Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han duden?

 

Lær dere fakta, da blir dere intressante for damene også:

KNUT JØRGEN RØED ØDEGAARD

 

Sistgang knut og jeg møttes på oppskytningen av Discoovery 35, ja du vet: den intergalaktiske romrakketen som skal til mars med 8 menn og kvinner. Da kom vi på en genial ide, og siden både han og jeg er VIPS hos NASA, hadde vi fri tilgang til hele området. Dog led jeg jo at alexanders majortese (den sykdommen du får en gang i livet, hvor halsen er større en hode vet du), og dermed hadde jeg noe begrenset tilgang til mannskapet...

 

Men vi fikk tilgang til de nyeste datamaskinene, ja du vet de med mennekslige hjerner og en intelligens som faktisk er langt høyere enn Albert Einsteins egen fantasi. Men uansett klarte jeg å snuble i en kontakt som midt under oppskytningen klarte å avbryte den intergalaktiske kontakten med planeten xsmurf i romsystemet megabooobs! :)

 

Oi oi oi. Skal tro det ble leven. Jeg og Knut måtte umiddelbart til Area 52 (ja det området ingen vil prate om) og møte selve sjefen av den intergalaktisk politipatruljen uRfucked, og forklare uhellet. Det ble en voldoms diskusjon, hvor Knut faktisk rev av seg skjorta og vise sin ehhh mindre attraktive solbrendte kropp. Heldigvis sto ikke slaget på muskler, men på hjerne og jeg avgjorde det hele med et parti sjakk....og dette min lllle venn er historiten når jeg reddet jorden fra å bli ødelagt av missfornøyde vesner på andre planeter.... Så kort sagt er jeg en helt ;)

 

:fun:

Lenke til kommentar

Det blir jo ikke det samme, de tingene jeg nevnte sier litt om personen og hans interesser. Mens at dere snakket om sofasjampo sier jo ikke en dritt, sikkert noe dere bare kom inn på helt tilfeldig uansett. Måten du ordlegger deg på har noe å si også.

 

Dere har sikkert vært borti at noen sier noe helt ufattelig dumt, går inn på emner de helt klart ikke burde gå inn på osv. Men kanskje det er kroppspråket som får det til å virke så dumt, hva vet vel jeg.

 

Skal uansett slutte å kverrulere, skjønner poenget ditt.

Lenke til kommentar
Men om du går bort til ei jente og prater masse om data, rc biler og motorcross er det ikke sikkert innlevelse og kroppspråk hjelper :p

 

Jeg har pult på å prate om sofashampo så du kan tro hva du vil..

 

den softe eller den som gir litt sandpapirfølelse etter du har brukt den?

Lenke til kommentar
Men om du går bort til ei jente og prater masse om data, rc biler og motorcross er det ikke sikkert innlevelse og kroppspråk hjelper :p

 

Jeg har pult på å prate om sofashampo så du kan tro hva du vil..

 

den softe eller den som gir litt sandpapirfølelse etter du har brukt den?

 

Vi snakker om den råeste sofashampoen i VERDEN her...!

 

Tmz:

 

Har også pult på å prate om sommerfuglsamlingen min og. Samt min interesse for amerikanske biler...

Det er også relativt "far out there" saker å snakke med jenter på byen om.

Hadde jeg hatt en interesse for data, hadde jeg selvsagt snakket om det

Lenke til kommentar

Morsomt at RSD-instruktørene tar med sine fbs/ltrs/o.l. på Bootcamps.

 

Har dere PU's her i tråden gjort noe lignende?

 

En morsom ting: Snakket med en kamerat av meg som nylig har slått opp med damen etter 2 år. Jeg spurte om han ble med ut i morgen så spurte han senere om jeg hadde lest "The Game".

 

Memorizing a few clever things to say to a woman won't do you a bit of good if you can't deliver them from a stable and grounded place. You'll have all the effectiveness of a bad actor reading lines he doesn't believe.

 

Carlos Xuma, Secrets of the Alpha Male (anbefales)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Rule nr 1: Ikke fyllepost...

 

Jeg er allikvel så drita at jeg gir beng i rule nr 1 :fun:

 

Dagens referat:

 

Dro med en wing på Loungen på Aker Brygge. Masse idioter der som kjørte alt for høy DHV, og kjørte på et heidundranes party. Et langbord med 40 + folk, i alderen langt over det jeg snur meg etter og hadde en regning på godt å vel 100k tipper jeg...

 

Boring for min del, men satt med min wing og snakket slik gutter må gjøre hver 6. mnd...

 

 

En fra langbordet har tydligvis plukket ut meg som target, setter seg ned mellom meg og wingen. Merker jeg ble dårlig umiddelbart, da hun var tydelig over 30 og ikke i nærheten av det jeg tenner på... avviser hennes patetiske forsøk og dukker ned i ølen....

 

Hun henger etter som en klegg, og jeg avviser hyggelig igjen... Drikker mer fordi hun ødelegger hele kvelden på det utestedet... Burner den venuen og stikker på beer palace...

Gayklubb..... Min wing har dog satset på en day 2 med ei dame der, og hun har overraskende nok INGEN fine venninner.... Ender opp som wing til min wing..: Drikker mye...

Han stikker med hun og overlater sykkel til meg...

 

Note to self: med 19 i promille er 2 sykler ikke noe å prøve på å sykle på samtidig...

 

 

 

Ligger her med dritvondt i armen og beinet, 19 i promille og helt viggo...

Fuck for en kveld....

 

 

Måtte komme etter alt for mange bra kvelder på byen...

Lenke til kommentar
Er det noen som har In-field videoer fra RSD gutta?

http://www.flawlessnaturalvideoblog.com/

I allefall nesten in field : P Uansett morsomt, og gøy å få noe RSD stuff uten den forjævlige latteren til Tyler Durden. Men den fyren der burde også klippe seg (hva er det med RSD og hår?). Sitter her nå å fyller ut min egen lille 'hvite'bok. Tenkte når andre skal ha en svartebok, skal jeg ha en hvitebok. Hvorfor? Fordi jeg skal som en eller anna kar sa, «Leave 'em better than you found 'em». Så da er det bare å kalle den hvitebok. Ganske morsomt å analysere litt gamle lays, og se hva man gjorde rett, og hva man gjorde feil, og de gangene man ikke skjønner en dritt over hva som fikk jenta til å like deg. Funnet ut at en fellesnevner for meg er at jeg A) Enten er venn med eksen til jenta (hei, slår du opp, kan jeg pule hun, men du får ikke pule eksen min!) B) De var venniner med eksen min eller C)et rykte for å være god i senga. Jeg liker nok C best, men tror nok det er A og B som er de mest riktige. Uansett, bare fem dager igjen, så er jeg ferdig med null onani på 2 uker. Det har egentlig gått greit nok, bortsett fra de gangene jeg bare sitter å kjeder meg, og tenker at nå hadde det gjort seg med et godt runk! Men da er det bare å ikke gjøre det, så går det greit.

Lenke til kommentar
Hmm i hvilken av de videoene er den kiss-close rutina? lattern hans er jo noe for seg selv. Skal vedde for at den booster attraction betraktelig :)

Om jeg hadde vært jenta hadde jeg funnet nærmeste 5% pepperspray jeg fant og sprayen fyren full av den hver gang han lo.

 

I den med "intent og woo", der hvor han får dem til å stå i ring og danse chodelike rundt en fyr som er "jenta". Inn, spinn henne rundt, og du er allerede 'der'. Skal prøves ute på lørdag i allefall : )

Lenke til kommentar

Huff, jeg failet på noe som helst slags forsøk på game i kveld.

 

Jeg husker at jeg snakket md noen jenter, men hva jeg snakket med dem om aner jeg ikke. Jeg husker at det ble rotings, men så forsvant resten av gamt mit i "fyllarus".

 

Tror jeg kanskje burde drikke mindre :p

Lenke til kommentar
Erikeb: Null onani på 2 uker. Wtf? Why?

Hvorfor ikke? Alltid morsomt å utfordre deg selv! Nei, jeg vetta faen, jeg, ett av tre "missions" jeg tok. Et øyekontakt, et om å aldri si unnskyld, og tok med den for "good measure".. Alle gode ting er tre vettu!

 

Uansett, kvalifiserer det å dra å bade som day2? I så fall, tjohei! Denne damen skal closes. Slagplan:

Kino som faen. Rett inn i rollespill. Jævlig hurtig eskalering. Har en time å close på, så bare å kjøre på. Push it into her pants or into the ground! Det værste som skjer er jo at crasher henne, og det finnes da 100vis av andre å kjøre på med!

Lenke til kommentar

Nice holdning!

 

Kino is the shit. og klart bading kvalifiseres til day2!!!

Da henne i vannet grisegutten. Damer tenner på salte våte kyss!

 

Selv har jeg nøyaktig samme holdning som deg til min date i kveld. Når hun komme skal jeg ta the soft touch of medulla umiddelbart, da er standarden satt. Møter hun 1900 puler 2100 (må jo komme oss hjem også)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...