Ni kon Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Da er dagen her. Jeg har et møte med sjebnen. Takker for et godt innlegg PUA. Wish me luck everybody. Se filmen hos Youtube Endret 18. juni 2008 av Ni kon Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Go get em tiger. Ps: Byttet nå nick til mitt virkelige PU navn. Hvem vet, kanskje jeg slenger ut et bilde etterhvert og... Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Mens vi er i gang med å poste videoer fra Youtube. Er det noen her i tråden som praktiserer mer direkte natural game? Tenker da på noe ala dette. Se filmen hos Youtube Ganske imponerende, selv om han lirte av seg en rimelig malplassert neg. Endret 18. juni 2008 av Kalinken Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Mens vi er i gang med å poste videoer fra Youtube. Er det noen her i tråden som praktiserer mer direkte natural game? Tenker da på noe ala dette. Se filmen hos Youtube Ganske imponerende, selv om han lirte av seg en rimelig malplassert neg. Det der var ett hundre prosent perfekt game. Alt var kalibrert. Det var ingen "neg", det var en måte å booste emotions på. Negative eller positive, det har ingenting å si. Jeg kjører direct natural game. Ofte jeg åpner med å rote med jentene, så han der og jeg hadde nok winget pent i felt. Edit: Legg forresten merke til hvor fort det skjedde. Ofte tar det ikke lengre tid enn det der Endret 18. juni 2008 av Unique_ Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det der var ett hundre prosent perfekt game. Alt var kalibrert. Det var ingen "neg", det var en måte å booste emotions på. Negative eller positive, det har ingenting å si. Hmm. Tenkte ikke over det på den måten. Da forstår jeg det bedre. Jeg kjører direct natural game. Ofte jeg åpner med å rote med jentene, så han der og jeg hadde nok winget pent i felt. Edit: Legg forresten merke til hvor fort det skjedde. Ofte tar det ikke lengre tid enn det der Direct natural game er noe jeg skal bli god i. Det er virkelig elegant å se på når noen virkelig kan sakene sine. Venter forøvrig på videoer av dere! Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Det der var ett hundre prosent perfekt game. Alt var kalibrert. Det var ingen "neg", det var en måte å booste emotions på. Negative eller positive, det har ingenting å si. Hmm. Tenkte ikke over det på den måten. Da forstår jeg det bedre. Jeg kjører direct natural game. Ofte jeg åpner med å rote med jentene, så han der og jeg hadde nok winget pent i felt. Edit: Legg forresten merke til hvor fort det skjedde. Ofte tar det ikke lengre tid enn det der Direct natural game er noe jeg skal bli god i. Det er virkelig elegant å se på når noen virkelig kan sakene sine. Venter forøvrig på videoer av dere! Vi har "litt" mye å gjøre om dagen, så vids er litt nedprioritert. Men har kjøpt kamera og skal ha noen teorisessions. Vi har jo også gratisseminar neste onsdag om du er keen. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vi har "litt" mye å gjøre om dagen, så vids er litt nedprioritert. Men har kjøpt kamera og skal ha noen teorisessions. Vi har jo også gratisseminar neste onsdag om du er keen. Det høres moro ut. Hvor skal dette holdes? Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Vi har "litt" mye å gjøre om dagen, så vids er litt nedprioritert. Men har kjøpt kamera og skal ha noen teorisessions. Vi har jo også gratisseminar neste onsdag om du er keen. Det høres moro ut. Hvor skal dette holdes? Blindern Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Count me in! Sender du detaljer på PM? Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Count me in! Sender du detaljer på PM? Sure. må bare få svar fra han som arrangerer at det er greit jeg tar med andre fra andre forums. Men det er nok ikke noe stress Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Finnes det egentlig noen videoklipp hvor Tyler er i "aksjon" ? Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Finnes det egentlig noen videoklipp hvor Tyler er i "aksjon" ? Jeg har enda ikke sett noe. Si ifra om du snubler over noen filmer Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Er det slik at folk misliker Tyler Durden innad i PU-miljøet? Boka "The Game" gav ikkje nett så utruleg bra inntrykk av fyren. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Er det slik at folk misliker Tyler Durden innad i PU-miljøet? Boka "The Game" gav ikkje nett så utruleg bra inntrykk av fyren. Han er vel uten å overdrive den mest respekterte av alle som er i miljøet. The game fremstilte han i helt feil lys. boka trengte en "bad boy" Lenke til kommentar
Rullrigg Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Så denne artikkelen om Tyler Durden. http://www.thundercatseductionlair.com/200..._durden_ca.html Er den seriøs? Noen som vet? Ser den er noen år gammel også. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Så denne artikkelen om Tyler Durden. http://www.thundercatseductionlair.com/200..._durden_ca.html Er den seriøs? Noen som vet? Ser den er noen år gammel også. Det er vel ganske anerkjent at Thundercat og Tyler Durden ikke akkurat er perlevenner. Blant annet har Thundercat viet flere artikler til å snakke dritt om TD. Så jeg hadde nok gått andre steder for å få objektiv informasjon. F.eks.: Breaking News: Real Social Dynamics Still Sucks Ass Yet Another Poor Review Of Real Social Dynamics Lenke til kommentar
SandyEyeCandy Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Se filmen hos Youtube Gud hjelpe meg. Med unntak av kjønnshåret på hodet, så er riktignok denne fyren ganske kjekk og får ganske mye gratis på det. Men når han setter blikket i henne på den ekstremt sjølsikre måten, og holder det og holder det, blir tilogm jeg (som er ganske godt vant) litt sånn mør i mellomgulvet. Skikkelig også, faktisk. Nam nam... Det der, folkens, var heit. Endret 19. juni 2008 av SandyEyeCandy Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Triangular gaze perfeksjonert, indeed. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Da er jeg tilbake. Dro til Bergen for å treffe min sjebne. Skulle egentlig tilbake i går kveld, men landet først i Oslo i dag. Siden jeg ikke skriver fieldrapport på denne, kan jeg bare si: Jeg forlot bergen i dag, men mitt hjerte ble igjen... PU is SHIT LOVE is THE SHIT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå