Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mens vi er i gang med å poste videoer fra Youtube.

Er det noen her i tråden som praktiserer mer direkte natural game? Tenker da på noe ala dette.

Se filmen hos Youtube

Ganske imponerende, selv om han lirte av seg en rimelig malplassert neg.

Det der var ett hundre prosent perfekt game.

Alt var kalibrert. Det var ingen "neg", det var en måte å booste emotions på. Negative eller positive, det har ingenting å si.

Jeg kjører direct natural game. Ofte jeg åpner med å rote med jentene, så han der og jeg hadde nok winget pent i felt.

Edit: Legg forresten merke til hvor fort det skjedde. Ofte tar det ikke lengre tid enn det der

Endret av Unique_
Lenke til kommentar

Alt var kalibrert. Det var ingen "neg", det var en måte å booste emotions på. Negative eller positive, det har ingenting å si.

Hmm. Tenkte ikke over det på den måten. Da forstår jeg det bedre.

Jeg kjører direct natural game. Ofte jeg åpner med å rote med jentene, så han der og jeg hadde nok winget pent i felt.

Edit: Legg forresten merke til hvor fort det skjedde. Ofte tar det ikke lengre tid enn det der

Direct natural game er noe jeg skal bli god i. Det er virkelig elegant å se på når noen virkelig kan sakene sine.

Venter forøvrig på videoer av dere! ;)

Lenke til kommentar

Hmm. Tenkte ikke over det på den måten. Da forstår jeg det bedre.

Direct natural game er noe jeg skal bli god i. Det er virkelig elegant å se på når noen virkelig kan sakene sine.

Venter forøvrig på videoer av dere! ;)

Vi har "litt" mye å gjøre om dagen, så vids er litt nedprioritert. Men har kjøpt kamera og skal ha noen teorisessions.

Vi har jo også gratisseminar neste onsdag om du er keen.

Lenke til kommentar
Er det slik at folk misliker Tyler Durden innad i PU-miljøet? Boka "The Game" gav ikkje nett så utruleg bra inntrykk av fyren.

Han er vel uten å overdrive den mest respekterte av alle som er i miljøet. The game fremstilte han i helt feil lys. boka trengte en "bad boy"

Lenke til kommentar
Så denne artikkelen om Tyler Durden. http://www.thundercatseductionlair.com/200..._durden_ca.html

Er den seriøs? Noen som vet? Ser den er noen år gammel også.

Det er vel ganske anerkjent at Thundercat og Tyler Durden ikke akkurat er perlevenner. Blant annet har Thundercat viet flere artikler til å snakke dritt om TD. Så jeg hadde nok gått andre steder for å få objektiv informasjon.

F.eks.:

Breaking News: Real Social Dynamics Still Sucks Ass

Yet Another Poor Review Of Real Social Dynamics

Lenke til kommentar

Se filmen hos Youtube

Gud hjelpe meg. Med unntak av kjønnshåret på hodet, så er riktignok denne fyren ganske kjekk og får ganske mye gratis på det. Men når han setter blikket i henne på den ekstremt sjølsikre måten, og holder det og holder det, blir tilogm jeg (som er ganske godt vant) litt sånn mør i mellomgulvet. Skikkelig også, faktisk. Nam nam...

Det der, folkens, var heit. :yes:

Endret av SandyEyeCandy
Lenke til kommentar

Da er jeg tilbake.

Dro til Bergen for å treffe min sjebne. Skulle egentlig tilbake i går kveld, men landet først i Oslo i dag. Siden jeg ikke skriver fieldrapport på denne, kan jeg bare si:

Jeg forlot bergen i dag, men mitt hjerte ble igjen...

PU is SHIT

LOVE is THE SHIT

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...