Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Jo mere du forklarer dette søte PUA, jo mere høres det ut som at dere legger en slagplan før dere skal ut i felten i militæret

Selvsagt. Hvis man bare skal ut på byen for å få seg en bit, så legger man en slagplan. Gjør ihvertfall jeg. Funker jo mye bedre enn å bare svirre rundt som en tulling. Har snakket med veninner også, å hvis de har sett seg ut en type de vil ha så gjør de det samme. Så hvis du prøver å sette oss "gutter" i dårlig lys så husk på at dere jenter er akkurat like utspekulerte som oss ;)

PS. Vil bare legge til at det PUA sier om selvtillit er helt riktig. Å ha selvtilliten i orden er alpha omega hvis man vil ha sjangs med det motsatte kjønn.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PS. Vil bare legge til at det PUA sier om selvtillit er helt riktig. Å ha selvtilliten i orden er alpha omega hvis man vil ha sjangs med det motsatte kjønn.

9577060[/snapback]

Jepp! Og selvtillitt kommer av suksess. Suksess kommer av å være forberedt (les: Slagplan).

Noen som ser sirkelen formes her?

Lenke til kommentar
Selvsagt. Hvis man bare skal ut på byen for å få seg en bit, så legger man en slagplan. Gjør ihvertfall jeg. Funker jo mye bedre enn å bare svirre rundt som en tulling. Har snakket med veninner også, å hvis de har sett seg ut en type de vil ha så gjør de det samme. Så hvis du prøver å sette oss "gutter" i dårlig lys så husk på at dere jenter er akkurat like utspekulerte som oss ;)

9577060[/snapback]

ble visst ikke ferdig med debatten allikavæl :p

For det første så jeg prøver ikke sette gutter i noe som helst lys, bare for å ha klarert det for deg :)

og jeg er av den tro at hvis man ser en jente eller en gutt man liker, så trenger man ikke noen spesiell slagplan, hvis noen ikke liker den ekte deg, så mener jeg at da får det bare være.. det er nå min mening da :) men den er ikke mere riktig enn noen andres, det er bare det jeg tror og mener er riktig for meg..

men hvis det skal være en slagplan i bildet etter min mening, så må det være kun å finne ut hva man skal snakke med jenta/gutten om.. ikke no mer enn det, mener at det er unødvendig med noe mere "ammunisjon" enn det..

men det kommer selvsagt ann på hva hver enkelt mener man trenger eller er ute etter.. men når det gjelder meg selv, så tar jeg ting som de kommer.. :)

Lenke til kommentar

Altså, forskjellen mellom en PUA og en Vanlig dude, er det at en PUA vet hvilke tiltrekkningsknapper en kvinne har.

Der jeg er nå, etter MYE tid i felten, er at før jeg drar ut bestemmer jeg meg:

I dag skal jeg klare "ditt og datt", og finne ut "ditt og datt" om forskjellige situasjoner. Et eksempel på slike ting kan være:

"I dag skal jeg stå i et "set", og påpeke ovenfor "target" at menn generelt ikke har peiling på kvinner. Påpeke dette ved å peke på menn som gjør kvinner ukomfortable på utestedet, for så å "redde" de".

Det kan feks være et mål jeg setter meg for kvelden. Mao utfordrer meg selv litt.

Saken er det at man etterhvert kommer til et sted i "gamet" der man blir mer og mer uavhengig av rutiner og slikt siden man har adoptert de beliefsene som man lærer seg og isteden gjør de til en del av personligheten. Dermed blir man en naturlig attraktiv person.

For min del nå så går dette ut på å gå ut og ha det mest mulig moro, og når jeg skal ha det moro, så gjør jeg spesielle ting som feks det jeg skrev ovenfor.

Jeg tenker ikke noe på hvordan slutten av interaksjonen ender, og det har blitt helt naturlig for meg å snakke med villt fremmede i alle mulige situasjoner.

Det at jeg har blitt så komfortabel med det smitter av på folk og de vil ta en del i den verden.

Endret av PUA
Lenke til kommentar

Hele poenget tror jeg ikke er hvordan man skal sjekke opp folk. Men hvordan noen gutter trenger å utvikle sosiale antenner og selvtillit.

Kalle det sets, og gi folk nr osv virker bare urkomisk. Sitter å smiler når jeg leser mye av det som er skrevet det her. Det er ikke hjernekirurgi, det er åpne munnen å si hei.

Endret av Snublefot
Lenke til kommentar

jeg deltok litt i debatten, og jeg er jente.. ser ikke no problem med det.. er jo vi jentene som er "target" her.. tror det bare er nyttig for gutta og se hva slags innspill vi kan komme med, og hva vi synes om denne metoden og fremgangsmåten.. både konstruktiv kritikk, ris og ros lærer man jo av!

Lenke til kommentar
Jeg har tro på at det funker dette her. Men ikke av de grunnene dere oppgir. Tror dere gjør det verre enn det er, vanskeligere enn det er. Det at mange tar betalt for å lære gutter dette virker bare helt gresk for meg.

9583378[/snapback]

Hvordan kan det bli værre? Det er jo bare naturen som er laget slik :)

Rart at jeg får så mye oppmerksomhet når jeg har dame og alle vet det. Alle vil ha det de ikke kan få. Synes du ikke det er spennende når en gutt gir deg små hint, i stedet for å stå helt oppi ansiktet ditt og spørre om nr ditt.

Det blir gitt en hjelpelinje hele veien her, så de som trenger hjelp med å komme i kontakt med motsatte kjønn finner det her. De som vanligvis ikke ville turd det uten å vite måten å gå frem på. Det her er en måte som hjelper en å tenke annerledes på, akkurat som psykologi gjør.

At en betaler for å bli lært opp er opp til hver enkel. Ingen som blir tvunget til å betale her er det vel?

Lenke til kommentar
Det er ikke hjernekirurgi, det er åpne munnen å si hei.

Hvis det funket hadde denne posten ikke eksistert...

Selvsagt kunne posten ekssitert om det hadde funket, at folk sier at noe funker gjør ikke at det er korrekt, og at folk sier noe ikke funker gjør heller ikke at det er sant.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...