Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Å skape noe å snakke om er sikkert for noen å servere en løgn. Dog finnes det mennesker i denne verden som faktisk ikke klarer hverken sarkasme eller ironi, og slike tapere omgir hvertfall ikke jeg meg med.

 

Det finnes også mennesker i denne verden så er så skakkkjørt at de faktisk ikke vet hva kroppsspråk er for noe, og de takler jeg heller ikke.

 

Samtlige av damene jeg drar har det gøy og morsomt i mitt nærhver og samtlige vet helt klart at det er løgn og at de også deltar i et spill..

 

Men de som mener dette er løgn og bedrag bør ta seg en reise inn i seg selv og kanskje innse at kommunikasjonsferdighetene deres rett og slett SUGER HESTESVETTE...

 

 

Nok om den saken. Min erfaring i går

 

Staten var nesten borte, og kom aldri i superstate

DHV

Rollespill

Kino og eskalering

 

Rollespillet var rett og slett helt sjef. Hun fikk rollen som min kone og jeg hennes mann. Hun spilte lege og den som dro inn penga, mens jeg var oljearbeider med alt for mye fritid.

Rett og slett vilt bra, og jeg ble lettere betatt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest WonderGuy

Ni Kon; vil du ta deg tidenn til å utdype - da i forrhold til rollespill..

 

Når en leser dette ordrett virker det rett og slett flåsete. At en sjekker damer for vinningens gunst ogg ikke for noe mer varende, men nok om det...

 

Dette rollespillet - der du kjører roller - hvordan kjører du dette og hvordan får du det så interessant for begge parter? Når en leser det slik som du skriver virker det så overfladisk og medtatt....

Lenke til kommentar
Ni Kon; vil du ta deg tidenn til å utdype - da i forrhold til rollespill..

 

Når en leser dette ordrett virker det rett og slett flåsete. At en sjekker damer for vinningens gunst ogg ikke for noe mer varende, men nok om det...

Jeez, igjen. Si meg, hva er flåsete med at ei (fortrinnsvis) søt jente og jeg har det jævlig morsomt en kveld/dag/natt whatever?

Dette rollespillet - der du kjører roller - hvordan kjører du dette og hvordan får du det så interessant for begge parter? Når en leser det slik som du skriver virker det så overfladisk og medtatt....

Jenter digger rollespill. Jenter plukker opp rollespill med en gang. Og det er ganske gøy for deg og. Ikke så dumt å gå rundt på byen med ei lillesøster og ei kokke (hey, god unnskyldning til å bli med hun hjem. "Jeg må jo sjekke om du er så god til å lage mat som det du sa!). For ikke å nevne at det er umulig å ikke få kino med rollespill. "Hey, ikke rør lillesøstra mi!" mens du clawer henne.

post-47173-1214745926_thumb.jpg

Endret av Eirikeb
Lenke til kommentar

Rollespill er rett og slett genialt. De jentene som ikke catcher det umiddelbart har jeg ennå ikke møtt. Og det som er genialt er at de elsker det, og ikke minst dukker det opp en del morsomme fantasier de faktisk går rundt med...

 

Men om du er typen som er tafatt og ikke eier humor, gjerne kombinert med at du har talevansker og ikke minst ikke eier kroppsspråk så bare styr unna. Da ligger ikke dette for deg...

 

Mitt rollespill i går:

 

Hun står i baren med 8 venninner, jeg går rett bort. Åpnet henne med et smil, en klem og ikke minst smilte jeg lurt med øynene og viste med kroppen at nå skulle det bli morro.

 

Meg - Hei min kone. Hatt en fin dag?

(hun tok den seff umiddelbart og svarte)

Hun - Den ble perfekt nå som du dukket opp.

(jeg vil at hun skal være lege i min syke oppsettning)

Meg - Og hvordan var det på operasjonsbordet i dag? Noen vanskelige pasienter?

(hun tok på seg rollen som kone og lege på to spørsmål)

Hun - Neida, bare standard opersjoner som ... (hun imponerte faktisk med noen fancy operasjonsuttrykk)

 

osv....

 

Sørget for Kino, og i løpet av disse 8 sekundene var jeg rett in da zone. Så enkelt er det faktisk. Hun kom med masse i samtalen og jeg brukte push og pull teknikker.. Brukte at hun var i sonen, men av og til datt hun ut av sonen.

Lenke til kommentar

For en fin helg :D

 

Et lite takk til Ni Kon for tips på rollespill her i tråden. Jeg måtte selvsagt teste teorien i køen på Onkel Donald i går, lørdag, og jammen ga det ikke resultater også!

 

Jeg kom tilfeldigvis i snakk med noen engelskmenn foran meg i køen og la ikke merke til hva som foregikk bak meg (urutinert av meg, jeg vet), men bak meg har da min wing åpnet 3 fantastisk flotte damer og er i full gang med KINO og rollespill (vi hadde snakket om det tidligere på kvelden mens vi pumpet state hjemme hos han (forbannet effektiv må jeg legge til)).

 

Ei av damene prikker meg så på skulderen og spør om jeg er overlegen, jeg svarte da kjapt "Overlege?, nei du, jeg er bare sykepleier" hun trådde så inn i en rolle som ambulanse sjåfør og da var hun på kroken

 

Kjørte på med KINO og fikk en #-close allerede i køen.

 

Dessverre kom ikke de forbi dørmannen samtidig som oss og vi mistet dem

 

Åpnet så ei dame i baren som mente jeg lignet på Matt Damon, som jeg da fulgte opp med at jeg kun var stuntmannen hans, og fortsatte med åpenbare løgner osv osv

Dro hun med på dansegulvet og kjørte fullt på KINO igjen. Min wing var da travelt opptatt med å ta seg av venninnen hennes som tydlig ikke likte denne Matt Damon figuren som var all over venninnen hennes. Min wing tapte kampen og damen la igjen nummeret sitt og forsvant ut døren

 

2 #-close på under en time.

 

Resten av kvelden var mer eller mindre død, holdt jo på å dø selv av heteslag på Onkel Donald, men jeg synes jeg skimtet noe som kunne minne om personer fra bildet Nikon postet. Er det heteslaget som har gått meg til hodet eller var PUM og co på Onkel Donald i går? :)

 

 

Jeg kom nettopp hjem fra EM-final hos ei av damene fra i går og vi skal ut på ny i løpet av uken :D

 

KINO is the SHIT

Endret av Dj_Matsern
Lenke til kommentar
Er det heteslaget som har gått meg til hodet eller var PUM og co på Onkel Donald i går? :)

 

Jeg og PUM var i Sandefjord og rocket i hele helgen...

 

Må bare skyte inn en liten ting her:

 

Når det kommer til å ljuge i sets, for de som garantert kommer til å misforstå dette på et eller annet tidspunkt:

 

Hensikten er å overdrive noe så inne i gamperævva at det er åpenbart hva som skjer.

Ikke å ljuge for å manipulere jenta til sengs.

Slikt støtter jeg ikke uansett, og vil ikke ha noe form for delaktighet i den måten å game på.

Endret av Unique_
Lenke til kommentar

Dj_Matsern:

 

genial kveld med andre ord :) Rollespill er kanonkult, og jeg kjører mer og mer på det om dagen. Kjører det med damer på sukker.no også nå. Min erfaring er at damene er mye raskere i sin comfort sone når de har mulighet for å utgi seg for noe de egentlig ikke er. Samtalen glir lettere og dessuten blir man bedre kjent med personen på den måten.

 

Har også blitt en jævel til å fiske opp mobilen og ta bilder under rollespillet, for å ha til et eventuellt bryllup om det skulle bli aktuelt. Helt genialt, og det er sykt mye KINO.

 

Lørdagens date sa jeg rett til at jeg beklager at jeg tar på deg så mye, men siden min kone er så nydelig må hun bare godta et hennes mann tar mye. Veldig mye. Fikk seff aksept umiddelbart.

 

 

Helgen oppsummert fra min kant:

 

KINO is the SHIT

Rollespill FTW!

Lenke til kommentar

Knall kveld med gode resultater om jeg må si det selv. I alle fall på min målestokk og det er vel strengt tatt den som teller :)

 

Jeg er veldig ny i gamet og er fremdeles i en trial and error periode, men ser helt nytten av mye som blir sagt i denne tråden, selvsagt vrir jeg det om så det passer meg og blir en del av min personlighet, noe annet ville jo ikke nyttet :)

Lenke til kommentar

Genialt

 

Adapter og tilpass! Det er viktig at det er en del av deg. Lese fra en jukselapp hjelper lite, og da blir ikke samtalen lekende og flytende. Da kan man heller ligge unna rollespill

 

Tren mye på det, og du vil oppnå ekstremt bra resultater. Når du syns det passer seg i spillet kan du også introdusere objekter

 

Eks:

 

En flaske som pluteslig ble en mikrofon.

En flaske som man må holde for å få lov til å snakke (kamp om å holde flasken)

Mobilkamera is the shit

Ta hva som helst og be henne utvikle konseptet for hva det skal være. Genialt med tanke på fantasien hennes...

 

 

Legg merke til at damer vil dominere rollespillet og den vanlige 80-20 regelen ved rollespill IKKE eksisterer. Opplever fort at jeg er den som ligger på 40% av samtalen og jenta 60%

 

Kjører jeg spill med to damer, slipper jeg sjelden til. Så min erfaring er konge med en, maks damer som får delta er 2. Ellers må jeg ha inn wings...

Lenke til kommentar

Er ikke helt inni dette enda, og har ikke lest hele tråden - men er veldig interessert :p

 

Men hva betyr:

vi pumpet state

#-close

push og pull-teknikker

 

Og hvordan "rettferdiggjør" dere at dere tar bilder av henne? Virker litt "innpåslitent" igrunn..? Og selv om jeg skjønner at KINO har med berøring å gjøre, hvordan fører mobilkamera til kino? At dere tar bilder av dere sammen, og dermed berører hverandre? Genialt om en har litt kontakt, I'll admit that :p

 

Last question for this time: Hvordan tar dere opp spørsmålet "kan jeg få nr ditt?", og hvordan følger dere det opp evt senere?

 

:)

Lenke til kommentar
Er ikke helt inni dette enda, og har ikke lest hele tråden - men er veldig interessert :p

 

Men hva betyr:

vi pumpet state

#-close

push og pull-teknikker

 

Og hvordan "rettferdiggjør" dere at dere tar bilder av henne? Virker litt "innpåslitent" igrunn..? Og selv om jeg skjønner at KINO har med berøring å gjøre, hvordan fører mobilkamera til kino? At dere tar bilder av dere sammen, og dermed berører hverandre? Genialt om en har litt kontakt, I'll admit that :p

 

Last question for this time: Hvordan tar dere opp spørsmålet "kan jeg få nr ditt?", og hvordan følger dere det opp evt senere?

 

:)

Pumpe state = Prøve å komme i godt humør (state of mind)

#close = få telefonnummeret

push&pull vet jeg ikke :hmm:

 

Man tar ikke bilder av henne, men av dere. Man må være litt tett inntill hverandre for å få begge innenfor, samtidig som man kan le av bildene etterpå :)

Lenke til kommentar

Push og Pull:

 

Det er ulike definisjoner på hva som er det. Om du googler vil du se at det kan brukes etter å tilpasse produkter til kunder etc. Men min definisjon er noget anderledes. Push og Pull betyr kort sagt at jeg gir henne noe samtidig som jeg tar fra henne noe.

 

NB: viktig punkt, når man spiller rollespill eller aktivt sjekker damer MÅ man ha kroppsspråk og berøring. Du må spille på følelsene hennes og det gjør du utelukkende med nonverbal kommunikasjon. Jeg spiller aktivt på følelsene hennes og ikke minst på hennes intellekt. Siden kvinner har 7 kommunikasjons sentre i hjernen og vi bare et, er hun i utgangspunktet meg overlegen i en diskusjon og tolke det som skjer. Derfor er det med andre ord ekstremt viktig hva som skjer med nonverbal kommunikasjon.

 

 

Over til push og pull, eksempel:

 

Hun skal være servitøren din, men klarer ikke ta i mot bestillingen din. Dermed har hun sparken, og du dytter henne vekk fra deg fysisk og sier at hun ikke kunne fått jobb på mc donalds en gang.... Deretter vil hun søke inn og du drar henne inn og gir henne ny mulighet i en ny rolle....

 

Push og Pull brukes bare i ny og ne i samtalen og ikke konstant! Da blir det dumt. Men push og pull gjør at følelsene hennes ønsker å kjempe litt for å få deg. Og alle her vet hva som skjer med et menneske når det må jobbe for noe vs det å få ting servert i hendene :)

Lenke til kommentar

Slik jeg har forstått push & pull er:

 

Du gir henne en valdiering men fort trekker den tilbake. Kan være som i "Åhh du er helt fantastisk, men ikke helt min type". Hvor man da gir en validering med "Du er helt fantastisk", men også trekker den tilbake igjen med "Ikke helt min type". Pluss det Ni kon har skrevet over:

 

Push og Pull brukes bare i ny og ne i samtalen og ikke konstant! Da blir det dumt. Men push og pull gjør at følelsene hennes ønsker å kjempe litt for å få deg. Og alle her vet hva som skjer med et menneske når det må jobbe for noe vs det å få ting servert i hendene :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...