Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så denne artikkelen om Tyler Durden. http://www.thundercatseductionlair.com/200..._durden_ca.html

 

Er den seriøs? Noen som vet? Ser den er noen år gammel også.

Det er vel ganske anerkjent at Thundercat og Tyler Durden ikke akkurat er perlevenner. Blant annet har Thundercat viet flere artikler til å snakke dritt om TD. Så jeg hadde nok gått andre steder for å få objektiv informasjon.

 

F.eks.:

Breaking News: Real Social Dynamics Still Sucks Ass

Yet Another Poor Review Of Real Social Dynamics

 

Skjønner! Da kan den vel trygt ansees som lite troverdig.

Lenke til kommentar

Det er flere og flere som leser denne tråden. Var det ikke snakk om at det skulle et eget PUA forum her inne? Der går det jo an å diskutere litt flere forskjellige temaer angående PUA som blir vanskelig her i en tråd siden det er mange sider ved PUA og mange spørsmål som blir litt kjedelig å bla seg tilbake osv for å finne svar eller svare på.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Hei, jeg har altså møtt en jente jeg liker veldig godt nå.

Jeg trenger litt tips til å close henne, som i æ bli sammen med henne.

Jeg sov over hos henne for en god stund siden, vi sov i samme seng, ble litt intimt men ingenting skjedde, jeg er alrså veldig interressert i henne, er det noe jeg burde si rett ut, vi er jo rimelig gode venner fra før men ble på en mpte nullstilt når jeg var borte hjemmefra noen måneder..

 

Trenger virkelig tips til hvordan ejg skal gå viodere, takk: )

Lenke til kommentar
Ah, lenge siden jeg har lest tråden nå. Trenger et presist og godt råd. Hvordan kan jeg lettest/best mulig komme ut av kjæreste-framen en jente har satt meg i? :ermm:

 

Rent kroppslig sett så kan du jo bare bli sammen med henne - hun er jo veldig pen. LTR? STR? Begge?

Lenke til kommentar
Da er jeg tilbake.

Dro til Bergen for å treffe min sjebne. Skulle egentlig tilbake i går kveld, men landet først i Oslo i dag. Siden jeg ikke skriver fieldrapport på denne, kan jeg bare si:

 

Jeg forlot bergen i dag, men mitt hjerte ble igjen...

 

PU is SHIT

LOVE is THE SHIT

 

Er det ekte Hollywoodkjærlighet i luften? :p

Lenke til kommentar
Det er flere og flere som leser denne tråden. Var det ikke snakk om at det skulle et eget PUA forum her inne? Der går det jo an å diskutere litt flere forskjellige temaer angående PUA som blir vanskelig her i en tråd siden det er mange sider ved PUA og mange spørsmål som blir litt kjedelig å bla seg tilbake osv for å finne svar eller svare på.

 

Jeg renger med det kan løses på samme måte som på resten av forumet, mao at en genrelle tråd suppleres med mer spesifike tråder om folk har behoov for det.

 

AtW

Lenke til kommentar
Da er jeg tilbake.

Dro til Bergen for å treffe min sjebne. Skulle egentlig tilbake i går kveld, men landet først i Oslo i dag. Siden jeg ikke skriver fieldrapport på denne, kan jeg bare si:

 

Jeg forlot bergen i dag, men mitt hjerte ble igjen...

 

PU is SHIT

LOVE is THE SHIT

 

This is the SHIT! ;)

 

Yo pews, ho her er nydelig og du fortjener ho så sinnsykt.

 

Champis til uka..! lett!

Lenke til kommentar

Hola!

Jeg har lest mye i denne tråden og er veldig interessert i å prøve denne "teorien" i praksis.

Jeg er 17 år og har to like gamle bestevenner. Siden vi begynte å gå ut, for ca 1 år siden, har dem gått laaangt fra meg innen sjekking. Vi har alltid vært like sjenerte ovenfor jenter, men dette har bedret seg betraktelig for de to andre. På vår første fest var han ene så "heldig" at han fikk closa festens deiligste.

Siden vi alle var jomfru før 2008 har vi vært på "jakt" etter kuse. I april lyktes det for han jeg nevnte å f-close, og siden det har han f-closa 3 stk! Han er et ekstremt eksempel på naturals. Min andre kamerat har closa å holdt på med mange jenter, men ikke vært i senga. Jeg har derimot ikke closa ei eneste jente og begynner nå å miste troa på Tyrkiaturen vi skal på til sommeren. De to andre er en del kjekkere enn meg og har lært seg å håndtere damer bedre ved det de har erfart i det siste. Virker som om jentene ikke har interesse av å starte/holde en samtale for å bli bedre kjent med meg.

Lenke til kommentar

Hehe. 3 lays på to måneder er ikke "ekstrem natural". Det er "lucky chode"...

 

Lay 4 jenter, deriblandt 1 som står i baren med mann og unge på tilbakeveien på danskebåten, DA kan du kalle deg ekstrem natural.

 

Du har et par limiting beliefs her:

 

1. Du tror de drar damer på utseende... that's bull. De drar damer fordi du TROR de drar damer på utseende, og dermed hindrer du deg selv.

2. Det er du som hindrer deg selv i å ha en samtale med jentene. Hva du sier har ikke noe å si... bare preik skit og ha det moro.

 

Er på vei ut døra for å bli smash dritings i dag, men med mindre noen andre skriver noe smart i løpet av kvelden så slenger jeg inn et innlegg i morra.

Endret av Unique_
Lenke til kommentar
Hehe. 3 lays på to måneder er ikke "ekstrem natural". Det er "lucky chode"...

 

Lay 4 jenter, deriblandt 1 som står i baren med mann og unge på tilbakeveien på danskebåten, DA kan du kalle deg ekstrem natural.

 

Nå er ikke vi ute hver helg da (få festemuligheter), så 3 ligg på fire fester blir det :yes: Men er kanskje ikke såå mye allikevel..

 

Jeg syns det krever mye å komme opp fra dette kjipe stadiet, og hvis det ikke skjer en stor forandring i sommer blir jeg skuffa over meg selv :ermm: Noe som holder meg veldig tilbake er at jeg har ikke har hatt nær kroppskontakt med jenter, har ikke kyssa siden barnehagen :p

Endret av Devolder
Lenke til kommentar

Jeg har en kompis som aldri har hatt noe særlig kontakt med jenter, minner meg litt om deg Devolder. Jeg er ingen pua i det hele tatt, men jeg og bestevennen min dro med han ut et par kvelder og den første kvelden åpnet bestevennen min et 4-set. Nå er han vennen min som aldri har hatt noen form for kontakt med jenter sammen med en som var i det setet, hun har rødt krøllete hår, fregner og er rimelig chubby. Typ, ikke gå for det første du får servert selv om det kan være fristende, lover deg at du kommer til å være flau om et par måneder om du klarer å åpne øynene dine.

 

Selv har jeg veldig store problemer med å åpne sets, eller, jeg har vel ikke probler med å åpne sets mtp det å kjøre rutiner, men jeg tørr nesten aldri åpne noen sets. Det er en barriere, men jeg sliter veldig med å bryte den ned. Jeg tror det ligger noe i det at jeg tenker for mye. Jeg har lest en god del, men ikke så veldig mye, men det at jeg tenker at okei, nå skal jeg gjøre det bra er nok det som setter en stopper for meg vil jeg tro. Jeg forventer så mye av meg selv og er redd for å drite meg ut. Bah, jeg har ingen drøm om å bli en master pua akkurat, men mer det å prate med jenter generelt hadde vært veldig greit å lære seg. Jeg er vel det du kan kalle en a4 "søt" gutt, men om man blir kjent med meg så er jeg mye mer, "tøffere" da om du vil. Jeje, nok ranting for nå.

Lenke til kommentar
den første kvelden åpnet bestevennen min et 4-set. Nå er han vennen min som aldri har hatt noen form for kontakt med jenter sammen med en som var i det setet, hun har rødt krøllete hår, fregner og er rimelig chubby. Typ, ikke gå for det første du får servert selv om det kan være fristende, lover deg at du kommer til å være flau om et par måneder om du klarer å åpne øynene dine.

 

Eh, om jeg forstår deg korrekt så mener du at man ikke skal åpne det første settet du får servert. Hvorfor ikke? Dette var en av de første tingene jeg lærte meg som PUA, det å åpne ett random sett med EN GANG du entrer nattklubben. Jeg har ett par utesteder hvor jeg er en regular, så det første jeg gjør når jeg kommer dit, er å hilse på dørvakta, prate litt med han, så gå videre, åpne første settet jeg kommer til. For meg er det totalt lykegyldig hvordan personene i settet ser ut, eller om det er jenter i det. Gjør dette for å komme i ett talkative mood og bedre state om den er lav.

 

For det andre, før tenkte jeg slik som du sier kompisen din burde tenke, "at man ikke burde åpne ditt og datt og vertfall ikke knulle ditt og datt, fordi du kan bli flau i etterkant siden du bryr deg om hva andre mener." Hvorfor burde han bry seg om hva du mener om hun utseende messig? Tenk om det er drømmedama hans, og etter hva du sier virker det som han imotsetning til deg faktisk koser med damer jevnlig (selvom hun er en Warpig deluxe).

 

Okei nå har jeg vært litt tøff mot deg, mener det ikke noe vondt, men sannheten kan være vond av og til.

 

Selv har jeg veldig store problemer med å åpne sets, eller, jeg har vel ikke probler med å åpne sets mtp det å kjøre rutiner, men jeg tørr nesten aldri åpne noen sets. Det er en barriere, men jeg sliter veldig med å bryte den ned. Jeg tror det ligger noe i det at jeg tenker for mye. Jeg har lest en god del, men ikke så veldig mye, men det at jeg tenker at okei, nå skal jeg gjøre det bra er nok det som setter en stopper for meg vil jeg tro. Jeg forventer så mye av meg selv og er redd for å drite meg ut. Bah, jeg har ingen drøm om å bli en master pua akkurat, men mer det å prate med jenter generelt hadde vært veldig greit å lære seg. Jeg er vel det du kan kalle en a4 "søt" gutt, men om man blir kjent med meg så er jeg mye mer, "tøffere" da om du vil. Jeje, nok ranting for nå.

 

Her skal du få noen tips.

 

Gå ut imorgen, så prøver du faktisk å åpne det første settet som "blir servert", MED EN GANG DU ENTRER UTESTEDET, gjerne før også. Om du drar alene til utestedet, så åpne gjerne random folk på gata, bruk for eksempel " veit du hvor x nattclub ligger? " eller " hvor er det bra for en xx-åring å gå ut ? " Ikke tenk på at du skal få deg ett kyss eller telefon nummer, bare tenk på å komme i nuet og et talkative mood. :)

 

Du skriver at du sliter med at du tenker for mye, da burde du skjekke ut Ekhart Tolle - The Power Of Now. Bokkilden

har den, koster 99,- som er veldig billig for det du får ut av den.

 

Håper du tåler litt konstruktiv kritikk. :)

Lenke til kommentar

For all del, det er alltid bra med konstruktiv kritikk, takker for det :) Men angående det det om vennen min må jeg nok utdype meg litt mer slik at det ikke blir noen misforståelser. Vi er en trio på 18 år, han ene som jeg omtalte som bestevennen min åpnet det 4-setet, han siste i trio'n har ikke vært i nærheten av jenter utenom å klemme mora si siden han fikk et kyss på kinnet i barnehagen. Sistnevnte er nå sammen i et seriøst forhold med den aller første jenta han i det hele tatt pratet med. Dette med hjelp fra nr 2 i trio'n, altså bestevennen min.

 

Jeg har ikke noe imot om det faktisk er drømmedama hans, jeg har møtt hun et par ganger, hun er snill, morsom og det der, men det som irriterer meg er at han dropper alt av påfunn med vennene sine nå som han har dame. Typ, han tok det han fikk servert og setter nå hun på en pidestall, det er bare flaut å se på. Jeg var innom en lignende fase i livet mitt for noen år siden, og det eneste jeg håper på er at han innser det snart for ellers blir det en litt kjip sommerferie for han mtp. alle planene han hadde før han møtte denne jenta.

 

I morgen er jeg full-booked hele dagen, men jeg skal til Hovefestivalen med denne trio'n og jeg tenker jeg skal prøve å få closet noen der. Jeg må bare klare å løsrive meg litt mer, skal sjekke ut boka, takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Du trenger ikke fokusere på å close. Tenk heller på å åpne.

 

Det er faktisk et veldig godt tips, jeg har sluttet å tenkte på close og heller bare fokusere på å åpne og det å holde samtalen i gang, eskalere osv.. hvordan det ender tenker jeg egentlig aldri på, det kommer mer av seg selv

 

Skal love deg det bærer mer frukter enn det å tenke på close hele tiden, for da closer du ikke mye utenom høyrehånda :p I alle fall er det slik for meg, mulig andre opplever det anderledes, men hey, vi er forskjellig ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...