Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Medulla - er det punktet som er i et slags søkk hvor muskulaturen festes mot hodet?

Strengt tatt betyr vel medulla bare "I midten" eller noe sånt på latin. Ordet brukes om flere deler av kroppen, ettersom hvordan de er plassert, slik som de andre fremmedordene for retninger/plasseringer som de elsker å bruke i medisinen. Og også da om Medulla oblongata som er den nedre delen av hjernestammen.

 

AtW

 

 

Nå ja.

Medulla brukes både av leger og "terapauter" les healers som kun henviser til nakken på dette ordet :) Lærte det faktisk av en alternativ medisiner og ikke minst bekreftet en operasjonssykepleier punktet umiddelbart. Så at det er i nakken er det ingen tvil om :) Om det inngår i andre organer er uintressant for meg hvertfall, da jeg tok det fra en litt dypere charka enn den jeg viste til i innlegget...

 

Uansett er det genialt, og ikke minst har man kjørt 3 kinos kun ved navnbytte. Kanskje hun allerde også har ubevisst kjørt kino på deg også bare ved navnbyttet :) Rett og slett kjempegenialt og funger hinsides :)

Lenke til kommentar
Medulla - er det punktet som er i et slags søkk hvor muskulaturen festes mot hodet?

Strengt tatt betyr vel medulla bare "I midten" eller noe sånt på latin. Ordet brukes om flere deler av kroppen, ettersom hvordan de er plassert, slik som de andre fremmedordene for retninger/plasseringer som de elsker å bruke i medisinen. Og også da om Medulla oblongata som er den nedre delen av hjernestammen.

 

AtW

 

 

Nå ja.

Medulla brukes både av leger og "terapauter" les healers som kun henviser til nakken på dette ordet :) Lærte det faktisk av en alternativ medisiner og ikke minst bekreftet en operasjonssykepleier punktet umiddelbart. Så at det er i nakken er det ingen tvil om :) Om det inngår i andre organer er uintressant for meg hvertfall, da jeg tok det fra en litt dypere charka enn den jeg viste til i innlegget...

 

Uansett er det genialt, og ikke minst har man kjørt 3 kinos kun ved navnbytte. Kanskje hun allerde også har ubevisst kjørt kino på deg også bare ved navnbyttet :) Rett og slett kjempegenialt og funger hinsides :)

 

Mulig jeg husker feil, men jeg er ganske sikker på at medulla betyr i midten, og at det brukes i flere sammenhenger på flere forskjellige deler av kroppen. Men det er godt mulig det er vanlig å bruke forkortelsen "medulla" om medulla oblongata når man snakker om deler av hjernen. Iogmed at det såvidt meg bekjent er den eneste delen av hjernen som har det i navnet.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg tviler på at helsepersonell (kvalifisert, i hvert fall) bruker "medulla" som en betegnelse på kun medulla oblongata. For det er rett som ATW sier; det betyr "i midten".

Lenke til kommentar
Like now for instance: I'm sitting all alone in an observation tower way up north in Norway writing this article. I'm listening to music as I'm writing this, and one of the regular songs I use for pumping state came on, and right now I'm in an insane state were I just want to get the heck out of this military base and go down to the city and pick up women.

 

Dette er hentet ut fra en post hvor du tar for deg STATE.

 

Videre spør jeg hvor gammelt dette er og får i svar;

 

Hmm.. ca et år tenker jeg...

 

Har lenge lurt på hvor gammel PUA er og hvis vi antar at han ikke har utsatt militærtjenesten, vil han være ca 21 år per i dag. Det er en del år yngre enn hva jeg og trolig andre har forventet. Er også ganske sikker på at jeg har sett deg hevde at du har drevet med PU i 3-4 år, noe som burde passe bra med alderen din (startet opp som 18 åring). Det er da imponerende at du skrev artikler ett år senere (feks ovenfornevte).

 

Det suger å leke Sherlock, men er nødvendig når man ønsker å finne svar på noe:)

Lenke til kommentar
Vel, hva kan jeg si? Det har trolig med at du har valgt å bruke en viss mystikk, samt at du regnes som personen med mest erfaring. Da blir det nesten naturlig å spekulere i feks alder.

 

I mediene? Når kan vi vente deg der?

 

Ser den. Folk blir interesserte i det de ikke vet hva er.

 

Av diverse årsaker kan jeg ikke kommentere det siste der. Har du spørsmål som vedrører meg som person, kan vi fint ta det over PM.

 

La oss holde tråden OT nå

Lenke til kommentar
Skal snart i mediene og med bilde og hele pakka, så jeg gir egentlig litt F...

 

Bare ikke lag dette til noe landsdekkende greier og ikke bli a-kjendis! Selv om mange vet om pu vil jeg ikke at alle skal få vite.... :p

Har ikke en dritt å si. Av de 7000 brukere som har lest denne tråden er det 100 som virkelig har brydd seg. Av de så har kanskje 10-15 virkelig begynt med game. Om vi sier at artikkelen kommer i trykk i et helgemagasin, som VGhelg eller Dagbladet fredag. La oss si at de har et opplag på 1 million (vi kan jo være optimister : ) ). Av de så er under halvparten menn. 450000. Av de så er det kun 250000 som leser artikkelen. Av de så er det 10000 som synes det virker interresant, og av de så er det bare 1000 som begynner å prøve å utforske dette. La oss si at 600 av de finner speedseduction.com. Av de så er det kun 400 som virkelig begynner å lese teori. Av de så blir det 200 keyboardjockeys. 200 igjen! Si at du bor i Oslo, da er det kun 40 av de som bor i Oslo. Og så videre. Har med andre ord ikke en dritt å si for ditt game om artikkelen kommer ut. Spesielt ikke da artikkelen neppe (tror jeg) kommer til å handle om rutiner, da det ikke er det Unique driver med.

Lenke til kommentar
Skal snart i mediene og med bilde og hele pakka, så jeg gir egentlig litt F...

 

Bare ikke lag dette til noe landsdekkende greier og ikke bli a-kjendis! Selv om mange vet om pu vil jeg ikke at alle skal få vite.... :p

Har ikke en dritt å si. Av de 7000 brukere som har lest denne tråden er det 100 som virkelig har brydd seg. Av de så har kanskje 10-15 virkelig begynt med game. Om vi sier at artikkelen kommer i trykk i et helgemagasin, som VGhelg eller Dagbladet fredag. La oss si at de har et opplag på 1 million (vi kan jo være optimister : ) ). Av de så er under halvparten menn. 450000. Av de så er det kun 250000 som leser artikkelen. Av de så er det 10000 som synes det virker interresant, og av de så er det bare 1000 som begynner å prøve å utforske dette. La oss si at 600 av de finner speedseduction.com. Av de så er det kun 400 som virkelig begynner å lese teori. Av de så blir det 200 keyboardjockeys. 200 igjen! Si at du bor i Oslo, da er det kun 40 av de som bor i Oslo. Og så videre. Har med andre ord ikke en dritt å si for ditt game om artikkelen kommer ut. Spesielt ikke da artikkelen neppe (tror jeg) kommer til å handle om rutiner, da det ikke er det Unique driver med.

 

Han tenkte muligens på alle damene som leser dette og kan buste gamet hans senere ;) Jenter er jo kjent for å lese og interressere seg for slike ting. Dog har jeg en anelse om at mange kanksje leser og fordømmer det først, men når de først møter en PUA så er nok pipen en litt annen lyd. Har lest utallige artikler fra jenter rundtom nå om at de bare ønsker å møte folk som driver PUA fordi de møter AFC'er hele tiden og vil ha noe annet. Om disse jentene er innleid eller ikke for å skrive sånt vet man jo aldri, men hvis man leter litt på forumet her også der jenter svarer på hva de ønsker i en mann så er det identisk med det PU lærer bort. Derfor er det jo sånn at de fleste jentene ser etter de samme kvalitetene som PU sier du skal bygge opp og forsterket. Kanskje litt way off her med hva som ble sagt, men fikk bare noen tanker om dette.

Lenke til kommentar
Skal snart i mediene og med bilde og hele pakka, så jeg gir egentlig litt F...

 

Bare ikke lag dette til noe landsdekkende greier og ikke bli a-kjendis! Selv om mange vet om pu vil jeg ikke at alle skal få vite.... :p

Har ikke en dritt å si. Av de 7000 brukere som har lest denne tråden er det 100 som virkelig har brydd seg. Av de så har kanskje 10-15 virkelig begynt med game. Om vi sier at artikkelen kommer i trykk i et helgemagasin, som VGhelg eller Dagbladet fredag. La oss si at de har et opplag på 1 million (vi kan jo være optimister : ) ). Av de så er under halvparten menn. 450000. Av de så er det kun 250000 som leser artikkelen. Av de så er det 10000 som synes det virker interresant, og av de så er det bare 1000 som begynner å prøve å utforske dette. La oss si at 600 av de finner speedseduction.com. Av de så er det kun 400 som virkelig begynner å lese teori. Av de så blir det 200 keyboardjockeys. 200 igjen! Si at du bor i Oslo, da er det kun 40 av de som bor i Oslo. Og så videre. Har med andre ord ikke en dritt å si for ditt game om artikkelen kommer ut. Spesielt ikke da artikkelen neppe (tror jeg) kommer til å handle om rutiner, da det ikke er det Unique driver med.

 

Han tenkte muligens på alle damene som leser dette og kan buste gamet hans senere ;) Jenter er jo kjent for å lese og interressere seg for slike ting. Dog har jeg en anelse om at mange kanksje leser og fordømmer det først, men når de først møter en PUA så er nok pipen en litt annen lyd. Har lest utallige artikler fra jenter rundtom nå om at de bare ønsker å møte folk som driver PUA fordi de møter AFC'er hele tiden og vil ha noe annet. Om disse jentene er innleid eller ikke for å skrive sånt vet man jo aldri, men hvis man leter litt på forumet her også der jenter svarer på hva de ønsker i en mann så er det identisk med det PU lærer bort. Derfor er det jo sånn at de fleste jentene ser etter de samme kvalitetene som PU sier du skal bygge opp og forsterket. Kanskje litt way off her med hva som ble sagt, men fikk bare noen tanker om dette.

Poenget er jo det at du kan jo ikke buste noen for mindsets/natural game. Så lenge det ikke er nevnt rutiner i artikkelen (og som vi jo vet er jo Unique meget glad i å dele ut rutiner..) så kan de jo ikke buste han. Med mindre de skal buste han for å ha gode mindsets? OH NOES! Forsåvid var det for en måned eller to siden en artikkel om Rules of the Game i inside eller et anna jenteblad. Snakket med noen venniner om det, de hadde bare hoppet over det, var jo ikke noe spennende. Nok sløving her hjemme, nå er det ut å ta en treningstur, prøve seg på litt daygame mens jeg gjør litt dritt jeg må få gjort i byen. Sounds like a plan to me!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg tror faren for det mange frykter er minimal. Hunkjønnet har nok såpass god selvtillit (ja, nå generaliserer jeg) at de med sikkerhet føler seg trygg på å 'buste' en player uten kjennskap til denne subkulturen. Spørsmålet er om de ønsker det.

Lenke til kommentar

Lol.

 

Hva så om man bli busta? Wow, jeg får ikke pult ny mus på to uker. big deal...

 

Hvis man blir bustet, er det en shit-test. Som dere alle vet er ikke jeg noen fan av rutiner, men baserer gamet mitt på sunne mindsets og kunnskap om sosialdynamikk.

Det er ingen i verden som kan buste meg på det uansett.

Lenke til kommentar
Wow, jeg får ikke pult ny mus på to uker. big deal...

 

Det hadde ikke jeg klart...

 

Hvis man blir bustet, er det en shit-test. Som dere alle vet er ikke jeg noen fan av rutiner, men baserer gamet mitt på sunne mindsets og kunnskap om sosialdynamikk.

Det er ingen i verden som kan buste meg på det uansett.

 

Jeg er helt enig med deg, men allikvel er det deilig med små enkle grunngrep som man vet fungerer .) Kino is the shit!

Lenke til kommentar

Så gjennom hele serien The Pick-up Artist i natt og jeg ble mektig imponert. Har lest den del i denne tråden også i noen uker, og jeg vurderer å kjøpe meg boka The Game og Rules of the game.

 

Men jeg har et spørsmål; Hvordan funker dette med kinos, korte openers osv på jenter i 15, 16 og 17årsalderen? Føler at hvis jeg prøver på noe sånt så virker det bare teit? Eller?

Lenke til kommentar
Men jeg har et spørsmål; Hvordan funker dette med kinos, korte openers osv på jenter i 15, 16 og 17årsalderen? Føler at hvis jeg prøver på noe sånt så virker det bare teit? Eller?

Med mindere du er en gammel gris som meg, så holder det stort sett å gå bort og snakke til jenter i den alderen med en smule selvtillit i bakhånd. De er litt naive og trenger bekreftelse på seg selv, gi dem det og du skal se det går bra. Antagelig har flere av dem skikkelig dårlig selvbilde i den aldern, så "negs" og slikt skal du ligge langt unna.

 

PS: Er du en "gammel gris" på over 30 så foreslår jeg at du ligger langt unna damer i den aldern... :no:

Endret av Misantropen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...