Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Hvis du er usikker på hvor grensen for hva som er tillatt og ikke, tar jeg like gjerne på meg oppgaven:

 

Regelen er enkel: Din egen alder delt på to + 7

 

Er du 30 vil det se slik ut = 30/2 + 7 = 22 år

Er du 20 vil det se slik ut = 20/2 + 7 = 17 år

Er du 60 vil det se slik ut = 60/2 + 7 = 37 år

 

 

Minner om at den seksuelle lavalder i Norge er 16 år :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PS: Er du en "gammel gris" på over 30 så foreslår jeg at du ligger langt unna damer i den aldern... :no:

 

Hehe, jeg er i den alderen selv, så ikke tro noe sykt om meg nå.

30 års alderen? : D

 

Endelig starter ABC å sitte. Meget sjelden jeg går i fra sett uten å ha prøvd meg på en close.

Lenke til kommentar
PS: Er du en "gammel gris" på over 30 så foreslår jeg at du ligger langt unna damer i den aldern... :no:

 

Hehe, jeg er i den alderen selv, så ikke tro noe sykt om meg nå.

30 års alderen? : D

 

Endelig starter ABC å sitte. Meget sjelden jeg går i fra sett uten å ha prøvd meg på en close.

 

Bra! Det jeg vil høre. Lærer du av hvert set?

Lenke til kommentar

Jeg er jo snill som et lam! Som enhver islending med litt selvrespekt for seg selv lever jeg etter gode gamle Håvamål, i alle fall mer eller mindre, med de konskekvensene de kan få.

 

Nå er ikke jeg helt enig med Unique's artikkel/teori/essay om dark- & light-side PUAer. Ikke ser jeg problemet i at såkalte "dark sidere" er avhengige av andres PUAer validasjon. Bortsett fra at det fucker opp deres innergame mer. Uansett har jeg nok en del andre mål enn det andre "aspirerende" PUAer (gud, jeg begynner å hate det ordet..). Og spesielt bra? Nåja. Kommer vel ann på hva bra er. Så lenge målet mitt ikke krever at jeg er ute å sarger 4 netter i uka og 5 timer daygame hver dag, tar jeg det rolig. Uansett, takk for at du har trua på meg : )

Lenke til kommentar

Har fulgt med litt på denne tråden en stund uten å poste, men har lest et par bøker og på nettet. I og med at jeg ikke er 18 enda, går det mer i day-gaming. Det jeg sliter med er å opprettholde en interessant samtale etter at jeg har åpnet dama. Føler at hu oftest viser interesse i starten før deretter å miste den etter hvert. Hvordan skal jeg gå frem og hva skal jeg si? Ni kon kommer sikkert til å skrike ut "KINO", men virker ofte upassende å ta på en dame jeg nettopp har møtt på gaten.. :p

Lenke til kommentar
men virker ofte upassende å ta på en dame jeg nettopp har møtt på gaten.. :p

 

Og det er nettopp derfor du skal gjøre det.

 

Snakker ikke om å være han her liksom:

 

youngatheart.jpg

 

Men les litt om det som er skrevet om KINO i tråden, og finn artikler rundt om på nett som beskriver kino-steg. Vet det ligger flere der ute om KINO på day-game

Lenke til kommentar

Nice Pic.

Kino is the Shit!

 

 

Siden vi er inne på det og dere nå kan få ta del i mine diskusjoner over telefon med Uniqe, kan vi jo ta den her:

 

 

Kjørte et sett på lørdag som var i mine øyne rimelig bra. PUM fyll inn om det var noe du mener jeg gjorde feil. Poenget er at jeg snakket med henne nettopp og hun erindrer meg som "intens" i det postive intens betyr. Og da lurer jeg på er det den lille KINO saken som gjør at hun i underbevisstheten tenker på meg hele tiden. For jeg trakk meg tilbake og lot også læregutten til PUM få lov til å prøve seg litt på henne. Lot faktisk mange få lov til å beslaglegge hennes tid, visste jo at jeg hadde bra hook og ikke minst at jeg kunne close @ anytime

 

Så hva mener dere, gjør Kino det slik at hun oppfatter meg som jeg er der hele tiden?

Lenke til kommentar
Gjest sociallyAwkward

hei, noen tips til de av oss som har dårlige sosiale ferdigheter? har tilbrakt mye av livet mitt for meg selv, øver meg på samtaler når jeg kan, men finnes det feks noe lesestoff som kan hjelpe meg? feil tråd kanskje, verdt et forsøk..

Lenke til kommentar

Var det noe galt i den der? Ser da ut som dama nyter det.. :ohmy: hehe

Skal lete opp Kino, ja.

 

Men over til å opprettholde interesse. Har sett at man skal fokusere på å ha et høyere energi-nivå enn det dama/settet har i utgangspunktet, men det hjelper ikke når man ikke har noe spennende å si.. Hva slags ting skal jeg si til en dame jeg nettopp har åpnet?

 

 

 

Det er ikkje verre enn: "Hei, du har noko i håret ditt.. lat meg" =o

 

Det er jo en "opener".

Lenke til kommentar
Ah.. Ser at "Hei" var litt misvisande. Det eg meinte var at dette er ein setning du kan bruke litt inn i samtalen for å kunne KINOe ho på ein "uskyldig" måte. Men den fungerar vel og som ein opener, med litt futt i! :)

 

Jo, ser den. Misforsto litt først. Men dette er jo, om ikke "canned material", så iallefall en rutine. Men det hjelper fint lite om jeg er tilbake der jeg var uten noe relevant å si. "Paprikaen er veldig rød i år" f.eks. virker litt rart å si, men kan kanskje fungere om man sier det på rett måte :p

Lenke til kommentar

AAAAAAAHAHA.. Den med paprikaen ville garantert ha gjort utslaget. Men som du antyder, det er ikkje kva du seier, det er korleis du seier det :)

 

Og alle PUA kan likevel ha litt "innøvd" materiale? Slik som openers osv, eg ser ikkje problemet med å øve inn eit par slagere, med mindre du har sånn 2 stk du bruker konstant.

Endret av aspic
Lenke til kommentar

Den funker fint som opener ja.

 

Husk at energinivå skal ligge "rett" over hennes. Dvs at du ikke skal komme inn som Steve Martin på extacy...

 

Men bare slik at du løfter henne opp litt.

Du behøver i utgangspunktet å si lite. Jeg bare leker med de, buster de og har det moro med dem.

 

Husk at jenter ikke er logiske dyr, men responderer til det emosjonelle. Nettopp derfor du sparer den lange preiken til etter sex.

 

Kan sikkert skrive litt mer om dette senere, men jeg har et stort seminar i morra, så jeg trenger krefter. Og nå har jeg sittet å skrevet i hele jævla dag, så jeg trenger søvn.

 

Blir knall i morra Ni Kon ;)

 

Kos dere i kveld

Lenke til kommentar
Det jeg sliter med er å opprettholde en interessant samtale etter at jeg har åpnet dama.

 

Et forslag er å snu litt på flisa, om man ikke helt finner et samtaleemne som er passende. Finn ut hva dama liker eller interesserer seg for.Eller spør om hva hu brenner for liksom. Så kan du la dama prate mens du lytter og smetter inn noen passende gloser her og der for å holde samtalen i gang. :thumbup:

Derimot,om man blir kjent med ei dame eller har kommet så langt at man treffer ei oftere.. men alikevel ikke klarer å finne NOE å prate om. Da tror jeg nok at du har funnet feil dame bare. :yes:

Lenke til kommentar

Takk for raske svar, dere! Nå ble jeg hvertfall litt klokere :)

 

Så "stikkord" hittil er:

- Kom inn med et "energi-nivå" like over hennes.

- Finn på "unnskyldninger" for å kjøre KINO så fort som mulig.

- Samtalen behøver ikke være logisk, så lenge man har det morro.

- Få dama til å bidra i samtalen.

- Ha det morro.

 

Nå ble jeg plutselig veldig iger etter å prøve det ut, så får se om jeg ikke får tatt turen til et par butikker når dagen gryr:p

 

Lykke til med seminaret i morra forresten, Unique.

Lenke til kommentar

Først må du se deg selv på en annen måte. Jo, man kan snakke om alt. Men hvis du ikke synes at du selv er en interessant person og bare er "kjedelig" eller noe ned den gaten der, da blir dine interaksjoner (som regel) kjedelige.

 

Dette er da med mindre du klarer å styre samtalen inn på noe du brenner for, da blir det automatisk en bedre interaksjon/samtale ut av det hele.

 

Bruker du "canned material" og synes det er lamt, da kommer det i hvertfall ikke til å fungere. Eller hvis en ser på Ross Jeffries' patterns. Har du ingen tiltro til materiale eller deg selv, går det ingen vei.

 

Dette er i hvertfall noe jeg har slitt med i lange perioder. Jeg så rett og slett på meg som en kjedelig og generelt sett uinteressant person. Og første gang jeg prøvde meg på "canned material" gikk det alldeles ikke veien, da jeg så på det som teit og jeg tenkte slik som "hva slags jenter biter på noe sånt?"

 

Som en av PUAene her i tråden skriver: It's all in your head. ;)

 

RSD-Tim forklarer det best mulig på sin videoblog, som også inneholder noe om day game.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
RSD-Tim forklarer det best mulig på sin videoblog, som også inneholder noe om day game.

 

Hehe.. Så du følger med på den du også.. ;)

 

Først må du se deg selv på en annen måte. Jo, man kan snakke om alt. Men hvis du ikke synes at du selv er en interessant person og bare er "kjedelig" eller noe ned den gaten der, da blir dine interaksjoner (som regel) kjedelige.

 

Jeg ser på meg selv om en ganske interessant person egentlig, men jeg føler at jeg ikke klarer å "vise" det. Og det er kanskje her problemet ligger. Jeg burde kanskje ikke tenke over at jeg skal være så interessant som mulig, men heller tenke mindre og ha det morro. Som RSD-Tims "Magic 8-ball" eller no.

Endret av Aquila_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...