Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Heh, takker. Klarte vel mer eller mindre å ikke kjøre kino. Litt for mye friendzone i dag. Bah. Jaja, var jo rimelig morsomt, og jeg traff da en del kjentfolk, så jeg har nok ikke kastet bort denne enda. Og har en day3 *sigh* på lørdag/søndag som er garantert! Og nå er det bare to arbeidsdager igjen på jobben, før det er fri i to uker før militutten!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tips Eirikeb:

 

Jeg har faktisk fortalt mine siste dater at jeg må ta på de mye. Jeg informerer om at det kalles Kino på fagspråket og grunnen til at jeg gjør det er at jeg ikke vil være homsevennen deres. Jeg får 1000% aksept for dette og jeg oppnår:

 

1) mye KINO

2) også grisekino i nakken og slikt

3) The Bite får jeg kjørt i ny og ne

4) og de vet at jeg er ute etter de

 

Sier også at kropppen dere vil respondere og savne det når jeg ikke gjør det også. Har ennå ikke hatt en negativ erfaring med dette :fun:

Lenke til kommentar

Var ute igår med Asbjørn, en kompis jeg ikke hadde sett på lenge. Jævlig fett!

 

Asse vet omtrent ingenting om gaming, så jeg introduserte ham til basic konsepter. Åpnet folk overalt. Har sykt ondt i halsen nå etter å ha gaulet hele natten. Det som overrasket Asse mest var at de fleste der ute faktisk er jævlig greie. Traff på to studenter fra Oslo som var på ferie i Bergen. Jævlig greie folk, spanderte øl med en gang.

 

Bergen er full av turister. Traff på en amerikaner fra Texas på seven elleven. Haha, jævlig tidig fyr. Var wasted med de ølbrillene. Åpnet skrukkete, gamle femtiåringer med hengepupper.

Men, jeg ble obs på noe ved ham som jeg også la merke til ved mine senere interaksjoner:

 

Dama var motvillig i begynnelsen og himlet med øynene da han åpnet henne. Men, han fortsatte, presset på, ga seg ikke. Til slutt var hun helt med og hadde det gøy.

 

Persistence. Persistence is so fucking gold!

 

Jeg åpner for tiden med High Five! og klem. Sure, noen er grumpy og bare surmuler. De fleste synes det er morsomt. Noen er motvillige og fiver bare halvhjertet -> Buste dem, forlange en skikkelig five og eskalere til klem, kyss på kinnet, osv. osv.

 

Persistence.

 

Eller som Tyler sier det: "Plow, fucking Plow!"

 

 

Til slutt noen spørsmål:

 

 

Jeg var i et tresett i går, 2 chicks og en fyr. Begynte bra, men fyren merket konkurransen og fjernet chicks'ene fra min rekkevidde fysisk. Altså, bare tok de med seg og gikk lengre vekk. Hvordan takler man denne situasjonen? Følge etter? Frame ham som needy?

 

 

Jeg har veldig lyst å lære buddy'en min Asbjørn game. In fact, jeg har lyst å spre denne kunnskapen til hele min vennekrets. Til nå har det egentlig gått greit. Kompisene er entusiastiske og synes det er dritkult, men, de er plaget av heavy AA. Dog, med de andre har vi klart å takle det.

Med Asbjørn er det en annen sak. Jeg hadde ingen anelse om at han var så uptight. Han er dritredd for å drite seg ut. Han bryr seg så sykt om hva andre kommer til å synes. Jeg har forklart ham at han ut av comfort-zone'en for å føle den fantastiske følelsen av state. Men, han vil ikke. Han vil rett og slett ikke.

"Jeg har det så komfortabelt i min comfortzone, så jeg vil ikke drite meg ut". Jeg prøvde å presse ham til å si hei til én person ellers kjørte jeg ham ikke hjem. Det endte med at han valgte å gå hjem...

 

Sure, jeg kunne bare gitt ham opp og sagt at han tydeligvis ikke ønsker å lære dette sterkt nok, men, in the World of the Alpha Man,

nothing is impossible.

 

Så, vinklingen jeg vil ta neste gang er å pumpe state'en hans og bare dra ham med inn i settene jeg åpner. Det var det som virket best i går.

 

 

Eirikeb, how about som Bergen-gaming?

 

 

Raijin

Lenke til kommentar
Jeg var i et tresett i går, 2 chicks og en fyr. Begynte bra, men fyren merket konkurransen og fjernet chicks'ene fra min rekkevidde fysisk. Altså, bare tok de med seg og gikk lengre vekk. Hvordan takler man denne situasjonen? Følge etter? Frame ham som needy?

 

Hvis damene valgte han fremfor deg, så sier det seg selv at du gir beng i det settet. Du hadde lavere sosialverdi enn han og begynne å rase ned den gata da setter deg kun i dårlig lys.

Lenke til kommentar

Situasjonen: Han har allerede gamet dem, jeg kommer inn i settet, og har det gøy med dem.

Han merker trusselen og tar dem med omtrent to meter vekk, mens jentene ser på meg med "Hva nå?" i blikket. Vi er alle glad i oppmerksomhet og jentene nøt virkelig kampen om dem. Så frame'en ble at de var the prize og vi var the tools.

 

Det stemmer Øyvind. Han hadde høyest status der og da. Men, som vi alle vet er sosial verdi alltid relativ. Sosial verdi er aldri konstant.

 

Så, bottomline, hadde du bare gitt opp settet?

Lenke til kommentar
Jeg var i et tresett i går, 2 chicks og en fyr. Begynte bra, men fyren merket konkurransen og fjernet chicks'ene fra min rekkevidde fysisk. Altså, bare tok de med seg og gikk lengre vekk.

 

Jeg var i nøyaktig samme situasjon i går når jeg var ute. Dum som jeg var så prøvde jeg å kjøre på jentene, da UTEN å befriende fyren først. Needless to say.. det gikk ikke bra.

 

Jeg gikk da videre, fant en 7'er som var omringet av chodes, så tok jeg spin & in bare for å ha prøvd det. Den funker veldig bra. Instant makeout og #-close, men noen day 2 tror jeg ikke det blir noe av. (jeg er anti-røying, hun røykte)

 

Men jeg tror jeg må roe meg litt ned på drikkingen, har gått på et par smeller. (men ingen som matcher dine, Ni Kon) :!:

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Jeg var i et tresett i går, 2 chicks og en fyr. Begynte bra, men fyren merket konkurransen og fjernet chicks'ene fra min rekkevidde fysisk. Altså, bare tok de med seg og gikk lengre vekk.

 

Jeg var i nøyaktig samme situasjon i går når jeg var ute. Dum som jeg var så prøvde jeg å kjøre på jentene, da UTEN å befriende fyren først. Needless to say.. det gikk ikke bra.

 

Jeg gikk da videre, fant en 7'er som var omringet av chodes, så tok jeg spin & in bare for å ha prøvd det. Den funker veldig bra. Instant makeout og #-close, men noen day 2 tror jeg ikke det blir noe av. (jeg er anti-røying, hun røykte)

 

Men jeg tror jeg må roe meg litt ned på drikkingen, har gått på et par smeller. (men ingen som matcher dine, Ni Kon) :!:

Hvordan i all verden kan man slå Ni Kon? Han er jo the champ på det (og sikkert mange andre felter). Uansett, ny dag, nye muligheter. Første dagen jeg drar på byen etter bootcamp, gleder meg. Har ikke lyst å i det hele tatt, men nå er det på tide å få rævva i gir!

Lenke til kommentar

Jeg har definitivt sluttet å drikke meg sanseløs. Hentet mitt nye driiiiiit dyre steroanlegg i går. Det morsomme var at gutta på butikken syns historien om det gamle anlegget er så kult at de pakket inn en vannsikker tivoliradio som gave...

 

 

Ellers må jeg rapportere om alt for mye damer i det siste. Har hatt vill pågang fra sukker.no og i tillegg har jeg ordna en del på byen selv. Har dog fått 2 kandidater som jeg skal vurdere nøyere.

Lenke til kommentar

Det er ikke viktig ;) Det er bra og 5.1 om du lurer. Du vet sikkert at jeg jobbet som journalist for lyd og bilde delen på hw.no en stund, så mine krav til anlegget på soverommet var skyhøye. Nå er det knall lyd og bilde her inne, og Batlefield Bad Company var gromt å spille i natt.

 

Ingen jenter på meg i går, da jeg holdt senga. Skal som sagt vurdere to kandidater opp mot hverandre. Håper bare en av de tar meg med storm, slik frøken Bergen gjorde.

 

 

On topic:

 

 

Noen som har lyst å diskutere sukker.no tekninkker?

Lenke til kommentar

Jeg har en god mulighet på en på jobben, men er dette noe som man virkelig bør styre unna? Tenker ikke på noe forhold, men heller en "sommerflørt" før jeg drar til syden og vekk til FHS til høsten.

 

Jeg har ikke noe problem med ONS, men jeg kunne gjerne trengt noen tips på fb-frame, hvordan man skal oppføre seg rundt denne personen slik at hun forstår at jeg ikke er ute etter noe forhold.

Lenke til kommentar

Hey folkens, long time no see!

 

Jeg har ikke vært her på en stund, og kan forsåvidt oppdatere dere: jeg er herved i et fast forhold.

 

Min tidligere one-itis, ble virkelig min one-itis - så det er håp der ute Øyvind ;) Da hun ikke lengre kunne bo hos sin eks (merkelig det der) så flyttet hun like gjerne inn hos meg.

 

Jeg har blitt pussywipped, men gamer fortsatt bare uten closing. Er sinnsykt artig å se ansiktene til jentene når de innser jeg har kjæreste (og at jeg er trofast - til en viss grad).

 

 

 

Var forresten ute og drakk i går. Ei venninne fant meg i ei bakgate hvor hun spurte: "Hvordan går der?" "Ser du det oransje der borte? *peker* Det er mitt! :D"

 

Andre gangen jeg spyr på 5 år... jeg har oransje busemenn.

Endret av -Nikken
Lenke til kommentar

Jeg har store problemer med enkelte ting innen sjekking/ og relasjoner i forhold til damer - det fører ofte til at jeg blir ganske nedbrutt da de forhold/relasjoner ender ut i intet - og det skjer alltid.

 

Jeg kan møte jenter (skjer ikke så ofte) - og de (si 2 i det siste relasjoner jeg har hatt) svinner helt bort.

 

Traff igjen ei jeg hadde noe på gang med for 3 år siden. Vi hadde det helt topp sammen - danset ut og alt bare topp. Fikk liksom veldig god kontakt. Sendte en melding neste dag, men fikk ikke noe som helst svar. Hun informerte om at hun ville være helt opptatt neste dag og at hun skulle reise bort kort tid etter det.

 

Ellers har jeg vært i lag litt med ei annen jente - ikke sammen, men datet litt - har alltid ledet til kyssing mot slutten. Det forholdet der har også stoppet helt opp - jeg kan jo på en måte ikke alltid være den initiativrike fyren? Eller må jeg det? Sendte en melding - ikke noe direkte spørsmål til henne og, men kom aldri noe svar....

 

Er sms en bannlyst greie - bør en aldri bruke det for henvendelser - eller bør en gjøre det på en spesiell måte?

 

Ville satt EKSTREMT stor pris på tilbakemeldinger på dette - da det driver meg til vannvidd - hva bør jeg gjøre etc. for å få ting mer i gang..... og for å skape meg langvarige relasjoner - slik som eks. Ni kon klarer der f.eks. 2 damer kommer for å gratulere med bursdagen.......

Lenke til kommentar
Hey folkens, long time no see!

 

Jeg har ikke vært her på en stund, og kan forsåvidt oppdatere dere: jeg er herved i et fast forhold.

 

Min tidligere one-itis, ble virkelig min one-itis - så det er håp der ute Øyvind ;) Da hun ikke lengre kunne bo hos sin eks (merkelig det der) så flyttet hun like gjerne inn hos meg.

 

Jeg har blitt pussywipped, men gamer fortsatt bare uten closing. Er sinnsykt artig å se ansiktene til jentene når de innser jeg har kjæreste (og at jeg er trofast - til en viss grad).

 

 

 

Var forresten ute og drakk i går. Ei venninne fant meg i ei bakgate hvor hun spurte: "Hvordan går der?" "Ser du det oransje der borte? *peker* Det er mitt! :D"

 

Andre gangen jeg spyr på 5 år... jeg har oransje busemenn.

Da trener du ikke hardt nok! Møter du ikke klovnen pukie innimellom når du trener, er det på tide å øke intensiteten! Uansett. Da er det ut på day3. Jeg må seriøst få fikse logistikken min, den ødelegger så vilt mye.

Lenke til kommentar
PUA - Pick-Up-Artist

AFC - Average Frustrated Chump (mao de som IKKE er PUA's)

Set - Gruppe med folk (2-set er 2 folk osv..)

Mixed-set - Gruppe med både menn og kvinner

Target - Hun du er ute etter

Cockblock - Venninder som prøver å beskytte target

AMOG - Alpha Male Of the Group - Mannlig cockblock

KINO - Berøring

IOI - Indicator Of Interest

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...