smashbro Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Det har blitt nevnt at det skal komme en sak i media om PU. Hadde vært interessant og lest når den kommer, men jeg orker ikke lese samtlige av landets aviser de neste månedene for å få den med meg, så jeg lurte på om noen kan si ifra når den printes. Ellers var linken over til en mailkonto.... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Mission summer 2008: Finne den unike diamanten blandt perlene. Merker jeg er klar for et ltr nå. Hvordan skal jeg få til dette? Hadde en teori om at om jeg ikke datet og knullet i øst og vest, så ville kroppen være klar for den rette når hun dukket opp. Siden man sjelden er klar for forhold når man koser seg alt for godt, tror jeg allikvel ikke det er nøkkelen. Så sommer 2008 skal være vill på damefronten. Skal kose meg så mye jeg klarer, og bare kjøre på. Det som er ment å skje vil allikvel skje når det skjer .) Den som får meg inn i et ltr vil bare føle en seier på å få meg dit, selv om jeg i utgangspunktet ønsker en slik situasjon. Dog tror jeg at om jeg gir uttrykk for å ville dit, skremmer jeg mer enn jeg ønsker. Ergo lar jeg henne spinne nettet som jeg skal gå i ufrivillig villig Hun i Bergen er i tenkeboksen, men jeg kan ikke vente på henne. Det som skjer det skjer, og skjer det ikke var det ikke ment 2 be. Hva er deres sommer missions da folkens? Lenke til kommentar
Gjest Guest_RSD_* Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 RSD har et gratis seminar i September (I think). Seminaret er selvsagt i Oslo, og på den tiden er nok jeg på FHS i Møre og Romsdal, så da kommer ikke jeg. Påmelding er her: (25 USD deposit) linky. Her er det https://www.realsocialdynamics.com/Shop/Car...=1936&Rqrd= Lenke til kommentar
Aquila_ Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Det høres bra ut Ni kon.. Ønsker deg lykke til Mitt mission er å bli komfortabel med å åpne hvilken som helst jente, utvikle bedre "conversation-skills" og bli flinkere med KINO. Skal heldigvis på ferie bort fra min lame hjembygd hvor alle kjenner alle, så skal slå meg løs Lenke til kommentar
AriGold Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Mitt mission blir å gå ut mest mulig, snakke med så mange forskjellige mennesker som mulig - bli mere sosial. Skal til syden en tur så det blir en fin mulighet! Lenke til kommentar
Gjest Guest_SirLancelot_* Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Mitt mission blir å gå ut mest mulig, snakke med så mange forskjellige mennesker som mulig - bli mere sosial. Skal til syden en tur så det blir en fin mulighet! Det høres ut som et veldig bra mission Best of luck and may the spirit of the shaman walk with you! Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hva er deres sommer missions da folkens? Få meg en skikkelig fclose etter at jeg nå ble singel (etter 5 år ). Jeg har vel vært en AFC før dette forholdet startet, men det har jeg tenkt å gjøre noe med! Jeg har jo etter å ha lest litt her skjønt hva jeg gjør feil, litt feig til å åpne og close, null kino og dette med egentlig å ha rett "state of mind" inne. Har pleid å ta meg "fryktelig sammen" når jeg skal prate med damer som er av interesse og dermed bli så saklig at jeg er langt fra spennende. Jeg er jo vanligvis en utadvendt person som ofte blir lagt merke til. Starter i morgen på en "liten og ukjent festival" litt sør i landet. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Faren ved å ha bursdag og flere elskerinner er at de skal på død og liv overraske deg om morran med frokost Øivind - bursdagsbarn som mistet to fb Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Grættis med dagen pus! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Style_* Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Til dere som er erfarne i gamet: Hvordan bygger dere state, og hvordan bygger dere opp inner-gamet deres? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Faren ved å ha bursdag og flere elskerinner er at de skal på død og liv overraske deg om morran med frokost Øivind - bursdagsbarn som mistet to fb Haha, dagens gode latter!! Gratulerer med ... (36år?) ... dagen. Neste gang får du juge på deg forskjellige fødselsdatoer slik at de kommer hver sin morgen :!: Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Faren ved å ha bursdag og flere elskerinner er at de skal på død og liv overraske deg om morran med frokost Var ikke det en perfekt anledning til å få til en trekant? Det er stygt å le, men jeg humrer godt her jeg sitter faktisk. Gratulerer så mye med dagen! P.S: Jeg må få legge til; selveid er veleid. Lenke til kommentar
AriGold Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 hahaha! Nå lo jeg sjukt her! Gratulerer Ni Kon. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Hvordan bygger dere state? Jeg er ikke blant dem erfarne her, men jeg kan anbefale deg denne teknikken som jeg brukte for noen uker siden. Fikk forresten tipset her inne, og det funka bedre enn ventet btw: gratz Ni kon Endret 27. juni 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Inner game: Foundations, The Power of Now. State: Unique's post, komme utenfor din comfortzone. Jævlig gøy å pumpe state med kompiser! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Huff for en dag. Telefonen holder ikke kjeft og det raser på med gratulasjoner. Herregud, hadde jeg vært deppa hadde dette vært midt i blinken. Dog skulle jeg ønske alt forbigikk i stillhet... Tapte 2 fbs før i dag, men egentlig like greit, da det ikke skulle bli oss i fremtiden allikevel. Redda inn vennskapet dog med noen meldinger og ikke minst en avtale om alle tre skulle møtes til en irish en kveld og baksnakke meg Heldigvis kom baben fra lørdag litt etter de andre og stelte i stand frokost, og alt jeg bidro med var speilegg. Og for 1 time siden kom en gammel flamme innom med bursdagsgave til meg... Klokka er ikke en gang 1500 og stillingen er 2 down, 1 to go... Skal ut på dates i kveld og jakte på noe nytt. Merker det gamle ikke er like intressant lenger... Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Høres ut som et litt slitsomt og kaotisk liv. Men bra underholdning! Innbiller meg at jeg har sett en film hvor handlingen er temmelig lik dagen din så langt. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg tenker bare på hva som skjer om disse flammene finner denne tråden og tilfeldigvis forstår at det er deg de har vært hos alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå