bare sier hei, tar takk i genseren eller hva de har på seg, og drar dem inn. Noen blir sjokka, noen digger det, men da har du uansett pangstartet kino. Med litt flaks kan du bare skippe resten av daten, og gå rett for closen!

 

dette er en bra måte å gjøre det på om det er snakk om en nettdate og du ikke er ute etter noe fast forhold. de aller fleste jenter som dater på nett har enellerannen issue medsegselv og er stortsett bare ute etter å få seg et ligg eller 10, og bruker unnskyldningen om at "men det KAN hende jeg møter den rette!". og det kan man alltids bruke til sin fordel om man er en superkåt grisegutt sånn som alle i denne tråden er. :tease: så ja. bare å kjøre på fra første sekund, det er ikke noe å vente med. men du bør være forsiktig med det om du ikke har sett noen åpenbare issues da, kan jo hende du faktisk møter på ei som har skrupler :p

Lenke til kommentar
Gjest WonderWonder

What to do - kort fortalt;

 

Er ei bekjent som jeg kunne tenkt meg noe mer med. Well - bekjent og bekjent - har ikke mobilnummeret hennes, men truffet henne endel ganger i det siste.

 

Traff henne blant annet på trening - snakket litt sammen, men var litt fra hverandre i avstand - kan liksom ikke da kjøre KINO.

 

Hvordan skal en da nærme seg damen? Ser hun også er på sukker.no så hun bør jo således være ute etter noe, men vi matcher ikke så bra der - så hun skulle vel således blitt en FB.

 

Har ikke bilde der så hun vet ikke at jeg er der...

 

Tips? Noe spesielt jeg bør gjøre?

Lenke til kommentar

Instruerte en spretten liten 16-åring på SiB tidligere i dag. Det er jo utrolig enkelt å ta kontakt med jenter på treningssenteret, spesielt hvis de gjør feil på øvelsene. (teknikk) Kan jo bare tenke meg hvordan det er hvis man er PT. Masse flotter damer som vil ha instruksjon og du får betalt.

 

Fikk #-closet henne, får se om jeg gidder å gjøre noe med henne. (er fortsatt litt "stuck" på hun forrige seriøse)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

En av favoritt treningsskjortene mine:

 

"I'm not here to talk", den sammen med "My warmup is your workout", og diverse andre, sørger for at folk holder seg unna meg på gymmet. takk og pris. Jeg elsker jenter som trener, helt til jeg ser hvordan de trener. Huff. Hold opp med 50 reps på 5kg bicepscurl. Aaarhg.

 

Og da er det ut på nytt vors. Elsker AFC kompiser. Dude #1 er håpløst forelska i ei kjerring, og gjør alt for å være med hun. Det betyr å ha vors, med unnskyldningen om at jeg er ferdig på jobb. Gode nyheten er at dit kommer mitt target, og denne gangen skal det closes. Uten tvil. Ellers er det straff av noe slag. Hva med daygame i oslo hvor vi skal åpne 30 sett med fingern i nesa. Det burde hjelpe på følelsen av sosial frihet, for ikke å nevne å steppe laaangt ut av comfort. Okay, god plan.

Lenke til kommentar

Jeg blir med å åpne 30 damer med fingern i nesa! Bare si fra når du er i Oslo. Har sjefskåken klar til mojitos før vi går ut også. Har rydda siden du var her sist, og fått opp anlegget. Nå snakker vi sjefs Penthouse her.

 

Kan ta med et par damer hit og vise de et par "frimerker" utpå natta også tenker jeg :p

 

 

 

 

 

Uansett, denne er så bra.

 

http://www.monkeychapps.com/how-to-get-her-back/

Lenke til kommentar

Ho-hei.

 

Nå sitter jeg i "ProjectOslo" fra Level-up-Life med Ara, PUM og en haug med andre goodie boys. Denne kvelden blir kung!

 

Har vært litt mongis med å skrive her i det siste, men det skjer så jævlig mye innenfor PU om dagen at jeg rett og slett ikke har tid.

Long-term training, bootcamps, artikler, coacher som skal coaches osv... Så jeg har ikke hatt mye tid her.

 

Uanz... Fremover vil jeg poste litt mer.

 

Minner også på at jeg desverre ikke har tid til å svare på lange PMs om dagen.

Lenke til kommentar
Gjest Hjalte

hold nu keften på deg det e fanden meg piss enkelt å få ei dame i sengs

 

piss enkelt sie e deg

du te bere spør om kino bruke litt cash for fanden så har du et kvinnfolk i sengs for satan mann

ta deg samen

Lenke til kommentar
hold nu keften på deg det e fanden meg piss enkelt å få ei dame i sengs

 

piss enkelt sie e deg

du te bere spør om kino bruke litt cash for fanden så har du et kvinnfolk i sengs for satan mann

ta deg samen

Dagens alpha! Jeg elsker deg. Selvsagt får man seg noe med den holdninga. Se og ler!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...