Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gud jeg elsker chodes! <3

 

Dro videre fra gratisseminaret med Skllls fra Level-Up-Life (en av verdens desidert beste PUAs), karlzanova, PUM og noen andre.

 

Det som skjedde var at jeg poppet et set på paddys med en chode.Jeg har aldri sett noen som har vært så persistent, og jentene ville bounce meg til forskjellige steder på venuen for å slippe unna han. Gjorde greia for meg for å si det sånn ;)

 

Takk for i går! Var grenseløst mye jeg hadde lyst til å si om ca hvert eneste punkt dere dro fram, men tenkte "choose your battles" og la disse gutta høre det de har kommet for å høre, ikke mine innsigelser. Føler likevel jeg bidro til generell lystighet. ;)

 

Ser forøvrig ut til at vi bytta roller. Du dro ut, jeg dro hjem og lorda litt på hjemmefronten, hehe.

 

PS: Iogm at jeg er jente, framstår det ikke like snuskete kanskje, men alle i familien min veit at jeg coacher innen sjølutvikling og sosial dynamikk. De synes det er spennende å høre om casene, og søstern min har tilogm vært med som pivot ved et par tilfeller. Det ligger jo i mandatet coach at man har noe å tilføre andre, og det trur jeg i mange tilfeller at foreldre synes er et godt trekk ved barna sine. :)

Lenke til kommentar

Takk for i går ja :)

 

Herregud for et hemmelig lite samfunn der ute om sjekking og kunsten å forføre kvinner. Minner meg litt om hver gang det var premiere på LOTR, og alle gærninga tok på seg kostymet sitt og lå i kø utafor kinoene...

 

For der var det MYE rart. Gleder meg til lange samtaler med deg Unique, og har masse gode innspill til deg! Er nok litt mer som Sandy her og velger en annen dag da slaget skal stå :)

Lenke til kommentar

Huff. Nå hørtes jeg kanskje litt streng ut ovenfor Unique. Det var ikke meningen. Han har sykt bra skills og kan veldig mye om sjekking.

 

Har lært mye av han, men først og fremst bli mer oppmerksom på KINO.

KINO IS THE SHIT :)

 

Dro forresten en nydelig frøken i går. Utga meg for å være personlig motivator. Skrøyt av henne og TOK mye på henne. Hun søkte konstant til det stedet jeg sto. Når jeg gikk til en annen plass på utestedet kom hun etter. Dog har jeg besøk av familie i huset og dermed måtte jeg hjem. Tar henne på neste korsvei :fun:

Lenke til kommentar

Dere kan pugge så mye rutiner dere bare orker, men er dere ikke ute i felt å praktiserer det hver uke går utviklingen treeeeeeegt og dere ender opp med å lure dere selv skryte på forum av teknikker dere kan osv.

 

Dersom dere velger å gjennomgå en personlig transformering, må du gi alt du har, ikke halveis, det er en lang vei å gå, men alle skritt du går utvikler deg som person, du kommer lettere over angsten for å åpne, mindsettet ditt blir sterkere og sterkere, tving deg selv til å åpne sett så kommer du til å få en sykt bra utvikling, først sakte, så eksplosiv! Du er tross alt en 10'r og en unik diamant, det vet du...!

 

For at jeg ikke skal bli satt ut av flotte damer med shitester på byen repeterer jeg en linje i hodet mitt når jeg går rundt i et lokale, funker i allefall for meg og min wingman: "P-I-M-P, you'r all number three."

 

Kunne sittet i mange timer å skrivd om dette stoffet, men det beste rådet er at dere må bygge et sterkt inner game, da kommer det til å speiles i holdningen og resten av gamet deres også. Også MÅ dere praktisere hver uke, snakk med damer på gata, drit i resultat, spør dem om oppskrifter på vafler eller whatever :D

 

Husk at det ikke bare finnes AFC's, men også AFG's (average frustrated girls) faktisk ganske mange ;)

 

Lykke til med Pick Up!!

Endret av sirlancelot
Lenke til kommentar
Takk for i går! Var grenseløst mye jeg hadde lyst til å si om ca hvert eneste punkt dere dro fram, men tenkte "choose your battles" og la disse gutta høre det de har kommet for å høre, ikke mine innsigelser. Føler likevel jeg bidro til generell lystighet. ;)

 

 

Regnet med det. ;)

Men syntes du kom med mye bra synspunkter. Knallmoro å stå foran en forsamling igjen. I går ble faktisk norges største Pick-Up seminar noensinne avholdt ;)

 

Edit: Woah. Ser ut til at jeg fyllepostet her i natt.. cewlt!

Lenke til kommentar
F*en. Angrer på at jeg ikke endret planene mine likevel nå ja. Sansynligheten for at dette skjer igjen er vel små?

 

Heller store.

 

Blir jo sikkert et gratisseminar eller to fremover. Men for tiden nå er min største prioritet og dra på min første ferie på to år.

;)

 

Men du gikk absolutt glipp av en del moro i går.

Lenke til kommentar
F*en. Angrer på at jeg ikke endret planene mine likevel nå ja. Sansynligheten for at dette skjer igjen er vel små?

 

Heller store.

 

Blir jo sikkert et gratisseminar eller to fremover. Men for tiden nå er min største prioritet og dra på min første ferie på to år.

;)

 

Men du gikk absolutt glipp av en del moro i går.

 

Kan det tenkes at neste seminar skjer i løpet av sommeren? :whistle:

Lenke til kommentar
F*en. Angrer på at jeg ikke endret planene mine likevel nå ja. Sansynligheten for at dette skjer igjen er vel små?

 

Heller store.

 

Blir jo sikkert et gratisseminar eller to fremover. Men for tiden nå er min største prioritet og dra på min første ferie på to år.

;)

 

Men du gikk absolutt glipp av en del moro i går.

 

Kan det tenkes at neste seminar skjer i løpet av sommeren? :whistle:

 

Det er for tidlig å si. Vil selvsagt gi lyd om det blir noe mer av utover sommeren. Men ikke noe under planlegging nå.

Disse seminarene blir laget litt sånn på impuls. "Woah. Secret Society ja... Det kan vi preike om et par timer" :p

 

Så man vet aldri når man får impulser til det.

Jeg planlegger et stort naturalgame seminar snart, men det blir ikke gratis though.

 

Uansett:

 

Noen som skal ut i dag? Sitter skamfyllesjuk hjemme og klarer så vidt å røre på meg.. Gutta maser om bytur, men vet ikke om jeg orker i dag.

Lenke til kommentar
Noen som skal ut i dag? Sitter skamfyllesjuk hjemme og klarer så vidt å røre på meg.. Gutta maser om bytur, men vet ikke om jeg orker i dag.

Selvsagt skal du ut : ) De siste 20% og så videre.

 

Anyhows, sitter her å pumper state alene, mens jeg venter på sjåfør til festen i dag. Gleder meg. Har også lagt til et nytt punkt på planen i kveld, ikke bli kanondritings. Driver og jobber med øyekontakt nå, og tjohei, merker jo resultater. Føler at jeg bygger attraction når jeg er på jobb, noe som sier en del når jeg går rundt i den uniformen jeg gjør på jobb. Hihi: Fortsatt skummelt å holde øyekontakt i mer enn ti sekunder, men det kommer seg. Blir jo en anelse lettere å gjøre det for hver gang.

Endret av Eirikeb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...