Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Jeg tenker bare på hva som skjer om disse flammene finner denne tråden og tilfeldigvis forstår at det er deg de har vært hos alle sammen. :)

Om du blar en 50 sider tilbake i tråden hadde jeg plutselig et navnbytte. Utrolig hva man får som treff når man søker : Kino + sjekking på google.no :( Hun ser jeg nok aldri igjen, men wtf det kryr av damer der ute :fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Eller bare dropp hele KINO slanget, beføling eller diskre beføling funker like bra ;)

Sett bort i fra at det høres ut som noe en overgripsmann ville sagt, så er det vel greie erstatningsuttrykk.

Lenke til kommentar

Noe av poenget med en slik subkultur som PU miljøet bygger er nettopp å utvikle et eget språk. Det gjør subkulturen mer spennende og fasinerende. Hvem faen sitter ute å sier til et target at de skal beføle henne?

Jeg har kjørt flere sett med full snakk som target, dhv, openers, lording, kino, eskalering, Fb osv.... Helt genialt når man står å kritiserer en AFC som er ute på misslykket jakt :)

Subkulturer har den felles nevneren at de er fasinerende så lenge de er spennende, og et "hemmelig" språk er bare med å gjøre den enda mer attraktiv :)

Lenke til kommentar
Gjest WantToMasterIt

Trenger noen vink/råd her...

Er ei jente som jeg hadde god kontakt med - stadige sms'er og endel flørting. Et hjemmebesøk også ble det der vi hadde oss ganske greit med hverandre...

Men jeg jobber mye - hun også endel. Forholdet har kjølt ned og forsvunnet litt - ikke noen sms'er lenger til hverandre.

Tenker meg hun har fri denne helgen og jobbet endel de tidligere. Hvordan skal jeg gå frem for å få henne med på noe? Hvordan skal jeg unngå å virke needy, hvordan bør jeg ordlegge meg?

Lenke til kommentar

Tja. Hvordan skal man råde noen direkte over nett uten å vite noe om hverken historikk, alder, bosted og annet?

En som kan fungere er å be henne med ut på et rollespill....

eksempel:

Hei. xxx her. Tenkte vi endelig kunne treffes til en etterjobb drink på Grims Grenka. Siden du ikke helt vet hvordan jeg ser ut har jeg i dag på meg en grå pinstripe og en rose i skjortehullet.

Damer catcher et kult rollespill umiddelbart og elsker å ta på seg ulike roller :)

Lenke til kommentar

Love is the shit, men forhold kan være noe kronglete greier altså.

Da tror jeg jeg forholder meg singel i sommer og da har jeg vel egentlig ingen spesielle missions. Men i syden er vel oppdraget mitt å ta av og få RESULTATER. Trenger å booste selvtilliten min igjen etter å ha fått hjertet knust av kvinnen jeg trodde var den rette for et LTR nå. Men det var hun tydeligvis ikke.

Avslutter med et motiverende sitat fra Batman Begins:

Alfred Pennyworth: Why do we fall, sir? So that we might learn to pick ourselves up.
:yes:
Lenke til kommentar

Latterlig bra kveld i går. Traff bøtter med folk ute og hadde en "date" fra nettet på plass med sine venninner. Hun var ikke noe for meg, men den ene venninna var knallbra...

Dog var det mørt i øverste etasje på hun jeg i utgangspunktet avtalte med og hun klarte ikke få med seg at hun og jeg aldri ville bli noe. Hun trodde hun var på date, og jeg var der kun for å utvide min sosiale sirkel...

Hadde to wings, og siden jeg var låst i venninnegjengen hennes fikk de herje fritt. Noe de også gjorde :)

Jeg derimot måtte edjecte dette settet mange ganger, men måtte dessverre alltid komme tilbake til det da mine wings var i himmelrike. Og kompis som jeg er støtter jeg alltid opp om kompiser når de trenger det....

Uansett klokka 0200 skjer det! Hun: 163 høy, en tydelig 34 størrelse, 70 c, blå øyne, lyst langt hår, perfekte hvite tenner, nydelig hud kort sagt en garantert HB 8, kanskje også mer om jeg skal overdrive litt. Stedets desidert hotteste jente som bør si noe når tidlige frøken Norge (sørland) var i lokalet...

3 - sekunders regelen ble selvfølgelig fulgt og jeg dundra bort til henne umiddelbart.

Kjørte umiddelbart soft touch of medulla, og den er så sykt bra. Bare på navnbytte har man 3 kinos. Hun var tannlege og jeg var dermed umiddelbart hockeyspiller, med litt for mange slosskamper på isen bak meg... Blåste jo seff at jeg ikke var det i utganspunktet, men at jeg egentlig var europamester i Wing Chun som er en kampsport jeg trente :)

Helt genialt sett, nun spurte om wing chun og jeg svarte : jeg kan nok til å ta på punkter du ikke visste du hadde. Hva vil du ha behage eller rett og slett smerte? Hun ville ha behag, og da ble det MASSE KINO :) Blåste min løgn etter 30 min, og fikk alt jeg håpet på :)

Dog måtte hun dundre vidre pga en UB som bare måtte hjem :( Ingen wings var ledige til å ta seg av UBen, så jeg ble litt låst. Det ble ikke bedre når UB nr 2 kom og dro i henne. Faen. Hun ville tydelig bli, men de faens ubene ville jo ikke gi seg. Måtte bare innse at hun ikke kunne stå med meg og prate om ekteskap og fremtid, men heldigvis tok hun min mobil og lagra seg (Unique - jeg lagra henne med navn og ikke minst sted, slik at hun ikke blir nok en dame på fridays, fin dame, lysblåøyd, babe, deilige mørkhåra osv)...

Blir til at hun og jeg skal ut i dag! Og med tanke på at jeg allerde har et vorspiel med 12 damer blir denne dagen og fantastisk. Har blitt så ille om dagen at jeg har manko på wings.

Sånn rundt klokka 3 gikk jeg derimot over til lording. Kjørte på ga faen, drakk alt jeg kom over. Var alt fra intervjuer til motivator. Havna på nachspiel og der var og en pivot av meg. Hun tok over showet og jeg forsvant inn i drømmeland 0600, vel vitende om at dagen i dag er full av muligheter :)

KINO is the SHIT ! :)

Endret av Ni kon
Lenke til kommentar
Gjest Guest_fluxar_*

Hei, har ikke skrevet før i denne tråden selv om jeg er ivrig tilhenger av den :)

Kjapt spørsmål. Dame som jeg er 99% sikker på er interessert sendte melding hvor hun skrev "Du er jo kompisen min, ikke sant?". Følte det var en finfin shit-test. Valgte å ignorere det og heller svare på alt annet hun spurte om i meldingen. Noen gode svar på slike spørsmål?

Lenke til kommentar
For en syk syk tråd :p

Dere er søte da !

Det som er sykt er at damer biter på løgnene deres. :) Jeg synes egentlig det er enda søtere.

Heh, løgnene? Det foregår rimelig lite løgn virker det på meg som, enn det som er vanlig når gutter er på sjekkern. "Ja, jeg er vaktleder da!" når du er kassamedarbeider lissom.

Vel, day2 idag. Eller, day2 og day2. Fclose for to-tre måneder siden, hjemme igjen. Møtes, merker at hun "holder" meg igjen etter klemmen. Okay, it's on. Vel, jeg er som vanlig for treg med kinoeskalering, men tar da ikke lenger enn 30 min inn i filmen før vi nusser litt. Nusser mer og mer, jeg tenker "Jippi", og så kommer mamma hjem. Hva faen? Jaja, får fullføre dealen senere. Litt rett for at det ble litt mye "kjæreste-kino" istedenfor FB-kino om man kan separere det sånn, da jeg er rent lite interresert i et forhold, og begynner å få dårlig tid med de to FBene jeg skal ha før jeg drar inn i militutten. Vel, jeg trengte uansett denne dagen.

Lenke til kommentar
For en syk syk tråd :p

Dere er søte da !

Det som er sykt er at damer biter på løgnene deres. :) Jeg synes egentlig det er enda søtere.

haha! Sjukt å kalle det for løgner ass.. akkurat hva er løgner?:p

Uten at jeg kan være helt sikker så vil jeg tro at alt han fortalte denne damen var blank løgn fra ende til annen. Hvis jeg mot formodning tar feil så beklager jeg så mye.

"Bare på navnbytte har man 3 kinos. Hun var tannlege og jeg var dermed umiddelbart hockeyspiller, med litt for mange slosskamper på isen bak meg... Blåste jo seff at jeg ikke var det i utganspunktet, men at jeg egentlig var europamester i Wing Chun som er en kampsport jeg trente."

Lenke til kommentar
Uten at jeg kan være helt sikker så vil jeg tro at alt han fortalte denne damen var blank løgn fra ende til annen. Hvis jeg mot formodning tar feil så beklager jeg så mye.

"Bare på navnbytte har man 3 kinos. Hun var tannlege og jeg var dermed umiddelbart hockeyspiller, med litt for mange slosskamper på isen bak meg... Blåste jo seff at jeg ikke var det i utganspunktet, men at jeg egentlig var europamester i Wing Chun som er en kampsport jeg trente."

Selektiv sitering ftw. :w00t:

Hvis du leser litt videre, og leser litt mer i tråden, så ser du at sannheten alltid kommer fram, også i dette tilfellet.. Og late som du er diverse ting osv, og overdrive det, funker ganske bra da damer synes det er morsomt. Og det er ikke sånn at de går hjem igjen og tror at du er en prins fra et eller annet mikronesisk øyrike med 14 asiamesterskap i bocha.

Endret av Machius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...